oke ik heb al een nieuwe in R&P geopend; Hoe open ben jij met je psygische problemen e.d.? hoop dat die beter isquote:Op zondag 29 februari 2004 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb hem dichtgedaan, want het ging echt de verkeerde kant op. Kijk even naar mijn sluitpost
url? en Al je topics? lijkt me een beetje onwaarschijnlijk arceequote:Op zondag 29 februari 2004 15:52 schreef Arcee het volgende:
Al mijn topics worden naar ONZ verhuisd.
Flash en nikky zijn niet lief.
http://forum.fok.nl/topic/500000quote:Op zondag 29 februari 2004 20:31 schreef nikky het volgende:
url? en Al je topics? lijkt me een beetje onwaarschijnlijk arcee
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:55 schreef dwerg het volgende:
Topics van Arcee horen gewoon in GC. Tenzij hij ze zelf in Onzin zet. Dat is de regel. Altijd zo geweest. Respecteer die regel.
Okee.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:36 schreef nikky het volgende:
klaar basta punt uit
als het een leuk topic is wat wel echt leuk is gaattie naar onzin...quote:Op zondag 29 februari 2004 23:42 schreef Arcee het volgende:
Wanneer gooi je een topic op slot en wanneer verhuis je 'm naar ONZ, trouwens?
Cool, dan vond je mijn topics dus leuk.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:51 schreef nikky het volgende:
als het een leuk topic is wat wel echt leuk is gaattie naar onzin...
en als het bagger is gaattie op slot.
en GC is geen tweede onzin. als men het in onzin weer leuker wil hebben netzoals "vroeger" dan zullen jullie er zelf wat aan moeten doen... GC is daar dus niet voor.
Moet ik blauw zijn om een mening te hebben?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:36 schreef nikky het volgende:
sinds wanneer ben jij blauw?
Ik respecteer bijna al jullie acties, of zie je mij hier soms vaker klagen? Wat ik bedoel is, zolang ik op Fok zit, post Arcee zijn topics in GC. Maar blijkbaar vinden jullie zijn topics niet meer GC-waardig. Het zal wel zo zijn. Jullie zijn tenslotte blauw.quote:sorry hoor.. maar ik denk eerder dat jullie de acties van de moderators hier op fok zouden moeten respecteren..... een topic met hier de 500.000 topic hoort niet in gc klaar basta punt uit
Ik zeg dat Arcee nou net één van de users is die zelf intelligent genoeg is om te zien of iets in GC kan of niet. Blijkbaar zijn jullie het niet met me eens. Discussie gesloten.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, een mening hebben mag iedereenmaar ga niet lopen doen alsof iedereen daarnaar moet handelen. Okee?
http://forum.fok.nl/topic/500000quote:Op maandag 1 maart 2004 18:51 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik zeg dat Arcee nou net één van de users is die zelf intelligent genoeg is om te zien of iets in GC kan of niet. Blijkbaar zijn jullie het niet met me eens. Discussie gesloten.
jaaaaaaquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:42 schreef Arcee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!500.000
cg?quote:Op maandag 1 maart 2004 21:22 schreef nikky het volgende:
jaaaaaaheel erg cg waardig.....
quote:Op maandag 1 maart 2004 22:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
cg?
Dan zijn toch geen sarcastische kusjes, hè?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:21 schreef nikky het volgende:![]()
![]()
neeequote:Op maandag 1 maart 2004 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zijn toch geen sarcastische kusjes, hè?![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 22:50 schreef nikky het volgende:
neee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |