Lijkt eigenlijk een beetje teveel op Omerta. Het enige wat anders is het uiterlijk eigenlijk en het is wel een stukje overzichtelijkerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:59 schreef Da_Koen het volgende:
Is dit beter dan Omerta?
wij speelden op ons werk altijd op mafia.orgquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:03 schreef trance_fan het volgende:
update: vanmiddiag heeft m'n broertje m'n account gekillied nu is het jdekke02.
was ik net lekker ver.
Omerta heb ik nog nooit gespeeld.
Jouw nick is tegenwoordig jdekke03 en mijne dekkertjequote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:40 schreef trance_fan het volgende:
allemaal moordzaken te getuigen
mijn nick is trouwens jdekke01
Dat is echt saai. Je kunt maar 1 keer per dag moves maken en dan moet je dus weer wachtenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:36 schreef BobRooney het volgende:
je moet ook projectrockstar spelen
www.projectrockstar.com :-)
ja ikquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:06 schreef yogidrink het volgende:
Heeft iemand hier betaald voor de game?
Veel crimes doen, drugruns en paying worden! zodat je auto's kan jatten en verkopen!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:03 schreef SHERMAN het volgende:
Nog tips in dat geval? Om even wat geld snel te verdienen...
daar ben ik mee bezig nuquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:56 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Veel crimes doen, drugruns en paying worden! zodat je auto's kan jatten en verkopen!
Je kan ook gokken, alleen is dat een zwaar risico dat je neemt
Als je een hoge rank heb kan je ook meedoen aan Org.Crime dat levert je ongveer 600.000 per keer opJa ik weet het, het begin is echt te saai!
http://www.barafranca.comquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:14 schreef yogidrink het volgende:
nee maar dan kan je bijna niks , geneens iemand aanvallen
Bij Omerta kan dit allemaal gratis > zie ons topic:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:17 schreef trance_fan het volgende:
je kan die organised crimes uitvoeren en je kan makkelijker bij een crew komen. je kan dan ook auto's jatten (die moet je wel verschepen naar een ander land om te verkopen) als je in een crew zit kan je ook een stukje land van ee ngroot land kopen voor je crew. je kan hoger in je rank komen. want als je non paying bent kan je tot rank 3 of 4 komen. (daar ben je trouwens wel lang mee bezig). verder weet ik er niet meer.
edit: typvout
lol, zit je een beetje spelers van Mobstar af te pakken?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:41 schreef jorryt het volgende:
Bij Omerta kan dit allemaal gratis
Als je er echt aan verslaafd was, waarom ging je dan niet betalen? Het kost maar 1,60 per maand ofzo.quote:Op maandag 27 september 2004 00:42 schreef OreO het volgende:
o mobstar... was er verslaafd aan toen het nog gratis was.... had 1 van de grootste crews en heel japan op een gegeven moment
Dat is zo erg offtopic, dat er niet eens een verband is met dit topic. Of het moet zijn dat het allebei om online spellen gaat.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:57 schreef zaukii het volgende:
off topic,,,,
weet er iemand nog een gratis online race spelletje, liefst niet al te ingewikkeld.?
(cursors en een keertje een spacebar en enter)
omdat ik ruzie had met een underground organisatie.... volgens mij waren het maar 2 personen met allemaal dupes... niemand wist wie die dupes waren tot ze je probeerde te vermoorden.... dat heeft iemand natuurlijk een witness statement.. iedereen was dus bang voorquote:Op maandag 27 september 2004 08:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Als je er echt aan verslaafd was, waarom ging je dan niet betalen? Het kost maar 1,60 per maand ofzo.
* ook proberen gaatquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:05 schreef m021 het volgende:
Word ik gekilled hoor.![]()
Ik had niet eens ruzie met iemand, en ik had net de zwaarste beveiliging gekocht.
Nou ja, dan maar verder met NY-Mafia, daar was ik toch sowieso al mee begonnen.
dat gebeurt idd wel, ik ben daar al bezig met mijn derde accountquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:05 schreef m021 het volgende:
Word ik gekilled hoor.![]()
Ik had niet eens ruzie met iemand, en ik had net de zwaarste beveiliging gekocht.
Nou ja, dan maar verder met NY-Mafia, daar was ik toch sowieso al mee begonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |