Die was gisternacht ervoor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:31 schreef Georges het volgende:
Ik vind de gedeeltes waarin ze videoclips afkraken meestal het leukst. Zoals die ene van U2 Numb.
Ben 'm al een tijdje aan het zoeken, maar geen idee in welke aflevering die zit.
Welke waren er vannacht dan? Toen heb ik het niet gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:58 schreef Georges het volgende:
Gisternacht zag ik een paar 'nieuwe', tenminste ik had ze nog nooit gezien. Ze waren ook beter getekend dan de oude afleveringen. Weet iemand of die van gister nieuw waren?
In het filmpje kwamen ze Todd tegen die zwaar bezopen was en op de veranda ging zitten kotsen. Dan vragen Beavis en Butthead aan hem hoe ze chicks kunnen scoren oid. De volgende dag is Todd nuchter en vertelt ie ze dat als zij iemand ooit vertellen dat hij met ze gepraat heeft hij ze verrot slaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:49 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Welke waren er vannacht dan? Toen heb ik het niet gezien.
Wel inderdaad gemerkt dat ze een beetje random herhalen, was een nacht en de volgende avond dezelfde aflevering (met die guru die Beavis zegt dat hij moet doen wat hij wil).
Heheh, thanksquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:53 schreef Miyagi het volgende:
Lamer_deluxe - respect !!
vanwege je usericon, ... die prawn moet vaker op tv.. the muppets rule..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |