Goed, ik zal proberen een tipje van de sluier op te lichten. Het verhaal zal in het begin een beetje warrig zijn, excuses daarvoor maar het is ook een complex verhaal
![]()
Wat je ook moet begrijpen is dat er niets ergs gaat gebeuren. Die energieen die nu aanwezig zijn kan je op intunen of niet, gebruik van maken of niet. De reden dat ik besluit dit hier te posten is omdat veel mensen nu bewust beginnen te worden en ik wil graag bijdragen dat in goede banen te leiden. Maar ga niet "freaken" of denken dat we de einde der dagen gaan beleven, of dat er een alien invasie komt, dat is niet zo (neem maar gewoon van mij aan). Alles wordt een stuk leuker
![]()
Onderstaande info vind je trouwens niet op internet (origineel he
![]()
). Er is nog zóveel wat ik je kan vertellen en uitleggen maar eerst dit dan even.
Allereerst moet je begrijpen of gewoon van me aannemen dat dit alle vormen zijn die voor ons menselijk spectrum waarneembaar zijn:
![]()
Alles is dus eigenlijk 1 punt. Een pixel voor ons netvlies zegmaar
![]()
Dit verhaaltje is een metafoor en behoorlijk abstract voor de meesten maar gebruik je fantasie zoveel mogelijk dan vat je hem misschien.
Die pixel bovenaan besloot op een moment om te bewegen (tijd). Zo ontdekte die pixel een streep. Vanuit de streep maakte die de eerste patronen, een driehoek. Die driehoek spiegelde zichzelf, hij maakte er 2, dualiteit dat werd een vierkant. Of een kubus, wat je wil. Uit die vormen onstaan alle andere vormen, alles is een herhaling van zichzelf, een (re)creatief proces van verbinden en losmaken, integreren en desintegreren.
Je kan die pixel best zien als een atoom die moleculen maakt door zich te verbinden met andere atomen, verbinden en weer loslaten. Als je wilt weten hoe oud dit verhaal is, nou zelfs de Aboriginals zijn vergeten waarom ze alles met stipjes uitbeelden:
![]()
Het gaat om de vormen, dit zijn alle mogelijke vormen die in ons voorstellingsvermogen of bevattingsvermogen ligt. Een soort onzichtbare grens, omdat we al zolang leven met deze vormen dat we door de bomen het bos niet meer zien zegmaar. Dat stipje is het begin van je ziel, van jouw "ik" die nu op die pc tikt na miljoenen jaren evolutie/reincarnatie.
Dit is een soort basiscode die ik heb "ontdekt". Hoe is weer een ander verhaal. Ik had die vorig jaar augustus gepost hier op fok maar daar werd een slotje op gegooid omdat het te bizar was kennelijk
![]()
Nu de leylijnen. Er is wel wat over te vinden op internet maar het blijft altijd maar een beetje vaag wat het nu precies is. Nou ik zal het je proberen uit te leggen. Als je die vromen gaat opzoeken in de wereld, qua religie, dan zie je de driehoek vorm voor de pyramides, de bol is het dak van de Kerk van Ascensie in Jerusalem waar Jezus' laatste voetdruk is, en de kubus bevind zich in Mekka. Trek je bepaalde lijnen door kom je op een moskee in Quba en nog veel meer. Zo zijn er nog veel meer punten maar die laat ik maar even voor wat het is. Als je de punten zoals hieronder verbind, krijg je 1 driehoek waarvandaan je alle andere vormen kan extrapoleren.
![]()
In feite leven we al in "de matrix"
![]()
Maar niet zoals in de film. Het zijn allemaal onbewuste boodschappen die we naar onszelf sturen, vanuit Droomtijd (dat is het "simulatie"gedeelte). Dat is een andere dimensie voor ons zoals we nu hier zitten, maar da's een beetje te lang verhaal. De film the matrix heeft alles precies omgedraait. De echte wereld is niet een slagveld van robots en wij zijn batterijen, de echte wereld is hier en we zijn als mens onszelf aan het ontwikkelen al perpetuum mobiles. Nu zijn we nog batterijen, we eten wat, slaan die energie op omdat we nog niet een goede beheersing hebben van die energie (veel verlies) maar dat verandert. We zijn batterijen voor onszelf, voor onze ziel zegmaar, niet voor een grote machine, we zijn wel onderdeel van "een grote geest" maar dan dwaal ik af, dan moet je maar in WFL kijken.
Het is dus niet zo dat je van een gebouw moet springen om te vliegen, dan val je gewoon dood. Herman zag deze matrix in zijn trip en dacht dat hij kon vliegen, net als vele andere mensen onder invloed van geestverruimende middelen. Probleem van drugs is dat je in 1x deze info download in je geest, dat is niet goed. Dan krijg je een soort overload van je brein.
Dat is het prettige van die leylijnen, de veranderingen gaan zo subtiel en langzaam dat niemand het eigenlijk echt doorheeft. Gisteren was hetzelfde als vandaag en morgen zal het ook zo zijn. Maar als je kijkt hoe de ontwikkeling is vergeleken met 50 jaar geleden is het een quantum sprong in evolutie van menselijke geest. Natuurlijk kan je dat afdoen door andere redenen te verzinnen zoals internet e.d. maar nu komt het... voor zover ik kan nagaan zijn er mensen na WO2 begonnen met het activeren van deze leylijnen. Deze mensen zijn van allerlei disciplines, gewoon burgers als jij en ik maar ook geestelijken e.d. Niet alle mensen zijn zich bewust dat ze de leylijnen activeren, slechts een aantal doen dit zeer bewust en hebben via bovenstaand voorbeeld alle leylijnen in kaart gebracht en via berekeningen de energiepunten/centra ontdekt. Daar doen ze dan ceremonies (erg ingewikkeld) en dan is het net alsof er een soort van "grid" wordt geactiveerd. Afgelopen zomer werd een belangrijk systeem geactiveerd, waardoor de "Drakenlijnen" zijn geactiveerd. Het netwerk van de Drakenlijnen bestond altijd al maar is door de eeuwen heen dermate "verzwakt" dat deze niet meer te gebruiken was of slechts sporadisch door mensen die wisten hoe ze er mee om konden gaan, bewust of onbewust. De laatste keer dat het Drakennetwerk werd gebruikt was rond 1880 (
linkje).
Als je nu wilt weten waarom dat nu pas gebeurt, tja dat is gewoon zo bepaald heel erg lang geleden. Je zal erg ver terug in de tijd moeten om dat te ontdekken. Bijvoorbeeld, "Atlantis" is voor mij een metafoor, die "zeedieren" ons doorgeven. Snap je, "kennis verzonken onder de zee". Eigenlijk zijn wij als mens het jongste evolutionare product van moeder Aarde, Gaia. Als je teruggaat komen wij uit de zee. Als je de zee bestudeert merk je dat daar ook een soort lijnen lopen, de diepe tonen van de walvissen, als een telefoonnetwerk.
De zeedieren zijn hier al veel langer en hebben veel mogelijkheden al veel eerder ontdekt. Wij als mens denken dat we de intelligentste zijn, ik geloof dat niet. Ik zou zeggen dat walvissen, dolfijnen en haaien de ontwikkelste soort zijn, geestelijk. Zo ver dat wij niet in staat zijn ze te begrijpen, dus gebruiken we metaforen als Atlantis om hun verhalen te beschrijven in een menselijke vorm. Ze zijn gewoon een beetje "alien" voor ons
![]()
Tja, hoe ben ik hier opgekomen. Ik ben het "vonkje" die het Drakennetwerk heeft geactiveerd
![]()
Soort van een lucifer die een kettingreactie teweegbracht
![]()
iedereen die wil kan zich "aansluiten" op dat netwerk en "kennis" downloaden (door je spirituele kant te ontwikkelen). Dit is natuurlijk een metafoor, ik bedoel dat je als je je hiervoor openstelt "inspiratie" ontvangt om dingen om je heen te begrijpen. Soms voel ik me net een "alpha-tester", ik kijk ergens naar, begrijp het en geef het door aan de "beta testers" (via dromen bv.) en die brengen het in de wereld en verfijnen het. Een soort van Distributed Computing project
![]()
Alleen al het begrijpen van die kennis heeft een positieve werking voor de meesten. Omdat ik het netwerk heb "geopend voor het publiek" verbinden steeds meer mensen zich hiermee en uploaden en downloaden een hoop informatie, wisselen geestelijk informatie uit (een soort telepathie dus). Dit is echter dermate complex (en daarom onwaarschijnlijk voor velen) dat ik dit wel een andere keer uitleg. Komt erop neer dat mensen "wijzer" worden, bv. iedereen gaat zich een beetje "Jezus" voelen, of "Maitreya". Iedereen gaat zich herinneren dat die al "heilig" is, enige valkuil is egoncentrisme, denken dat JIJ de énige echte Jezus of Maitreya bent (niet dus, iedereen krijgt deze staat van bewustzijn, daar werken we naartoe). Vaak gaan "aangesloten" mensen gelijk een boek publiceren of lezingen geven ofzo. Ik dus niet, ik ga lekker door met informatie verwerken, dat upload ik in dat netwerk en zo ontvangen andere mensen deze info
![]()
geweldig systeem. Als ik nu een boek ga schrijven herhaal ik het verleden en dat is saai voor mij
![]()
Deze gebeurtenis, het activeren van het Drakennetwerk gebeurde afgelopen zomer. Andere mensen hebben hier ook aan gewerkt en het netwerk opgeladen. Het effect van de Drakenlijnen is op de bovenste chakra's, de meer mystieke en geestelijke. De leylijnen hebben effect op de onderste chakra's. Die aarde-leylijnen zijn altijd al aanwezig geweest, de basissystemen zegmaar.
Het Drakennetwerk is moeilijk te begrijpen of te navigeren, kijk eens naar de lucht, die sliertjes die je ziet ronddwarelen lijken net kleine "Draakjes"
![]()
Wat het Drakennetwerk nu doet is wel vrij uniek in de geschiedenis, maar dat vertel ik wel een volgende keer
![]()
Belangrijk is echt dat er geen slechte dingen gaan gebeuren. Wees dus waakzaam als je een boodschap leest (via welke media dan ook) die gebaseerd is op angst en onzekerheid. Bv. Reptilians... metafoor voor Drakennetwerk, en de draak heeft ook een symbolische betekenis... Illuminatie, dat zijn mensen die gewoon bewuster waren dan anderen en hun deel van "de code" ontcijferden. Iedereen werkt samen ook al lijkt dat in eerste instantie niet zo. We zijn allemaal een onderdeeltje in een gigantisch netwerk dat het "Universum" heet, ieder zijn/haar eigen taak die even belangrijk is voor het globale ontwikkelingsnivo.
Morgen gaat de zon weer op, vanavond gaat die weer onder, blijft gewoon zo. Alleen jijzelf kan nu "makkelijker" veranderen, the sky is the limit
![]()
Vragenrondje
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Shining op 09-03-2004 11:21:52 ]