zoek op: shaumbra, ascension, ascended masters, christ energy, christ consciousness, omniversal energy+consciousness, channeling, global meditations.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:56 schreef Spliffunk het volgende:
Ik denk dat je op internet niks hierover kunt vinden omdat heel veel mensen niet weten wat er nu precies aan de hand is. Kijk naar mijn topic lichtwerkers, waarschijnlijk is deze benaming in het leven geroepen omdat men er iets mee wil doen en iedereen uit zich dat weer op zijn/haar eigen manier.
quote:Het is gewoon om je heen..
\quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:06 schreef The_Shining het volgende:
[..]
zoek op: shaumbra, ascension, ascended masters, christ energy, christ consciousness, omniversal energy+consciousness, channeling, global meditations.
Let wel dat je bij jezelf blijft, meeste teksten zijn natuurlijk erg "suggestief" of overtuigend geschreven omdat de personen al redelijk ver zijn in hun ontwikkeling... doen ze dingen soms grootser voor komen dan het eigenlijk is, om wat meer hout op het vuur te gooien zegmaar. Sommige van die mensen vinden het ook geweldig zichzelf helemaal te verbergen achter allerlei vage alien theorieen en complotten over NWO, trap daar niet in (geld voor alle bronnen die vanuit "angst" spreken).
De één spreekt vanuit het Christendom en noemt de energie Christus energie, een ander is meer bezig met aliens en noemt het Niburu wave ofzo, weer een ander houd van quantum theorieen en noemt het omniversal energy. Soms is het best grappig leesvoer
http://www.phoenixascended.org/aoi/shaumbrasymptoms.html Ring a bell?
[..]
[afbeelding]
heerlijk is dat ..ik had het vannacht ook, dat gevoel een erg sterk en vreemd gevoel.. het leek vannacht trouwens wel sterker dan een paar dagen geleden... net als of heel de werled onbewust tegelijk aan het mediteren is..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:14 schreef sweetgirly het volgende:
Het was alsof de wereld wakker was en eigenlijk niemand echt sliep en heb nog een tijd geluisterd naar deze stilte.
Dat lijstje, WTF, ongelooflijk, aarghquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:06 schreef The_Shining het volgende:
Exact het gevoel van nostalgie, wat ik eerder beschreef.quote:there is a sadness of leaving behind the memories, energy and experiences of the old house.
Mijn winkelcentrum ervaringquote:At times you’ll feel very ungrounded. You’ll be "spatially challenged" with the feeling like you can’t put two feet on the ground or that you’re walking between two worlds.
Ja, jaquote:Increased "self talk." You’ll find yourself talking to your Self more often. You’ll suddenly realize you’ve been chattering away with yourself for the past 30 minutes.
Ja, wat over-overherkenbaarquote:Feelings of loneliness, even when in the company of others.
Nam Myoho Renge Kyo, hè?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:19 schreef IrfieJ het volgende:
het leek vannacht trouwens wel sterker dan een paar dagen geleden... net als of heel de werled onbewust tegelijk aan het mediteren is..
the teaching of the lotus flower of the wonderful law.. ik denk niet dat dit er veel mee te maken heeft.. dit is meer gericht op het individu ik heb het gevoel dat dit veel groter is. het lijkt als of er een selectie wordt gemaakt van een deel van de mensheid, omdat niet iedereen het voelt.. (hoewle ik wel symptomen omerk bij mensen di zeggen niets te voelen) .. Nam Myoho Renge Kyo richt zich op de verlichting van het individu, volgens mij (ik weet even veel als google weet). het zou misschien een teken kunnen zijn dat het einde nabij is.. of dat er iets belangrijks vernaderd is in de toekomst van de mensheid.. je weet het maar nooit met dit soort dingen.. je kan niet meer dan je gevoel volgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:21 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nam Myoho Renge Kyo, hè?Of iets met volle maan?
Maar over #11 Loss of passion.. hoe lang mag dat wel niet duren?
Heh. De afgelopen nachten sliep ik steeds pas rond vierenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:14 schreef IrfieJ het volgende:
en het is gewoon eng hoe erg dat lijstje klopt... zelfs details zoals deze : Unusual sleep patterns. It’s likely that you’ll awaken many nights between 2:00?4:00 a.m.
Ik dacht oh die symptomen heb ik vast niet, nou viel dat even tegen..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:06 schreef The_Shining het volgende:
Heb last van mijn rug zonder een logische reden.quote:1. Body aches and pains, especially in the neck, shoulder and back.
quote:2. Feeling of deep inner sadness for no apparent reason.
Heel vaak ja. Ik was altijd een heel goed gegrond persoon maar de laatste tijd..quote:8. Physical disorientation.
Ja dat klopt wel. Hele gesprekken met mezelf. Ik denk veel bewuster na dan 'vroeger'.quote:9. Increased "self talk."
quote:10. Feelings of loneliness, even when in the company of others.
Ja hier heb ik vreselijk veel last van. Ik doe op dit moment een erg leuke opleiding waar ik met vol enthousiasme aan begonnen ben. Maar het kan me allemaal niet meer boeien sinds een tijdje. Hoewel het allemaal wel erg interessant is. Ik krijg echt geen werk gedaan. Opdrachten maken en leren valt me zeer zwaar. Heel erg frustrerendquote:11. Loss of passion.
Ja ik kan zo'n lol met mezelf hebben dat is niet normaal zegquote:Increased "self talk."
Juist van de diepe dalen leer je het meeste vind ik.... Ik weet wel dat het lastig is ik heb er op sommige momenten ook problemen mee, ik ga er dan gewoon alle positieve dingen erbij bedenken en dan stop ik met denken en zet het uit me hoofd... Dan komt het meestal vanzelf vrij snel goed..quote:Ik heb er soms echt allemaal genoeg van, dat hele bewustzijnsproces. Het voelt als een achtbaan. Hoge toppen maar ook diepe dalen. Erg diepe dalen. Het voelt soms zo verschrikkelijk eenzaam. Ik vind het odm echt allemaal niet leuk meer.
Ja, ja, herkenningquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:09 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
Ik heb er soms echt allemaal genoeg van, dat hele bewustzijnsproces. Het voelt als een achtbaan. Hoge toppen maar ook diepe dalen. Erg diepe dalen. Het voelt soms zo verschrikkelijk eenzaam. Ik vind het odm echt allemaal niet leuk meer. Het is een proces, I know, maar moet het nou op deze manier?!Het kan me allemaal wel even gestolen worden.
Volgens mij gaat dit in fases. Van een enorm gevoel van je één voelen met iedereen (iedereen lief vinden etc..het lijkt alsof je xtc hebt gebruikt, maar dat heb je bijv. niet) t/m je erg eenzaam (onbegrepen) voelen. Zelf had ik op een gegeven moment juist een onwijze toename aan passie in al zijn facetten (en dit is meer voor de handliggend schijnt), onwijze interesse in filosie etc. Twijfels over mijn huidige opleiding en noem maar op, twijfels over (zowat van) alles, knopen willen (en ook) doorhakken, een nieuw begin, een schone lei. Je bent bezig met een totale transformatie.quote:Loss of passion
Begint een beetje te lijken op wat ik zelf heb doorgemaakt, omdat ik ook niet wist hoe met de mindere situaties om te gaan begon ik te denken dat ik iets had... Na een tijdje was het zo erg dat ik een paar angstaanvallen heb gehad meerdere malen, tot ik op een gegeven moment het inzicht had dat ik het mezelf allemaal had aangepraat. Het voelde als de absolute waarheid en vanaf dat moment voelde ik me weer geweldig... Heb het nu nooit meer gehad en ik weet zeker dat het ook niet meer komt omdat ik die angst heb kunnen verwijderen.quote:Wat me erg opvalt, en wat me een beetje vreemd aandoet, zijn de overeenkomsten met manische depressiviteit. Van blij tot niet blij, sterk wisselend. Kan iemand met ervaring op dat gebied misschien aangeven of manische depressiviteit ook vaak samengaat met het gevoel alleen te zijn?
Wat is manisch-depressiviteit meer dan een label bedacht door en voor psycho-betweters om alles maar in een hokje te kunnen duwen onder het motto opgeruimd staat netjes? In de Romantiek was het een levensstijl... Blijf voor jezelf denken, blijf onthouden dat elk woord een beperking is van de waarheid, blijf geloven in jezelf en het goedequote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:41 schreef ReCreative het volgende:
Wat me erg opvalt, en wat me een beetje vreemd aandoet, zijn de overeenkomsten met manische depressiviteit. Van blij tot niet blij, sterk wisselend. Kan iemand met ervaring op dat gebied misschien aangeven of manische depressiviteit ook vaak samengaat met het gevoel alleen te zijn?
Ja dat is heel erg leuk de shinningquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:42 schreef The_Shining het volgende:
okay ik ga het jullie gewoon voorzichtig vertellen. De leylijnen die als een matrix om de aarde omwikkelen worden na eeuwen weer gereboot. Leuk he
De volgende keer dat je hoofdpijn hebt stel je dan voor dat je neuronen een dansje maken of een feestje bouwen.
Nou, ik wil wel meehelpen met het bouwen van die site. Ik heb vroeger veel getekend en kan eventueel voor plaatjes zorgen. Is er hier iemand die ook nog eens kan programeren en eventueel als hobby of project mee wil werken aan het bouwen van de site?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:45 schreef Barbamama het volgende:
Hi Spliffunk
Nou, dan moet je Nederlands wel onberispelijk zijn als het je gaat om die vertaling(Sorry, taal is nou eenmaal mijn ding
)
Voor die domeinnaam moet je bij mij zijnHeb al wat ideetjes voor een site, maar die site moet nog wel gebouwd worden...
Ik had ergens zo'n gevoel al en hoopte dat je hem zou lezenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:56 schreef Spliffunk het volgende:
sweetgirlie bedankt voor die link! Er is heel veel gebeurt nadat ik op die site kwam. Ik heb altijd het gevoel gehad dat het geen psychose was. Ik heb de boel uitgeprint en aan mijn ouders laten lezen en die snappen er nu meer van. Zelf komt nu ook alles voor mij op zijn pootjes terecht. Die psychose was een spirituele crisis zoals ik al vaker dacht. Ik heb na mijn psychose gezocht naar antwoorden op het web, maar kon deze niet vinden. Nu is het me allemaal een stuk duidelijker.
Groetjes, Marcel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |