Wat liefquote:De 6-jarige Stijn Fonhof uit het Twentse Markelo moest een paar keer in zijn ogen wrijven toen hij uit China post kreeg met daarin een briefje dat zijn ballon in het Verre Oosten was geland. De envelop was verstuurd door Shelly Wang die het labeltje dat onderaan de ballon hing, via een envelop van een hotel in Shantou verstuurde. De kleine Stijn had de ballon tijdens de opening van de plaatselijke dierenkliniek verstuurd. Dat zijn ballon duizenden kilometers heeft afgelegd, kon hij amper geloven. Zijn vader liet via de wereldbol zien waar China lag.]
Zijn eerste reactie: „Heb ik nou de eerste prijs gewonnen?.”
Niets denk ik, het was gewoon een opening.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:58 schreef sebaz het volgende:
Da's inderdaad wel erg ver...
Wat kan hij nu winnen?
Doe niet zo achterlijk, het is toch een mooi (sterk) verhaalquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:45 schreef Little_Meanie het volgende:
straks open ik een topic omdat ik een scheet gelaten heb. Wat kan ons dat schelen dat een kleine donder een ballon opgelaten heeft.
"Ons" ??quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:45 schreef Little_Meanie het volgende:
straks open ik een topic omdat ik een scheet gelaten heb. Wat kan ons dat schelen dat een kleine donder een ballon opgelaten heeft.
precies donder dan op...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:48 schreef schatje het volgende:
[..]
"Ons" ??
Als het je niet boeit hoef je niet te reageren hoor.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:25 schreef Keon het volgende:
zon briefje is sowieso niet meer leesbaar aangezien er een hele hoop water in de lucht zit
Al die lui zijn opgepakt, 52 mensen die vanuit A'dam opereerden. Je hoeft dus geen mails meer te vrezen,quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:46 schreef Jimmy het volgende:
Ik kreeg laatst een emal uit Nigeria!
Er zat alleen geen ballon bij.
Bestuurbare rolschaatsen??quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:49 schreef SuperRembo het volgende:
* SuperRembo heeft ooit een paar bestuurbare (!!!) rolschaatsen gewonnen met een luchtballon die ergens in Engeland was beland
offtopic:quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Al die lui zijn opgepakt, 52 mensen die vanuit A'dam opereerden. Je hoeft dus geen mails meer te vrezen,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |