status quoquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:13 schreef Hexagon het volgende:
Wat wel zou moeten stoppen zijn bands met grijze langharige bierbuiken met driedubbele onderkinnen van pak em beet midden 50 die doen alsof ze nog 20-30 zijn.
Toch zou ik zijn laatste plaat eens luisteren als ik jouw was...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef DaisyDuke het volgende:
Van mij mag hij doorgaan hoor, ik ben alleen al lang gestopt er naar te luisteren.
Ja? Wat voegt het toe?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch zou ik zijn laatste plaat eens luisteren als ik jouw was...
Hoe bedoel je?quote:
Ja,quote:Op zondag 26 februari 2006 16:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is natuurlijk zo. Maar toch zegt iets me dat het gewoon weer een plaat is met typische Macca-schrijft-de-perfecte-popliedjes-met-kop-en-staart. Vandaar mijn vraag of het iets zal toevoegen.
Ik weet niet of het echt wat toevoegt. Wel vond ik het een verrassende en afwisselende plaat. Natuurlijk staan er ook de typische Macca-popliedjes op, maar zeker niet alleen. Probeer het eens... Vind je het niks, dan heb je 3 kwartier verprutst. Vind je het wel wat, dan was het die 3 kwartier waard...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is natuurlijk zo. Maar toch zegt iets me dat het gewoon weer een plaat is met typische Macca-schrijft-de-perfecte-popliedjes-met-kop-en-staart. Vandaar mijn vraag of het iets zal toevoegen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn er liefhebbers om de DVD Paul McCartney Back in The US (concert film) over te nemen voor verzendkosten?
Altijd zo moeilijk, een top 3 makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
BadGuy, deel met ons je top 3!
Ben ik het sowieso mee eens. Mijn pa had al die Wings platen en zo ben ik er dus mee in aanraking gekomen. Als hij nog eens op komt treden, wil ik er zeker bij zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Grafhond het volgende:
Ik vind "Venus & Mars" eigelijk best wel beter dan het onbetwiste meesterwerk "Band On The Run".
Ow sorry ben het helemaal vergeten... Privé-perikelen... Mijn baan is momenteel wat onzeker. Tot die tijd kan er ik niks zinnigs erover zeggen. Anders wil ik m wel ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Peaceman, je wil de DVD niet (meer)?
Laat maar weten, ik heb 'm voor je gereserveerd.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow sorry ben het helemaal vergeten... Privé-perikelen... Mijn baan is momenteel wat onzeker. Tot die tijd kan er ik niks zinnigs erover zeggen. Anders wil ik m wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |