abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17395024
Er zijn mensen die alleen maar oude tentamens uit hun hoofd stampen, maar werkelijk geen hol van de stof begrijpen. Mensen die verplichte huiswerk opdrachten kopieren van anderen. Mensen die bij practica geen flikker uitvoeren en meeliften met anderen. Mensen die geen normaal essay kunnen schrijven maar toch een zesje krijgen omdat de docent in een goede bui is, maar hooguit een drie hadden verdiend. Mensen die een twee halen op een toets en dan zonder te leren opeens een zeven krijgen voor een mondelinge herkansing.
En toch mogen zij wel meedoen met een belangrijk project, terwijl jij wordt afgewezen omdat je een miezerig rotvak mist doordat de vader van je vriendin ziek werd en overleed tijdens de tentamenperiode, en je op dat moment wel andere dingen aan je hoofd had.

Ik ga maandag bezwaar aantekenen
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_17395418
Nou, ze zullen waarschijnlijk zeggen dat het geen familie van jou was of zoeits. En dan kun je wel zeggen ''MAAR HET IS DE VADER VAN MIJN VRIENDIN'' Maar dan zullen hun iets zeggen als dat wanneer de paus overlijd of je dan ook het tentamen wilt gaan missen. Maar ik ben het wel met je eens. Ik kopieer alles van www.scholieren.com
pi_17395931
De Paus boeit me niets, maar als de vader van mijn vriendin op zijn sterfbed ligt, dan ben ik er toch echt wel bijom haar te steunen, tentamen of geen tentamen. Bovendien heb ik al 3,5 jaar iets met haar dus ik kende die man zelf ook best goed.
pi_17395967
quote:
De Wereld is onrechtvaardig
De open deur, wat doe je?

[ Bericht 44% gewijzigd door Me_Wesley op 27-02-2004 16:50:16 (typo) ]
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_17396000
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 16:49 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

De open deur, wat doe je?
Ik vraag me eerder af wat jij doet... en dan met name wat je in dit topic doet...
pi_17396083
Nee sorry ik verveel me

Maar ik neem aan dat jij al een ander vak heb herkansd.. dat is dan echt klote. Ik werk dan ook wel niet altijd even hard maar ik zorg wel dat ik alles af heb (zeker in groepsverband) en dat ik nooit meer dan 1 onvoldoende op mijn rapport sta. Wat voor een project is het eigenlijk wat je gaat missen?

nog gecondoleerd met de vader van je vriendin
'And I called your name,
pi_17396622
Ik hoor dat vaker. Zelfs met studenten die zelf een periode van ernstige ziekte hebben gehad wordt vaak geen rekening gehouden. Op heel veel scholen kijken ze echt absoluut alleen maar naar je resultaten en NIET naar de situatie er om heen. Vind ik echt gigantisch slecht! Ben ik effe blij dat ik nu ZELF les geef!
pi_17396725
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 17:24 schreef ToT het volgende:
Ik hoor dat vaker. Zelfs met studenten die zelf een periode van ernstige ziekte hebben gehad wordt vaak geen rekening gehouden. Op heel veel scholen kijken ze echt absoluut alleen maar naar je resultaten en NIET naar de situatie er om heen. Vind ik echt gigantisch slecht! Ben ik effe blij dat ik nu ZELF les geef!
offtopic: klinkt als toffe docent wat geef je?
'And I called your name,
  vrijdag 27 februari 2004 @ 17:40:54 #9
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_17396911
De wereld is onrechtvaardig, oneerlijk, en belazerd je waar je bij staat. Wen er maar vast aan. Hoe eerder je er mee kunt leven (en wellicht kunt overkomen door je harder in te spannen dan anderen) hoe beter!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')