quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:06 schreef XMN8R het volgende:
Ik niet... dit weekend niet in ieder geval.
Volgend weekend wordt beter, gelukkig
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:18 schreef XMN8R het volgende:
Dan staan er 3 (drie!) mini-meets op het program.
Overhaal-om-naar-de grote-meet-te-komen-meets zegmaar
Drie? En waarom weet ik dan maar van 1? XMN8R, je hebt geheimen voor me!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:18 schreef XMN8R het volgende:Goedemorgen Mexoryl!
Dan staan er 3 (drie!) mini-meets op het program.
Overhaal-om-naar-de grote-meet-te-komen-meets zegmaar
Da's niet hetzelfde. Ik wil details horen! Ben jij nou een roddelnicht of niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:40 schreef XMN8R het volgende:
nee hoor, ik heb het nu toch verteld?!
Dat was ik toch al van plan. En ik denk dat ik er misschien wel eerder achter kan komen...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:43 schreef XMN8R het volgende:
Yepz, maar nu even niet
Over het wie-wat-waar doe ik uiteraard geen uitspraken. Kom maar naar de grote meet op 17 april om daar achter te komen
Wel hoor. En anders doe ik hier op Fok alvast een boekje open over die ene minimeet waar ik wel wat van af weet...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:47 schreef XMN8R het volgende:*ril en beef*
NOT!
Ja, nu lach je nog wel. Wacht maar!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:52 schreef XMN8R het volgende:
woehahahaha
Dat heb je helemaal zelf in de hand...quote:oei, nu ga ik trillen... doe maar niet hoor, twoflowertje...
later, dat is toch wel nog vóór de grote meet?!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zou volgende week ook een minimeet hebben, maar die is ehm... in verband onderhoudswerkzaamheden uitgeschakeld. We proberen het later nog eens..
Het klinkt zo simpel he? Maar de drempel om te bellen is soms behoorlijk hoog. Zeer Eng zelfs...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah, je belt op, kun jij ja ik kan. Daar dan maar, om zo laat? Okee, tot dan.
Een sms-je kan ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het klinkt zo simpel he? Maar de drempel om te bellen is soms behoorlijk hoog. Zeer Eng zelfs...
Ik bedoelde eigenlijk meer de stap om een meet voor te stellen. Of dat nou per SMS, telefoon, MSN, IRC, wat dan ook is... Sommige mensen zien al op tegen het meeten an sich. En sommigen hebben er juist helemaal geen probleem mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een sms-je kan ook..
Ok, beloofdquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:41 schreef XMN8R het volgende:
Nou vooruit dan maar, voor één weekend is het ok.
Maar volgend weekend weer gewoon keimegahomouitgaan doen hoor!
Haaai Waxje!! Haai!!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:41 schreef Waxxer het volgende:
The sky turns grey
where I end and you begiiiinnn....
*radiohead luister*
*nu de trein naar huis uit ga zoeken*
*niet normaal praten meer kan*
*mezelf erg grappig vind*
Hai!
Le Nouveau Beaver?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:54 schreef Waxxer het volgende:
Kijk, Beaverhausen - Le Nouveau Riche
Ik kan van mijn studenteninkomentje geen Bijenkorf betalen hoorik zou wel willen
Vlarpje!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:13 schreef Vlarp het volgende:
Wilde Weekend Plannen? Neuh
NextDance was leuk, erg leuk zelf. DJ draaide super de hele avond. Allemaal leuke wat oudere dance nummers enzo. En wat oldies enzo.. en leuke nieuwe nummers. Heb m'n lichaamsbeweging wel gehad gisteren
.
En vanavond blijf ik thuis ...
Pleasantville is een leuke filmquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:25 schreef Prego het volgende:
gekocht: pleasantville, 28 days later en astronauts wife
die kreeg ik er voor € 3,- bij, ach ja voor dat geld kijk ik wel naar johnny deppquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Pleasantville is een leuke film
28 days later is een leuke film
The Astronaut's wife...![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:00 schreef beaverhausen het volgende:
Hallo, mijn naam is Beaverhausen en mijn Wilde Weekend Plannen zijn...
euhm...
none of your business
Ooh kijk, de locale heej-tuh-roow!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:20 schreef Gerdo het volgende:
Hoi!.
*present*quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ooh kijk, de locale heej-tuh-roow!![]()
Mag ik een hulplijn bellen? ow nee, doe maar de fifty-fifty!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je een overhemd onder een trui draagt, moet je dan tegenwoordig de kraag onder of boven de trui doen?.
Na, die kans acht ik erg klein, tenzij ik opeens mannen versier zonder enige moeite te doen. Da zou wel grappig zijn, maar toch liever niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:27 schreef Gerdo het volgende:
[..]
*present*
Hoe staat het met de wilde weekend plannen? Worden er nog mannen versiers vanavond?
Hij heeft het publiek al om hulp gevraagd!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Mag ik een hulplijn bellen? ow nee, doe maar de fifty-fifty!
Ik zou zegen da de kraag boven de trui moet, maar het kan ook zijn dat ik gewoon hopeloos ouderwets ben.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je een overhemd onder een trui draagt, moet je dan tegenwoordig de kraag onder of boven de trui doen?.
De passieve mannen versierder, luiwammes!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Na, die kans acht ik erg klein, tenzij ik opeens mannen versier zonder enige moeite te doen. Da zou wel grappig zijn, maar toch liever niet.
Compleet vrijgezel, gewoon totaal geen behoefte aan een relatie ofzow. Emotioneel onafhankelijk enzow.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:30 schreef Gerdo het volgende:
[..]
De passieve mannen versierder, luiwammes!.
LeBeau al bezet toevallig? Of andere reden heeft voor "maar toch liever niet"...?.
Ik ben het levende voorbeeld dat je iemand kunt versieren zonder relatie aan te gaan hoor!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Compleet vrijgezel, gewoon totaal geen behoefte aan een relatie ofzow. Emotioneel onafhankelijk enzow.
Snol.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:34 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ben het levende voorbeeld dat je iemand kunt versieren zonder relatie aan te gaan hoor!.
Ik heb van mijn vrienden de bijnaam "Slerdo" gekregen...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Snol.
Maarja, zonder dat er een relatie in het vooruitzicht zit vinnik het maar weer doelloos.
't Is zaterdagavond, cheer up!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
Hoe weet je dat? heb je een date ofzo? of heb je dit weekend last van de rode zee c.q. hoofdpijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:06 schreef XMN8R het volgende:
Ik niet... dit weekend niet in ieder geval.
Volgend weekend wordt beter, gelukkig
doe maar even fijn een stukje verder lezenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:40 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? heb je een date ofzo? of heb je dit weekend last van de rode zee c.q. hoofdpijn?
Slerdo.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:37 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik heb van mijn vrienden de bijnaam "Slerdo" gekregen....
Doelloos zeker, maar voor die avond zelf een leuke tijdsvulling!.
Wat een zwaar leven heeft Angeltje toch. *aai doet*quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:18 schreef Ang3l het volgende:
Met 2 homo's de AH XL in waarbij de een loopt te stressen omdat ie moet koken voor z'n ouders morgen en dus van hot naar her huppelt, en de ander als een diva door de AH XL marcheert en het liefst arm in arm zou gaan lopen .....
ik heb daar zo'n godgloeiende hekel aan. die mensen snappen er niks van, bellen ze me wakker voor, of als ik in de kroeg zit.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:24 schreef Ang3l het volgende:
En bij je ouders de pc installeren en outlook instellen met entiteiten en mails etc en alles uitleggen, en dan thuiskomen en een telefoontje krijgen met "Ik snap het niet .... alles is ineens weg"
Of van die gesprekken:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:27 schreef Prego het volgende:
[..]
ik heb daar zo'n godgloeiende hekel aan. die mensen snappen er niks van, bellen ze me wakker voor, of als ik in de kroeg zit.
ik zeg tegenwoordig ja kan ik nu niets aan doen ik kijk later wel daaaag
Dat is Eng.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:26 schreef XMN8R het volgende:
ok, wie doet deze effe nieuw leven inblazen op deze zwoele zaterdag-avond?
Het Grote Fok! Boxershort Topic
LOL!!!! Nou, dan ben ik toch blij met mijn moeder die zulke dingen als mobieltjes en het internet nu wel redelijk onder de hand heeft!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of van die gesprekken:
O hij zegt nu dat ik 5 stappen moet doorlopen.
Dat moet je dat ff doen.
Wat?
Die stappen doorlopen.
Welke stappen?
Echt... mensen die een pc kopen en hem nooit gebruiken en dan ineens het internet op willen moeten ze afschieten.
Ik krijg ook om de 2 weken wel een voicemail vol met geruis omdat ze wederom eens vergeten zijn hoe de toetsvergrendeling werkt. Of van die voicemails met "Staat ie nu uit? Nee ik weet niet hoe die uit moet. Ja rode knop? PIEP Volgens mij isie uit. Hij knippert. PIEP TOETS PIEP ik denk dat ie nu uit is. Hey er staat nog steeds dat ik bel"
*ZUCHT*
*afwacht*quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:26 schreef XMN8R het volgende:
nee hoor, helemaal niet eng: broek omlaag, foto maken en posten maar!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat is Eng..
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet eng: je stapt in de kooi, houdt de bek van de leeuw open, je legt je hoofd in zijn bek en roept tadaaaa
inderdaadquote:
wat Beau zegtquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:46 schreef LeBeau het volgende:
Ik durf niet meer en geef alle schuld aan G_E, das wel makkelijk zo een al aanwezig excuus voor lafheid.
Als je echt zo graag wilt weten wat er in mn broek is kom je zelf maar kijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:47 schreef XMN8R het volgende:
kijk, daar heb je het al.... dat gaat niet nu meer lukken vanaaf denk ik.
ja, wat is het nou? langskomen of makkelijk en gewoon posten?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:48 schreef LeBeau het volgende:
Als je echt zo graag wilt weten wat er in mn broek is kom je zelf maar kijken.
Ik ben niet zo makkelijk hoor, ik val onder de slechte slettebak invloed van Gerdo.
Nouja, langskomen is makkelijker voor mij omdat ik dan eigenlijk niks hoef te doen en al het initiatief aan jouw kant ligt.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ja, wat is het nou? langskomen of makkelijk en gewoon posten?
Seamless cotton stretch is the only way to go!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:53 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Hier, een goedgevulde boxershort en nou niet meer mauwen
je vergeet makkelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:54 schreef Vlarp het volgende:
Goed gevulde boxers? Sletten?
Riep iemand?
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:54 schreef Vlarp het volgende:
Goed gevulde boxers? Sletten?
Riep iemand?
zozo, das wel erruug makkelijk hoor!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:51 schreef LeBeau het volgende:
Nouja, langskomen is makkelijker voor mij omdat ik dan eigenlijk niks hoef te doen en al het initiatief aan jouw kant ligt.![]()
Het is Idols tijd en moeders wilde Idols niet op hebben beneden, dus trek ik maar naar boven.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
eindelijk! waar bleef je nou?!
we krijgen nu toch een terugblik?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:57 schreef Vlarp het volgende:
Nou, zometeen de eerste Idols live uitzending....
en ik denken dat ik makkelijk wasquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zozo, das wel erruug makkelijk hoor!
Yep.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
we krijgen nu toch een terugblik?
Euhw... geen live uitzending?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
we krijgen nu toch een terugblik?
Ik ben altijd een goede leerling geweest, en Gerdoow was een goede leermeester in het slet zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zozo, das wel erruug makkelijk hoor!
ik geloof het niet...volgende week pas..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Euhw... geen live uitzending?
Bleg.. dan kan ik net zo goed niet kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik geloof het niet...volgende week pas..
Probeer je soms te zeggen dat ik meer slet ben dan jij? Volgens mij ken jij Gerdo beter hoor, dat zegt al heel wat. Slet!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
en ik denken dat ik makkelijk was
Gerdoow de leermeester klinkt trouwens wel erg homoow ipv heteroowquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben altijd een goede leerling geweest, en Gerdoow was een goede leermeester in het slet zijn.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Probeer je soms te zeggen dat ik meer slet ben dan jij? Volgens mij ken jij Gerdo beter hoor, dat zegt al heel wat. Slet!
The Story So Farquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:02 schreef Vlarp het volgende:
ARGH!!
Terugblik
Dat is wel errug makkelijk!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:02 schreef XMN8R het volgende:
jongens, jongens... niet vechten over wie er makkelijker is hoor.
De makkelijkste van jullie gaat nú even posten in Het Grote Fok! Boxershort Topic
dus grijp je kans! voordat LeBaue je voor is!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:06 schreef beaverhausen het volgende:
Dat is wel errug makkelijk!
Pukkeltje!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:09 schreef XMN8R het volgende:Kevin
IK!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:26 schreef XMN8R het volgende:
ik wacht wel tot de meetquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:16 schreef XMN8R het volgende:
Kom op heren! Volg het goede voorbeeld!!!
Ja, hup heren!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:16 schreef XMN8R het volgende:
Kom op heren! Volg het goede voorbeeld!!!
maar je hebt wel als enige lef hoor!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben echt dus GEEN ass-man
Met die pot vriendinquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:24 schreef XMN8R het volgende:
Lowieke!
![]()
Maar wel een lief kontje.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben echt dus GEEN ass-man
Nee hoor, dat valt reuze tegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar wel een lief kontje..
.
Is dat een pot dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:27 schreef Vlarp het volgende:
Met die pot vriendin
ik heb best lef hoor..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
maar je hebt wel als enige lef hoor!![]()
en.. je mag je natuulijk ook omdraaien
dat is natuurlijk allemaal aan ons om te beoordelen hequote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:30 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb best lef hoor..
alleen geen camera-achtig iets
tis nou ook niet dat je iets mist ofzo
de vriend van Lowieke is pot?!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Is dat een pot dan?![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat is natuurlijk allemaal aan ons om te beoordelen he
woehahaha LOLquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
de vriend van Lowieke is pot?!
Goh, dat ik jou dat nog eens moet zien posten...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoe kan iemand nou op zien tegen het meeten an sich? Meeten is toch hartstikke leuk & gezellig, en helemaal niet eng!.
Ga je mond spoelen!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:56 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
Zijn er mensen hier die ook epileren?
iro·nie (de ~ (v.))quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goh, dat ik jou dat nog eens moet zien posten...
Het was maar een vraagquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!
Alsof ik dat niet doorhad. Ik ben niet blond! (Zoals je heel goed weet!)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
<b>iro·nie<sub> (de ~ (v.))
1</b> spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen</sub>
dus was de samenvatting toch niet helemaal voor niksquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:10 schreef LeBeau het volgende:
En Idols is weer over! Wat ik uit de samenvatting heb opgevangen is dat Robin nog steeds erg lekker is. Da is het verder eigenlijk wel.
De samenvatting had Robin, dus is het gelijk wel heel belangrijk. Ook waren Ron en Eric best te smikkelen. Dan nog een tikkie talent met Irma en Boris en Bo is tevreden.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dus was de samenvatting toch niet helemaal voor niks
Dat doet het inderdaad, snol-verhousen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
ow, ik heb aan Robin genoeg...
maakt mij dat dan nog makkelijker?
Zou jij niet onderduiken na zo'n opmerking dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat doet het inderdaad, snol-verhousen.
ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:38 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Zou jij niet onderduiken na zo'n opmerking dan?![]()
No offense, ik heb weer eens een defensieve buiquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik weet wie het zegt
Enquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik weet wie het zegt
Kan ik helpenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is hier mistig en koud..
Buiten dan hè. Hier is het saai & stil..
Nice...quote:Op zondag 29 februari 2004 00:23 schreef xman het volgende:
We hebben gewoon wat spanning nodig..enig idee?
[afbeelding]
Ja valt wel mee toch?quote:Op zondag 29 februari 2004 00:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nice...
Oeh!quote:Op zondag 29 februari 2004 00:23 schreef xman het volgende:
We hebben gewoon wat spanning nodig..enig idee?
[afbeelding]
Dat hangt er vanaf, wat zijn voor ons de mogelijke consequenties?quote:Op zondag 29 februari 2004 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo..ik ben al geil, moet ik soms nog geiler worden ofzo??
Merijn3.jpgquote:Op zondag 29 februari 2004 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oeh! dat wordt dus merijn2.jpg!Ga door! Ga door!
Voor jou geen...voor iemand anders misschien welquote:Op zondag 29 februari 2004 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, wat zijn voor ons de mogelijke consequenties?.
Ja dat ook! Ik bedoelde eigenlijk deze ook..quote:Op zondag 29 februari 2004 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
Klaus4 is ook erg dat je zegt
Ooh, maar dat vinden we niet erg.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:34 schreef xman het volgende:
[..]
Merijn3.jpg
Ik zijn wel links naar wat uitgebreider ehmm materiaal zie ik nu!
Gelukkig!quote:Op zondag 29 februari 2004 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooh, maar dat vinden we niet erg.
Dat is inderdaad wel verstandig.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
Ja dat ook! Ik bedoelde eigenlijk deze ook..
-en weg-
Ik haal ze weer weg over een minuut...dit is te pikan voor [homo]
hmmm..bewegend is ie wat minder ja..quote:Op zondag 29 februari 2004 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
Ja dat ook! Ik bedoelde eigenlijk deze ook..
-en weg-
Ik haal ze weer weg over een minuut...dit is te pikan voor [homo]
Helaas wel ja...vindt ze meestal leuker met kleding aan.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hmmm..bewegend is ie wat minder ja..
Ook een oversekste pornoakteur?quote:Op zondag 29 februari 2004 00:46 schreef SCH het volgende:
Hey die man lijkt op mij
En volgespoten met siliconen?quote:Op zondag 29 februari 2004 00:47 schreef xman het volgende:
[..]
Ook een oversekste pornoakteur?
je vergeet de Viagra.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En volgespoten met siliconen?.
Sinds wanneer spuit je dat in?quote:Op zondag 29 februari 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je vergeet de Viagra.
eerlijk gezegd boeit me dat niet zo heel veelquote:Op zondag 29 februari 2004 00:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou je met die Klaus in het echt nou ook een goed gesprek kunnen voeren?.
Klaus lijkt me niet iemand die uitgebreid de bijsluiter gaat lezen. Die doet gewoon alles met z'n spuit.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:57 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
Sinds wanneer spuit je dat in?
Je bedoelt..met volle mond kun je toch niet pratenquote:Op zondag 29 februari 2004 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eerlijk gezegd boeit me dat niet zo heel veel
who needs brains when you can lick your own eyebrows?quote:Op zondag 29 februari 2004 01:01 schreef xman het volgende:
[..]
Je bedoelt..met volle mond kun je toch niet praten![]()
sorry hoor.. * xman is in een melige stemming
quote:Op zondag 29 februari 2004 01:01 schreef xman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 februari 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 01:01 schreef xman het volgende:
[..]
sorry hoor.. * xman is in een melige stemming </div></blockquote>who needs brains when you can lick your own eyebrows?
Maak je niet druk..allemaal grappig bedoeld!quote:
Nee jammer genoeg niet..meestal staan ze er wel ordinair op.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 01:01 schreef xman het volgende:
[..]
sorry hoor.. * xman is in een melige stemming </div></blockquote>who needs brains when you can lick your own eyebrows?</div></blockquote>[afbeelding]!.
Hmmz.. Maar nou begrijp ik waarom dat soort mannenfoto's niet echt iets is voor mij, ik vraag me altijd af of je ook een goed gesprek met ze zou kunnen voeren, maar daar worden ze natuurlijk helemaal niet op uitgezocht..
Boek2.jpgquote:Op zondag 29 februari 2004 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Deze leest vast ook heel veel boeken.![]()
.
Psies, een man met alleen mooie ogen heb je ook weinig. Neem deze nou:quote:Op zondag 29 februari 2004 01:16 schreef xman het volgende:
* xman wil een lieve manmet mooie ogen en bijpassende hersenen.[/me]
Ja jij begrijpt het...of deze:quote:Op zondag 29 februari 2004 01:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Psies, een man met alleen mooie ogen heb je ook weinig. Neem deze nou:
[afbeelding]
Leuk om te zien hoor, maar die kan niet eens het water fatsoenlijk in zijn mond gieten!.
Net als deze.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:32 schreef xman het volgende:
[..]
Ja jij begrijpt het...of deze:
[afbeelding]
Die kan z'n shirt nieteens normaal dichtknopen
Niet hier!quote:Op zondag 29 februari 2004 01:56 schreef Joosteh het volgende:
Allemaal naakte mannen![]()
Ik mis mijn naakte man!! WAAR is mijn naakte man!!!![]()
Aaron Quatzalquote:Op zondag 29 februari 2004 01:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als deze.
[afbeelding]
Misschien moeten we maar een klasje oprichten. "Hoe doe ik mijn shirt aan en weer uit.".
*zwijmel*quote:Op zondag 29 februari 2004 01:47 schreef xman het volgende:
Sommige moet je zelfs vertellen dat kussens geen kledingstukken zijn!
[afbeelding]
Thuis ook in z'n uppie :/quote:Op zondag 29 februari 2004 02:01 schreef xman het volgende:
[..]
Niet hier!![]()
Nee dit maakt mij echt gelukkig...quote:Op zondag 29 februari 2004 08:39 schreef XMN8R het volgende:
*kop thee geef*
kalm maar, nu ben je in ieder geval op tijd op voor de herhaling van Eigen Huis en Tuin en Campinglife!
Kaneel-beschuitje!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 08:55 schreef XMN8R het volgende:
Van zo'n extra bonus-dagje moet je lang genieten natuurlijk!
kaneel-beschuitje bij de thee? kun je lekker soppen
*nog een keer inschenk*
Goh, je meent het....quote:Op zondag 29 februari 2004 11:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hey. Een schrikkeldag!.
Jah! Leuk he?quote:Op zondag 29 februari 2004 11:24 schreef Twoflower het volgende:
Goh, je meent het....
quote:Weet jij nog woonruimte in Amersfoort of zo?
hoe voelt het eigenlijk om Highlander's icoontje te hebben gejat?quote:Op zondag 29 februari 2004 12:23 schreef Cazman het volgende:
mogge
Ik heb deze al vele vele maanden en ik heb em zelf gemaakt. Als je wilt kan ik je de originele nog laten zien.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe voelt het eigenlijk om Highlander's icoontje te hebben gejat?
Ik vind er eigenlijk niet veel aan...quote:Op zondag 29 februari 2004 11:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jah! Leuk he?.
Is dat een 'ja'?quote:[afbeelding].
lies lies lies!quote:Op zondag 29 februari 2004 12:27 schreef Cazman het volgende:
Ik heb deze al vele vele maanden en ik heb em zelf gemaakt. Als je wilt kan ik je de originele nog laten zien.
Het was andersom toch? Jij ging me in elkaar laten rammen.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
lies lies lies!
filthy human lies!
wanneer kom je me eens in elkaar rammen eigenlijk? ik verveel me.
jij zegt dat je stoer bent en mij aankunt, dus ga ik er vanuit dat jij denkt dat je mij in elkaar gaat rammen.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
Het was andersom toch? Jij ging me in elkaar laten rammen.
Dat heb ik nooit gezegd. Jij hebt gezegd dat je me in elkaar laat rammen. Dat zegt misschien al genoeg maar goed daar ben ik eerlijk op ingegaan dat dat gerust mag. Verder heb ik niks gezegdquote:Op zondag 29 februari 2004 12:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij zegt dat je stoer bent en mij aankunt, dus ga ik er vanuit dat jij denkt dat je mij in elkaar gaat rammen.
Deze meneer zit nu op mijn taakbalk.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Deze leest vast ook heel veel boeken.![]()
.
Niet exact hetzelfde als op je schoot, maar je moet het er maar mee doen!quote:Op zondag 29 februari 2004 12:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Deze meneer zit nu op mijn taakbalk..
Xmeneer!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:06 schreef xman het volgende:
[..]
Moge Beverhuizen!
Riep u mij?!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
Xmeneer!
Dag meneer met de grote L!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Riep u mij?!
Rijmeneer!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Riep u mij?!
quote:Op zondag 29 februari 2004 13:12 schreef xman het volgende:
Dag meneer met de grote L!
Als jij iets weet te verzinnen, misschien wel...quote:Op zondag 29 februari 2004 13:22 schreef xman het volgende:
Gaat iedereen leuke dingen doen vandaag?
Ehm.. Fok!ken?quote:Op zondag 29 februari 2004 13:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als jij iets weet te verzinnen, misschien wel...
Dat vind ik te saai om daar mijn hele dag mee te vullen...quote:Op zondag 29 februari 2004 13:31 schreef xman het volgende:
[..]
Ehm.. Fok!ken?
Vannacht Oscaruitreiking dus ik hou me rustig vandaag... anders hou ik het vannacht niet vol!quote:Op zondag 29 februari 2004 13:22 schreef xman het volgende:
Gaat iedereen leuke dingen doen vandaag?
Naja ik ben iig de hele dag bezig met programmeren.quote:Op zondag 29 februari 2004 13:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat vind ik te saai om daar mijn hele dag mee te vullen...
Genoeg, voor mensen die daar wel wat aan vinden...quote:Op zondag 29 februari 2004 13:40 schreef xman het volgende:
[..]
Naja ik ben iig de hele dag bezig met programmeren.
Eind vanmiddag ff fitnessen en vanacht ga ik uit.
Ik weet niet wat er al zoal te doen is in Enschede!
Tsjee, doe es niet zo compleet initiatief-loos, Twoflower.quote:Op zondag 29 februari 2004 13:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat vind ik te saai om daar mijn hele dag mee te vullen...
Nu kun je naar die vrienden/kennissen in verweggistan!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
yay!
ik heb een auto met volle tank ter beschikking, maar ik heb weer eens nergens om naar toe te rijden.
Grappig bij mij is het het omgekeerdequote:Op zondag 29 februari 2004 15:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
yay!
ik heb een auto met volle tank ter beschikking, maar ik heb weer eens nergens om naar toe te rijden.
Weet niet welke van de 2 nu erger en frustrerender isquote:Op zondag 29 februari 2004 16:08 schreef xman het volgende:
[..]
Grappig bij mij is het het omgekeerde
bij 301 posts.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
wanneer gaan topics tegenwoordig op slot?
Ach, we zijn nu toch hierquote:Op zondag 29 februari 2004 16:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog een blote meneer dan maar?.
heeyaquote:
En ik heb niks in huis.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
yay!
Ja hier in Roosendaal ook alles goed...veel sneeuwpret.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:52 schreef Markie-Mark het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 16:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bye.gif" width="28" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Alles goed??</div></blockquote>heeya
Ja met mij is alles wel ok, brak van zaterdagnacht, the usual sunday shit....
En met jou?
Nee, da's vast geen zelfportretquote:Op zondag 29 februari 2004 17:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Goh G_E
*ril*quote:Op zondag 29 februari 2004 17:05 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
let your minid wander and try not to bump into....
Klinkt alsof je daar allemaal nu nog aan moet beginnen?!quote:Op zondag 29 februari 2004 17:25 schreef Waxxer het volgende:
hall!
Pfffffff ik moet vandaag een boel doen, zoals terugmailen en weblog updaten en artikelen schrijven... ik ben weer hetero uitgeweest in de Achterhoek ArenaWAT een volk, het was zeker gezellig hoor
doch anders uitgaan dan in de stad
Zit je nou weer in het omgekeerde ritme?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:57 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh iedereen...
...
hmm Iedereen in het rood ??quote:Op zondag 29 februari 2004 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Zaterdag weer eens naar de Red & BLue
[afbeelding]
Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |