Volgens mij zijn er geen mensen meer in Nederland die Bas en Joel nog nooit in levende lijve hebben gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 03:36 schreef TETSU het volgende:
Ik en een stel maten van me zijn net in de kroeg geweest.
Het bleek het stamcafé van Joel te zijn. Hij was daar met Bas.
Als jullie willen kunnen jullie ons bij deze feliciteren. Wij hebben
ze namelijk in het echt gezien.
Gegroet.
*meldt*quote:Op zaterdag 28 februari 2004 03:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen mensen meer in Nederland die Bas en Joel nog nooit in levende lijve hebben gezien.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 03:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen mensen meer in Nederland die Bas en Joel nog nooit in levende lijve hebben gezien.
Wie zijn Bas en Joël? Zijn dat teletubbies ofzo?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 03:36 schreef TETSU het volgende:
Ik en een stel maten van me zijn net in de kroeg geweest.
Het bleek het stamcafé van Joel te zijn. Hij was daar met Bas.
Als jullie willen kunnen jullie ons bij deze feliciteren. Wij hebben
ze namelijk in het echt gezien.
Gegroet.
Kan je aan iedereen uit amsterdam vragenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:06 schreef Loontjah het volgende:
Pff moet ik gaan beginnen wie ik allemaal in het echt gezien heb... Zullen we maar niet doen he... en daar is trouwens een andere topic over !
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:56 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Wie zijn Bas en Joël? Zijn dat teletubbies ofzo?
Die pa van Joel rocks!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:52 schreef yvette1982 het volgende:
who cares.
die gasten zijn echt triest gewoon.
Can I touch you?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:26 schreef Maffioso het volgende:
Ik heb lekker jim en jamai in het echt gezien. Ben ik nu stoer?![]()
En dat durf je hardop te zeggen??quote:Op zaterdag 28 februari 2004 03:36 schreef TETSU het volgende:
[verhaal]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |