klean prep is een laxeermiddel. om een helder beeld te krijgen in je darmen moeten je darmen volledig leeg zijn. als je dit spul dus niet in neemt, dan kan het onderzoek niet door gaan en zal er een volgend onderzoek gepland worden waardoor je wéér diezelfde hel moet meemakenquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:28 schreef Ericjuh het volgende:
mmmm keb het geprobeert.. maar het lukt echt niet..alles wat ik binnen krijg gaat er net zo snel uit....
wat gebeurt er als je dat spul niet opdrinkt dan???
krijg je dan daar zo'n ding (weet naam zo niet) dat de darmen nog leeg zijn???
Helaas, dat zegt iedereen, maar vaak geeft dat niet genoeg resultaat om het spul wel weg te krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:36 schreef ron_nie het volgende:
Probeer je neus dicht te houden als je drinkt, je neus zorgt voor een groot gedeelte van je smaakvermogen dus als je dat een beetje kunt uitschakelen heb je wat minder last.
niemand had me ooit verteld dat het zo super goor spul was.. ze hebben me zelfs geen tip gegeven... ik merkte pas dat het afschuwelijk was toen ik de eerste slok nam...quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:33 schreef Hanneke1983 het volgende:
Jammer dat je dit topic niet eerder hebt geopend, want dan had je je dokter kunnen vragen om dit goedje te gebruiken.
ik heb volgens de dokters blindedarm ontsteking. maar op de echo (die ik 3 weken geleden heb gemaakt) zagen ze ook wat aan de dunnedarm. en omdat het dan zinloos is om de blindedarm er alleen maar uit te halen hebben ze de dunne darm ff van binnen bekeken. nu blijkt dat de dunne darm ook ontstoken is en nu moet ik maandag weer terug naar het zoekenhuis..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:46 schreef Hanneke1983 het volgende:
fijn eric dat het nu voorbij is. maar wat voor onderzoek heb je nu precies gehad? want dat was me nog niet helemaal duidelijk
blubblub, kan idd voorkomen, maar zeker niet bij iedereen
Ja, ik ben door z'n roesje ook compleet van de wereld en ik schijn nogal dronken over te komen, dus wel grappig te doen ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:48 schreef blublub het volgende:
jah mooi is dat, zon roesje. heb dat tijdens mn stage gezien, is eigelijk wel grappig. je bent eigenlijk helemaal niet weg als je zon roesje krijgt. je wordt wel wat rustiger maar verder ben je helemaal bij (ze hebben nl wel je medewerking nodig en moeten je kunnen aanspreken). was zon vrouw die moest een colonscopie, zat ze de hele tijd au te roepen tijdens t onderzoek, zag ik haar later op de afdeling, zei ze: nou ik heb er niets van gemerkt hoor, volgens mij deed t helemaal geen pijn. je geheuegen wordt dus zeg maar een beetej gewist
wat kan voorkomen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:46 schreef Hanneke1983 het volgende:
fijn eric dat het nu voorbij is. maar wat voor onderzoek heb je nu precies gehad? want dat was me nog niet helemaal duidelijk
blubblub, kan idd voorkomen, maar zeker niet bij iedereen
eigenlijk wel humor... ik heb eerst mijn post van gisteren moeten nalezen om te kijken wat ik allemaal heb gedaan.. weet zowat helemaal niks meer tot 8 uur en daarna mis ik nog heel veel stukken....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:11 schreef Hanneke1983 het volgende:
fijn dat dat roesje zo goed bij je werkte, het werkt niet bij iedereen zo sterk
zou het echt niet weten.. staat ook nergens op de papieren... wat houd dat precies in dan ??quote:maar hoe heette dat onderzoek? colonscopie
sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb .. maar het was idd een colonscopie!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:11 schreef Hanneke1983 het volgende:
maar hoe heette dat onderzoek? colonscopie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |