quote:Op zondag 29 februari 2004 23:52 schreef Monidique het volgende:
Ja,en
bijv.!
Dank u.
Geen POL-ers. Dus daarvoor moet je bij de algemene FB zijn.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[afbeelding] en [afbeelding] zijn zo lelijk. Welke alcoholist heeft die gemaakt?
* eensquote:Op maandag 1 maart 2004 18:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik word een beetje moe van die moslim debatten in POLgebabbel (of SlowChat). Kan 1 van de MODs geen [centraal] topic aanmaken met een sticky? Zodat alle moslim fanaten en haters daarnaartoe worden verwezen?
Sticky lijkt me geen goed plan, maar als je een interessante stelling weet: ga je gang. Dan kunnen we daar naar verwijzen als het in de POLchat er weer over gaat.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik word een beetje moe van die moslim debatten in POLgebabbel (of SlowChat). Kan 1 van de MODs geen [centraal] topic aanmaken met een sticky? Zodat alle moslim fanaten en haters daarnaartoe worden verwezen?
Wat dacht je wat er met dit forum zou gebeuren als we dit onderwerp in elk topic hadden?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Bah wat een stom topic dat Islam en nogwat gedoe. Er is geen sprake van een discussie en als die er al is, gaat het over dezelfde onderwerpen als altijd. Om nog maar te zwijgen over het standaard gebash en geroep. Imo gaat dit niet werken en drijft het twee kampen nog verder uit elkaar.
Wellicht. Maar vooralsnog is het voornamelijk om de moslimdiscussies uit andere discussies te houden zoals de slowchat. Daar werd ik het ook wel een beetje zat. Je kan altijd proberen om er een inhoudelijk discussie van te maken. Als je zelf een goed onderwerp weet om een topic mee te openen mag dat ook natuurlijk. Of je laat hem link liggen. Maar zullen we het eerst maar even aankijken? Misschien dat hij na verloop van tijd vanzelf 'wegzakt'.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Bah wat een stom topic dat Islam en nogwat gedoe. Er is geen sprake van een discussie en als die er al is, gaat het over dezelfde onderwerpen als altijd. Om nog maar te zwijgen over het standaard gebash en geroep. Imo gaat dit niet werken en drijft het twee kampen nog verder uit elkaar.
Wees dan wijs en negeer dat soort topics dan gewoon.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben we soms een derde moderator??quote:Op maandag 1 maart 2004 23:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Wees dan wijs en negeer dat soort topics dan gewoon.
Ben het hier wel mee eens. Het haalt de sfeer namelijk geheel onderuitquote:Op maandag 1 maart 2004 18:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
De nieuwe NWS-mod gaat soms ook in POL wat bijspringen, dus Schatje is alvast aan het oefenen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hebben we soms een derde moderator??
Wat is er gebeurd met de POL-soevereiniteit? Het lijkt hier wel de EU. Of de NWS-mod speelt Amerika natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De nieuwe NWS-mod gaat soms ook in POL wat bijspringen,
quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Binnenkort wordt het kamp Westerbork heropend, maar deze keer niet als doorgangkamp voor joden, maar voor moslims.
Beste mods. Hier brengt iemand kritiek op de islam in verband met het aanzetten tot een nieuwe holocaust. Graag gepaste maatregelen. (En dat meen ik )quote:Op woensdag 3 maart 2004 schreef Mutant01 het volgende [/b]
Als mensen zoals jij het voor het zeggen hebben wel. Daarom wordt ernaar verwezen, nu is het nog te doen. Maar er worden hier ideeen en gedachtes gepost waar de nazi's nog jaloers op zouden zijn.
Ben je nou echt zo dom of lijkt het zo. Er staat duidelijk dat het NU nog te doen is, maar er op dit forum ideeen en gedachte's rond worden gepost waar nazi's nog jaloers op konden zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:28 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
[..]
Beste mods. Hier brengt iemand kritiek op de islam in verband met het aanzetten tot een nieuwe holocaust. Graag gepaste maatregelen. (En dat meen ik )
[url=http://forum.fok.nl/topic/502249][centraal] De islam en mohammedanen (deel 2)[/url]
Niet lullen. Jij brengt kritiek op de islam in verband met een nieuwe holocaust.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je nou echt zo dom of lijkt het zo. Er staat duidelijk dat het NU nog te doen is, maar er op dit forum ideeen en gedachte's rond worden gepost waar nazi's nog jaloers op konden zijn.
![]()
Je hebt kritiek en je hebt kritiek. Als mensen zeggen dat ze moslims liever dood dan levend hebben, dan breng ik dat in verband met de holocaust ja. Hier was geen sprake van, ik doelde op FOK! in het algemeen. En zelfs een blinde aap weet dat er soms op FOK! dingen worden geroepen waar nazi's jaloers op konden zijn. Gelukkig wordt dat snel weggemodereerd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Niet lullen. Jij brengt kritiek op de islam in verband met een nieuwe holocaust.
Je zegt dat mensen zoals ik het kamp Westerbork het liefst zouden heropenen voor moslims. Dat terwijl ik NOOIT heb gezegd dat ik moslims liever dood zie dan levend.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt kritiek en je hebt kritiek. Als mensen zeggen dat ze moslims liever dood dan levend hebben, dan breng ik dat in verband met de holocaust ja.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je zegt dat mensen zoals ik het kamp Westerbork het liefst zouden heropenen voor moslims. Dat terwijl ik NOOIT heb gezegd dat ik moslims liever dood zie dan levend.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Binnenkort wordt het kamp Westerbork heropend, maar deze keer niet als doorgangkamp voor joden, maar voor moslims.
Je wilt toch niet zeggen dat je niet zag dat die post ironisch bedoeld was he?quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Moeilijk he lezen, ik heb het niet over "omdat", ik heb het over de verwijzingen naar de Holocaust zodra je Joden generaliseert. Terwijl hier hetzelfde wordt gedaan maar dan met moslims.
Het mag duidelijk dat het ironisch bedoeld is.quote:Dora schreef
Je hebt gelijk. Moslims mogen hier niet trouwen met niet-moslims, ze krijgen geen werk, ze mogen geen aanspraak maken op de sociale voorzieningen in dit land, de politie neemt ze niet serieus, hun winkels worden vernietigd. Binnenkort wordt het kamp Westerbork heropend, maar deze keer niet als doorgangkamp voor joden, maar voor moslims.
Ik weet niet wat er allemaal weggemodeerd moet worden. Vooruit je hebt het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
En zelfs een blinde aap weet dat er soms op FOK! dingen worden geroepen waar nazi's jaloers op konden zijn. Gelukkig wordt dat snel weggemodereerd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |