abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20691598
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 00:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb pagerank 4 met mijn site www.mediarec.info , site bestaat nog maar maand of 5 maar loopt al behoorlijk goed.

Je kan idd geld verdienen met Pagerank, maar aangezien Pagerank tegenwoordig wat minder doorslaggevend is als eerst loopt dat terug, overigens kan je pas beetje wat gaan verdienen vanaf PR6, of PR5 in een niche markt. Met een PR8 kan je al snel paar 1000 euro per maand aan text links verdienen als je in een gunstige branche zit (toerisme, gezondheid, marketing,etc).
Maar voordat iedereen nou als een gek aan ze pagerank gaat werken, in nederland heb je maar 3 sites met een PR8 als ik me niet vergis.

Overigens verdien ik nog niet echt kapitalen met me Adsense, omdat de markt waarin ik opereer niet heel veel wil betalen, waar je redelijk goed mee kan verdienen is als je bijvoorbeeld een high volume site over iets als Haargroeimiddelen hebt.
bij welke sites (die je geld uitkeert) kan je dat dan doen (met die pageranks)? en plaats je dan een banner op je site ofsow Hoe werkt dat precies? (en hoezo werkt het wel als je site hebt over haargroeimiddelen?)

maar hoe kan je nou goed geld verdienen zonder eigen website?

[ Bericht 1% gewijzigd door Gelderland op 17-07-2004 20:15:35 ]
Haleloeja
pi_20692902
Pagerank is een door google gehanteerde waarde die een pagina heeft, het principe werkt simpel gezegt zo dat je pagerank wordt bepaald door de Ranking van andere paginas die naar jou site linken, laat je je linken van een site met PR8, dan kan je er vrijwel zeker van zijn, dat je zelf minimaal PR7 hebt.

Adsense is een advertentie programam van Google, het komt er op neer dat je een stukje javascript code op je site gooit, welke een textbanner rendert, google adsense spidert je pagina en aan de hand van de content bepaalt men de meest gunstige advertenties voor je, kortom je hebt geen invloed op de inhoud van je banners. De betaling is variabel en afhankelijk hoeveel de adverteerder over heeft per klik, dit kan van 5 dollarcent tot kliks van meer als 100 dollar lopen! Hoewel je er vanuit mag gaan dat je gemiddeld zeg maar 15 a 35 cent per click verdient.

Hoe je geld kan verdienen zonder website? Manieren zat, een goede manier is bijvoorbeeld door content te schrijven, en te verkopen aan websites, wil je geld met een website verdienen dan dien je gewoon te beschikken over goede content, klaar. Kortom er zijn zat mensen met een site, maar niet genoeg tijd hebben om zelf content te schrijven, dus die mensen kopen die gewoon in.

Een andere manier is door bijvoorbeeld websites te vertalen, ik zie regelmatig oproepen om bijvoorbeeld engelse websites te vertalen naar europese talen. Veelal zijn dit sites die vrij klein zijn en een enkel product vekopen.

Maar ga nou denken dat je in 1 keer rijk wordt van internet, want de sites waar het meest te verdienen valt, bevinden zich ook in het segment waar het hardst geconcureerd wordt. Daarnaast dien je naast een goede site, ook bezoekers naar je site te krijgen, en dat is nog wel het lastigste. Zelf heb ik het laatste jaar behoorlijk verdiept in Search Engine Optimalisation, en ik zie dat dat nu eindelijk een beetje vruchten gaat afwerpen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_20693995
ik doe mee aan online onderzoeken.. bij twee bedrijven..
bij de een spaar je punten.. 1000 punten is een iris-bon van 10 euro (ik zit bijna aan de tweede)
je kan van 100 tot 400 punten per onderzoek krijgen.. ben meestal maar max. 10 minuutjes bezig..

en de ander verloot prijzen.. nog niks gewonnen
dag
  Milf zaterdag 17 juli 2004 @ 22:43:15 #154
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_20694572
ik heb dacht ik vaak genoeg in dit topic gezegd dat er geen links en geen namen mochten worden vermeld...

het is schijnbaar té moeilijk voor de gemiddelde fokker om te lezen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')