En als toegift Mull of Kintyre, compleet met doedelzak-orkest!quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:48 schreef Jane het volgende:
Ahhhh, Paul, één keer een heel concert met alleen Wingsnummers voor mij, toe....![]()
![]()
Misschien is 't Yoko wel!quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:09 schreef Wodan het volgende:
Er is hier vast sprake van een obsessief-compulsieve McCartney-hater.
Zo heeft hij het op een concert in Schotland wel eens gespeeld. Ik weet dat het jouw 'worst nightmare' is, maar mij lijkt het toch wel indrukwekkend.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:56 schreef MuadDib het volgende:
En als toegift Mull of Kintyre, compleet met doedelzak-orkest!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 06:21 schreef MuadDib het volgende:
Misschien is 't Yoko wel!
ONEENS!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:11 schreef kranenbr het volgende:
Paul mccartney is de oud voor de muziek
en zijn beatle nummers klinken niet zo goed als toen met de beatles
en solo stelt die helemaal niets meer voor
kortom hij heeft net zoals mick jagger en rod stewart zijn beste tijd gehad
mee eens of niet?
Mocht het ooit nog eens zover komen dat wij samen een concert van Macca bijwonen en hij speelt het, dan ga ik je zoenen!quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:22 schreef Jane het volgende:
Zo heeft hij het op een concert in Schotland wel eens gespeeld. Ik weet dat het jouw 'worst nightmare' is, maar mij lijkt het toch wel indrukwekkend.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:05 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mocht het ooit nog eens zover komen dat wij samen een concert van Macca bijwonen en hij speelt het, dan ga ik je zoenen!
Hij is op t moment druk bezig met een tournee... ga je er niet heen? Ik zit op 6 juni in Praag, mee te zingen met Hey Jude enzoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:13 schreef Jane het volgende:
[..]Ik geloof dat ik deze reactie destijds helemaal gemist heb. Gelukkig dat Sebbo ons nog even aan dit topic herinnerde in het Beatles-toernooi topic.
Hmmm, ik houd Macca's concert-agenda nauwlettend in de gaten....![]()
Ja, ik weet dat h ij op toernee is, en nee, ik ga er niet heen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:15 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hij is op t moment druk bezig met een tournee... ga je er niet heen? Ik zit op 6 juni in Praag, mee te zingen met Hey Jude enzo
De Cavern is vooral leuk om kleine, beginnende bandjes te zien dunkt mij. Paul die daar optreedt is meer een historisch curiosum dan een geweldig optreden (de DVD was nou niet echt indrukwekkend).quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat h ij op toernee is, en nee, ik ga er niet heen.
En ja, ik ben jaloers.
Zag een foto in de Spits of de Metro van zijn concert in Spanje. Kreeg wel vreselijk de kriebels toen ik die zag...
Ik zou hem graag een keer in Liverpool zien. Ik bedoel bij zo'n groot openlucht concert of zo. Liefst niet in de Cavern. Dat laatste is natuurlijk uit historisch oogpunt wel leuk (al is het niet de originele), maar voor degenen die er nooit geweest zijn: Het is een vreselijk benauwd hok. Ik heb er wel eens andere bandjes gezien, waaronder de Bootleg Beatles en dan viel ik al bijna flauw. Vanwege het zuurstofgebrek. Laat staan hoe het is als De Man Zelf er staat.
De Rolling Stones dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:13 schreef Hexagon het volgende:
Wat wel zou moeten stoppen zijn bands met grijze langharige bierbuiken met driedubbele onderkinnen van pak em beet midden 50 die doen alsof ze nog 20-30 zijn.
Waarom niet? Bassie en Adriaan zijn ook langer dan dat doorgegaan tenslotte zonder belachelijk te worden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:13 schreef Hexagon het volgende:
Wat wel zou moeten stoppen zijn bands met grijze langharige bierbuiken met driedubbele onderkinnen van pak em beet midden 50 die doen alsof ze nog 20-30 zijn.
Die waren het tenslotte al.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:23 schreef Litpho het volgende:
Waarom niet? Bassie en Adriaan zijn ook langer dan dat doorgegaan tenslotte zonder belachelijk te worden.
Niemand?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn er liefhebbers om de DVD Paul McCartney Back in The US (concert film) over te nemen voor een zacht prijsje?
McCartney vind ik zichzelf in ieder geval nog niet te oudquote:Paul McCartney apparently rejected an offer from The Brits to be given the Outstanding Contribution To Music Award this year, because he believes he's too young.
Sir Macca is understood to have been invited to accept the coveted honour at next month's event in London, but turned it down.
Instead, Paul Weller will now follow in the footsteps of U2 and Duran Duran in receiving the award. Weller is 16 years younger than McCartney.
He is understood to have decided against accepting the award on the grounds that it might suggest his pop career is drawing to a close. A spokesperson for The Brits commented: "We were absolutely stunned.
"Sir Paul felt that if he accepted the gong, people would assume it was the end of his career when he is feeling more creative than ever."
The Brits takes place at London's Earl's Court on February 15.
status quoquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:13 schreef Hexagon het volgende:
Toch zou ik zijn laatste plaat eens luisteren als ik jouw was...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef DaisyDuke het volgende:
Van mij mag hij doorgaan hoor, ik ben alleen al lang gestopt er naar te luisteren.
Ja? Wat voegt het toe?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch zou ik zijn laatste plaat eens luisteren als ik jouw was...
Hoe bedoel je?quote:
Ja,quote:Op zondag 26 februari 2006 16:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is natuurlijk zo. Maar toch zegt iets me dat het gewoon weer een plaat is met typische Macca-schrijft-de-perfecte-popliedjes-met-kop-en-staart. Vandaar mijn vraag of het iets zal toevoegen.
Ik weet niet of het echt wat toevoegt. Wel vond ik het een verrassende en afwisselende plaat. Natuurlijk staan er ook de typische Macca-popliedjes op, maar zeker niet alleen. Probeer het eens... Vind je het niks, dan heb je 3 kwartier verprutst. Vind je het wel wat, dan was het die 3 kwartier waard...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is natuurlijk zo. Maar toch zegt iets me dat het gewoon weer een plaat is met typische Macca-schrijft-de-perfecte-popliedjes-met-kop-en-staart. Vandaar mijn vraag of het iets zal toevoegen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn er liefhebbers om de DVD Paul McCartney Back in The US (concert film) over te nemen voor verzendkosten?
Altijd zo moeilijk, een top 3 makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
BadGuy, deel met ons je top 3!
Ben ik het sowieso mee eens. Mijn pa had al die Wings platen en zo ben ik er dus mee in aanraking gekomen. Als hij nog eens op komt treden, wil ik er zeker bij zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Grafhond het volgende:
Ik vind "Venus & Mars" eigelijk best wel beter dan het onbetwiste meesterwerk "Band On The Run".
Ow sorry ben het helemaal vergeten... Privé-perikelen... Mijn baan is momenteel wat onzeker. Tot die tijd kan er ik niks zinnigs erover zeggen. Anders wil ik m wel ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Peaceman, je wil de DVD niet (meer)?
Laat maar weten, ik heb 'm voor je gereserveerd.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow sorry ben het helemaal vergeten... Privé-perikelen... Mijn baan is momenteel wat onzeker. Tot die tijd kan er ik niks zinnigs erover zeggen. Anders wil ik m wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |