abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17540042
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:27 schreef Spliffunk het volgende:
Nou, ik wil wel meehelpen met het bouwen van die site. Ik heb vroeger veel getekend en kan eventueel voor plaatjes zorgen. Is er hier iemand die ook nog eens kan programeren en eventueel als hobby of project mee wil werken aan het bouwen van de site?

Laat maar van je horen..
Meldt .

Heb ervaring met webdesign, programmeren (ASP, SQL, Access) en content management en ik onderhoud momenteel verschillende websites.

Heb alleen te weinig tijd ("darn!") om er actief aan mee te werken maar ik zou best hier en daar kunnen ondersteunen, als daar behoefte aan is .
  zaterdag 6 maart 2004 @ 20:02:31 #127
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17540387
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:32 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik had ergens zo'n gevoel al en hoopte dat je hem zou lezen .

Heel veel succes alvast bij je verdere zoektocht en de ontdekking van rust in jezelf!

er staat een tel.nr. bij van therapeuten die hiermee bekend zijn, blijf onderzoekend tov alles, een blad heeft meerdere kanten, don't forget it
Thx Sweetgirly. Ik weet nog niet of ik ga bellen. Ik kijk het eerst even rustig aan denk ik.

Weet iemand wanneer dit allemaal voor het eerst begonnen is? En ik heb nog een vraag: er zijn toch meerdere namen voor dit verschijnsel die eigenlijk op hetzelfde neerkomen? ZO heb je volgens mijn nu Kundalini, Schaumbra. Is Kundalini de meest gangbare naam?

Groetjes, Spliffunk
This door will be opened with or without your help..
pi_17540638
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 20:02 schreef Spliffunk het volgende:
Er zijn toch meerdere namen voor dit verschijnsel die eigenlijk op hetzelfde neerkomen?
Evooluutsie...
  Admin zondag 7 maart 2004 @ 10:11:43 #129
2222 crew  iteejer
pi_17550649
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:41 schreef ReCreative het volgende:
Wat me erg opvalt, en wat me een beetje vreemd aandoet, zijn de overeenkomsten met manische depressiviteit. Van blij tot niet blij, sterk wisselend. Kan iemand met ervaring op dat gebied misschien aangeven of manische depressiviteit ook vaak samengaat met het gevoel alleen te zijn?
Dingen die ik vanuit de psychiatrie gezien heb hebben mij er volledig van overtuigd dat er iets als een 'spirituele realiteit' bestaat.
Anders gezegd, veel verschijnselen zijn pas goed te beschrijven en in samenhang te zien als je een dergelijke realiteit als serieuze optie gaat beschouwen.
Het lijkt een beetje op het bekende voorbeeldje van een vierkantje, waarin twee niet-evenwijdige lijnen getekend zijn. Die lijnen lijken los van elkaar te staan, en niets met elkaar te maken te hebben. Zoalng je althans binnen je vierkantje blijft kijken!
Want als je die lijnen doortrekt, zullen ze elkaar ergens buiten dat vierkantje gaan kruisen, en dus toch wél verbonden blijken te zijn.
Dit is een leuke illustratie van het principe dat je soms buiten je eigen referentie-kader moet gaan kijken om een samenhang te kunnen zien.

In de psychiatrie komen soms dingen naar buiten, die eigenlijk 'binnen' hadden moeten blijven. Dat geldt met name voor paranormale/spirituele zaken.
Dat betekent natuurlijk ook weer niet dat iedere 'mafkees' dus per definitie dan ook meer weet en ziet dan een ander. Het zijn uiterst subjectieve waarheden, vaak slechts geldig of zelfs maar begrijpelijk voor de persoon zelf.
  zondag 7 maart 2004 @ 16:14:39 #130
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17555861
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Meldt .

Heb ervaring met webdesign, programmeren (ASP, SQL, Access) en content management en ik onderhoud momenteel verschillende websites.

Heb alleen te weinig tijd ("darn!") om er actief aan mee te werken maar ik zou best hier en daar kunnen ondersteunen, als daar behoefte aan is .
Your experience will come in handy

Misschien handig om binnenkort een keer via MSN wat af te spreken? Wordt het een Engelse of Nederlandstalige site? De site zal voornamelijk informatief zijn denk ik maar ook met een eventuele test, plaatjes, links ed. Daar moeten we dan maar es over brainstormen. Ik heb ook al een leuke naam, maar die verklap ik nog niet. Nou zie je later..

Groetjes, Spliffunk
pi_17557002
Euhmmm... adressen... waar?
  zondag 7 maart 2004 @ 18:50:41 #132
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17558962
Voeg me maar toe: spliffunk@hotmail.com
pi_17560664
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 01:14 schreef Spliffunk het volgende:

[..]

Open hier maar es een appart topic over: reageren zal ik

maar dat hoort weer meer bij relaties (een ander topic) thuis

Het is vaag en plezierig als je er mee om kunt gaan. Ik wil er wel wat over kwijt btw.
In '99/'00 dacht ik dat ik "gevonden" werd toen Hawass aankondigde het graf van Osiris te hebben gevonden. Kijk ook op www.hawass.com. Enkele teksten heb ik bewaard en zelf een gedicht wat vandaag nog in mijn hoofd zweeft:

Creapy spiders and vampires when ur dreaming
according to the old egyptians it all has a meaning
a dwarf sitting on the branch of a tree
might mean your half as old as u'll be
in ur dreams I would take ur hand
and make u understand
that like life all things have a meaning
and old egyptian powers would be use to make our dream become reality

Toen zei de dokter tegen mijn vader. Je zoon heeft een psychose, maar ik had het woord nog nooit gehoord en zweefde dus verder. Eenmaal in het ziekhuis kreeg ik pillen die ik niet wilde ik wilde slapen. De pillen daarvan dacht ik zouden me doodmaken tijdens mijn slaap. Ik sliep en volgens mezelf werd herboren. Nu 3/4 jaar later geloof ik nog steeds niet dat ik een psychose heb gehad.

Soms is het wel prettig want je voelt je "speciaal". Niemand begrijpt je by the way zelf niet je vriendin. Soms ben ik heel achterdochtig en denk ik dat wanneer ik mijn telefoon in mijn kluisje heb laten liggen met de sleutel in mijn kluisje dat er iemand op gebeld heeft. Maar over het algemeen gaat het goed.

Groetjes
Mijn broertje van 20 heeft Asperger syndroom (aan autisme verwante stoornis) en is heel geinterreerd in religies en paranormale zaken, al heel lang.
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg hij voor het eerst een psychose. T begon wat onschuldig met dat hij de hele dag met een grote grijns op zn gezicht door het huis liep, in zichzelf liep te lachen en aan tafel liep te verkondigen dat hij het broertje van jezus was.
Toen nam zn psychose een andere vorm aan: deze was heel eng, ook voor hemzelf; hij dacht dat hij verdoemd was namelijk. Hij was continu bang. Hij was er echt van overtuigd dat hij verdoemd was en hij was onbereikbaar geworden voor ons, werd echt een ander persoon.
Medicijnen gekregen. Psychose ging gelukkig weg.
Gestopt met medicijnen. Weer een psychose gekregen. Hij dacht nu dat hij jezus was en deed ook allemaal gekke dingen (naakt rondlopen, midden op de weg gaan staan etc., overal bidden)
Crisisdienst is geweest, weer aan de medicijnen etc.
Hij zelf vind nog steeds dat hij geen psychoses heeft gehad.

Tja.....voor de persoon zelf kan een psychose soms wel fijn aanvoelen (soms dus ook ontzettend angstig), en dan is het helemaal niet leuk als je medicijnen krijgt....mijn broetje zei steeds: 'die medicijen stompen me af, ik voel niks meer, ik kan niet meer bij mijn fantasieen'...maarja die fantasieen zijn voor hem heel prettig (wie wil er nu geen jezus zijn) maar met die 'fantasieen'/ psychose functioneert ie niet in/voor de buitenwereld.
Je kan nu eenmaal niet functioneren als je de hele dag onbereikbaar bent en er van overtuigd bent dat je jezus bent.
Met medicijnen wordt hij geconfronteerd met wie hij is: iemand die nooit iets zal bereiken vanwege zijn handicap en zijn dagen slijt zonder contact met anderen....ja en dat is pijnlijk...dan 'vlucht' je toch liever in je psychose denk ik....

Over dat herboren worden trouwens; dat had mijn broertje ook wel een beetje. Hij dacht dat hij niet dezelfde persoon was als de persoon die wij al zijn hele leven kenden. Ik weet niet meer precies hoe dat zat.
Dan zeiden wij van 'weet je nog van toen en toen?' en dan zei hij 'dat was niet echt' 'dat was ik niet' of 'dat was jij want jij bent een deel van mij'.
Hij dacht ook dat wij een door hem opgeroepen beeld waren ofzo. Dat wij geen afzonderlijke persoonlijkheid waren maar een deel van hem. kweet niet meer precies.
Tja voor een deel had ie wel gelijk misschien.....uiteindelijk zijn we ook allemaal 1 enzo bladiebla.

Tja psychoses...ik ben er niet over uit.....er zit soms zo'n diepe kant aan. Natuurlijk geloof ik niet dat mijn broertje jezus is, maar toch....er zit misschien wel iets diepers achter wat medici nog niet precies weten.
pi_17560890
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 03:09 schreef ReCreative het volgende:
Tja er is wel iets. Al weken.

Ik wilde er eigenlijk een topic over openenen maar ik heb het niet gedaan. Ik weet ook niet of het persoonlijk is of veel breder. Er hangt iets in de lucht, dat gevoel. De "Wind of Change" zeg maar.

Ik heb dat gevoel wel eerder gehad. Het was steeds de aanduiding van een grote verandering. Het voelt nu positief. Het is groots. Er is veel historie bij, nostalgie, opnieuw beleefd verleden.

Ok, dit is dus mijn vaagste post in mijn korte Fok!-historie. Excuses .
Over dat gevoel: ik kom ook wel eens op andere forums (scholieren.com) en daar was een poos geleden een topic over de maansverduistering van (ik dacht) afgelopen oktober. Er stond in dat er met die maansverduistering bepaalde planeetstanden zouden komen die maar eens in de zoveel tijd voorkwamen. Die standen zouden tot gevolg hebben dat de wereld voor een deel zou transformeren. Dat mensen meer harmonieus werden enz.
Kijk maar eens op google anders of bij scholieren.com bij 'mystiek' en dan zul je denk ik even terug moeten zoeken in de geschiedenis van mystiek om dat topic te vinden.

ah w8 ik heb er al een stukje over (terug)gevonden en zal dat hieronder ff plakken:

Harmonic Concordance

8/9 november (en/of 5 tot 11 nov.)

Op 8/9 november zal er een verbinding aan de hemel komen tussen 6 sterren/planeten (de Zon, Jupiter, Mars, Saturnus, Chiron en de Maan) die in een configuratie van een perfecte zeshoek komen te staan. Het is nog nooit in de geschiedenis voorgekomen dat deze sextet verschijnt op (zo) een groot veranderingsmoment : de Volle MaanEclips(Equinox/verduistering) op 8/9 november. Deze energie zal geactiveerd blijven tot (ongeveer) 23 november, waarop een ZonneEclips plaatsvindt.

De planeten zullen op harmonieuze wijze energieën gaan uitwisselen en elkaars energieën versterken en één krachtige toon (Con-cordance=in één akkoord) van samenwerking zijn, waardoor er ongelofelijk veel transformatie mogelijk is. Omdat we de energie van al deze planeten ook zelf in ons lichaam dragen, zal dit tegelijkertijd ook in ons gebeuren. Polariteiten in onszelf komen tot versmelting en waardering voor elkaar. Maar ook in jou ten opzichte van de maatschappij, je naasten, je werk en vrienden. Tegenstrijdigheden kunnen zich nu gaan oplossen.

De twee driehoeken van deze zespuntige ster vormen een klassieke geometrie - één vertegenwoordigt de Geest (manlijke energie), de andere vertegenwoordigt de fysieke wereld (vrouwelijke energie), oftewel; 'Zo boven, zo beneden/onder'.

Ook is de 3 dimensionale zespuntige ster het symbool voor het Hart en het is dan ook in ons eigen hart waar deze energie met zijn krachtige en hoge trilling zijn werk zal gaan doen. Het betekent een grote bewustzijnsverandering overal op Aarde. We zullen in super tempo alles kunnen transformeren wat als negatief naar de oppervlakte komt en er zullen straks steeds meer mensen gaan ontwaken in de waarheid van wie ze werkelijk Zijn. De energie van het hart gaat zich verbinden met daadkracht, wat betekent dat we meer in contact kunnen komen met onze 'missie' en zo ieder op eigen wijze, een unieke bijdrage kunnen leveren door het vorm geven van eigen kwaliteiten en het uitdragen van deze universele liefdesenergie.

Wij begeven ons nu van de derde naar de vijfde dimensie waarin de kwaliteit van leven bepaald zal worden door liefde en niet door angst of kwaadheid zoals wij dat nu vaak ervaren. We zullen ons meer en meer bewust worden of we onze keuzes vanuit liefde of angst maken en weer durven te gaan staan voor wat voor joú goed voelt, door in contact te blijven met wie je zélf bent en daar trouw aan zijn, ongeacht of de omgeving daar misschien teleurstellend op zal reageren.

Deze ster verscheen eerder, zo'n 2000 jaar geleden en bracht een boodschapper om mensen de weg te onderwijzen om vanuit Liefde te leren leven. Nu zal er geen boodschapper komen, maar zal het Christusbewustzijn, de energie van onvoorwaardelijke Liefde, door élk van ons werkzaam zijn om liefde en leven als één te ervaren. Vanuit ons eigen hart mogen en kunnen wij deze boodschap neer gaan zetten en creëren hiermee een maatschappij die wij zelf graag wensen: één waar samenwerking, zorg en compassie met en voor elkaar vanzelfsprekend zullen zijn.

Het zal een blij feest worden van gewaarwording als we ons gaan herinneren wie en wat we in werkelijkheid zijn. Dat we in wezen allen voortkomen en deel uitmaken van één Grote Bron, God, Liefde, Al(lah) (en er zijn nog vele andere namen), wat ons Goddelijke weZens maakt, die het mensZijn hier, op Aarde, ervaren. Niet 'afgescheiden' van elkaar, maar in wezen één Geheel vormend... Door dit besef zul je de 'ander' met meer respect, liefde en compassie benaderen en het 'anderszijn' kunnen loskoppelen van oordeel, want uiteindelijk zijn wij in wezen állen het Zelfde, alleen op oneindig verschillende manieren uitdrukking gevend aan ons eigen unieke gevoel van zijn.

Wat je kan doen om dit unieke moment optimaal te beleven is je de komende dagen bewust deze vragen te stellen :

- wat is mijn passie - wat is mijn echte hartenwens - wat is er in mij dat ik opgeruimd of anders zou willen hebben - wat heb ik op dit moment nodig om me veilig, in balans, zeker te voelen - baseer ik mijn doelen op werkelijke waarden, of laat ik ze bepalen door wat anderen van mij verwachten - maak ik keuzes vanuit liefde en compassie of vanuit angst ?

Neem de gelegenheid om nu en de komende tijd (en met name op het moment van de maansverduistering in combinatie met de configuratie tussen 01.00 - en 02.00 uur 'snachts op 9 nov.) bewust gericht te zijn op wat jij voor jezelf én de wereld wenst en focust op wat je wilt loslaten. Hoe duidelijker je intentie is, hoe meer de energieën die vrij komen je zullen ondersteunen. Het is aan jou...

Er is een Engelse website; www.astrosite.com die veel informatie geeft. Zo ook een vertaling op http://childrenoflight.com/meditationdutch.htm

--------------------------------------------------------------------------------

Van het internet haalde ik ook dit stukje tekst hierover:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
( ... knip ...) De concordantie is een vervolg op de Harmonische Convergentie in 1987, toen de laatste fase aanbrak van de Maya tijdsberekening. Deze fase eindigt in 2012, waarop de Maya-kalender stopt. ( ... knip ... ) [/u]

Daarover meer in de 2012 topic: http://forum.scholieren.com/showthr...932#post7942932

Kijk ook eens op deze link: google nl: harmonische concordantie
pi_17561514
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:21 schreef tulpje6 het volgende:

[..]
Bedankt voor je informatie, tulpje6. De Harmonic Concordance heb ik heel bewust beleefd, het was een bijzonder moment. Ik zag zo gauw het verband niet met het gevoel dat er nu is maar ik denk wel dat er een relatie tussen is. Net zoals al die signalen die ons bereiken, uit de astrologie, uit oude beschavingen, en al die andere bronnen.

Ik ben in ieder geval nog steeds erg benieuwd naar de komende tijd . Wie weet wat er allemaal staat te gebeuren!

Vandaag is denk ik een rustdag . Ik heb niet echt een bijzonder gevoel. Ben wel blij en tevreden, ook minder nerveus dan de afgelopen dagen. Toen ik vanmiddag even een wandelingetje maakte (ik lijk wel een ouwe zak ) was er die heerlijke zon en die prachtige stapelwolken. Ik heb wel een vertrouwd gevoel nu, ben benieuwd naar morgen .

... en ik wilde de zonsondergang op de foto zetten. Iedereen wel gezien hoe rood die was? Maar batterijen van mijn fototoestel waren op ...
pi_17561916
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 20:02 schreef Spliffunk het volgende:

[..]

Thx Sweetgirly. Ik weet nog niet of ik ga bellen.
Graag gedaan joh, ben blij dat je wat aan de link hebt gehad.
Ik dacht zet even bij dat je ze ook kan bellen eventueel, weet je dat iig.
quote:
Ik kijk het eerst even rustig aan denk ik.
Verstandig. Sommige dingen zijn gewoon moeilijk te verklaren, je weet alleen wat je ervaringen zijn geweest en je gevoel daarover. Het interpreten van iets is tentweede wat volgt. Helaas zijn sommige hokjes niet voldoende, maar ook al denken we iets gevonden te hebben wat beter bij onze ervaringen past, we zouden het andere niet en nooit buiten beschouwing mogen laten. Alle kanten blijven onthouden, ik denk dat dat de beste manier is om overweldigende ervaringen een plek te kunnen geven en (pas) dan kan je verder (over de brug komen, weet je nog).
quote:
Weet iemand wanneer dit allemaal voor het eerst begonnen is? En ik heb nog een vraag: er zijn toch meerdere namen voor dit verschijnsel die eigenlijk op hetzelfde neerkomen? ZO heb je volgens mijn nu Kundalini, Schaumbra. Is Kundalini de meest gangbare naam?
Ontwikkeling van het zelfbewustzijn vind ik zelf erg kenmerkend, maar ik denk dat bijv. kundalini daar ook mee te maken kan hebben. Hoeft niet, kan wel. Ook hier ligt het spirituele en puur psychologische erg dichtbij elkaar.

Wat betreft het psychologische deel. Vanaf een jaar of 5/6 begint de ontwikkeling hiermee, van het transpersoonlijke Psychische niveau (inzicht in de veelvormigheid van de wereld etc) t/m het laatste niveau van Nonduale Mystiek (subject-object dualisme wordt uiteindelijk overstegen en de ziel wordt verlost van het gevoel een afgescheiden Zelf te zijn. De ziel wordt verlost van pijn, angst, tijd, lijden en dood.

In alle stadia kunnen er problemen voorkomen, het blijven steken (omgeving, trauma's noem maar op) in zo'n stadium, maar ik denk dat in het laatste stadium de problemen nog van grotere invloed kunnen zijn. Aangezien deze ervaring het heftigst is en moeilijkst te plaatsen. En hier is de lijn tussen het spirituele en psychische flinterdun.

Iteejer had het er ook al over en Barbamamma over de evolutie. Wij, hoog-ontwikkelde mensen (naja, ik vraag me dat nog weleens af ) hebben misschien wel het meest problemen tegenwoordig met deze ontwikkelingsstadia. Zie de diverse dagniostici die overal worden gegeven, naja dat weet je zelf maar al te goed. Het klinkt eigenlijk wat negatief allemaal, maar ik denk dat als we ons erdoor kunnen worstelen (hoelang dat ook gaat duren) dat er wel wat moois staat te wachten, namelijk een groter realiteitsbesef, een groter gevoel van liefde voor alles en iedereen, gewoon het besef dat alles er toe doet en daarmee een minder egoïstische wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door sweetgirly op 07-03-2004 21:11:08 ]
  zondag 7 maart 2004 @ 21:07:37 #137
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17562015
Sweetgirly kom je ook op irc?
  zondag 7 maart 2004 @ 21:07:56 #138
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17562026
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:48 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Bedankt voor je informatie, tulpje6. De Harmonic Concordance heb ik heel bewust beleefd, het was een bijzonder moment. Ik zag zo gauw het verband niet met het gevoel dat er nu is maar ik denk wel dat er een relatie tussen is. Net zoals al die signalen die ons bereiken, uit de astrologie, uit oude beschavingen, en al die andere bronnen.

Ik ben in ieder geval nog steeds erg benieuwd naar de komende tijd . Wie weet wat er allemaal staat te gebeuren!

Vandaag is denk ik een rustdag . Ik heb niet echt een bijzonder gevoel. Ben wel blij en tevreden, ook minder nerveus dan de afgelopen dagen. Toen ik vanmiddag even een wandelingetje maakte (ik lijk wel een ouwe zak ) was er die heerlijke zon en die prachtige stapelwolken. Ik heb wel een vertrouwd gevoel nu, ben benieuwd naar morgen .

... en ik wilde de zonsondergang op de foto zetten. Iedereen wel gezien hoe rood die was? Maar batterijen van mijn fototoestel waren op ...
heb em gezien ja, zag er wel mooi uit!
vandaag is het voor mij ook wel rustig, komt ook omdat ik de hele dag bezig ben geweest nu pas rust heb zeg maar..

[ Bericht 0% gewijzigd door qu63 op 07-03-2004 21:13:36 (spelvautun) ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 7 maart 2004 @ 21:08:31 #139
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17562045
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:07 schreef Spliffunk het volgende:
Sweetgirly kom je ook op irc?
je was me te snel af..
It's Time To Shine
  maandag 8 maart 2004 @ 08:48:57 #140
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17568505
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:10 schreef tulpje6 het volgende:

[..]

Mijn broertje van 20 heeft Asperger syndroom (aan autisme verwante stoornis) en is heel geinterreerd in religies en paranormale zaken, al heel lang.
Ongeveer 2 jaar geleden kreeg hij voor het eerst een psychose. T begon wat onschuldig met dat hij de hele dag met een grote grijns op zn gezicht door het huis liep, in zichzelf liep te lachen en aan tafel liep te verkondigen dat hij het broertje van jezus was.
Toen nam zn psychose een andere vorm aan: deze was heel eng, ook voor hemzelf; hij dacht dat hij verdoemd was namelijk. Hij was continu bang. Hij was er echt van overtuigd dat hij verdoemd was en hij was onbereikbaar geworden voor ons, werd echt een ander persoon.
Medicijnen gekregen. Psychose ging gelukkig weg.
Gestopt met medicijnen. Weer een psychose gekregen. Hij dacht nu dat hij jezus was en deed ook allemaal gekke dingen (naakt rondlopen, midden op de weg gaan staan etc., overal bidden)
Crisisdienst is geweest, weer aan de medicijnen etc.
Hij zelf vind nog steeds dat hij geen psychoses heeft gehad.

Tja.....voor de persoon zelf kan een psychose soms wel fijn aanvoelen (soms dus ook ontzettend angstig), en dan is het helemaal niet leuk als je medicijnen krijgt....mijn broetje zei steeds: 'die medicijen stompen me af, ik voel niks meer, ik kan niet meer bij mijn fantasieen'...maarja die fantasieen zijn voor hem heel prettig (wie wil er nu geen jezus zijn) maar met die 'fantasieen'/ psychose functioneert ie niet in/voor de buitenwereld.
Je kan nu eenmaal niet functioneren als je de hele dag onbereikbaar bent en er van overtuigd bent dat je jezus bent.
Met medicijnen wordt hij geconfronteerd met wie hij is: iemand die nooit iets zal bereiken vanwege zijn handicap en zijn dagen slijt zonder contact met anderen....ja en dat is pijnlijk...dan 'vlucht' je toch liever in je psychose denk ik....

Over dat herboren worden trouwens; dat had mijn broertje ook wel een beetje. Hij dacht dat hij niet dezelfde persoon was als de persoon die wij al zijn hele leven kenden. Ik weet niet meer precies hoe dat zat.
Dan zeiden wij van 'weet je nog van toen en toen?' en dan zei hij 'dat was niet echt' 'dat was ik niet' of 'dat was jij want jij bent een deel van mij'.
Hij dacht ook dat wij een door hem opgeroepen beeld waren ofzo. Dat wij geen afzonderlijke persoonlijkheid waren maar een deel van hem. kweet niet meer precies.
Tja voor een deel had ie wel gelijk misschien.....uiteindelijk zijn we ook allemaal 1 enzo bladiebla.

Tja psychoses...ik ben er niet over uit.....er zit soms zo'n diepe kant aan. Natuurlijk geloof ik niet dat mijn broertje jezus is, maar toch....er zit misschien wel iets diepers achter wat medici nog niet precies weten.
Tulpje6, goed, dapper van je dat je dit verhaal zo kwijt wil. Het zal voor jou ook zeker een hele moeilijke periode zijn geweest. Ik wil ook wel even reageren op wat nu precies een psychose is en wanneer je de kundalini energie ervaart om het zo maar even te zeggen.

Een ervaring die ik heb meegemaakt lijkt heel erg sterk op een psychose en is dus moeilijk te onderscheiden. De twee zijn beide 2 uitersten en liggen heel dicht bij elkaar. Waar ik bijvoorbeeld echt last van had was het feit dat ik niet lekker kon slapen s'avonds. In mijn hoofd zocht ik naar antwoorden en was ik diep bezig met filosoferen. Dat werd ook nog es gepaard met een flinke dosis deja-vu's die me ontzettend angstig maakten want ze doen je denken aan de vorige levens die je hebt geleid en de hel die je doormoest, dus ik voelde me echt genaaid om het zo maar even te zeggen. Tijdens een psychose kun je xtreem in je eigen leven leven, maar dat had ik mijn hele leven al. Ik had ook geen "last" van halucinaties of stemmen.

Toch blijft het denk ik heel moeilijk om de twee te onderscheiden, maar waar het omdraaid is dat de persoon in kwestie het gevoel heeft dat het "iets" anders is.

Moeilijk zeg om hierop te reageren. VInd ik.
pi_17568664
quote:
Op maandag 8 maart 2004 08:48 schreef Spliffunk het volgende:

[..]

Tulpje6, goed, dapper van je dat je dit verhaal zo kwijt wil. Het zal voor jou ook zeker een hele moeilijke periode zijn geweest. Ik wil ook wel even reageren op wat nu precies een psychose is en wanneer je de kundalini energie ervaart om het zo maar even te zeggen.

Een ervaring die ik heb meegemaakt lijkt heel erg sterk op een psychose en is dus moeilijk te onderscheiden. De twee zijn beide 2 uitersten en liggen heel dicht bij elkaar. Waar ik bijvoorbeeld echt last van had was het feit dat ik niet lekker kon slapen s'avonds. In mijn hoofd zocht ik naar antwoorden en was ik diep bezig met filosoferen. Dat werd ook nog es gepaard met een flinke dosis deja-vu's die me ontzettend angstig maakten want ze doen je denken aan de vorige levens die je hebt geleid en de hel die je doormoest, dus ik voelde me echt genaaid om het zo maar even te zeggen. Tijdens een psychose kun je xtreem in je eigen leven leven, maar dat had ik mijn hele leven al. Ik had ook geen "last" van halucinaties of stemmen.

Toch blijft het denk ik heel moeilijk om de twee te onderscheiden, maar waar het omdraaid is dat de persoon in kwestie het gevoel heeft dat het "iets" anders is.

Moeilijk zeg om hierop te reageren. VInd ik.
Een psychose is een vergaande status van zelfbewustzijnsverlies, tenminste zo omschrijf ik dat maar. Veranderingen die jij mee hebt gemaakt heeft weer te maken juist met het feit dat je je meer en meer van jezelf bewust werdt Vragen als "wie ben ik eigenlijk" en "wat doe ik hier", of "wat is mijn doel hier op aarde", "waarom moet mij dit allemaal overkomen", kunnen dan opkomen.
Het is zo dat heel gevoelige mensen zoals velen hier op Truth, veel te maken hebben met energieveranderingen wat ontzettend verwarrend kan zijn omdat als het ware de grond (even) onder je voeten vandaan geschopt word. Zo heb ik dat ervaren. Ook dit is tuurlijk weer voor een ieder verschillend. Ik geloof wel dat doordat je (over)gevoelig bent je die Kundalini extra ervaart, je staat dan veel meer open voor "verandering" dan de gemiddelde wereldburger.
pi_17568669
Maar het blijft een moeilijk onderwerp omdat het zo persoonlijk afgestemd is op een ieder.
  maandag 8 maart 2004 @ 11:03:12 #143
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17570379
quote:
Op maandag 8 maart 2004 09:08 schreef Syl68 het volgende:
Maar het blijft een moeilijk onderwerp omdat het zo persoonlijk afgestemd is op een ieder.
idd, dat merk je ook wel op #truth..
It's Time To Shine
  maandag 8 maart 2004 @ 11:38:16 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_17571048
Waarom word de mens "geupgrade" en wat hebben we er met zn allen aan? Waarom is het niet eerder gebeurd?

http://www.phoenixascended.org/aoi/shaumbrasymptoms.html
Ik heb inderdaad herkenning bij een aantal van deze zaken. (slaapstoornissen en dromen dat je achterna word gezeten is voor mij onbekend.. tot een week of 5/ 6 geleden. Ik schrik ook vaak wakker en ga rechtop in bed zitten)
Ook andere punten die er worden genoemd als het verdrietig voelen ineens.. of erg alleen..

Wat betekend dit en waarom is het niet een bekend iets?

Vragen, vragen vragen

[ Bericht 6% gewijzigd door Bastard op 08-03-2004 11:39:02 (toevoeging) ]
The truth was in here.
pi_17572561
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:10 schreef tulpje6 het volgende:
...maarja die fantasieen zijn voor hem heel prettig (wie wil er nu geen jezus zijn) maar met die 'fantasieen'/ psychose functioneert ie niet in/voor de buitenwereld.
Wat noem jij functioneren dan? Dat je als radar meewekert in een geldverslindende kapitalistische maatschappij waarin iedereen elkaar bedriegt om er zelf beter van te worden Dan kunnen we de bijbel en al die boeken maar beter op de brandstapel gooien want het wordt allemaal wel leuk beschreven in die boeken hoe mooi het kan zijn, maar het is niet de bedoeling om dat te verwerkelijken.
Zou je niet willen dat iedereen zich als een Jezus gedroeg?
quote:
Nee, het is andersom, Tulpje6, zónder medicijnen worden júllie geconfronteerd met wie hij is en jullie tekortkoming daarmee om te gaan. Hij is echt, hij heeft geen medcijnen nodig. Medicijnen zijn jullie vluchtmiddel omdat de veranderende werkelijkheid voor jullie te eng is.
pi_17573120
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:03 schreef Barbamama het volgende:
Wat noem jij functioneren dan? Dat je als radar meewekert in een geldverslindende kapitalistische maatschappij waarin iedereen elkaar bedriegt om er zelf beter van te worden Dan kunnen we de bijbel en al die boeken maar beter op de brandstapel gooien want het wordt allemaal wel leuk beschreven in die boeken hoe mooi het kan zijn, maar het is niet de bedoeling om dat te verwerkelijken.
Dat is een wel erg negatief beeld. zo ervaar ik dat in mijn werk in ieder geval zeker niet. Het is een soort heeeele brede afspraak: 'als jij voor mij brood maakt, zal ik voor jou je auto repareren'. Je kunt dat ook opvatten als een ingewikkelde samenwerking, waarbij ieder zijn best doet op zijn cq haar stukje 'werk'. Tuurlijk heb je mensen die dit puur om geld doen, maar er zijn ook mensen geoneg die eer scheppen in hun werk, die er daadwerkelijk de ander er graag zo goed mogelijk mee willen helpen.
Zo'n positie is veel belonender dan een messias-rol, die in wezen door niemand echt begrepen wordt, en waar eigenlijk niemand echt op zit te wachten.
Het mooie van het mens-zijn zit hem in de collectiviteit, in datgene wat je voor anderen kunt betekenen. Wie is er dan belangrijker: iemand die toch maar zorgt dat je dagelijks he brood kunt kopen, of een solitair levende en acterende messias?
quote:
Zou je niet willen dat iedereen zich als een Jezus gedroeg?
De enkele Jezussen die we gehad hebben resulteren nu nóg in de meest wilde godsdienst-oorlogen: met name de Jezussen cq de volgelingen daarvan zijn in weerwil van de eigen preken meestal zo onverdraagzaam als maar enigszins mogelijk is. Dus, antwoord op die vraag is NEE
quote:
Nee, het is andersom, Tulpje6, zónder medicijnen worden júllie geconfronteerd met wie hij is en jullie tekortkoming daarmee om te gaan. Hij is echt, hij heeft geen medcijnen nodig. Medicijnen zijn jullie vluchtmiddel omdat de veranderende werkelijkheid voor jullie te eng is.
Het elkaar afraden cq aanraden van medicijnen is absoluut niet de bedoeling hier. Daar hebben we al genoeg ellende mee gehad.

Nog ff in het algemeen aan de posters alhier: dit topic is hard op weg een R&P-topic te worden. Helaas is dit de Truth. Maak het weer truth-ig, of la Muus komt het dichtgooien..
pi_17575362
quote:
Op maandag 8 maart 2004 13:38 schreef iteejer het volgende:
Zo'n positie is veel belonender dan een messias-rol, die in wezen door niemand echt begrepen wordt, en waar eigenlijk niemand echt op zit te wachten.
Het mooie van het mens-zijn zit hem in de collectiviteit, in datgene wat je voor anderen kunt betekenen. Wie is er dan belangrijker: iemand die toch maar zorgt dat je dagelijks he brood kunt kopen, of een solitair levende en acterende messias?
Ik denk dat ze niet zonder elkaar kunnen. De een zorgt voor actie, de ander voor bezinning. Actie zonder bezinning levert geen vooruitgang op, behalve de vooruitgang per toeval. Denkers en doeners dus. En het hele punt is dat in de Westerse maatschappij doeners hoger worden aangeslagen, als superieur zeg maar. De een boven de ander stellen is in mijn optiek fout en daarom ageer ik tegen het wegstoppen van die denkers (ook al zijn ze soms radicaal of anderszins "vreemd") omdat ze geen doener zijn. Misschien worden de denkers wel steeds radicaler omdat de doener ze steeds harder proberen weg te stoppen...
quote:
De enkele Jezussen die we gehad hebben resulteren nu nóg in de meest wilde godsdienst-oorlogen: met name de Jezussen cq de volgelingen daarvan zijn in weerwil van de eigen preken meestal zo onverdraagzaam als maar enigszins mogelijk is. Dus, antwoord op die vraag is NEE
Iteejer! Je bent nu eigenlijk het hele topic aan het ontkennen! Ik dacht dat een verzachting van de mentaliteit, een verschuiving naar yin... een meer Jezusachtige instelling... dit allemaal hoorde bij die verandering waar we het over hebben. Maar ik zal Jezus niet meer aanhalen, het is te verwarrend. Laten we het houden bij Moeder Theresa
  maandag 8 maart 2004 @ 21:41:01 #148
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17584889
en vraagje wat voelden jullie vandaag? Voor mij was het vandaag weer heel sterk aanwezig en dan kijk ik nu vooral naar het nieuws en tijdens en voor het werk.

Op het werk moet ik nog wel leren om met "teveel" Kundalini om te weten te gaan. Misschien iemand tips. Ik heb een drukke baan.

Groetjes Spliffunk
pi_17587546
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:41 schreef Spliffunk het volgende:
en vraagje wat voelden jullie vandaag? Voor mij was het vandaag weer heel sterk aanwezig en dan kijk ik nu vooral naar het nieuws en tijdens en voor het werk.
'Open, vrolijk en wat ik denk/voel etc komt er (vrijwel) gelijk uit.

Verbaas me er zelf nogal eens over..
Opzich is dit denk heel goed, want zo maak je (even dramatisch gezegd) van je hart geen moordkuil en een brok in je keel, dat soort dingen, hoef je dan ook niet te krijgen.

Ik vind het zelf trouwens best moeilijk moet ik zeggen, ondanks de leuke dingen. Gister had ik bijv. een zin in een ander topic geschreven, zoiets van: 'maar ik ga niet minder bewust daardoor worden'. Toen dacht ik vannacht: 'hoe in vredesnaam zou ik dat moeten doen dan?'. Valt dat wel ongedaan te maken dan, heb het gevoel van niet.
quote:
Op het werk moet ik nog wel leren om met "teveel" Kundalini om te weten te gaan. Misschien iemand tips. Ik heb een drukke baan.
Naja, tot nu toe probeer ik dus zelf bezig te zijn met wat ik aan het doen ben, beetje met al je aandacht dus. Het geeft rust, beetje dromerig word je ervan, maarja ook blijf je of kan je evengoed bewust blijven dan. Het is een rare mengeling eigenlijk, want je kan tegelijkertijd open zijn (alles om je heen merken) en afgesloten, geconcentreerd bezig zijn met wat je aan het doen/denken etc bent. Zelf vind ik dit gevoel wel lekker eigenlijk.

Voor de rest in het algemeen en had het al eerder aangegeven, maar nu wat abrupter: Sluit geen dingen uit, net als dat je het spirituele niet uit hoeft te sluiten, doe dat andersom dan ook niet (medische (adviezen) of wat dan ook).

edit: even wat ingekort

[ Bericht 10% gewijzigd door sweetgirly op 09-03-2004 01:53:58 ]
pi_17593229
Goed, ik zal proberen een tipje van de sluier op te lichten. Het verhaal zal in het begin een beetje warrig zijn, excuses daarvoor maar het is ook een complex verhaal
Wat je ook moet begrijpen is dat er niets ergs gaat gebeuren. Die energieen die nu aanwezig zijn kan je op intunen of niet, gebruik van maken of niet. De reden dat ik besluit dit hier te posten is omdat veel mensen nu bewust beginnen te worden en ik wil graag bijdragen dat in goede banen te leiden. Maar ga niet "freaken" of denken dat we de einde der dagen gaan beleven, of dat er een alien invasie komt, dat is niet zo (neem maar gewoon van mij aan). Alles wordt een stuk leuker

Onderstaande info vind je trouwens niet op internet (origineel he ). Er is nog zóveel wat ik je kan vertellen en uitleggen maar eerst dit dan even.

Allereerst moet je begrijpen of gewoon van me aannemen dat dit alle vormen zijn die voor ons menselijk spectrum waarneembaar zijn:

Alles is dus eigenlijk 1 punt. Een pixel voor ons netvlies zegmaar Dit verhaaltje is een metafoor en behoorlijk abstract voor de meesten maar gebruik je fantasie zoveel mogelijk dan vat je hem misschien.

Die pixel bovenaan besloot op een moment om te bewegen (tijd). Zo ontdekte die pixel een streep. Vanuit de streep maakte die de eerste patronen, een driehoek. Die driehoek spiegelde zichzelf, hij maakte er 2, dualiteit dat werd een vierkant. Of een kubus, wat je wil. Uit die vormen onstaan alle andere vormen, alles is een herhaling van zichzelf, een (re)creatief proces van verbinden en losmaken, integreren en desintegreren.

Je kan die pixel best zien als een atoom die moleculen maakt door zich te verbinden met andere atomen, verbinden en weer loslaten. Als je wilt weten hoe oud dit verhaal is, nou zelfs de Aboriginals zijn vergeten waarom ze alles met stipjes uitbeelden:

Het gaat om de vormen, dit zijn alle mogelijke vormen die in ons voorstellingsvermogen of bevattingsvermogen ligt. Een soort onzichtbare grens, omdat we al zolang leven met deze vormen dat we door de bomen het bos niet meer zien zegmaar. Dat stipje is het begin van je ziel, van jouw "ik" die nu op die pc tikt na miljoenen jaren evolutie/reincarnatie.

Dit is een soort basiscode die ik heb "ontdekt". Hoe is weer een ander verhaal. Ik had die vorig jaar augustus gepost hier op fok maar daar werd een slotje op gegooid omdat het te bizar was kennelijk

Nu de leylijnen. Er is wel wat over te vinden op internet maar het blijft altijd maar een beetje vaag wat het nu precies is. Nou ik zal het je proberen uit te leggen. Als je die vromen gaat opzoeken in de wereld, qua religie, dan zie je de driehoek vorm voor de pyramides, de bol is het dak van de Kerk van Ascensie in Jerusalem waar Jezus' laatste voetdruk is, en de kubus bevind zich in Mekka. Trek je bepaalde lijnen door kom je op een moskee in Quba en nog veel meer. Zo zijn er nog veel meer punten maar die laat ik maar even voor wat het is. Als je de punten zoals hieronder verbind, krijg je 1 driehoek waarvandaan je alle andere vormen kan extrapoleren.

In feite leven we al in "de matrix"
Maar niet zoals in de film. Het zijn allemaal onbewuste boodschappen die we naar onszelf sturen, vanuit Droomtijd (dat is het "simulatie"gedeelte). Dat is een andere dimensie voor ons zoals we nu hier zitten, maar da's een beetje te lang verhaal. De film the matrix heeft alles precies omgedraait. De echte wereld is niet een slagveld van robots en wij zijn batterijen, de echte wereld is hier en we zijn als mens onszelf aan het ontwikkelen al perpetuum mobiles. Nu zijn we nog batterijen, we eten wat, slaan die energie op omdat we nog niet een goede beheersing hebben van die energie (veel verlies) maar dat verandert. We zijn batterijen voor onszelf, voor onze ziel zegmaar, niet voor een grote machine, we zijn wel onderdeel van "een grote geest" maar dan dwaal ik af, dan moet je maar in WFL kijken.

Het is dus niet zo dat je van een gebouw moet springen om te vliegen, dan val je gewoon dood. Herman zag deze matrix in zijn trip en dacht dat hij kon vliegen, net als vele andere mensen onder invloed van geestverruimende middelen. Probleem van drugs is dat je in 1x deze info download in je geest, dat is niet goed. Dan krijg je een soort overload van je brein.

Dat is het prettige van die leylijnen, de veranderingen gaan zo subtiel en langzaam dat niemand het eigenlijk echt doorheeft. Gisteren was hetzelfde als vandaag en morgen zal het ook zo zijn. Maar als je kijkt hoe de ontwikkeling is vergeleken met 50 jaar geleden is het een quantum sprong in evolutie van menselijke geest. Natuurlijk kan je dat afdoen door andere redenen te verzinnen zoals internet e.d. maar nu komt het... voor zover ik kan nagaan zijn er mensen na WO2 begonnen met het activeren van deze leylijnen. Deze mensen zijn van allerlei disciplines, gewoon burgers als jij en ik maar ook geestelijken e.d. Niet alle mensen zijn zich bewust dat ze de leylijnen activeren, slechts een aantal doen dit zeer bewust en hebben via bovenstaand voorbeeld alle leylijnen in kaart gebracht en via berekeningen de energiepunten/centra ontdekt. Daar doen ze dan ceremonies (erg ingewikkeld) en dan is het net alsof er een soort van "grid" wordt geactiveerd. Afgelopen zomer werd een belangrijk systeem geactiveerd, waardoor de "Drakenlijnen" zijn geactiveerd. Het netwerk van de Drakenlijnen bestond altijd al maar is door de eeuwen heen dermate "verzwakt" dat deze niet meer te gebruiken was of slechts sporadisch door mensen die wisten hoe ze er mee om konden gaan, bewust of onbewust. De laatste keer dat het Drakennetwerk werd gebruikt was rond 1880 (linkje).

Als je nu wilt weten waarom dat nu pas gebeurt, tja dat is gewoon zo bepaald heel erg lang geleden. Je zal erg ver terug in de tijd moeten om dat te ontdekken. Bijvoorbeeld, "Atlantis" is voor mij een metafoor, die "zeedieren" ons doorgeven. Snap je, "kennis verzonken onder de zee". Eigenlijk zijn wij als mens het jongste evolutionare product van moeder Aarde, Gaia. Als je teruggaat komen wij uit de zee. Als je de zee bestudeert merk je dat daar ook een soort lijnen lopen, de diepe tonen van de walvissen, als een telefoonnetwerk.
De zeedieren zijn hier al veel langer en hebben veel mogelijkheden al veel eerder ontdekt. Wij als mens denken dat we de intelligentste zijn, ik geloof dat niet. Ik zou zeggen dat walvissen, dolfijnen en haaien de ontwikkelste soort zijn, geestelijk. Zo ver dat wij niet in staat zijn ze te begrijpen, dus gebruiken we metaforen als Atlantis om hun verhalen te beschrijven in een menselijke vorm. Ze zijn gewoon een beetje "alien" voor ons

Tja, hoe ben ik hier opgekomen. Ik ben het "vonkje" die het Drakennetwerk heeft geactiveerd Soort van een lucifer die een kettingreactie teweegbracht iedereen die wil kan zich "aansluiten" op dat netwerk en "kennis" downloaden (door je spirituele kant te ontwikkelen). Dit is natuurlijk een metafoor, ik bedoel dat je als je je hiervoor openstelt "inspiratie" ontvangt om dingen om je heen te begrijpen. Soms voel ik me net een "alpha-tester", ik kijk ergens naar, begrijp het en geef het door aan de "beta testers" (via dromen bv.) en die brengen het in de wereld en verfijnen het. Een soort van Distributed Computing project
Alleen al het begrijpen van die kennis heeft een positieve werking voor de meesten. Omdat ik het netwerk heb "geopend voor het publiek" verbinden steeds meer mensen zich hiermee en uploaden en downloaden een hoop informatie, wisselen geestelijk informatie uit (een soort telepathie dus). Dit is echter dermate complex (en daarom onwaarschijnlijk voor velen) dat ik dit wel een andere keer uitleg. Komt erop neer dat mensen "wijzer" worden, bv. iedereen gaat zich een beetje "Jezus" voelen, of "Maitreya". Iedereen gaat zich herinneren dat die al "heilig" is, enige valkuil is egoncentrisme, denken dat JIJ de énige echte Jezus of Maitreya bent (niet dus, iedereen krijgt deze staat van bewustzijn, daar werken we naartoe). Vaak gaan "aangesloten" mensen gelijk een boek publiceren of lezingen geven ofzo. Ik dus niet, ik ga lekker door met informatie verwerken, dat upload ik in dat netwerk en zo ontvangen andere mensen deze info geweldig systeem. Als ik nu een boek ga schrijven herhaal ik het verleden en dat is saai voor mij

Deze gebeurtenis, het activeren van het Drakennetwerk gebeurde afgelopen zomer. Andere mensen hebben hier ook aan gewerkt en het netwerk opgeladen. Het effect van de Drakenlijnen is op de bovenste chakra's, de meer mystieke en geestelijke. De leylijnen hebben effect op de onderste chakra's. Die aarde-leylijnen zijn altijd al aanwezig geweest, de basissystemen zegmaar.
Het Drakennetwerk is moeilijk te begrijpen of te navigeren, kijk eens naar de lucht, die sliertjes die je ziet ronddwarelen lijken net kleine "Draakjes"
Wat het Drakennetwerk nu doet is wel vrij uniek in de geschiedenis, maar dat vertel ik wel een volgende keer

Belangrijk is echt dat er geen slechte dingen gaan gebeuren. Wees dus waakzaam als je een boodschap leest (via welke media dan ook) die gebaseerd is op angst en onzekerheid. Bv. Reptilians... metafoor voor Drakennetwerk, en de draak heeft ook een symbolische betekenis... Illuminatie, dat zijn mensen die gewoon bewuster waren dan anderen en hun deel van "de code" ontcijferden. Iedereen werkt samen ook al lijkt dat in eerste instantie niet zo. We zijn allemaal een onderdeeltje in een gigantisch netwerk dat het "Universum" heet, ieder zijn/haar eigen taak die even belangrijk is voor het globale ontwikkelingsnivo.

Morgen gaat de zon weer op, vanavond gaat die weer onder, blijft gewoon zo. Alleen jijzelf kan nu "makkelijker" veranderen, the sky is the limit

Vragenrondje

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Shining op 09-03-2004 11:21:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')