abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2004 @ 20:40:10 #76
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_17501855
Komt vanavond weer?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_17524784
Ligt het nou aan mij of zenden de steeds de zelfde aflevering Heb deze week al 3x de zelfde gezien met die postorderbruid. Verder maar 2 of 3 andere afleringen
pi_17525022
huehuehehueh , fire! Fire! Fire! huhuhuwhehe

Het is best eentonig, maar heeft af en toe wel fijne one-liners

ik tekende ze vroeger altijd na. was toen nog iets te jong om te begrijpen wat ze zeiden.
pi_17528308
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 20:31 schreef Georges het volgende:
Ik vind de gedeeltes waarin ze videoclips afkraken meestal het leukst. Zoals die ene van U2 Numb.
Ben 'm al een tijdje aan het zoeken, maar geen idee in welke aflevering die zit.
Die was gisternacht ervoor.

Sommige afleveringen zijn inderdaad al een paar keer herhaald, maar ik blijf ze wel leuk vinden. En soms zitten er ook "nieuwe" afleveringen tussen.
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 10:58:02 #80
62182 Georges
That's the shit
pi_17530407
Gisternacht zag ik een paar 'nieuwe', tenminste ik had ze nog nooit gezien. Ze waren ook beter getekend dan de oude afleveringen. Weet iemand of die van gister nieuw waren?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 6 maart 2004 @ 12:49:35 #81
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17532251
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 10:58 schreef Georges het volgende:
Gisternacht zag ik een paar 'nieuwe', tenminste ik had ze nog nooit gezien. Ze waren ook beter getekend dan de oude afleveringen. Weet iemand of die van gister nieuw waren?
Welke waren er vannacht dan? Toen heb ik het niet gezien.

Wel inderdaad gemerkt dat ze een beetje random herhalen, was een nacht en de volgende avond dezelfde aflevering (met die guru die Beavis zegt dat hij moet doen wat hij wil).
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 13:34:39 #82
62182 Georges
That's the shit
pi_17533117
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 12:49 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Welke waren er vannacht dan? Toen heb ik het niet gezien.

Wel inderdaad gemerkt dat ze een beetje random herhalen, was een nacht en de volgende avond dezelfde aflevering (met die guru die Beavis zegt dat hij moet doen wat hij wil).
In het filmpje kwamen ze Todd tegen die zwaar bezopen was en op de veranda ging zitten kotsen. Dan vragen Beavis en Butthead aan hem hoe ze chicks kunnen scoren oid. De volgende dag is Todd nuchter en vertelt ie ze dat als zij iemand ooit vertellen dat hij met ze gepraat heeft hij ze verrot slaat.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_17533134
The Movie heb ik ook gekocht.

Maar het komt toch ook 's nachts die filmpjes van ze?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 8 maart 2004 @ 01:51:16 #84
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17567362
Yes, zelfs Zondags 's nachts dus. Coole afleveringen net, met een carričre adviseur en een logopediste
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
pi_17570733
Ik hoorde net op de radio dat het exact 11 jaar geleden is dat het voor het eerst op tv kwam

Dat jullie dat weten....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_17584818
Dit weekend op MTV B&B Weekend Special, van 12:00 tot 17:00 Beavis & Butthead
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_17586105
Weet eigelijk iemand hoeveel afleveringen er totaal zijn gemaakt
pi_17586513
Volgens TVtome zijn er 196 afleveringen gemaakt in 7 seizoenen.
I am the game!
pi_17678849
Volgens de berichten is het alleen de maand maart, dus zorg dat je videorecorder z'n werk doet..

Boooiiiiiioooiiiinnggg
een quote uit 2 bekende boeken met dezelfde teksten:
"Gij zult niet doden"
pi_17678941
Lamer_deluxe - respect !!

vanwege je usericon, ... die prawn moet vaker op tv.. the muppets rule..
een quote uit 2 bekende boeken met dezelfde teksten:
"Gij zult niet doden"
pi_17685857
I am The Great Cornholio. I need TP for my Bunghole.
pi_17685971
"Heeeeeeeeeyyyy Butthead"

Maar nu zitten ze gewoon een aflevering te herhalen van een half uur geleden, da's toch wel jammer.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_17686032
Ow Yeah Yeah hehehe
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 13:10:25 #94
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17686282
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:53 schreef Miyagi het volgende:
Lamer_deluxe - respect !!

vanwege je usericon, ... die prawn moet vaker op tv.. the muppets rule..
Heheh, thanks

De Muppets Tonight moet inderdaad weer op TV, beste sequel van een serie ooit.

/offtopic

Die dumbasses van MTV beginnen de marathon met herhalingen van de filmpjes die ze de laatste twee weken al tien keer uitgezonden hebben en om het nog wat prutseriger te maken hebben ze er nu al een van die twee keer uitgezonden
pi_17686525
Dat gedicht
  zaterdag 13 maart 2004 @ 13:32:13 #96
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17686659
Do you want to see my portfolio? I need more crappuchino!

TP vertaald als 'Tent' wahaha, prutsers.
pi_17687530
Vandaag de hele middag volgens mij!

Ze blijven leuk
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17687590
Jaa het blijft leuk
X
X
X
pi_17689853
was lachen!

"Happiness"
"He said penis"

"I gave her the finger"
pi_17690220
alleen dat om het uur MTV news op herhaling kwam was irritant,