Oh das leukquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
Oude telling!
Kunnen wel wel vandaag en morgen gamen Bastard!
of als je gaat poepen....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:24 schreef Bastard het volgende:
Vindook leuk om te gebruiken als ik me weer eens opwind over iets.. kanker belastingen ofzo
gewoon neerknallenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:35 schreef kepler het volgende:
klote kinderen die sneeuwballen op mn raam gooien
Zijn het marokkanen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:35 schreef kepler het volgende:
klote kinderen die sneeuwballen op mn raam gooien
dan met de vlammenwerper eroverheenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zijn het marokkanen?
Hier ligt een flink pak.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:38 schreef Magneet het volgende:
sneeuwt nu wel hier maar blijft niet liggen
M34 WP (phosphorous) Grenadequote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
dan met de vlammenwerper eroverheen
We zaten een keer met zijn 3en (Strol, Mr Brown en ik)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:20 schreef Fucking Bastard het volgende:
Ik ben zo blij dat friendly fire uit stond.
niet eensquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zijn het marokkanen?
tja.... die cunt liep in mijn vuurlinie.... whehehehequote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We zaten een keer met zijn 3en (Strol, Mr Brown en ik)
Strol doet een deur een klein kiertje open zodat mr Brown kan schieten.
Iedereen nog 4 streepjes...
Schiet Mr Brown Strol gruwelijk door zijn hoofd... Whahahahaha .. meteen zakt ie in elkaar..
Oeps hoor je dan op je headset ...![]()
whehhequote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:49 schreef Magneet het volgende:
maar Tigger happy mag wel btw
vanmorgen ook gedaan op de parkeerplaats hier ..... collega's keken me wel dom aanquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:52 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga hier zometeen wat donuts draaien met de auto denk ik ziet er goed uit zo !
kutcollega'squote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vanmorgen ook gedaan op de parkeerplaats hier ..... collega's keken me wel dom aan
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom uberhaupt telling?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:04 schreef Gaaaast het volgende:
Oude Telling
Bijna Weekend
RS3
mr_Brown(Schiet me waarschijnlijk in m`n rug met RS3
)
Wel vakerquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:19 schreef D-Devil het volgende:
http://forum.fok.nl/user/online
Ker is online.
Ja, waarom moeten de GIjsjes topics van nummers voorzien worden?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:18 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wat moet jij met een landroverquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:
oh jeeeee we knalden bijna met de landrover tegen een lantaarnpaal
het is echt glad ... brrr we stonden dwars op de weg
Ker is liefquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel vakerHij is uberlurker geworden en post alleen als Choco en Strol ook posten ofzo
[..]
Ja, waarom moeten de GIjsjes topics van nummers voorzien worden?
het was echt eng, volges mij deed ie het extra... ik was helemaal aant gillenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wat moet jij met een landrover.
Ik zeg ook niet van nietquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:27 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Ker is lief
Ja, maar zonder nummers kan ookquote:en we hebben nummers omdat we een reeks zijn die mocht blijven bestaan omdat we zo megaleuk zijn
Neeeeeeheeee nummers zijn leukquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar zonder nummers kan ook
jij bent leukquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Neeeeeeheeee nummers zijn leuk
Dan ga ik welquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
69 is inderdaad wel coolquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
whehehehehequote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:22 schreef kepler het volgende:
volgens mij zit mr brown bij microsoft achter de support-lijn...
een of andere homo-neger aan de lijn
maar hij weet het ook niet...
Enne, is dat nummer 020 500 1005 ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:22 schreef kepler het volgende:
volgens mij zit mr brown bij microsoft achter de support-lijn...
een of andere homo-neger aan de lijn
maar hij weet het ook niet...
alweer?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:41 schreef gijsje79 het volgende:
Ga zo maar es nieuwe boxen kopen voor mijn auto.
Die van Daantje moet daar tussenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:46 schreef mr_Brown het volgende:
en wie staat er op 1
http://www.ratemyfinger.com/top.html
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:27 schreef Nadientje het volgende:
[..]
het was echt eng, volges mij deed ie het extra... ik was helemaal aant gillenwe stonden echt 10 cm van een lantaarn
Je hapt ook altijd ookquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ben altijd online noot, FTP staat de hele dag aan en ik lurk zelden
Devil
Dien
Browny
Noot
Kerquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ben altijd online noot, FTP staat de hele dag aan en ik lurk zelden
Devil
Dien
Browny
Noot
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die van Daantje moet daar tussen!
Ik ben gisteren maar niet die heuvel opgegaan met die sneeuwquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Was laatst met me mams boodschappen aan het doen bij hoogvliet in alphen met de auto,. als je uit de garage komt ga je heel steil omhoog..Moest op helling even wachten, wil ik vooruitrijden maar was vergeten hem in 1 te zetten, auto rolde zo hard achteruit , me moeder helemaal bang wordenAl was er iemand achter ons had ik erop geknald
Gisterochten trouwens lekker slippen idd, gewoon ff'tjes aan de handrem trekken, altijd leuk
Ik bedoel die in kerk en zanenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:49 schreef Bastard het volgende:
Andere Hoogvliet zie ik
Hele coole film,... heb hem gekochtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Stephen King's Rose Red, die is wel cool, toch?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:11 schreef Chocobo het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Weer aan het werk?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Ja,.....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Weer aan het werk?
Kga zo weer aan de slag met Onimusha (ben vrij vandaagquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.....
Xeno uitgespeeld?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Kga zo weer aan de slag met Onimusha (ben vrij vandaag) Eerst ff cd3 rippen van FFVII... erg cool al die filmpjes, hierna begin ik aan FFVIII & FFIX
...heb honger
Nee, nog niet, zit op 2de cd (ben nu 50 uur bezig)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xeno uitgespeeld?
En het klinkt nu echt alsof je 8 en 9 ff tussendoor gaat doen![]()
En was je niet ook bezig met X-2?
Haha ! Ik dacht dat je ze ging spelenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, nog niet, zit op 2de cd (ben nu 50 uur bezig)
Ik bedoel FMV rippen van cd....misschien wel leuk voor jou, alle filmpjes van deel 9
FFX-2 moet ik nog kopeneven geen geld
Kwaliteit is goedquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ! Ik dacht dat je ze ging spelen![]()
Maar ja, filmpjes van FF9 (en 7 en 8) wil ik wel, mits het niet teveel ruimte is enzo? En hoe is de kwaliteit? Hetzelfde als op de cd;s zelf?
Oef ! Das wel veelquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Kwaliteit is goedalleen (iig bij FFVII) zit er geen muziek(wel sfx) in de filmpjes, de psx genereerde ze altijd dus die zijn niet in de filmpjes gebrand...
Alle (behalve eindfilmpje) filmpjes van 7 zijn bij mekaar 907 mb
Heeeeeel erg coolquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Stephen King's Rose Red, die is wel cool, toch?
Het zijn puur brandprotocollen waarbij +R of + RW de beste vorm is. Het best is om gewoon een dvdbrander te kopen die alles ondersteunt. Dus DVD - / + R en RWquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oef ! Das wel veelDan wacht ik nog even tot ik een DVD Brander heb
![]()
Ik wil er eind maart eentje kopen, van mijn verjaardagsgeld. Heb jij (of een van onze lurkers) misschien verstand van zo'n ding? Waar moet je op letten?
+R, -R ? Ik snap het niet helemaal...
Ah, kort maar krachtig! Thnxquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn puur brandprotocollen waarbij +R of + RW de beste vorm is. Het best is om gewoon een dvdbrander te kopen die alles ondersteunt. Dus DVD - / + R en RWdus + en - protocollen voor zowel record- als rewriteables.
Dan kan je namelijk allerlei dvd's branden maar ook afspelenKost tegenwoordig niet zoveel meer. Een goede van Pioneer is ongeveer 150 Euro ofzo ?
Lijkt me inderdaad makkelijkerquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Euh, Noot, ik geef je het converter programma wel(is freeware) kan je zelf rippen en de kwaliteit instellen, is niet moeilijk
Misschien wil Chocy hem ook wel
Philipsquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, kort maar krachtig! ThnxIk wil trouwens een Philips
Das weer mijn fanboy gedrag
![]()
[..]
Lijkt me inderdaad makkelijker
Ja maar hoe werkt dat dan ? Moet de PSone cd-rom dan in de pc ofzo ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Euh, Noot, ik geef je het converter programma wel(is freeware) kan je zelf rippen en de kwaliteit instellen, is niet moeilijk
Misschien wil Chocy hem ook wel
Ja, gewoon in cd-rom,...ik maak anders wel een tutorial voor julliequote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hoe werkt dat dan ? Moet de PSone cd-rom dan in de pc ofzo ?![]()
*rip leek is*
Ik heb er eentje van NEC besteld voor in mijn nieuwe desktop, was 149 euro en brand alles.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:39 schreef Chocobo het volgende:
Dan kan je namelijk allerlei dvd's branden maar ook afspelenKost tegenwoordig niet zoveel meer. Een goede van Pioneer is ongeveer 150 Euro ofzo ?
Ga lekker een middagdutje doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:07 schreef Hakkert het volgende:
Ik kan me ogen haast niet open houden
Maar wel cool he.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeeeeel erg cool
Kheb zelf net een fucked up digi thriller gezien.. Cypher.. van de makers van cube.
Vage film kan ik wel zeggen
Nu Merleine zegt sorry kijken.
Bijna weekend toch.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:07 schreef Hakkert het volgende:
Ik kan me ogen haast niet open houden
Op me werkquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:10 schreef Toadette het volgende:
[..]
Ga lekker een middagdutje doen.
Nog 3 kwartierrrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Bijna weekend toch.
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je dat - echt nodig?
Een tutorialquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, gewoon in cd-rom,...ik maak anders wel een tutorial voor jullie
Maar ik had hem snel door
Ik zie nou ook dat de home-made DVD van onze vankantie ook + is, en die speelt in mijn PS2quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee
Mag ik die ook zienquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie nou ook dat de homo-made DVD van onze vankantie ook + is,
Dan pak je een paar lucifers.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:16 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Op me werk
dus?? doe ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:16 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Op me werk
maar jij bent een negertje!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dus?? doe ik ook![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dus?? doe ik ook![]()
5 vierkante meter voor jezelf is best royaal!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:31 schreef Hakkert het volgende:
[..]
[afbeelding].. Ik zit hier op 20 vierkante meter met 4 collegas.. Ik denk niet dat dat gaat werken
we zitten hier dus met z'n 5 vijvenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:32 schreef Toadette het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 16:31 schreef Hakkert het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/worshippy.gif" width="29" height="15" target="_blank">afbeelding</a>].. Ik zit hier op 20 vierkante meter met 4 collegas.. Ik denk niet dat dat gaat werken</div></blockquote>5 vierkante meter voor jezelf is best royaal!
Wat wil je als je maar 3 uur geslapen hebt en een drukke ochtend gehad hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:11 schreef Chocobo het volgende:
![]()
gewoon net als ik doen.... op de plee zitten en daar gaan pitten whehehehequote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:31 schreef Hakkert het volgende:
[..]
[afbeelding].. Ik zit hier op 20 vierkante meter met 4 collegas.. Ik denk niet dat dat gaat werken
deze week bij atembo (Delft)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oef ! Das wel veelDan wacht ik nog even tot ik een DVD Brander heb
![]()
Ik wil er eind maart eentje kopen, van mijn verjaardagsgeld. Heb jij (of een van onze lurkers) misschien verstand van zo'n ding? Waar moet je op letten?
+R, -R ? Ik snap het niet helemaal...
Kijk dat zijn ideeen!!!!! Als dat kind hier dan niet ligt te schreeuwen moet dat lukkenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:40 schreef mr_Brown het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 16:31 schreef Hakkert het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/worshippy.gif" width="29" height="15" target="_blank">afbeelding</a>].. Ik zit hier op 20 vierkante meter met 4 collegas.. Ik denk niet dat dat gaat werken</div></blockquote>gewoon net als ik doen.... op de plee zitten en daar gaan pitten whehehehe
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een tutorial
Goed hequote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
Wat heerst PoP toch.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goed he
Met suiker en melk ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:55 schreef ChOas het volgende:
Jullie willen niet weten wat voor verantwoordelijkheid ik krijg
Blijft een GOD smiliequote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dan ga ik er ook niet naar vragenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:55 schreef ChOas het volgende:
Jullie willen niet weten wat voor verantwoordelijkheid ik krijg
Nog last van Carnaval gijs?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:20 schreef Gaaaast het volgende:
![]()
Ben echt helemaal naar de klotequote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog last van Carnaval gijs?
Ja precies.. ff chillenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:24 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ben echt helemaal naar de klote
Keelpijn, verkouden, moe, enz. Had gister ook nog een feestje op werk tot 2.30 uur en moest er weer om 5.45 uit dus dat hielp ook niet echt.
Ga het hele weekend maar slapen en gamen denk![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:32 schreef Gaaaast het volgende:
Ik heb `m![]()
*op en neer springt*
na de 4e race al. Vorige keer 2x een uur aan gezeten
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:32 schreef Gaaaast het volgende:
Ik heb `m![]()
*op en neer springt*
na de 4e race al. Vorige keer 2x een uur aan gezeten
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:47 schreef Chocobo het volgende:
Goed he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
RS3quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:36 schreef Gaaaast het volgende:
ff racen gijs of rs3-en?
Ja .. vanavond.. uur of 2200 ben ik er wel.. maar jij gaat dan slapen zeker?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:36 schreef Gaaaast het volgende:
ff racen gijs of rs3-en?
Denk het wel Gijsquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. vanavond.. uur of 2200 ben ik er wel.. maar jij gaat dan slapen zeker?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Richting het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
De wat ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:15 schreef Bastard het volgende:
De F1 manager komt vanavond online
Ja ja stil maar hequote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
De wat ?
Niet jouw post, maar het bericht:quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:48 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor net op het nieuws over het onderwerp van die aardbeving in Marokko .. dat de mensen die daar familie hebben en een bijstandsuitkering hebben merendeel een vliegticket krijgen van onze regering om hun familie daar te kunnen bezoeken!!!![]()
Maar we gaan wel nog meer bezuinigen, nog meer de broekriem aantrekken volgens de VVD.. hoe is dat nou weer goed te praten???![]()
knuffelmarokkanen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:48 schreef Bastard het volgende:
hoe is dat nou weer goed te praten???![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het een enkeltje is ben ik trouwens voor.
Was je weg dan ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:15 schreef gieling het volgende:
Heeee cuntjes!!! Ik ben weer thuis!
Was heel erg leuk, veeeeel sneeuwErg koud
ennn foto's komen soon!
Beterquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:15 schreef Bastard het volgende:
De F1 manager komt vanavond online
edit: zie paar post hierbovenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:20 schreef gijsje79 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 20:19 schreef gieling het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]![]()
</div></blockquote>Hoe was het dan?
Ja dat zal toch wel zeker niet he.. nee die komen weer terug ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
knuffelmarokkanen.
Als het een enkeltje is ben ik trouwens voor.
Giebelquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:15 schreef gieling het volgende:
Heeee cuntjes!!! Ik ben weer thuis!
Was heel erg leuk, veeeeel sneeuwErg koud
ennn foto's komen soon!
Eerst nu ff goed aan fok wennen!
Wedden dat ze meteen wat famillieleden en bruidjes meenemen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:27 schreef Bastard het volgende:
nee die komen weer terug ook.
Kots foto's ? Nieuwsgierig word..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:28 schreef Tigress74 het volgende:
Hey Sjoo kan jij diefoto's van Slurfer ff naar naar mijn huis adres mailen......
ff mijn vriend laten schrikken
Je bagataliseert het bericht een beetje.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wedden dat ze meteen wat famillieleden en bruidjes meenemen?
Ach iedereen zijn eigen souveniertjes....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wedden dat ze meteen wat famillieleden en bruidjes meenemen?
Gijs...ik ben het hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:31 schreef Bastard het volgende:
Je bagataliseert het bericht een beetje.
Geloof me die wil je niet zien ...zijn echt erg !!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kots foto's ? Nieuwsgierig word..
*ook erg nieuwsgierig wordt*quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:32 schreef Tigress74 het volgende:
Geloof me die wil je niet zien ...zijn echt erg !!
Ik ben er echt pissig vanquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik ben het hoor.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
Hey Giechelding...welcome back.
Tsja als Sjoo nou ff die dingen kan opsturen ...of posten....maar dan moet hij wel ff op Fok! kijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*ook erg nieuwsgierig wordt*
Ja jij begint er over hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:32 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Geloof me die wil je niet zien ...zijn echt erg !!
Gijs...dat is nu eenmaal links Nederland...minderheden zijn zielig en daar doen we alles voor. Eigen bevolking laten we stikken en zijn alleen maar goed om te betalen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:33 schreef Bastard het volgende:
Ik ben er echt pissig van![]()
Hun krijgen godver alles maar.. Zo zwart wit mag je het wel niet zien, maar dit is gewoon van de zotte.
Wil ik zeker nog een keer doen. Maar Toadette heeft wat zwakke knieen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:34 schreef gieling het volgende:
[afbeelding]
Je moet ook eens een keer op wintersport gaan met toadette!
Tsja.. homo landquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...dat is nu eenmaal links Nederland...minderheden zijn zielig en daar doen we alles voor. Eigen bevolking laten we stikken en zijn alleen maar goed om te betalen.
Ik ga baantjer kijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:36 schreef gijsje79 het volgende:
Zo maar weer effen racen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja jij begint er over hoor!
Wanneer was dat dan? Toch niet laatste meet?
Kutland is het...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:37 schreef Bastard het volgende:
Tsja.. homo land
SMS hem even.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:34 schreef Tigress74 het volgende:
Tsja als Sjoo nou ff die dingen kan opsturen ...of posten....maar dan moet hij wel ff op Fok! kijken
Op makkelijke pistes merk je er niet zoveel van hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 20:34 schreef gieling het volgende:
[<a href="http://images.fok.nl/s/puh.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Je moet ook eens een keer op wintersport gaan met toadette!</div></blockquote>Wil ik zeker nog een keer doen. Maar Toadette heeft wat zwakke knieen.
Moet ze met big-foot's gaan skieenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 27 februari 2004 20:34 schreef gieling het volgende:
[<a href="http://images.fok.nl/s/puh.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Je moet ook eens een keer op wintersport gaan met toadette!</div></blockquote>Wil ik zeker nog een keer doen. Maar Toadette heeft wat zwakke knieen.
Mail hem wel ffquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
SMS hem even.
Ik ken ze als big-foot's....maar ja..misschien hebben ze een nieuwe naam...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:44 schreef gieling het volgende:
die heten toch fun-nogwat ?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:50 schreef gieling het volgende:
Heel lang geleden dus Nog maar kort geleden dus
rot op mongool!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:32 schreef SynXteR het volgende:
voor de liefhebbers : -edit-
JEZUS christus... ik hoest mn wortel helemaal op hierquote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:32 schreef SynXteR het volgende:
voor de liefhebbers : [-edit-
kheb ff gemeeld of iemand die post kan editen.. ik ging hier ook bijna over me nekquote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
JEZUS christus... ik hoest mn wortel helemaal op hier
overdrijfen is ook een vakquote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:39 schreef Hakkert het volgende:
[..]
kheb ff gemeeld of iemand die post kan editen.. ik ging hier ook bijna over me nek
Je moet gewoon optyfen met dat soort posts.. klaar punt uit.. en nou lekker oprotten!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:40 schreef SynXteR het volgende:
[..]
overdrijfen is ook een vak![]()
donder op man dit is het onzin forum..... ga maar naar tweakers ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:46 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Je moet gewoon optyfen met dat soort posts.. klaar punt uit.. en nou lekker oprotten!
ojee nu gaat ie een mail sturen omdat ik spam..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef SynXteR het volgende:
[..]
donder op man dit is het onzin forum..... ga maar naar tweakers ofzo
he kutnewbie ik weet niet wat voor plaat je voor je botte hasses hebt maar je moet oprottenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:48 schreef SynXteR het volgende:
[..]
donder op man dit is het onzin forum..... ga maar naar tweakers ofzo
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:11 schreef SynXteR het volgende:
Hakkert en gieling sterf
oftewel: uitgeluldquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:11 schreef SynXteR het volgende:
Hakkert en gieling sterf
Oe oe oe oe oe m'n eerste doodsverwensingquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:11 schreef SynXteR het volgende:
Hakkert en gieling sterf
kan jij nu ook al niet slapen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:25 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Oe oe oe oe oe m'n eerste doodsverwensing
Ik moest net m'n luier al verschonenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:27 schreef gieling het volgende:
[..]
kan jij nu ook al niet slapen?
was tie weg danquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
Hey Giechelding...welcome back.
...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:48 schreef gieling het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:10 schreef gieling het volgende:
whaha
Cool!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
PoP uitgespeeld
Ik wil wel meedoen...maar, hoe werkt zo'n manager Gijs?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:51 schreef Magneet het volgende:
En ik heb een subleague aangemaakt voor de Gijsjes bij de F! manager, je kunt dit jaar zelfs een reis naar een f1 weekend winnen![]()
http://sport.fok.nl/f1/subleagues/8 dat is onze subleague password is : gijs
Hey!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:04 schreef ChOas het volgende:
Cool!
Was gaaf, flink aan het inlezen over datastromen, en waar verantwoordelijkheden liggen, en alles...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hey!
Hoe was je eerste werkdag? Veel verantwoordelijkheid las ik.
Besteldquote:Only the Japanese Version of Kill Bill offers fans the FULL Color version of the final showdown battle in the House of Blue Leaves! Get the whole adrenaline-pumping action in its special hardcore cut version, which lets you enjoy a totally new level of violence!
http://us.yesasia.com/en/(...)ode-j/section-videos
ik vind het hartstikke leuk voor je.. het doet je vast goedquote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Was gaaf, flink aan het inlezen over datastromen, en waar verantwoordelijkheden liggen, en alles...
Was gaaf
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:33 schreef D-Devil het volgende:
We gaan zometeen naar de woonboulevard..
Heb je je loon weer binnen? Of beter gezegd, heeft Nadine je loon weer binnen?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:33 schreef D-Devil het volgende:
We gaan zometeen naar de woonboulevard..
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je je loon weer binnen? Of beter gezegd, heeft Nadine je loon weer binnen?
Zie mijn posticon.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je je loon weer binnen? Of beter gezegd, heeft Nadine je loon weer binnen?
nee ik betaal het .quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:39 schreef D-Devil het volgende:
Ik geef niets uit vandaag.
Met je eigen geld jaquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee ik betaal het .
Waar gaan jullie eigenlijk voor kijken?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:40 schreef Nadientje het volgende:
nee ik betaal het .
nog voor een tweede bankquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar gaan jullie eigenlijk voor kijken?
Hier heeft het niet gesneeuwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:04 schreef kepler het volgende:
goeiemorgen in het witte nederland
Dat kan, wel na 22:00 uur want ik ga vanavond uit eten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:30 schreef Bastard het volgende:
Vanavond nog schieten Strol?
Mooi.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kan, wel na 22:00 uur want ik ga vanavond uit eten.
ik ook.. maar kheb verdomme veel te weinig geld!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:05 schreef Bastard het volgende:
Ik me al aangemeld bij de F1 manager.. nu het team nog samen stellen
Ik had knallende hoofdpijn...ik lag om 21:15 al in bed.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:46 schreef Bastard het volgende:
Ik had nog de ijdele hoop dat je gisteravond nog online zou komen trouwens.
Vanavond kijken danquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had knallende hoofdpijn...ik lag om 21:15 al in bed.
Ook geen Rose Red gekeken dus.
Mini-serie toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:25 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond kijken danPracht film
GOED hequote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mini-serie toch?
Vanochtend Prince of Persia uitgespeeld! Genoten!!! Wat een spel en een geweldig einde. Ik had een brede lach op mijn gezicht!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:32 schreef Chocobo het volgende:
GOED he![]()
Respect Strol,... dat laatste stuk is echt pittigEindbaas viel wel mee overigens,...
Had er zelf een heerlijk gevoel aan overgehouden. PoP2 haal ik straks opzeker blind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste level was zonder rewind inderdaad pittig, maar ik vond het wel het mooiste level uit het spel. Steeds verder omhoog!
Komt er een deel 2?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste level was zonder rewind inderdaad pittig, maar ik vond het wel het mooiste level uit het spel. Steeds verder omhoog!
Komt er een deel 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja,.. er komt een deel 2![]()
![]()
Groter en mooier wordt beloofd
![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Nog mooier?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:39 schreef Chocobo het volgende:
Groter en mooier wordt beloofd![]()
Die tijgers waren best cool die je zag in de making of. Ach,... deel 2 materiaalquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog mooier?
Ze hebben toch een aantal dingen weggelaten is me tijdens het bekijken van die making off opgevallen. Vooral het aantal dieren is drastisch ingekort. Er zouden eerst nog tijgers en paarden in voorkomen.
Precies.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Die tijgers waren best cool die je zag in de making of. Ach,... deel 2 materiaal
Giechelding!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:34 schreef gieling het volgende:
Oja: eeey cuntjes
Ik poep om Tombraider als je dat vergelijkt met de Prince. Alles is beter en sneller. Trappen lopen, dozen verschuiven etc etc,.. het traagt de gameplay gewoon nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies.
En ik vond het vechten wel cool, maar het ontdekken van de juiste route door een ruimte was cooler.
Waarom was Tomb Raider: Angel of Darkness niet zo goed uitgewerkt? Daar moest ik echt aan denken tijdens het springen, puzzelen en schuiven met dozen.
Besturing was geweldig. Voor het eerst voelde ik me een platform-master.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik poep om Tombraider als je dat vergelijkt met de Prince. Alles is beter en sneller. Trappen lopen, dozen verschuiven etc etc,.. het traagt de gameplay gewoon niet
Lekker op een zondag middag kijken of zo Gijs... heerlijke film..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had knallende hoofdpijn...ik lag om 21:15 al in bed.
Ook geen Rose Red gekeken dus.
Ga ik ook doen...morgenmiddag op de bank met een zak chips erbij.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:51 schreef Bastard het volgende:
Lekker op een zondag middag kijken of zo Gijs... heerlijke film..
Zelden besturing van deze kwaliteit meegemaakt...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Besturing was geweldig. Voor het eerst voelde ik me een platform-master.
Inderdaad...hopelijk doet goed voorbeeld volgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:53 schreef Chocobo het volgende:
Zelden besturing van deze kwaliteit meegemaakt...Ik begrijp de reviews nu
Ubisoft is echt goed bezig Gijs,.. BG&E is ook zo cool !! Zo cinematografisch als de pest en een verhaal en leveldesign om te smullenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad...hopelijk doet goed voorbeeld volgen.
Gamemakers hoeven na PoP echt niet meer met een brakke besturing aan te komen.
77% gestreamed nu,.. voor Disc 1quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
PoP maar ff lenen dan
Lukt het conversen Cho ?
Ik krijg de laatste tijd alleen maar het Ubisoft logo te zien!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Ubisoft is echt goed bezig Gijs,.. BG&E is ook zo cool !! Zo cinematografisch als de pest en een verhaal en leveldesign om te smullen
Intro van Ridge Racer pakt hij niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Welk spel?
Ik doe bij kwaliteit altijd " 2X " , standaard staat ie op 320x280 ofzo
Je ken het gewoon nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Intro van Ridge Racer pakt hij niet.
Eindfilmpje trouwens wel.
Gijs....zo moeilijk is het niet. CD erin en analyze CD-Rom toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je ken het gewoon niet
Flashback inderdaad!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Delphine...Flasback....*zakdoek pakt*
SC2 moet ik ook nog kopen ,... sjees moet nog zoveel spelen
Ja, probeer dan de kwaliteit lager te zetten of alles weghalen en alleen dat filmpje rippen...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....zo moeilijk is het niet. CD erin en analyze CD-Rom toch?
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:02 schreef Gaaaast het volgende:
Middag
NEE!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Flashback inderdaad!
Kan Ubisoft daar geen vervolg op maken, met de besturing van Prince of Persia?![]()
Hij ziet het hele filmpje niet Gijs, dus ik kan het überhaupt niet rippen, dus ook niet in slechte kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja, probeer dan de kwaliteit lager te zetten of alles weghalen en alleen dat filmpje rippen...
Heb je het knopje ' Movies and Audio " aangeklikt...?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij ziet het hele filmpje niet Gijs, dus ik kan het überhaupt niet rippen, dus ook niet in slechte kwaliteit.
Nee dank je, heb al de PC versie en een Amiga EMU + game.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
NEE!
Laat Flashback rusten...er is een vervolg(Fade To Black) maar die is niet waardig.
Heb wel de SNES EMu + game voor je
Ja, zoals ik al zei, eindfilmpje pakt hij wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb je het knopje ' Movies and Audio " aangeklikt...?
Delphinequote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd alleen maar het Ubisoft logo te zien!Eerst Rainbow Six, toen PoP, nu BG&E en binnenkort Splinter Cell 2.
Ubisoft
Nieuwe Franse gouden tijden na Delphine.
Raar , bij mij pakt ie echt alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, eindfilmpje pakt hij wel.
Bij mij ook...heb inmiddels ook al alles van RE2 geripped. Alleen die intro van Ridge Racer niet...en die is zo mooi.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Raar , bij mij pakt ie echt alles.
Ridge Raaaaaaaaaaaacerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
He's the one for me, there's no place i rather be!
Wel cool.quote:Wat vind je van dat Bushido Blade muziekje? Lekker Japans
Behalve muziekquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Raar , bij mij pakt ie echt alles.
REquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb ook RE1 geriptDat acteer werk
te erg
Dat zit gewoon niet in de filmpjes verwerkt. Waarom heb ik dan wel SFX in de filmpjes?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Behalve muziek
Ik moet opnieuw beginnen....ik ben er helemaal uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Moet trouwens nog MP uitspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |