generalist | vrijdag 27 februari 2004 @ 23:12 |
En hier dan maar weer verder, het eerste verse motor-topic in de nieuwe FOK-vorm http://forum.fok.nl/showtopic.php/319610 http://forum.fok.nl/showtopic.php/429526 http://forum.fok.nl/showtopic.php/436919 http://forum.fok.nl/showtopic.php/451969 http://forum.fok.nl/showtopic.php/455934 http://forum.fok.nl/showtopic.php/456233 http://forum.fok.nl/showtopic.php/457517 http://forum.fok.nl/showtopic.php/460390 http://forum.fok.nl/showtopic.php/463426 http://forum.fok.nl/showtopic.php/467536 http://forum.fok.nl/showtopic.php/469902 http://forum.fok.nl/showtopic.php/473051/1/25 http://forum.fok.nl/showtopic.php/474615 http://forum.fok.nl/showtopic.php/475296/11 http://forum.fok.nl/showtopic.php/476823 http://forum.fok.nl/showtopic.php/478690 http://forum.fok.nl/showtopic.php/482426 http://forum.fok.nl/showtopic.php/483983/1/25 http://forum.fok.nl/showtopic.php/486211/1/25 http://forum.fok.nl/showtopic.php/489833 | |
generalist | vrijdag 27 februari 2004 @ 23:16 |
En voor mij dan maar met een wel bijzonder slecht begin, heb zojuist al mijn verhaal op MF opgeschreven, maar hier nog een keer: Fijn dacht ik vanmorgen, vanavond naar de beurs, eindelijk weer wat spulletjes kijken, handschoenen en misschien een paar nieuwe knippers vinden. Pak aantrekken, helm en handschoenen mee en, hop, naar de stalling (ik woon in Amsterdam, de stalling is op 5 minuten van mijn huis). Na mijn wandeling doe ik met mijn chipsleutel de stallingsdeur open, sluit deze achter me en .... een lege plek, daar waar mijn mooie schatje stond. LEEG, motor weg. Nog even goed denken, ... nee, ik parkeer mijn motor nooit buiten de stalling. Goed op slot gedaan? Wel op beide sloten? Was ik niet toch ... ? Nee, alles klopte, beide sloten zaten op de fiets, het klasse 4 Kryptonite remslot en de Abus Black Granite hebben blijkbaar niets gedaan. Terwijl ik altijd de enige ben die alle sloten op de fiets heeft in de stalling. Na de aangifte maar even contact gehad met de verzekering en de stalling. Na een half uurtje werd ik terug gebeld, ook een Harley wat gejat. Bij de controle van donderdag avond bleek alles nog in orde, alle motoren stonden in de stalling, vanmorgen om 07.15 dus niet meer ![]() Wat voelde ik me enorm machteloos. Geen motor meer, maanden gezocht naar dit specifieke model, zoeken en proefrijden en verder zoeken. Uiteindelijk zelf de hele import van de fiets gedaan en nu ... na pas 6 maanden in mijn bezit te zijn, gestolen. Ik ben verbijsterd hier een foto, zoals ik ooit mijn motor had, gisteren nog PS: voor wie het nog weten wilde, op de beurs heb ik toch maar nieuwe zomerhandschoenen gekocht en overal foto's opgehangen van mijn fiets, wie weet, mochten jullie iets zien, bel of e-mail. motor@crimlin.com De motor is overigens uniek in NL, omdat het een kleurencombi is die hier niet verkocht is. Daarnaast heeft deze motor nog de "oude" begrenzing tot 99PK | |
SuperFour | vrijdag 27 februari 2004 @ 23:54 |
Superslecht nieuws dit....! Echt kut...! Zal m'n ogen open houden (ook hier in Rotterdam), hoop dat je goed nieuws te horen krijgt, al dan niet van de verzekering. Succes dude...! | |
generalist | zaterdag 28 februari 2004 @ 00:22 |
Hier nog (ten overvloede) wat gegevens, mocht iemand het opvallen: Kenteken is (of waarschijnlijk was) MJ - PZ - 65 Chassisnummer: JS1GR 7DB000 506257 | |
SuperFour | zaterdag 28 februari 2004 @ 00:30 |
Zijn er verder nog specifieke kenmerken waar die van jou zich onderscheidt van anderen met dezelfde kleuren-combi....? | |
generalist | zaterdag 28 februari 2004 @ 00:34 |
quote:De kleurencombi is zeldzaam, maar de meeste die je in DLD bijvoorbeeld zien hebben de wielen gespoten, deze zijn zwart en vaak zijn ze rood gepollijst of met een andere kleur er doorheen. Verder is mijn stuurplaat pas een jaar oude en met een GSR-X label, dat is ook niet vaak gezien. Op de tank zit een tank-pad van Kawa-shop in DLD. Hier ben ik vaak genoeg om uitgelachen (ja, ook tijdens de eerste FOK-motormeet ![]() Een Suzuki met een Kawa logo ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 februari 2004 @ 08:18 |
quote: quote:ok, ik vermoedde het al maar toch maar voor de zekerheid ff vragen. dan wacht ik wel tot morgen met het kopen van een bok. @ generalist: wat een kutnieuws!! hufters die weer niet van andermans spullen kunnen afblijven ![]() ook ik zal me ogen openhouden hier in gelderland, als ik em zie rijden druk ik em van de weg af. ![]() waarom was deel 19 na 9 pages gesloten? [ Bericht 2% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 28-02-2004 08:23:53 ] | |
ZX9R | zaterdag 28 februari 2004 @ 09:42 |
@ Generalist: Dat is echt klote. Ik hoop iig dat je verzekerd bent. Mijn zus d'r motor hebben ze ooit in de fik gezet. En die was niet tegen vandalisme verzekerd. (Daag motor en geld) Het is hier superweer misschien dat ik vandaag nog ff een rondje ga sturen. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 februari 2004 @ 10:06 |
tis droog en de zon schijnt!! ik ga over een half uurtje ff een lekker stukje sturen ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 10:28 |
quote:Dan speel je het toch zo dat je schuur is afgebrand... (WA+ diefstal, brand) ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 10:29 |
quote:Spoel je hem wel goed af daarna met KOUD water ivm pekel enzo ![]() | |
SuperFour | zaterdag 28 februari 2004 @ 11:14 |
Hier is het nog altijd klote weer, alles ligt nog vol met sneeuw enzo... [ Bericht 2% gewijzigd door SuperFour op 28-02-2004 15:33:14 ] | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 11:15 |
Klopt.. | |
hollander172 | zaterdag 28 februari 2004 @ 11:50 |
Damn Generalist, ik zal ook voor je uitkijken naar je motor hoewel deze waarschijnlijk al lang in onderdelen uit elkaar ligt of overgespoten is. Kan je overigens de stallinghouder aansprakelijk stellen? | |
Patrick281 | zaterdag 28 februari 2004 @ 11:51 |
K-U-T Generalist. Ik weet hoe het voelt: compleet leeg en vol ongeloof. Ben er 2 weken kapot van geweest. Mijn GSX-R1100WP werd 2 jaar geleden gestolen op 2'de kerstavond. ![]() De hoop om haar terug te vinden heb ik ook nog een tijdje volgehouden mede door een paar unieke kenmerken : stalen remleidingen, stootblokken door de kuip, red bull achterdemper maar ze strippen die motor in een paar uurtjes heb ik gehoord. Misschien een kleine geruststelling: Ik kreeg wel alles terug van de verzekering. Maar de motor krijg je er niet mee terug, ik had er ook echt een band mee. | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 11:54 |
Idd.... lijkt me erg kut, maar daar heb jij natuurlijk niks aan. Hier de foto's van mijn nieuwe knippertjes: | |
hollander172 | zaterdag 28 februari 2004 @ 12:25 |
Nice Reetvaerder, maar waar blijft het streetfighterkuipje? ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 28 februari 2004 @ 12:25 |
Het lijken mijn knippers wel, al is het op de foto lastig te zien. Misschien morgen Fokmeetje als de sneeuw vertrokken is. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 28 februari 2004 @ 13:51 |
quote:Dan druk je waarschijnlijk een motorenthousiast van de weg die zijn laatste spaarcenten heeft uitgegeven, en niet de dief. waarom dat andere topic gesloten is .. misschien heeft Fok! nu minder pagina's beschikbaar per topic. ![]() ![]() Ik ga nu even naar deze auto kijken. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 februari 2004 @ 15:09 |
zo ff een pauze. het weer blijft goed hier dus ik ben al de hele dag aan het rijden, langs kennissen enzo ![]() strakke pinkers rietvaerder ![]() als jullie morgen gaan rijden dan helaas zonder mij;ik ga morgen naar de beurs. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 februari 2004 @ 15:10 |
quote:die kans is idd groter, ik word alleen ziek als ik dit hoor. | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 15:51 |
quote:Uh..uh.. weet niet ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 28 februari 2004 @ 17:14 |
Ik ga binnenkort maar eens hier shoppen voor een paar schroefjes, achterspatbord en carbon carterdeksels. OPM: ik heb even hier gekeken na een review in de motor: http://www.twobros.com/Road.htm Helaas slaan ook deze jongens de ZXR-400 over. ![]() Wel mooie uitlaten .. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 17:31 |
Gewoon Viper kopen ![]() Herrie hoef niet duur te zijn ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 17:33 |
quote:Wat heeft hij nu weer gedaan ![]() ![]() | |
ZX9R | zaterdag 28 februari 2004 @ 18:28 |
@ Patrick281: Toch niet weer een Camaro? Die had je toch al eens gehad, zo'n benzineslurper? (wel kewl). Zo'n TwoBrothers heb ik op m'n ZX9R. Lekkere sound! @ Rietvaerder: Die pinkers zijn wel heel erg klein! Zo, vandaag lekker ff een ommetje met de brommer wezen maken. Bij de stalling aangekomen de brommer gestart (wat hij meteen deed). Helmmutsje en kolletje aangedaan, helm op en met een beetje moeite mijn bril ertussen gemurwd. Op de brommer gestapt en rustig weggereden. ff alles getest (remmen, lichten etc..) blijkt dat mijn voorrem vrijwel geheel verdwenen is. Meteen naar de motorzaak gereden (heel rustig want ik had geen voorrem) en daar ff mijn remmen laten doorspoelen en nieuw vloeistof erop. Monteur zei dat het wel vaker voorkomt dat als een motor enige tijd stil staat er lucht in de leidingen kan ontstaan. Voor ¤ 12,50 was ik weer klaar. Toen eindelijk op pad. Wat zat dat weer lekker, zo'n strak lederen combo op zo'n strakke fiets. Helemaal niet koud ofzo. Onderweg wel weer dezelfde motoragent gezien als die mij vandeweek staande hield met een iets te hoge snelheid. Hij stond weer te laseren. Ik heb toen maar ff naar hem gezwaaid. Uit beleefdheid. Ik denk dat ik kort aan de 100 km heb getoerd. Lekker is dat!!!! Dat smaakt zeker weer naar meer! | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 februari 2004 @ 18:53 |
quote:zeker mooie uitlaten!! maar ik mijn interesse is best wel gewekt voor die Muzzy's dempers...maar een viper blijft ook een optie want die klinkt ook errug lekker! quote:ik heb zo'n 150 kms gereden, heerlijk gewoon. en idd, helemaal niet koud. gewoon lekker. dat smaakt zeker naar meeeeeer ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 28 februari 2004 @ 18:55 |
quote:Ja, die heb ik al eerder gehad 6 jaar geleden. ![]() Maar deze was zijn geld niet waard (technisch wel veel aan gebeurt, dat wel) de motorkap en voorbumper kunnen wel een spuitbeurt gebruiken en er zat een deukje in een voorscherm. (en een roetplekje tussen de deuren) Maar ja was ook te mooi om waar te zijn .. kan gewoon geen goede vinden. Back to motors ![]() Mijn Bimota heeft een paar dagen buiten gestaan en heeft he-le-maal geen voorrem meer! Dat merkte ik van de week met het sleutelen aan het ruitje. Hopelijk komt het vanzelf terug. ![]() ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 28-02-2004 18:58:14 (Edit: tof OPM! Gaat hier gelijk kriebelen !!) ] | |
hollander172 | zaterdag 28 februari 2004 @ 19:56 |
quote:Ga je er toch geen kapje er meer opzetten i.p.v. je koplamp? FF wat anders, jij bent al geweest op de motorbeurs en ik ga morgen en heb nog steeds geen fiets, is er nog wat te koop in Utrecht? | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 20:15 |
Ja, zat..... maar of jij een fiets wilt kopen zonder een proefrit te maken, dat weet ik niet ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 20:17 |
Kleine knippers? Klein? Moest je mn vorige zien ![]() ![]() En de omvang van de knipper zegt niets over de lichtopbrengst.. geloof me, ze zijn feller dan de originele ![]() | |
hollander172 | zaterdag 28 februari 2004 @ 20:33 |
quote:Ik neem aan dat als ze serieus een fiets willen verkopen dat een proefrit toch wel tot de mogelijkheden behoort? ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 21:15 |
Binnen in de hal zeker? Ik zou niet weten waar je een proefrit moet gaan maken daar... denk dat je dan beter kan wachten tot ze weer in hun eigen pand zitten en dan langsrijden voor een proefritje ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 februari 2004 @ 21:30 |
daar zeg je wat rietvaerder. en toch zeggen ze dat die beurs de plek is om een motor te kopen... heb er wel zin in, ff wat kleine accesoires kopen morgen ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 22:04 |
Hou er rekening mee dat het waarschijlnijk heel druk is.... zoals elk jaar op zaterdag en zondag ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 februari 2004 @ 22:12 |
quote:ja ik weet t. helaas kon mijn broer niet op een andere dag en hij wilt heel graag mee. en trouwens, als ik makster mag geloven, was het donderdag ook ontzettend druk. jij hebt alleen een demper (dus geen heel systeem) van viper, he? en die had je in engeland besteld? hoeveel was je uiteindelijk kwijt, want ik neem aan dat je invoerrechten moest betalen en bij welk bedrijf was dat? | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 22:18 |
Nee, geen invoerrechten. Was in totaal 185 (afgerond naar boven, meen ik iets van 183 euro exact) euro kwijt. Alleen een demper ja. Maar in Duitsland schijnen ze nog goedkoper te zijn. Weet alleen geen adressen daar. Enne, donderdag was het niet druk als je het vergelijkt met vandaag en morgen... Dat was bij www.vyxxn.co.uk Zeg maar dat je mij kent en je krijgt korting ![]() Edit: Ik betaalde nog 20 euro ofzo extra omdat ik slip-on demper heb, dat houd in, dat ik nog een verloopstukje erbij moest hebben. Als je dus een bolt-on (met boutjes) demper hebt, ben je nog goedkoper uit. En een geluidje joh, pfoeee.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 februari 2004 @ 22:22 |
kijk, voor dat geld kun je nog eens een demper kopen! ik zal eens op MF vragen of ze adressen in duitsland weten. die drukte zal idd wel klote zijn. maar ach, we zijn wel wat gewend (frankfurt in september was gewoon een mierenhoop) | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 22:23 |
Ik heb trouwens vanmiddag effe een paar ringen gedraaid (20mm hoog, buitenkant 35mm en binnenkant 22mm) voor in mijn vorkpoten. Dit om het duiken tegen te gaan en een hogere voorveerspanning te krijgen. En het resultaat mag er zeker zijn.... al zeg ik het zelf ![]() Als je naar de vork kijkt naar de markering die de poot achter laat bij het induiken, blijft ie daar 3cm onder! Dus hij raakt als het goed (nog niet kunnen uittesten, veel te glad) is niet meer het einde bij hard doorremmen, wat eerst wel het geval was. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 februari 2004 @ 22:26 |
quote:ok thx ![]() ![]() quote:dat kan ik bij de bevestiging nakijken? geen idee waar ik moet kijken dan, maar dat zien we wel. missch dat een van jullie tijdens de meet ff een kijkje kan nemen. duurt nl. wel ff voordat die demper komt, sowieso een maand denk ik. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 28 februari 2004 @ 22:27 |
quote:en dat was het enige minpuntje van je motor, als ik het me goed herrinner? klasse werk dan, als het werkt! | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 22:29 |
Ja, kan je zo zien, als je demper met boutjes op je uitlaat vast zit.... of dat ie gewoon met een verloopstukje vastzit richting de collector. | |
Rietvaerder | zaterdag 28 februari 2004 @ 22:30 |
quote:Ach, het is natuurlijk geen ZX7R ![]() t Frame is ook vrij slap. Maar goed, verder rijd het wel leuk hoor. | |
ZX9R | zondag 29 februari 2004 @ 09:03 |
Ik denk dat ik vandaag maar niet ga rijden. Het sneeuwt. ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 09:13 |
-3... | |
ZX9R | zondag 29 februari 2004 @ 09:20 |
idd. hier is het ook nog eens 0 graden. Brrr..... | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 09:55 |
Effe tussendoor: het is toch zo dat de ZX9R's van VOOR 98 (dacht ik) last kunnen hebben van verzakte cilinderbussen? Heb jij dat al gehad? ![]() | |
hollander172 | zondag 29 februari 2004 @ 10:04 |
quote:Als ze motoren niet mee geven voor een proefrit dan houdt het snel op. Die hallen kom je makkelijk uit trouwens, ze hebben aan alle zijden drie deuren en ik heb nog een universele sleutel voor de meeste. | |
ZX9R | zondag 29 februari 2004 @ 10:12 |
quote:Hoe kom jij aan die wijsheid? Ik heb dat ding pas sinds (zie registratiedatum). Ik zal er dan eens naar moeten laten kijken. Ik zou het niet weten. Hoe merk je dat dan? | |
Patrick281 | zondag 29 februari 2004 @ 10:14 |
Nu schijnt hier de zon, en de straten zijn sinds zaterdagochtend brandschoon. ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 10:23 |
quote:Ik nam aan dat jij dat wel wist ![]() Het is wel zo, maare, dat merk je snel genoeg, de motor doet het dan niet echt meer ![]() Het is niet bij alle ZX9R's, maar het is een bekend euvel bij de ZX9R's van voor 1998 dacht ik. Kijk hier eens: http://www.motor-forum.nl(...)light=cilinderbussen http://www.motor-forum.nl(...)light=cilinderbussen | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 10:24 |
quote:Tja, dat zou je dan moeten vragen ![]() | |
ZX9R | zondag 29 februari 2004 @ 10:38 |
quote:Het is wel mijn type ZX9R maar ik heb er volgens mij geen last van. Ik voel niets van vermogensverlies of inhouden oid. Maar ik laat er wel eens naar kijken ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 10:46 |
Dan is het toch goed.... ![]() | |
hollander172 | zondag 29 februari 2004 @ 11:36 |
quote:Dat snap ik, ik dacht dat je bedoelde dat het helemaal niet mogelijk was. Ik moet trouwens nog nieuwe laarzen uitzoeken, de vorige konden niet meer gemaakt worden dus heb ik nou een credit van Motoport tegoed, hebben ze nog wat bij de stand van Motoport? | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 11:59 |
Ja, genoeg volgens mij ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 13:17 |
Is er hier iemand die de mogelijkheid heeft om carburateurs te synchroniseren? | |
One_Punch_Mickey | zondag 29 februari 2004 @ 18:08 |
zo, weer terug van de beurs. met mijn broer op de motor geweest. toen we bij de uitvoegstrook van de jaarbeurshallen kwamen stond er al een file op de snelweg. wij vrolijk ertussen door dus ![]() toen we onderaan, bij de stoplichten kwamen wisten we niet wat we zagen!! een enorme drukte van auto's maar vooral veel motoren!! overal kwamen ze vandaan en overal hoorde je het gebrom van de sportdempers en de sjoppers klinken, schitterend gewoon! in een colonne van motoren weer tussen de rijen auto's op weg naar de beurs. was ik maar op donderdag of vrijdag gegaan ![]() ![]() ik vraag aan die vent, ik wil graag een standaard voor achter. dat kan, dat is deze. thuis gekomen, past ie achter niet. logisch want hij is voor voorwist ik veel, kl ![]() ![]() nu moet ik alsnog een standaard kopen voor achter... verder was het wel aardig, deze man was bijv. goed bezig, helaas konden we geen betere foto's maken: ![]() en dit was smullen natuurlijk: ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 18:25 |
Leuk... ik zei dat toch dat het druk zou worden ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 29 februari 2004 @ 18:34 |
quote:yep, te druk. dan weet ik t voor een volgende keer. maarre, die standaard he, die is voor voor of niet? | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 18:36 |
![]() Die moet je op je achterbrug plaatsen ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 18:37 |
![]() | |
hollander172 | zondag 29 februari 2004 @ 18:45 |
Zo ook weer terug van de beurs, proefritten deden ze dus niet aan, daar moest ik dan maar een afspraak voor maken wisten ze me met enige neerbuigendheid te vertellen. De occassions waren ook aardig aan de prijs moet ik zeggen, voor hetzelfde geld stonden enkelen al maanden te koop bij de desbetreffende zaken en dan zou je toch zeggen dat ze een mooi beurs prijsje krijgen. Nog geen motor voor mij dus en na het proefzitten op diverse motoren mag ik nu geen andere meer kopen van mijn vriendin dan een SRAD van '96 tot '98 (model bolle kont) dus in educatief opzicht was vandaag een succes. Wel nieuwe laarzen gehaald, Alpine stars S-MX en een helm voor mijn vriendin. | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 18:46 |
Wat zei ik je ![]() Die kleding is wel cool! | |
Patrick281 | zondag 29 februari 2004 @ 20:00 |
quote:Idd, perfect dingetje gekocht OPM! Mijn van de week gemonteerde ruitje zit maar met 6 i.p.v. 8 schroefjes vast: Ik ben bij Motoport geweest, Gamma en bij de ijzerwarenzaak gisteren maar nergens iets wat op kuipruitschroefjes lijkt. ![]() Morgen ff opmeten en via internet bestellen denk ik. (MDI o.i.d.) | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 20:18 |
Ow ja, hier nog ff een foto van een vette Fireblade! http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/rossiblade.jpg De foto is een beetje groot, maar dan kan hij ook meteen als achtergrond gebruikt worden ![]() [edit]Doe wel gewoon alleen ff linkie, want autoresize doetie nie meer ![]() | |
Patrick281 | zondag 29 februari 2004 @ 20:22 |
quote:Doet mij aan Rossi denken .. hoe zou dat nou komen ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 20:23 |
Die Fireblade is cool! Maar OPM, die standaard is dus echt wel voor achter hoor ![]() Ben je echt zo onhandig? ![]() ![]() | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 20:24 |
Hier nog ff een vette foto van een 600RR: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/600RRtelefonica.jpg Ook weer op 1024x768 ![]() | |
Patrick281 | zondag 29 februari 2004 @ 20:24 |
quote:Die vent links op de foto heeft net een flinke hap genomen. ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 20:26 |
Allemaal vet joh.... ![]() Je moet fotograaf worden ![]() | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 20:28 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Hier trouwens nog wel een stoere zx6r (let op achterlichtunit en duozit afdekkapje ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 20:30 |
Ey gast ik vind dat wij maar eens moeten gaan rijden, hele eer voor mij om met zo'n blauwe ZX6R te mogen rijden ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 29 februari 2004 @ 20:31 |
quote:\ hahahah ik denk t want die as past er echt niet tussen... | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 20:31 |
quote:Met of op? ![]() | |
Patrick281 | zondag 29 februari 2004 @ 20:31 |
quote:Volgens mij lees ik op de kuip: Rossi Revision. Maar ik kan ook paranoia zijn. ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 20:32 |
Met natuurlijk.... ![]() | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 20:34 |
quote:Shit, dat had ik nog niet eens gezien ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 29 februari 2004 @ 20:34 |
quote:die eikels lopen er de hele dag voor!! quote:vast niet maar wie ik? | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 20:35 |
quote: ![]() Heej verrek! Ik zie net dat er een nieuwe smiley is toegevoegd: ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 20:37 |
quote:Je moet die steuntjes er ook onder zetten..... ![]() De motor moet op die steuntjes van je stand rusten.. | |
One_Punch_Mickey | zondag 29 februari 2004 @ 20:39 |
quote:dat snap ik, maar ik zie overal dat de bouten op die stand rusten. maar ik moet dus echt de brug erop laten rusten? ff proberen beneden. | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 20:41 |
Zelfs Makster kreeg het voor elkaar.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 29 februari 2004 @ 20:52 |
quote:ok mensen, ik ben onhandig ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 29 februari 2004 @ 20:54 |
quote:dat zie ik nu ook in... quote:dat vroeg ik me ook af, ik heb een aantal lelijke schroefjes die ik wil vervangen voor zwarte. die zal ik dan ook wel moeten bestellen. | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 20:59 |
quote:Een blokje hout oid onder het standaard doet wonderen om hem wat rechter op te krijgen ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 21:18 |
Haha, goed gedaan jochie! ![]() ![]() Handig hoor zo'n ding ![]() | |
super_honda | zondag 29 februari 2004 @ 21:29 |
quote:Ik heb jou moeten zien staan bij die stuntshow, ik stond een paar meter naar links aan de overkant(vanuit het oogpunt waaruit jouw foto gemaakt is) op een platte kar ofzo. De motorbeurs was geweldig, ben vandaag ook geweest. Ook wij(had passagier achterop) zijn lekker met een groepje door de file heen getuft, echt gewldig in colone door de file en paar keer een stuk over een fietspad(was sneller ![]() | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 21:34 |
[edit] dubbelpost :'( Domme ik klik een keer te veel ![]() | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 21:35 |
Vanavond wordt er trouwens op Eurosport Superbike GP van Spanje uitgezonden. Heb de uitslag gelezen en die is best wel spectaculair!! SPOILER | |
One_Punch_Mickey | zondag 29 februari 2004 @ 21:40 |
quote:zeker! en t ziet er vet uit als ie erop staat. quote:ik kan me die groep wel herinneren, zo'n 8 a 10 man op idd een aanhanger dacht ik. ik dacht nog, die mensen hebben echt veel beter zicht op het gebeuren. maar hij kon er wel wat van he! quote:super he ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 21:46 |
Ik heb me voorgenomen zodra dat ik mn bok aan de grond rijd, ik hem eraf haal en ook een paddock stand ga maken ![]() | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 21:48 |
quote:Stond de (motor)parkeerplaats eigenlijk nog een beetje vol? Vorig jaar was het veel mooier weer en toen stond hij echt helemaal vol. Echt geweldig om te zien. Dit jaar was het donderdag echt kloteweer en om 14u stonden er op de hele parkeerplaats maar iets van 20 motoren, waaronder maar één supersport ![]() Vrijdag was het al wel wat beter, maar toen ik aankwam/wegging ('s morgens, redelijk vroeg) waren er toch helaas nog heel wat minder motoren dan vorig jaar. Tis altijd zo'n mooi gezicht om zo'n hele parkeerplaats vol te zien met motoren ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 29 februari 2004 @ 21:52 |
toen wij aankwamen, rond 1130 uur, stonden er al ongeveer 75 motoren! toen wij weggingen stond de hele parkeerplaats vol!! echt een mooi gezicht, al die motoren. | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 22:10 |
quote:Echt wel gaaf! En dat sfeertje ook onderling! Heel relax! En dan dat geluid van die aankomende motoren ![]() | |
super_honda | zondag 29 februari 2004 @ 22:23 |
quote:wij waren er rond 10:00 en toen stonden er nog niet zoveel. toen we weggingen stond het helemaal vol. Die A.C kon er idd wat van, ik wou dat ik dat kon. Die trial rijder was ook niet slecht trouwens. Ik heb echt genoten vandaag, vooral dat door de file rijden met een groep was geweldig. * super_honda is blij dat ie motor rijd!!!! | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 22:25 |
Anders ik wel! ![]() Psst.. iemand nog een FJR kopen? http://members.rott.chello.nl/amridder/fjr.html | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 22:27 |
quote:Baal wel een beetje dat ik die stuntshows gemist heb. Weet ook niet dat ze donderdag waren, ivm het slecht weer. Ik had dat stuntwerk toch wel ff willen zien. Nou ja, ga er zo maar weer eens vandoor. Even video inproggen voor het opnemen van de motoraces op Eurosport en dan lekker slapen ![]() | |
ploderus | zondag 29 februari 2004 @ 22:29 |
quote:is toch ook een mooie fiets! Ben 'helaas' al voorzien ![]() | |
Rietvaerder | zondag 29 februari 2004 @ 22:50 |
Jammer ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 08:27 |
Ff gezocht naar viper op MF en oa dit topic gevonden. Voor 149 eurootjes een ovale demper. Gekeken op de website maar helaas geen zxr 400. Maar ff een mailtje sturen over wat er mogelijk is, maar 149 euro is natuurlijk wel te doen. Alleen heeft viper geen carbon dempers? ook maar ff vragen. | |
hollander172 | maandag 1 maart 2004 @ 09:12 |
quote:Motomaat & Kalsbeek hebben ook Viper dempers hoewel ze een stukje duurder zijn dan de prijs die jij hebt gevonden. Kon niks vinden voor een ZXR400 maar je kan altijd even informeren. | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 09:17 |
quote:Op de laatste foto te zien rijd jij erop, boefje! | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 09:23 |
quote:Uhh.. nee hoor ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 09:25 |
ik dacht zo richting de 180 euro, had ik ook ergens op MF gelezen. ook maar ff informeren. | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 09:27 |
quote:Ik dacht namelijk je pak te zien in het spiegeltje! ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 09:29 |
Idd, ook hier geen zxr 400. | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 09:33 |
quote:Voor mijn motor is ook geen Viper te krijgen. Gelukkig ligt er al een TwoBrothers op! ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 09:35 |
Voor ZXR is wel een Viper te krijgen, meen ik.. | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 09:35 |
Niet voor de B ('94 tot '97)! | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 09:38 |
Eerder zeiden jullie dat een demper van een ZX9R, na wat aanpassingen, ook pastte toch op een zxr 400? of van een ZX7R? | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 09:43 |
Ja euhhhhh ![]() Opzich is elke demper op maat te maken. | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 09:44 |
quote:Dat klopt maar dat was een ander merk! (ik weet niet meer welk) hier zijn een paar uitlaten te vinden [ Bericht 12% gewijzigd door ZX9R op 01-03-2004 09:46:08 (link toegevoegd) ] | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 09:45 |
ja ok, maar dit levert niet al te veel werk op toch? | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 09:48 |
Ligt eraan hoeveel er verbouwd moet worden.... kijk anders eens naar een BSM Vampire. Zijn ook niet duur. http://www.bsm-exhausts.com/ Heb nog een filmpje van een BSM Vampire onder een ZXR ![]() PS Hadden ze op beurs niets liggen? | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 09:53 |
die moet ik helaas thuis bekijken. deze vraag stel ik weer omdat ik op MF een aantal dempers tegenkwam van een zx9r etc.quote:thx! | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 09:55 |
http://home.wanadoo.nl/amridder/zxr.avi | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 09:58 |
quote:Ja genoeg natuurlijk, maar niet naar gekeken vanwege het vervoer maar ook omdat ik naar andere accesoires keek. | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 09:59 |
En een motorbok paste wel in je rugzakje? | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 10:02 |
quote:hahah ik wist dat die kwam. Mijn broer heeft em gelukkig om zich heen kunnen wikkelen waardoor ie vrij makkelijk mee kon. Maar, eerlijk gezegd was ik van plan om een kleinere te kopen, zonder wielen. | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 10:06 |
Zou het eigenlijk mogelijk zijn om een motor-motor te chippen? Ik zie eigenlijk alleen maar auto-motoren die gechipt kunnen worden op de diverse sites. | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 10:07 |
Jup, worden andere EPROM's gebruikt ![]() Alleen bij injectie fietsen dus.. | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 10:11 |
Dit is tot nog toe het enige wat ik heb kunnen vinden. Er wordt dan geen chip vervangen maar iets bij gesoldeerd. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 10:13 |
Tja, kan ook. Weet daar niet zoveel van. Ik weet wel dat de Bandit1200 in zijn 1e en 2e versnelling is begrensd ivm emissie eisen... dit is te verhelpen door simpel een draadje los te knippen ![]() Hij haalt dus zijn max.vermogen niet in de 1e en 2e versnelling. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 10:15 |
Weet iemand trouwens goede sites om je motor te kopen te zetten behalve Marktplaats? ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 10:17 |
hier staan de marktplaatsen: http://tweedehands.pagina.nl/ | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 10:18 |
motortrader? MF? Ebay? | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 10:19 |
Thanks, als ik jullie toch niet had ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 10:22 |
no prob ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 10:36 |
Ach ja, ff vragen is makkelijker dan zelf sites gaan zoeken he ![]() ![]() | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 11:20 |
Wie van jullie heeft er zin in om mee te doen in het F1 management spel? En dan in de Subleage: Fok! Motorteam? Ik heb die alvast aangemaakt! ![]() F1 Manager van Fok! | |
Makster | maandag 1 maart 2004 @ 15:51 |
ZO, ben er ook weer eens ![]() Heb vandaag ff zitten kijken naar mijn knippers voor. Ik heb op de beurs ook kleine knippers gekocht maar het is nog een aardig karwij om die passend te maken op mijn ZXR. De knippers die er nu op zitten, zitten vast met een soort van rubber. Als ik die weg haal blijft er dus een gat over in de kuip waar de nieuwe knippers moeten komen ![]() Ik zou dus een passend plaatje moeten zagen / fresen / lassen en die passend maken voor de knippers ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 15:54 |
idd. ben benieuw hoe jij dat gaat oplossen. ik denk dat ik mijn kennis (schade hersteller) maar es ga bellen om die gaten op te vullen. | |
Makster | maandag 1 maart 2004 @ 16:07 |
Doe dat ![]() En ik weet ook dat er andere knippers zijn die wel gelijk passen. Zijn hele kleine die niet uitsteken zeg maar. Probleem daarmee is alleen dat de knippers niet goed zichtbaar zijn voor de andere weggebruikers, en dat kan knap link zijn. | |
Patrick281 | maandag 1 maart 2004 @ 16:40 |
Jurgen van de Goorbergh heeft een wedstrijd gewonnen in het WK supersport. ![]() bron ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 16:49 |
Pepijn, ben jij ff blij ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 16:50 |
Makster en OPM: Moesten jullie maar een naked kopen, bwoehahaha ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 16:51 |
![]() | |
hollander172 | maandag 1 maart 2004 @ 16:52 |
quote:Ik weet niet wat voor gat het is of hoe groot maar kan je niks met van die rubberen draaddoorvoerringen? FF wat anders, ik heb een leuke SRAD gezien in de kleuren rood/zwart/zilver, is die kleurencombo nou wel of niet geleverd in NL? | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 16:54 |
De 600 wel geloofi k.. | |
hollander172 | maandag 1 maart 2004 @ 16:55 |
quote:Het is een 600. Ik had eerst een jpeg met alle ooit uitgebrachte GSXR'en in NL maar die kan ik dus niet meer vinden. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 17:00 |
Volgens mij word er geen verschil gemaakt tussen Duitsland en Nederland.... volgens mij alleen Europa en Amerika (Bij Yamaha iig, de R1 is er in Amerika ook in het grijs/wit, hier niet) | |
Makster | maandag 1 maart 2004 @ 17:45 |
quote:Wil mijn orginele knippers graag heel houden ![]() | |
hollander172 | maandag 1 maart 2004 @ 17:50 |
quote:Hmmm, ik weet niet hoe het bevestigt zit bij jou, dacht dat dit al middels eenzelfde soort constructie ging vandaar de suggestie van die ringen. Is er geen andere mogelijkheid om die knippers in zijn geheel te demonteren? | |
Makster | maandag 1 maart 2004 @ 18:07 |
quote:Die kunnen er wel in zijn geheel af maar dan houdt ik dus dat gat over in mijn kuip ![]() ![]() Maarja we zien wel ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 18:17 |
quote:doe ik ![]() quote: ![]() ![]() quote:ja precies. missch is het een idee om ergens andere knippers te halen (sloop ofzo) en die rubbers ervoor te gebruiken. | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 18:25 |
Echte mannen doet het naakt ![]() Watjes met tupperware ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 18:33 |
quote:nudistenneigingen? dan liever een tupperwareparty ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 18:50 |
Toch niet doordeweeks zeker.. | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 19:13 |
ff blij doen zo ziet het eruit met stand ![]() ![]() maarre, waar zijn deze dingen voor: ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 19:30 |
Ja, goedzo... ![]() Weet niet waar die dingen voor zijn. | |
Patrick281 | maandag 1 maart 2004 @ 20:01 |
Geen idee OPM .. enne lukt het je helemaal alleen om de motor op te bokken? | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 20:07 |
nee, met hulp. jullie wel dan? | |
hollander172 | maandag 1 maart 2004 @ 20:11 |
quote:Dat zat ik me ook af te vragen, niet zozeer hoe OPM het doet maar hoe je het in godsnaam voor elkaar kan krijgen zonder dat je de motor laat vallen. Ik heb wel een idee maar kan dat nog niet oefenen bij gebrek aan een motor. | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 20:17 |
vertel? kijk, je kunt een steen onder de standaard (aan je motor) zetten om em rechtop te zetten. maar dan nog, dan moet je hem wel goed in evenwicht houden want zelf staan doet ie dan ook niet. en dan ook nog die bok naar beneden drukken... | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 20:23 |
@ hollander: nu je toch met een ander budget kijkt overweeg je nog steeds niet om naar duitsland te kijken? hoe meer je uitgeeft, hoe groter het voordeel. toen deed je het niet omdat het niet zoveel verschilde, maarja dat was met een ander budget. | |
Patrick281 | maandag 1 maart 2004 @ 20:34 |
quote:Net als met een wheelie moet het met oefening wel lukken. (even de voorrem blokkeren met dik elastiek) Maar ik vraag ook liever iemand om de motor even recht te houden. (laatst bij gebrek aan de buurman een wildvreemde op straat aangesproken haha) [ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:24:13 ] | |
One_Punch_Mickey | maandag 1 maart 2004 @ 20:42 |
nee precies, better safe then sorry. mijn vriendin doet het ook met gemak idd, dus liever zo. maar is wel lastig als ik een keer alleen ben. | |
hollander172 | maandag 1 maart 2004 @ 20:52 |
quote:Ik ben ook driftig aan het kijken, mijn vriendin zag me zo kwijlen op die gixxers en heeft me dus verboden een andere te kopen dus het budget is wat hoger geworden. Duitsland kan nog steeds een optie zijn, ik kijk regelmatig op mobile.de maar alsnog zit ik zo dun in de mensen die me zouden kunnen helpen (lees: ik moet het gewoon allemaal alleen doen) dat ik het toch wat lastiger vind dan er eentje in NL vinden. Mocht iemand een gixxer signaleren van tussen '96 en '99 dan hoor ik het graag. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 21:14 |
Een wheelie maken met dik elastiek om je voorrem? ![]() | |
Patrick281 | maandag 1 maart 2004 @ 21:14 |
quote:Gna gna ![]() Ik wist al gelijk dat je het ook zo kon lezen. ![]() Edit: alle smileys zijn pleitte :-P [ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:22:56 ] | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 21:35 |
Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:22 4% ![]() Weer wat nieuws.. | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 21:36 |
Maak(te) jij ook weleens een wheelie op je motor Pepijn? ![]() | |
Patrick281 | maandag 1 maart 2004 @ 21:36 |
quote:De smileys deden het even niet, en nu weer wel. Dat was het enige. Iemand nog tips in de buurt voor kuipruitboutjes ? | |
Patrick281 | maandag 1 maart 2004 @ 21:38 |
quote: ![]() Bimota nog niet geprobeerd en ik was het voorlopig maar niet van plan ook. Voorzichtigheid komt met de jaren .. ![]() Zeg ik nog voor de zomer .. [ Bericht 3% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:45:50 ] | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 21:45 |
Zette je dan bewust een wheelie of per ongeluk? ![]() ![]() ![]() Nou ja, ik doe het ook niet hoor... veel te zuinig voor. Misschien ben ik wel een verstandige rijder ![]() Enne, heb je nu nog steeds die kutboutjes niet.. ![]() | |
Patrick281 | maandag 1 maart 2004 @ 21:48 |
quote:Wheelie met de RGV en de ZX-10 was voornamelijk als je vol optrok en over een hobbel reed. ![]() De GSX-R1100 kwam gewoon op puur vermogen omhoog. Maar dat deed ik idd nooit lang. Ik ben toch wel een beetje voorzichtig dat ik anders misschien weer te hard neerkom. ![]() Ik wil eigenlijk langs MDI rijden in Herpen, maar dat is best wel een stukkie rijden. Hebben ze trouwens ook streetfighter kuipjes. ![]() http://www.mdi-online.nl/ (moet je eens op Bandit zoeken, klopt niets van die vervangingsruiten haha) Er is namelijk ook nog een achterspatbord nodig en ik zoek (passende) inklapbare kuipspiegels. Het zal wel uitdraaien op postorder voor de boutjes en de rest op de lange baan. Vandaag even gemeten op mijn werk: M4, 12 mm lang. [ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:55:35 ] | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 21:56 |
Klinkt goed ![]() Hoe bevalt je nieuwe baan trouwens.. | |
Patrick281 | maandag 1 maart 2004 @ 21:56 |
quote:Lekker dichtbij. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 21:57 |
Is dat alles ![]() | |
Patrick281 | maandag 1 maart 2004 @ 21:58 |
![]() Zie het scharnierpunt vlakbij de bevestiging. (denk ik) Dan kan ik weer door de deur hier ![]() quote: ![]() | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 22:00 |
Of je doet de deur verbreden! Grappig verhaal trouwens, toen mijn pa net zijn FJR had, wist ie niet dat je de spielgels in kan klappen, stond ook niets in de boekjes enzo. Dus, al een hele bouwtekening gemaakt om de schuurdeur te verbreden. Staat ie een keer op zn werk zn motor schoon te maken, gaat de toeter (hij werkt bij de brandweer), dus hij draait zich haastig om en loopt zo tegen de spiegel op, die dus naar binnen klapte ![]() Hee! ![]() | |
Makster | maandag 1 maart 2004 @ 22:43 |
quote:JA !! ![]() Gewoon blokhout onder de standaard zodat ie bijna recht staat, dan de bok eronder en op bokken. De motor komt vanzelf recht. In het begin is het ff wennen mar het is echt een eitje !! | |
Rietvaerder | maandag 1 maart 2004 @ 22:58 |
Gaan we nog morgen Makster.. | |
Makster | maandag 1 maart 2004 @ 23:08 |
quote:Vind het goed ! Ik moet wel eerst olie hebben ,dus denk dat ik vroeg op sta en met de auto ff wat olie ga zoeken. Rij wel naar Safe Rotterdam als ze het daar niet hebben weet ik het ook niet meer ![]() | |
ZX9R | maandag 1 maart 2004 @ 23:12 |
Waar gaan jullie rijden? Ik wil ook! | |
Makster | maandag 1 maart 2004 @ 23:13 |
Zou wel in de buurt zijn. ( lees Zuid-Holland ![]() ![]() | |
SuperFour | maandag 1 maart 2004 @ 23:32 |
Leuk weetje Makster, het Castrol hoofdkantoor NL zit in Rotterdam... ![]() quote: | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 07:35 |
quote:ja zoiets zei ik ook al, dat dat missch zou werken. Maar ik blijf t link vinden en er is meestal wel iemand die em ff wilt vasthouden. En anders doe ik net als Patrick, gewoon een voorbijganger aanspreken ![]() hoe doe je dat dan als je hem er weer afhaalt? dat lijkt me helemaal moeilijk. quote:ik ook!! Ik moet alleen werken vandaag… quote:of gewoon een centraal punt nemen in nederland, zoals jullie de 1e keer van plan waren. Vandaag voor het eerst met de motor naar mijn werk. Omdat ik vroeg begin, 715 uur en dus vroeg vertrek heb ik sochtends weinig last van verkeer. Smiddags is dat anders, vanmiddag kan ik dus heerlijk snel tussen de drukte door rijden. | |
SuperFour | dinsdag 2 maart 2004 @ 08:04 |
Wanneer gaat er gereden worden...?![]() | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 09:30 |
Ik hoop straks ![]() MAar eerst eens zo een fucking fles olie zien te vinden. Ik rijdt dadelijk naar Safe Rotterdam en als ze het daar niet hebben dan sla ik de boel kort en klein ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 09:50 |
Waarom denk je dat ze nergens Castrol hebben... kutolie ![]() Gewoon verversen en BellRay erin gooien,.. | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 09:55 |
Ik zal je tanden is verversen ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 10:50 |
![]() | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 11:38 |
Zo, ik heb olie maar niet die gene die ik moet ![]() Castrol RS4 10w50 is echt nergens te krijgen man, en bij Safe zijn ze helemaal afgeschreven. Smeren me gewoon bijna de verkeerde olie aan. Half synthetisch ipv Full. Het is dat ik het zelf nog ff lees anders was ik nu aardig de lul geweest ![]() Heb nu Valvoline 10W40 Full synthetisch. Binnenkort toch alles verversen en dan gaat er Bell Ray in ![]() | |
ShelbyMustang | dinsdag 2 maart 2004 @ 14:01 |
-edit- | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 14:14 |
Net gebeld voor info over deze demper van sebring. Deze eigenaar heeft em zelf nooit gebruikt en zegt dat de vorige eigenaar er een gaatje in heeft geboord in het achterste schot om zo meer geluid te creëren. Zijn vraagprijs was 60 euro, ik kan em krijgen voor 40. hij zegt dat ie er zelf veel meer voor heeft betaald maar dat hij nu via een kennis een andere kon kopen, dus deze is over. Wat denk jullie van dat gaatje? | |
hollander172 | dinsdag 2 maart 2004 @ 14:46 |
OPM dat is er eentje voor een ZXR750 volgens mij gaat dat niet passen.... Op MF bied iemand een pro d'or aan voor een ZX7R dit zou met een beetje huisvlijt wel moeten passen. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 14:55 |
thx ik ga meteen ff kijken! | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:01 |
Gaatje.... ![]() Maakt ie nog niet genoeg herrie dan... ![]() Makster, post die klaverblad foto eens! ![]() Enne.... Continental 0wnage ![]() ![]() Je moet trouwens niet zo gierig zijn met foto's maken, die 2e bocht had veel mooier geweest (stepje ad grond) ![]() | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:07 |
Tering Continental ![]() ![]() MAar des te meer reden om er snel BT090 onder te gooien ![]() En hier de klaverblad foto van Reetvaarder ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:10 |
quote:Tja, blijkbaar niet. maar is dat niet slecht voor een demper, zo’n gaatje? quote: ![]() @ hollander: zeg, ik kan die demper niet vinden. heb je een linkie? | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:11 |
COOL!!!! Volgende keer moet je dichterbij gaan staan, of vertrouw je me niet ![]() ![]() Volgende keer van 2e bocht ![]() Enne, idd kutbanden, bleven gewoon lauw. s Nie goed.. [ Bericht 18% gewijzigd door Rietvaerder op 02-03-2004 15:18:38 ] | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:13 |
Nou, tis nu te koud voor een kneedown, vooral als je band met uitacceleren al alle kanten op glijdt ![]() Dus nee, kneedownen lijkt me niet gezond voor Mark... ![]() Gaatje in demper zelf? Dat hoort niet nee. | |
hollander172 | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:20 |
Alstu OPM: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/52567/1 | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:21 |
Ben idd nog een knee down maagd ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:24 |
Nee hoor, gewoon oproken (best lastig he? ![]() Maare, hebbie t nou gelezen, volgende keer foto van de 2e bocht waar ik met mn stepje aan de grond zit, vonkt dat nog trouwens? | |
ZX9R | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:31 |
quote:Geeft niks! Ik ben ook nog Knee-down-maagd. De Z750 leent zich niet zo goed voor een kneedown en de ZX9R heb ik nog niet lang genoeg. | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:34 |
Ze zeggen weleens dat het niet aan de fiets maar aan de bestuurder ligt..... ![]() | |
ZX9R | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:37 |
Ik snap er niets meer van. Nu laat dit forum mijn reactie weer niet zien. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:39 |
Jaja, lul er maar weer overheen! ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:40 |
Best grappig.. wat doe je als je eigenlijk naar school moet. Dit: http://members.rott.chello.nl/a.scheurwater2/Pic.jpg ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:42 |
Telt kneedownen op een BMX mee? Dan ben ik geen maagd meer iig. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:44 |
Ik ben ook nog KD-maagd op mijn Bandit (heb niet eens sliders).... dus wat dat betreft ![]() Boeit allemaal niet... zolang je maar plezier hebt in het rijden en je vooral niet gek laten maken. Laat de rest zich maar dood rijden..... ![]() | |
ZX9R | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:48 |
Bij Rietvaerder ook al niet zichtbaar! | |
ZX9R | dinsdag 2 maart 2004 @ 15:59 |
Ah, een k#t proxy! ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 16:03 |
Zouden verboden moeten worden.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 17:37 |
quote:thx ![]() quote:niet dat het haast heeft maar ik vroeg het me gewoon af. ik ook btw, knee down maagd ![]() quote:precies! maarre, die sebring met gaatje is dus een slecht idee? | |
Patrick281 | dinsdag 2 maart 2004 @ 18:22 |
quote:Ik heb Castrol 5W50 superbike in de Bimota, en Castrol 10W40 met extra koudestart kleefkracht in de motorscoot. ![]() quote:Die advertentie vertrouw ik voor geen meter: "hij brult enorm " maar "ik heb het niet uitgeprobeerd". Eigenaar wil dus geen verantwoording nemen. ![]() quote:Ik denk dat je met de huidige banden echt wel knee down kan hoor. Zelf deed ik er wel 1.5 jaar over voordat ik echt goed de grenzen van de grip kon opzoeken. Enne: knee down wordt overdreven, want het zegt niets over je bochtensnelheid. Er zijn gasten die met vrij lage snelheid het knietje al aan de grond krijgen. Zelf doe ik het nooit, maar kwam wel ooit thuis met een rokende achterband omdat ik daarvoor net een bocht op de snelweg met 235 km/u had genomen. ![]() (snel mijn pa erbij gehaald als getuige) [ Bericht 32% gewijzigd door Patrick281 op 02-03-2004 18:30:40 ] | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 18:30 |
quote:5W50, volgens mij is dat voor die van mij te dun. Kan er ook naast zitten natuurlijk ![]() MAar heb er nu dus 10W40 bij gegooid. Binnenkort alles verversen en overstappen op een merk wat wel te verkrijgen is ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 18:45 |
quote:nee, ik vertrouw het ook niet. ik heb ook liever een demper die gewoon goed is, voor extra geluid koop ik wel een K&N filter. ik heb em net gecanceled. | |
Patrick281 | dinsdag 2 maart 2004 @ 19:18 |
quote:Die 5W50 past zeker wel in een ZXR400. ![]() Ik had die olie al in mijn vorige motor, een SZR-660 sportieve 1 pitter. En die zijn veel kritischer met oliekeuze/dikte dan een high tech/high performance blok. (meer en sneller speling rondom de zuiger) Olieverbruik bij het overstappen op een ander/nieuw type olie is in het begin trouwens heel normaal. Dus dan wel iets om in de gaten te houden. | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 19:33 |
Owkee! Thanks voor de tip ![]() | |
hollander172 | dinsdag 2 maart 2004 @ 20:09 |
quote:Modificaties (lees gaatjes) leveren altijd ellende op bij dempers, ze gaan een k#tgeluid maken en ze rotten vaak door. Ook heb je kans dat het binnenwerk loszit. Heb je al gemaild met die aanbieder van die andere pijp? Die zag er zo op de foto nog aardig netjes uit en heeft ook een hele nette prijs. edit: ik zie net dat ik je nog het verkeerde linkje heb gegeven ook! Dit moet hem zijn: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/49963/1 Die andere is voor een ZX9R. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 20:27 |
kijk, dat wilde ik horen. ik kon wel raden dat het niet goed was voor een demper maar nu weet ik de details. blij dat ik em heb gecanceled. thx voor de tips! yep, beide een mail gestuurd ![]() ![]() | |
hollander172 | dinsdag 2 maart 2004 @ 20:40 |
Je krijgt een raar hol geluid als er met demper geknoeid is, beetje hetzelfde effect als het binnenwerk verrot is. Of een demper voor ZX9R past weet ik niet, het zou zo maar kunnen. Wat ik wel gelezen heb is dat een demper voor een ZX7R maar een heel klein beetje aangepast moet worden. De gaten moeten iets anders zitten. Ik had ook nog ergens iets gevonden op MF van iemand die een compleet systeem verkocht speciaal voor de ZXR400 wat het moet kosten weet ik overigens niet. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 20:43 |
nu ik die dikke dempers gezien heb van die 7s en 9s ben ik verkocht! zoals ik zei, kan ik voor 150 euro een carbon laser kopen maarja, die dikke dempers vind ik toch bruter staan... | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 20:50 |
Voor 150 heb je een nieuwe Viper... of hadden ze die nou niet voor de ZXR400? Enne Pat281... met de grip die Makster vandaag had, wil je echt niet gaan kneedownen ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 20:53 |
nee, zxr 400 slaan ze over. en dan nog, ik wil een carbon demper maatje ZX7R/ZX9R. dan maar 2ehands. | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 20:56 |
Oke, ik zou eens rondkijken voor je ![]() Wat vond je van mijn foto op t klaverblad.. behalve dat ik niet schuin ging (ik kwam aanrijden en ging pas voorbij Mark schuin)? ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 20:59 |
quote:koel ![]() quote:ja dat viel mij meteen op, dat je niet zo heel erg schuin hing maar toch een mooie plaat weer! de volgende keer mag ie wel iets inzoomen... | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:03 |
Ja, hij kan niet fotograferen joh ![]() Zei nog zo... 2e bocht.. ga ik foto maken als ik kom aanrijden ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:07 |
hahahah ach dat leren we em nog wel ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:08 |
@ hollander: is deze GSX-R 600 niks voor jou? wat is je nwe budget eigenlijk? gewoon een beauty met weinig kms! 1 vd vele, ik kan er zo 10 posten van mobile.de | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:13 |
DE mooiste GSX-R die er is ![]() | |
hollander172 | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:18 |
quote:Dat is zeker een beauty maar die laat ik staan voor Reetvaerder, die wilde toch zo'n ding na zijn bandit? Budget is wat flexibeler geworden aangezien mijn vriendin er nu ook wat meer warm voor loopt. Denk dat ik zelf de bovengrens op 6000,- zet om me tegen mezelf te beschermen. ![]() Heb net wat mailtjes heen en weer gestuurd voor een iets oudere uit '97, de ene vraagt 5300,- en de andere is al gezakt naar 4900,- (staat al meer dan een jaar te koop ![]() Wat me overigens opvalt, zijn motorrijders collectief vergeetachtig of doen ze alles zwart? Ze hebben geen van allen bonnetjes meer van reparaties en onderdelen. Of loop ik tegen de verkeerde verkopers aan? | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:22 |
Ik weet nog niet wat ik wil. Ik wil zoveel... ik begin te twijfelen tussen SuperSport of een vette naked zoals Bandit1200.. | |
Patrick281 | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:25 |
Ik zie dat die Gixxer van 2001 is, dan schrik je echt van de BPM hoor. Mijn motor werd op 1999 gezet, en ik moest ongeveer 950 eurie naar de belasting brengen. ![]() | |
hollander172 | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:26 |
quote:Wel een beetje je mening gaan vormen he? Zometeen kom je nog met een BMW 1100RT als optie aan. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:26 |
quote:nou, ik wist het wel ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:27 |
quote: ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:33 |
voor 125 euro kan ik deze kopen:![]() is dat wat, zo'n Arrow? deze is ook voor een ZX7R ![]() | |
hollander172 | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:34 |
quote:Alleen komt ie met de BTW erbij ver boven de 6000,- dus dat wordt net te gortig. Dat krijg ik er bij mijn vriendin nooit doorheen en we willen ook nog vakantie binnenkort. Degene die ik gezien heb is toch wel redelijk? '97, 18.000 km en zonder schades voor 4900,- vraagprijs? Het is een rood/zwart/grijze overigens en hij is in 2002 ingevoerd. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:37 |
quote:BPM bedoel je? maar ja, dat klinkt bekend. same here ![]() quote:mooi kleuren hoor! heb je geen pic? ben benieuwd. ik zal es verder kijken zodat je uiteindelijk niet meer dan 6.000 euro betaalt. | |
hollander172 | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:43 |
quote:Tsja BPM dus, BTW, BPM allemaal diefstal. Wie heeft bij jullie thuis de broek aan? ![]() quote: ![]() | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:47 |
quote:Nope geen lucht bij gedaan, maar misschien dat de grond nu nog kouder was ofzo? Snap het ook niet. Af en toe had ik echt GEEN grip en dan vooral niet op het voorwiel ![]() Maar geeft niet, wordt binnekort wel weer warmer ![]() En wat de foto betreft : DOE HET ZELF DAN ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:47 |
het feit dat er nu een motor staat zegt genoeg ![]() maar die mag er zeker wezen!! ziet er heel goed uit ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:52 |
quote:hmm, had ik vandaag geen last van. wel van die windstoten op de snelweg, tussen arnhem en dieren zit een lange, flauwe bocht op de snelweg. en dat is best lastig als er een harde wind staat... | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:52 |
ZELF DOEN ?! Met zelfontspanner zeker, binnen 10sec. weer op hetzelfde punt komen ![]() Nee, jij maakt volgende keer gewoon een aantal foto's, rijd ik gewoon 5 rondjes ofzo, maak je 5 foto's van de 2e bocht ![]() En OPM... ik weet wel wat ik wil. Bochten kunnen rijden... vermogen en toch af en toe eens rustig cruisen ![]() Tja.. | |
Patrick281 | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:55 |
quote:Inderdaad, zo is het begonnen. ![]() | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:55 |
Dan is er maar een motor die voldoet aan je eisen. De 1998 R1 ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:58 |
quote:LOL, maarja t klonk zo bekend ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 21:59 |
maar Arrow, ik had er nog nooit van gehoord. is dat wat? | |
Patrick281 | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:00 |
quote:Wegdek is idd niet optimaal momenteel, zeker met zoab kan de pekel tussen de "gaten" gaan zitten. Echt een regenbui om e.a. weg te spoelen is er nog niet geweest. Dus van de zomer heb je opeens megagrip: vooral na een flinke regenbui (olie spoelt weg) en goede droogte voor enkele dagen. Ik had mijn motorrijbewijs in September 1993 gehaald, en weet nog als de dag van gisteren dat het eerste half jaar erg vochtig dus glibberig was. ![]() De grip houdt niet over straxx ![]() ![]() | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:00 |
quote:YUP, komt een goed geluid uit !!! Mooie dempers ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:01 |
quote:Ja. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:02 |
quote:missch kunnen we ons dan ontmaagden KD, dan he ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:03 |
quote:Mijn ex kon keihard en koeienerend zijn, maar ik kocht toch mooi een GSX-R1100WP met een lening van 3 jaar zonder vragen. ![]() Even beetje ongeloof, maar daar kwam ze wel overheen. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:04 |
quote: quote:klinkt goed, das dus nu een serieuze optie geworden. | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:05 |
quote:Misschien is geen optie. Wij gaan echt asfalt hoeren worden ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:07 |
![]() ![]() ![]() | |
ploderus | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:10 |
quote:Heb zelf ook een Arrow demper en ben zeer tevreden over het geluid ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:13 |
is het te omschrijven? | |
ploderus | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:15 |
quote:Niet echt makkelijk te omschrijven ![]() ![]() Zal morgen ff proberen een filmpie te maken met mijn brakke webcam ![]() | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:16 |
quote:LOL ![]() goede omschrijving HAHAHAHHA ![]() | |
ploderus | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:17 |
quote:Ik heb mijn best gedaan ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:17 |
BROEM BROEM? ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:18 |
Hee OPM Je rijdt nu een week? En je lult nu al over KD-s? Zou ik me nog maar effe niet mee bezig houden als ik jou was.... leer eerst eens je motor kennen! ![]() ![]() Enne ja, Arrow rules! | |
ploderus | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:22 |
quote:Er zit wel een lekkere brom in. Je zou het eigenlijk live moeten horen ![]() Maar morgen maak ik wel ff een filmpie. Alleen klinkt het daar helaas niet helemaal super ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:24 |
Dan zit er maar 1 ding op... langskomen ![]() | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:25 |
Waarom geen Yoshimura ? Komt ook een meesterlijke orkest aan herrie uit, geloof mij maar ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:27 |
Er komen niet eens vlammen uit Makster... ![]() | |
ploderus | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:29 |
quote:Langskomen mag altijd ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:30 |
Wat dacht je, ik doe OPM maar effe na met zn signature ![]() | |
Makster | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:31 |
quote:Owja, en als je gelukt heb komen er ook nog vlammen uit OPM ![]() MAar goed deze jongen gaat offline voor vandaag. Aros compaders ![]() | |
ploderus | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:36 |
quote:Hehe, ik was die oude helemaal zat. Dan maar wat nieuws en aangezien dit het enige topic is waar ik af en toe nog wel eens kom moest het iets met motoren te maken hebben ![]() Dan maar dit.. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:48 |
quote:yep, thats me. maar voorlopig blijft bij lullen hoor ![]() quote:en dat voor 125 eurootjes ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:49 |
quote:jij ziet ook alles! | |
ploderus | dinsdag 2 maart 2004 @ 22:52 |
quote:Je vind het toch geen probleem hoop ik? Anders verzin ik wel wat anders ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 23:12 |
Met de vlam in de pijp scheur ik over klaverblad Gorinchem... lalalala ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 2 maart 2004 @ 23:13 |
quote:Aros! ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 3 maart 2004 @ 07:35 |
quote:tuurlijk niet! ik heb binnenkort denk ik ook wel weer iets anders, ZX9R heeft nl. ook zoiets... | |
hollander172 | woensdag 3 maart 2004 @ 08:09 |
quote:Mijn vriendin was enorm enthousiast tot ze hoorde wat het allemaal ging kosten... Nee zo klinkt het ook weer zo negatief maar ze dacht echt dat ik totaal maar iets 500,- kwijt zou zijn voor lessen, 2000,- voor een brommertje en ze is en passant nog even vergeten dat kleding e.d. er nog bij komen. Het viel haar een beetje tegen zal ik maar zeggen. ![]() quote:Het is overigens niet helemaal dezelfde, hier zit een ander ruitje op. Hoe dan ook, voor dit geld hoef ik niet naar Duitsland natuurlijk. Deze zijn overigens al geimporteerd. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 3 maart 2004 @ 08:19 |
quote:Nu mijn brommer er staat vind ze het toch wel stoer en nadat ze achterop heeft gezeten kan ze me een beetje begrijpen ![]() quote:dat scheelt je enorm idd, we horen/zien het wel ![]() | |
ZX9R | woensdag 3 maart 2004 @ 12:31 |
Ik heb idd een soortgelijke ondertitel. ![]() Jullie weten wel dat ik mijn ZX9% met schade heb gekocht en dat ik hem langzaam maar zeker in de originele stand wil terugbrengen. Het laatste wat ik nog moet doen is het bijwerken en het opnieuw laten spuiten van wat onderdelen. Kijk maar naar de foto: Het onderste kuipdeel heb ik al vervangen voor een betere maar ook die moet op een paar punten gerepareerd en gespoten worden. ook het topkuipje moet worden bijgewerkt en het achterwerk van de fiets ook. Enig idee wat dat ongeveer moet gaan kosten? Het zijn namelijk twee kleuren (groen en wit) en dat paars is een stikker. Bij een bedrijf kon ik het laten maken voor ¤ 500,- of is dat te veel? [ Bericht 0% gewijzigd door ZX9R op 03-03-2004 12:57:03 ] | |
ploderus | woensdag 3 maart 2004 @ 12:50 |
Ik las hier meerdere verhalen over problemen met het in je eentje op de motorbok/circuitstandaard zetten van de motor. Ik heb dit motorbokje erbij gekregen. De vorige eigenaar heeft hem zelf in elkaar gelast. Dit is hoe ik de motor erop zet: Leg een blokje onder het standaard van de motor. Dit blokje zorgt ervoor dat de motor rechter op komt te staan. Het blokje dat ik ervoor gebruik zorgt ervoor dat de motor nog net schuin blijft staan naar de standaardzijde (zijde waar het standaard zit ![]() ![]() Let wel op dat hij heel wat minder stevig staat, dus als je hem vasthoudt, zorg dan dat je een beetje naar de standaardzijde toe blijft duwen. Duw hem in ieder geval niet de andere kant op want dan flikkert hij om ![]() Zet de bok dan zo onder de achterbrug dat de steunen van de bok tegen de 'bobbels' aanleunen(weet niet hoe je het zou moeten noemen, geloof dat het oogjes zijn waar een ander type motorbok in kan prikken ![]() ![]() ![]() Op deze foto is te zien dat er aan de rechterkant wat ruimte over is tussen de achterbrug en de bok. Ook is te zien dat het boksteuntje net achter het 'bobbeltje' zit (zier kleine rode pijltje) ![]() Als ik nu de handvaten van de buddyseat vastpak en rustig naar achter trek, terwijl ik de bok naar beneden duw met mijn voet, komt de motor perfect op zijn bokkie te staan: ![]() Dit is bij mijn motor de manier om hem erop te zetten. Weet niet of het bij andere motoren/bokkies nog scheelt. | |
hollander172 | woensdag 3 maart 2004 @ 12:54 |
Hmmm, ik sta op het punt een afspraak te maken voor die SRAD. Hij staat in Oud-Beijerland, iemand met verstand (van motoren ![]() | |
ploderus | woensdag 3 maart 2004 @ 12:54 |
Hier trouwens die filmpies om het geluid van mun motortje (Arrow demper) even te horen. Ze zijn gemaakt met een digitaal fototoestel, dus het geluid is niet helemaal super ![]() http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/moto/PICT0009.MOV http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/moto/PICT0010.MOV Toch geeft het wel een aardige indruk ![]() Het maximale toerental dat hier bereikt is zal trouwens rond de 8000rpm liggen denk ik. [ Bericht 6% gewijzigd door ploderus op 03-03-2004 12:56:23 (toevoeging) ] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 3 maart 2004 @ 13:04 |
quote:dat klinkt wel als iets dat zou kunnen lukken, ik moet alleen ff kijken of mijn bok zich ervoor leent om ook zo schuin neer te zetten. quote:koel, thx ![]() Oja nog iets anders: man, jouw motor rulez echt ![]() | |
ploderus | woensdag 3 maart 2004 @ 13:09 |
quote:Is die ¤ 500 voor al de bovengenoemde punten? Weet eigenlijk niet of het veel is. Over het algemeen zijn dit soort dingen best wel duur, dus vind ik het nog wel redelijk klinken. Ik neem aan dat je al wel redelijk wat motorsloperijen hebt afgebeld voor 2e hands kappen? | |
ploderus | woensdag 3 maart 2004 @ 13:15 |
quote:Tnx! Ook voor het herinneren aan het kenteken wegsoepen. Ff vergeten ![]() | |
ploderus | woensdag 3 maart 2004 @ 13:19 |
quote:Helaas niet veel verstand van motoren en ook geen tijd. SRAD is in ieder geval wel een lekkere motor! Koop je deze uiteindelijk niet, geniet dan wel lekker van de proefrit ![]() | |
hollander172 | woensdag 3 maart 2004 @ 13:23 |
quote:Als je het bijwerken ook door hen laat doen dan kan die prijs wel enigzins kloppen. Dan is het afhankelijk van de schades nog niet eens duur te noemen. Ik denk wel dat het aanmerkelijk goedkoper kan als je zelf de kappen al spuitklaar aanlevert. Let wel, als de laklaag er eenmaal op zit zie je echt alle oneffenheden weer die je er in laat zitten met het opvullen/schuren. | |
Rietvaerder | woensdag 3 maart 2004 @ 13:24 |
quote:Uhh.. wil wel mee ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 3 maart 2004 @ 13:25 |
Hee Plo, zo hoort het he.... netjes de bandjes rond ![]() | |
ploderus | woensdag 3 maart 2004 @ 13:27 |
quote:Had ze toch liever wat minder rond gehad; wat van die kleine inhammen, ook wel profiel genoemd zouden toch wel wat lekkerder zijn ![]() ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 3 maart 2004 @ 13:33 |
Ik heb BT010 voor en 020 achter... bevalt erg goed! | |
ploderus | woensdag 3 maart 2004 @ 13:38 |
quote:Ik heb nu Pirelli SC2, maar die zijn erg duur. Ga ook maar voor Bridgestone. Heb er eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord. Zit nog een beetje te twijfelen of ik misschien toch BT020 achter zal doen, maar denk dat ik toch uiteindelijk voor de BT010 ga. Wat was je eigenlijk kwijt voor deze combinatie? | |
hollander172 | woensdag 3 maart 2004 @ 13:51 |
quote:Aardig aangeboden maar ik maak de afspraak ook niet voor vandaag hoor. ![]() Als iemand mee wil dan plan ik dat wel zo in dat de betrokkenen de tijd ervoor hebben en het enigzins ruim vantevoren weten. | |
Rietvaerder | woensdag 3 maart 2004 @ 14:04 |
quote:Voorband 123 euro incl montage.... achterband 163 euro incl montage. | |
ploderus | woensdag 3 maart 2004 @ 14:06 |
quote:Dat is best wel netjes! Waar heb je dat laten doen? | |
Rietvaerder | woensdag 3 maart 2004 @ 14:14 |
Bij mijn vrienden Sabra ![]() www.sabra.nl Hele goede service ook... | |
Patrick281 | woensdag 3 maart 2004 @ 14:26 |
quote:Vrijdag vanaf 17:30 beschikbaar, zaterdag niet de hele dag/ hoor ik morgen, zondag in principe nog de hele dag. | |
Rietvaerder | woensdag 3 maart 2004 @ 14:29 |
quote:Als dat 8000 toeren is eet ik mn helm op ![]() | |
hollander172 | woensdag 3 maart 2004 @ 15:59 |
quote:Cool! Ik ga even kijken of ik onder voorbehoud een afspraak met hem kan maken. Ik zal je trouwens separaat per mail even onze mailwisseling toezenden, ik kon er zelf niet zoveel mee. Volgens mij leest hij mailtjes gewoon niet of maar half. (en ik had ze nog wel aardig ingekort. ![]() | |
ploderus | woensdag 3 maart 2004 @ 18:32 |
quote:You'd better start chewing boy ![]() Ok, als ik het terug kijk kan het lager geweest zijn. Misschien 6000.. [ Bericht 8% gewijzigd door ploderus op 03-03-2004 18:37:18 ] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 3 maart 2004 @ 19:23 |
quote:dat heeft wel een aardige brom!! dat gaat zeker niet tegenvallen, nogmaals bedankt voor de opnames ![]() enne, vanmiddag geprobeerd met die bok maar ik roep wel iemand erbij ![]() was het bij jullie ook zo mooi weer vandaag? man, wat heb ik heerlijk gestuurd!! merk je meteen, he dan zie meer motorrijders op de weg ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 03-03-2004 19:30:22 ] | |
ploderus | woensdag 3 maart 2004 @ 19:40 |
quote:Ben vandaag niet meer wezen sturen. Gister wel weer heerlijk wezen toeren, maar vandaag kon ik niet ![]() | |
MutZ | woensdag 3 maart 2004 @ 20:19 |
Klop Klop... Mag ik ff tussendoor komen?? ThaFreak en ik hebben even overlegd... Het gaat hier niet echt over het plannen van een meet... Daarom willen wij voorstellen om jullie een centraal motortopic te geven, net zoals Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 4 Wat vinden jullie hiervan?? Dan houden jullie gewoon een eigen hoekje hier waar jullie het over jullie grote liefde kunnen hebben... | |
hollander172 | woensdag 3 maart 2004 @ 20:37 |
quote:Nou.... Je berooft ons van onze eerste liefde, ons alles, ons leven. Nee grapje maar je kan er donder op zeggen dat een volgend "meet" topic weer op een dergelijke manier verzand in slowchat. Als dit geen probleem is dan mag er wel een centraal topicje komen alhoewel het nu wel lekker overzichtelijk is met maar 1 topic. Hoewel..... Nu ik dit zo zeg, wat denken de anderen er eigenlijk van? ![]() | |
ThaFreak | woensdag 3 maart 2004 @ 20:41 |
quote:tis toch al een slowchat ![]() het moet gewoon een soort sc worden voor motormuizen ![]() Jullie eigen reeksje als het ware! | |
One_Punch_Mickey | woensdag 3 maart 2004 @ 20:44 |
Ik vind het een goed idee. Wij hebben het toen met Jacco (zo heette die toch?) erover gehad en hij wilde dit topic verbieden omdat wij alleen maar offtopic chatten en af en toe over de meet hadden. Toen zeiden wij al, doe ons dan ook zo'n chattopic net als je voor auto's hebt. En in dat topic kunnen we af en toe offtopic (is dat wel zo?) een meet afspreken en nabespreken als ie er ooit komt ![]() |