potentieel terroristische aanslag? kliklijn bellen mensen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:56 schreef adrivantilburg het volgende:
ben van plan eens langs te gaan vanwege wat onduidelijkheden met m'n mobiel.
Whaha idd...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:32 schreef Markman het volgende:
[..]
potentieel terroristische aanslag? kliklijn bellen mensen?
1000 maarquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:48 schreef sir_dalord het volgende:
Ehh, ze kunnen je daar echt niet helpen hoor. Daar zit alleen de helpdesk en de meeste hebben de ballen verstand van gsm's
Het hoofdkantoor zit in Den Haag. Maar goed, die weten daar dus echt ff HE-LE-MAAL niks...
Kan het weten, heb namelijk in mijn tijd bij T-mobile meer dan 1000 mensen aan een mobiele telefoon geholpen
meer dan 1000 zeg ik tochquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:50 schreef Vava het volgende:
[..]
1000 maar![]()
Wat deed je dan? DAL??quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
meer dan 1000 zeg ik toch.... kreeg 110 telefoontjes per dag...dus laten we zeggen...60 mensen die daadwerkelijk een abo nemen....heb er 125 dagen gewerkt... 60x 125=
7500???
ok... ik heb minstend 7500 mensen aan een nieuwe telefoon geholpen
Jep, stand-alone DAL... Geen gezeik van prepaid klanten, gewoon lekker dealers aan de lijn en wat gegevens invoeren... Makkelijker kan niet:)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat deed je dan? DAL??
ja, klopt geen zak van daaro... Maar ik kreeg een meningverschilletje met -edit-, die inmiddels in verwachting is van der negende kind ofzo. Ben de tel kwijtgeraaktquote:Op zondag 29 februari 2004 14:09 schreef LostFormat het volgende:
Lol, met welke supervisor kreeg je ruzie?
Ik ben na een jaartje DAL daar weggebonjourd. Leuke leiding bij Ben.
Je hebt groot gelijk, zelfs al is het ......quote:Op zondag 29 februari 2004 15:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, klopt geen zak van daaro... Maar ik kreeg een meningverschilletje met -edit-, die inmiddels in verwachting is van der negende kind ofzo. Ben de tel kwijtgeraakt
Geen mensen herkenbaar neerzetten graag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |