Respect is bij die haatzaaiende Servier nog ver te zoeken, wijzigen van berichten is ie al te best in.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Preciese volgorde van spelling weet ik niet meer. Maar ik had neegezet is als:quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:19 schreef nikky het volgende:
[..]
wat had je er neergezet dan?
Met de voorspellende gave waarover ik nu eenmaal beschik, voorzag ik in R&P een overlevingsduur van deze topic van pak hem beet 1 milliseconde.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Dan had je hem daar moeten openen.
maar goed, je snapt dat dat soort topics nou niet echt iets toevoegen hoop ik?
Psychologie in de praktijk, gekoppeld aan een topic over aantrekkingskracht op inet in R&P en de reclameleuze "je mag alles van me weten, behalve mijn pincode", i.e. als je iemand jouw pincode geeft dan ben je wel heel erg stoer (maar natuurlijk doe je dat niet, maar wil je wel stoer zijn), en zo kom ik er op. Ach, vond het niet kwaad...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap je punt opzich.maar dit is niet de manier om dat te toetsen, dat kan je beter volgens mij
.
Over welk topic heb je het?? Als je even een link geeft, dan weet ik waar ik moet zoeken...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:08 schreef tara21 het volgende:
snik, snik ik snap niet waarom mijn topic weg moest...
er is toch niks mis mee.
je kan niet zeggen dat het geen goed verhaal heeft, want de topic tegen je kutkop stampen mag ook....
please tell me why????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal even voor je kijkenquote:Op maandag 22 maart 2004 00:05 schreef BrutusUA het volgende:
Ik heb net een serieus topic gemaakt, over het verdragen van wiet. waarom is deze verwijderd. ik heb de stickie gelezen over het posten, en ik kon er niets over terugvinden waarom deze verwijderd moest worden.
geeft niksquote:Op maandag 22 maart 2004 01:18 schreef static het volgende:
Mijn fout. Had hem moeten laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |