Fan vind ik zo'n raar woord, maar ik ben een groot liefhebber van zijn muziek en die van The Beatlesquote:Op maandag 11 september 2006 19:42 schreef DeSiever het volgende:
Ik vind het maar verwarrend op deze manier..
maarruh.. ben jij ook een Paul McCartney fan?
Da's toch écht een Lennon-nummer hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:25 schreef DeSiever het volgende:
-Don't Let Me Down
Mijn all time favourite live concert van McCartney (Wings) is Rockshow.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zou ik zo niet weten. Ik ken alleen die van The Red Square en Back in the US, die zijn qua opzet hetzelfde, dus met steeds weer onderbrekeningen. Ik denk dat Jane wel weet welke de moeite waard is![]()
Is het ook!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:26 schreef progrock het volgende:
[..]
Over McCartney live gesproken: ik vind "Wings over America" z'n beste live-album.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zoals ik al eerder zei: de man had al jaren geleden moeten stoppen
Dus je dacht: weet je wat? Ik zeg 't nog es!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zoals ik al eerder zei: de man had al jaren geleden moeten stoppen
Laat wel liefde prevaleren??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:54 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dus je dacht: weet je wat? Ik zeg 't nog es!!
Wederom zonder enige onderbouwing
Dáár zaten we nou op te wachten. Dank je.
kom kom, niet zo serieusquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Laat wel liefde prevaleren??
De onderbouwing is vrij simpel: ik vind zijn muziek achterhaald, meer van hetzelfde, niets zeggend (voor mij dus).quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:54 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dus je dacht: weet je wat? Ik zeg 't nog es!!
Wederom zonder enige onderbouwing
Dáár zaten we nou op te wachten. Dank je.
Ik jouw ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem.. ik heb je gemaild?
Kijk, dáár kan ik dan weer volop over meepratenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Zelfde geldt trouwens voor de Stones of U2.
Ik bedoelde niet dat ik niets met PM heb..ik bedoelde dat ik niets met zijn muziek van de laatste jaren heb.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Kijk, dáár kan ik dan weer volop over meepraten
Nee maargoed, als alle artiesten waar ik niks mee heb zouden moeten stoppen, zou er niet veel overblijven.Ik vind gewoon het idee dat iemand "te oud is om muziek te maken" zo wrang. Het heeft wat mij betreft niets met leeftijd te maken. Sommige artiesten beleven juist hun hoogtij op latere leeftijd! Zo vind ik de oude Johnny Cash een stuk vetter klinken dan in z'n jonge dagen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |