Doe nou eens voor een keer alsof ik een spannend bijbaantje hebquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:31 schreef RichardQuest het volgende:
wow
Dat is toch super-cool?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:33 schreef danos het volgende:
joh! fijn dat je dat met ons deelt!! Toen ik een tijdje terug mijn tickets op ging halen bij KLM stond opeens Martin Verkerk naast me! En toen ik terugkwam van mijn reis schoot Ellen van Lange opeens voor me langs
die vent kom je iid niet snel bij een repetitie van de josti-band tegenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:34 schreef koston het volgende:
Ik kwam vandaag Def Rhyms tegen in de coffeeshop
Yo! Da's echt strak..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:34 schreef koston het volgende:
Ik kwam vandaag Def Rhyms tegen in de coffeeshop
Zullen we een feessie gaan bouwenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:32 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Doe nou eens voor een keer alsof ik een spannend bijbaantje heb
of nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:43 schreef sir_dalord het volgende:
Wij hebben het lepeltje waarmee Ilse de lange haar thee roerde bij "dit was het nieuws" gejat...
jaja, wij hebben speeksel van Ilse de lange. Hiermee gaan wij verscheidene klonen maken die we laten dienen tot seksslaven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |