Dan zijn ze ook nog eens voorvermalenquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:48 schreef Debs het volgende:
Daar heb je opzich wel gelijk inMaar ik heb een idee, als je nou 1 keer een lege koker bewaart dan kan je ze gewoon elke keer overgooien in de lege en dan zitten ze goed
![]()
Ik zou zeggen: "Doe es gek!"quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:47 schreef hanskamp het volgende:
Ik haal ze niet in huis omdat ik één bus binnen een mum van tijd op zou eten.
Ze hebben ook van die kleine busjes hoorquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:47 schreef hanskamp het volgende:
Hihihi... Sorry, daar heb ik me nooit echt aan gestoord... Maar ik vind ze verduiveld lekker. Ik haal ze niet in huis omdat ik één bus binnen een mum van tijd op zou eten.
Hahaha!! Dat moet ik mijn kennis eens vertellen. Die is een fanatieke Pringels-eter, maar ik weet niet of hij dezelfde ergernis heeft als Stephank.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:48 schreef Debs het volgende:
Daar heb je opzich wel gelijk inMaar ik heb een idee, als je nou 1 keer een lege koker bewaart dan kan je ze gewoon elke keer overgooien in de lege en dan zitten ze goed
![]()
*mee eensch is*quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:46 schreef Stephank het volgende:
Pringles zitten verkeerd om in de verpakking..
Vind ik dus wel. Met de bolle kant naar boven passen ze beter in je mond. Maar dan moet je ze eerst omdraaien nadat je hem uit de koker hebt gehaald. Best irritant.
Jah je slikt ze toch niet in z'n geheel door, wel?quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook nog eens voorvermalen
Ja ehhh "Pringles eten" is nog altijd een vrijwilligheid in dit land hoorquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:04 schreef nietzman het volgende:
Pringles zijn enorm goor.
Nog een pringle in mijn mond, en ik ga spontaan overgeven.
Ik heb er veel te veel van gehad...
Oh, dus dat MEteam dat op het moment voor de deur staat om een pringlebus overdwars in je anus te stoppen kan ik terugfluiten?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ehhh "Pringles eten" is nog altijd een vrijwilligheid in dit land hoorDan laat ze gewoon staan voor ons
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |