Puik plan hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:26 schreef Bioslock het volgende:
Ik vind dit een kuttopic dus ik ga maar weer in de AT kijken.
idd, wat een kut verhaalquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
stel je niet zo aan joh
Net als de manager van cup-a-soupquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:47 schreef Basp1 het volgende:
werd ik maar eens het kantoor uitgegooid
Alsof het ons wat boeit hoe de derde kaste van de Islam heetquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:37 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tuurlijk...
vasthouden die gedachte.
als je dat soort dingen dan zou leren ok maar bij ons gaat maatschappijleer nergens over alleen beejte stug discussierenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alsof het ons wat boeit hoe de derde kaste van de Islam heet![]()
Nominatie voor domste post ooit.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:45 schreef vinsbergen het volgende:
Pfff, nu zie ik je kansen op een glansrijke carriere in je latere leven een stuk somberder in...![]()
En toch is het zoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:37 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tuurlijk...
vasthouden die gedachte.
Net genoeg om 1 onvoldoende te staan op je rapport, DAT is de kunst van het leren.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
En toch is het zo
Gewoon geen huiswerk maken dat is nog beter.
Wacht even... waar heb ik dat ook al weer geleerd... zo weinig mogelijk doen voor zo goed mogelijke cijfers....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Net genoeg om 1 onvoldoende te staan op je rapport, DAT is de kunst van het leren.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wacht even... waar heb ik dat ook al weer geleerd... zo weinig mogelijk doen voor zo goed mogelijke cijfers....
TWEEDE FASE! hoe kon ik dat nou vergeten zijn
En ben je inmiddels al wat wijzer geworden?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:32 schreef cemetery_gates het volgende:
jeez, ik werdt tenminste nog de klas uitgegooid omdat ik mn leraar aan wou vliegen (nee ik ben geen turk) hij noemde me debiele vetklep(die leraar was dus nog een kilootje of tig zwaarder als mij) dus viel niet zo goed...maar ja dat is inmiddels ook al 6 jaar geleden
wijzer niet, iets minder opvliegend? jepquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:37 schreef Supaaah het volgende:
[..]
En ben je inmiddels al wat wijzer geworden?.
School bestaat niet alleen uit boeiende dingen leren.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alsof het ons wat boeit hoe de derde kaste van de Islam heet![]()
Hmm, zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
School bestaat niet alleen uit boeiende dingen leren.
Sterker nog, in veel gevallen gaat het niet eens zozeer om de inhoud. Wat sommige onderwerpen betreft vergeet je deze nadat je van school af bent immers maar al te snel. Waar het om draait is dat scholieren ook leren om dingen te doen & leren die ze niet interessant vinden. Ook daar word je op school op getoetst.
Huiswerk is sowieso nutteloos.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:26 schreef boyv het volgende:
Maatschapijleer, net alsof je daar huiswerk voor gaat maken. Dat vak is zooooo nutteloos.
Daar zak ik dan bij voorbaat op, omdat die vakken steevast de plee door worden gespoeld en ik daar altijd een onvoldoende voor krijg.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
School bestaat niet alleen uit boeiende dingen leren.
Sterker nog, in veel gevallen gaat het niet eens zozeer om de inhoud. Wat sommige onderwerpen betreft vergeet je deze nadat je van school af bent immers maar al te snel. Waar het om draait is dat scholieren ook leren om dingen te doen & leren die ze niet interessant vinden. Ook daar word je op school op getoetst.
hoerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:16 schreef LoverGirl het volgende:
ik werd er laatst uitgestuurd bij Engels (liep een hoofdstuk achter), dat mens had zo ontzettend gelijk () dat ik niet eens protesteerde, zaten er nog leuke jongens op de gang ook
![]()
Hoezo datquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:39 schreef thunderdome het volgende:
zozo hoop stoere gasten hier op fok pfffff nerds
Ik kan me in het merendeel vinden, behalve in de dikgedrukte stukjes. Wat ik doe, in de se- weken gewoon 2 uur per SE leren en dan allemaal 7's halen. Ook mooiquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
[afbeelding] geen proefwerken of onverwachte overhoring meer, dat is veboden
Je hoeft alleen meer te leren voor de 4 repweken, dat is dan wel heel veel en je wordt geacht dat zelf over de maanden te verdelen.
Resultaat: 3 maanden niks doen en je helemaal de pleuris leren voor de repweken. Meestal haal je dan 2 onvoldoendes waarvan je er 1 herkanst. klaaaaar en dan kun je weer 3 maanden gaan niksen
Goed systeempje hoor, niks op tegen
Ik zet mijn geld op jouw bij "Wie krijgt de volgende ban?"!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:39 schreef thunderdome het volgende:
Moest je zelf niet heel even lachen toen je deze onzin bedachtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:45 schreef vinsbergen het volgende:
Pfff, nu zie ik je kansen op een glansrijke carriere in je latere leven een stuk somberder in...![]()
welkom op Fok!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:39 schreef thunderdome het volgende:
LoLquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:21 schreef kastanova het volgende:
Ik heb eens tegen m'n conrector gezegd dat ik zijn dochter zwanger zou maken zodat hij nooit meer van me af zou komen.
Heeft me al met al maar 1 dagje interne schorsing opgeleverd (lees: een paar potjes schaken met de rector, huiswerk in het voren maken en voldoende rookpauzes.)
*onthoudtquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:21 schreef kastanova het volgende:
Ik heb eens tegen m'n conrector gezegd dat ik zijn dochter zwanger zou maken zodat hij nooit meer van me af zou komen.
Heeft me al met al maar 1 dagje interne schorsing opgeleverd (lees: een paar potjes schaken met de rector, huiswerk in het voren maken en voldoende rookpauzes.)
hahah ik doe precies hetzelfdequote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 22:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/yes_new.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] geen proefwerken of onverwachte overhoring meer, dat is veboden
Je hoeft alleen meer te leren voor de 4 repweken, dat is dan wel heel veel en je wordt geacht dat zelf over de maanden te verdelen.
Resultaat: 3 maanden niks doen en je helemaal de pleuris leren voor de repweken. Meestal haal je dan 2 onvoldoendes waarvan je er 1 herkanst. klaaaaar en dan kun je weer 3 maanden gaan niksen
Goed systeempje hoor, niks op tegen</div></blockquote>Ik kan me in het merendeel vinden, behalve in de dikgedrukte stukjes. Wat ik doe, in de se- weken gewoon 2 uur per SE leren en dan allemaal 7's halen. Ook mooi
![]()
2e Fase
![]()
Why notquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:30 schreef lovegrrl het volgende:
ach zowieso beter nooit met leraren in discussie gaan
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:35 schreef kastanova het volgende:
Why not
Deed het altijd en hoefde spontaan nooit meer bij ze in de klas te komen, hebben ze me een tafeltje neergezet buiten het lokaal.
deed ik bandaag nog... maarja mijn achternaam begint met een S dus over het algemeen niet als eerste:Pquote:Op zondag 29 februari 2004 17:48 schreef Boschjesman het volgende:
eruit gestuurd worden is leuk, en dan vooral wedstrijdje doen wie het eerste is
stoer hoor, echte lef!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:51 schreef drelletje het volgende:
[..]
deed ik bandaag nog... maarja mijn achternaam begint met een S dus over het algemeen niet als eerste:P
Kwam een keer veel te laat de klas binnen, echt zo heel over dreven GOEDENMORGE! vraagt hij zo mag ik je schrift es zien. Ik weer: Ik ga al weer hoor meneer GOEDENMORGE en weg... mijn record denk ik... was iets van 30 sec oid...![]()
We gaan naar school.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo dat
Open een topic, en schop meer kontquote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:53 schreef Wuder het volgende:
IK WIL SLAPEN!!!
Nadat je eerst hebt lopen janken dat het je speet natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:21 schreef kastanova het volgende:
je bent wel in therapie gegaan hoop ik?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:15 schreef MacEddie het volgende:
Zat in de klas iemand heel de tijd te etteren. Normaal geen probleem, maar ik had een beetje rot humeur. Na paar keer vragen of ie wilde kappen, nog steeds door. Intussn behoorlijk opgefokt, was ik het zo zat dat ik een vol blikje cola naar z'n hoofd gooide. Net mis, maar wel keihard tegen de muur. Lerares helemaal over de rooie.... Moest ik eruit. Nog steeds opgefokt gooi ik de deur net iets te hard dicht. Die hing dus niet helemaal goed meer.
*aaaah, the good old days*![]()
grote plannen, weinig actiequote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds van plan een keertje laxeermiddel in iemands koffie te pleuren.. tijdens gecoordineerde repetities (dan mogen de docenten namelijk het lokaal niet uit). Ik weet alleen niet hoe erg je het proeft en hoe snel het werkt
Ja, das eiglijk wel het probleemquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:26 schreef neh het volgende:
[..]
grote plannen, weinig actie
Wat ontiegelijk flauw dit zeg, jezus echt niet normaal meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:36 schreef Luuksor het volgende:
Ja beetje jammer hoor.. Je moet het ook creatief doen.. Homo in je hoestbui verwerken, of hoer in hatsjoe-r..
Die vind ik best wel goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:35 schreef hoM3r het volgende:
"Hoeveel is 24 keer 16?"
" euh 342?"
" Sukkel"
"Kuthoer"
"D'r uit!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |