quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:13 schreef Ymke het volgende:
Wel leuk dat jij het overneemt ouwesok
goed planquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:20 schreef phileine het volgende:
.
Heet de prijs nu voortaan officiëel de portier-award?
Inderdaad! Mee eens dus.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
goed plan
meteen al weer slijmen bij de nieuwe leiding?quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:13 schreef Ymke het volgende:
Wel leuk dat jij het overneemt ouwesok
Nu slijm je bij de oude leiding hoorquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
meteen al weer slijmen bij de nieuwe leiding?
Portier: je hebt het goed gedaan knul!![]()
*traantje wegpinkt...
September/oktober ergens geloof ikquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:31 schreef Rewimo het volgende:
Hoe lang heeft Portier dit eigenlijk al georganiseerd? Ik doe pas een paar maanden mee, viel er per toeval in omdat ik een herfstfoto had geschoten en het onderwerp 'herfst' was.
Doe ik niet. Ik wijs je alleen ergens opquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:40 schreef Abbadon het volgende:
Rewimo: wil je mijn oprechte emotie niet belachelijk maken!?!
*traantje wegpinkt*quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:49 schreef portier het volgende:
Bij deze wens ik fotoloog & Ouwesok succes bij het coordineren van de komende fotowedstrijden.
De hoeveelheid inzendingen zijn de afgelopen maanden vrijwel constant gestegen, hou dat vast.
En alle lieve users die zulke mooie foto's hebben gemaakt.
*sentimenteel doet*
quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:53 schreef Rewimo het volgende:
*aait fotoloog over zijn bolletje*
gelukkig....ik ben niet de enigequote:Op donderdag 26 februari 2004 23:51 schreef fotoloog het volgende:
[..]
*traantje wegpinkt*
Jazekerquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:57 schreef fotoloog het volgende:
[..]
![]()
Heeft die Ouwe je nog gemailed?
* voor is *quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:20 schreef phileine het volgende:
Heet de prijs nu voortaan officiëel de portier-award?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |