Mquote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:52 schreef realist_ik het volgende:
kutzooi hé... ben wakker.
nope.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:55 schreef Fool het volgende:
[..]
Mgge
Heb jij de topictitel al aan laten passen?
Je komt behoorlijk ver als je al 2 minuten aan het wegrennen bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nekschot
1) Ja je kan hier een icoontje bestellenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:22 schreef Knut het volgende:
He. Het kan dan weer aan mij liggen.
Maar
1) Deel 2 (iig)
2) opvolging van gesloten reeks
3) Slowchat.
Wat klopt er niet
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:22 schreef Knut het volgende:
He. Het kan dan weer aan mij liggen.
Maar
1) Deel 2 (iig)
2) opvolging van gesloten reeks
3) Slowchat.
Wat klopt er niet
Het geeft een gevoel van totale euforie!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:39 schreef godard_k het volgende:
Maar doet het nou iets?, of doet het hype zijn, en oppermachtig enzo zijn...
Realiteitscheck needed.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:34 schreef realist_ik het volgende:
het is geen reeks... gewoon een succesverhaal.
Realiteitscheck needed.quote:zolang er massale vraag is naar de geweldige badsloef-icoontjes, kunnen we natuurlijk niet zomaar stoppen...
Jawel. een 3delige weliswaar maar die is door FF gesloten.quote:opvolging van gesloten reeks?
nee joh... dit staat daar helemaal los van.
en dit net zo hard en het is zo mogelijk nog minder leuk om te lezen.quote:slowchat?
(zie gijsjes, homo's, etc...)
DAT is slowchat...
Begin daar dan ook eens mee.quote:HIER wordt (door sommigen) nog geprobeerd om een bizarre mix van taalkundige hoogstandjes en geniale hersenspinsels tentoon te stellen...
De essentie van de Badsloef... dat wil je weten hé?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:39 schreef godard_k het volgende:
Maar doet het nou iets?, of doet het hype zijn, en oppermachtig enzo zijn...
Ook wordt de kracht van de baqdsloef ondervonden in het dagelijkse leven. Door het afvloeien van hersenspinsels maakt zich een euforisch gevoel meester van de ziel van de badsloef. De wetendheid dat het onzinnige gezever dat voortkomt uit biologische membranen vol wazige kronkelingen, gevoed door electrische impulsen op het axonuiteinde van het zender-neuron, een grote invloed heeft op eenieder die ermee in aanraking komt geeft een almachtig gevoel!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:50 schreef realist_ik het volgende:
[..]
De essentie van de Badsloef... dat wil je weten hé?
Probeer je een brein voor te stellen dat op het punt staat te exploderen door een overload aan intellect.
Het constante denkwerk dat zich afspeelt in de biologische membranen vol wazige kronkelingen, gevoed door electrische impulsen op het axonuiteinde van het zender-neuron.
Als er geen uitlaatklep gevonden wordt voor deze prikkels, zal een -voor de buitenwereld onzichtbare- implosie plaats vinden in de hersenen.
Om dit ten alle tijden te voorkomen, is het van het grootste belang de gecreëerde hersenspinsels af te laten vloeien... hiermede het rationeel denken op een positieve manier te stimuleren.
Door het verwijderen van de geniale waanzin wordt er plaats gemaakt in het brein om tot de kristallen conclusie te komen... de waarheid te zien... de waarheid te zijn.
Als handig meegenomen neveneffect wordt tevens een kleurrijke wereld van bullshit gevormd rondom de uitvoerders van eerder genoemd proces.
Dit "membraan" zal zich verspreiden over al wie zich er in verdiept...
DIT is de Badsloef.
Het is niet tastbaar, maar toch ten volste aanwezig...
Onderga het of negeer het... het doet er niet toe.
Al leeft de Badsloef in/door één persoon... het effect zal onmiskenbaar en onomkeerbaar zijn.
Door het exponentieel toenemen van zijn kracht zal spoedig de hele wereld (en misschien wel meer) overspoeld zijn door de fantastische golven van geniale krankzinnigheid...
en dan, DAN zal je blij zijn... deel uit te hebben gemaakt van de creatie van zulk een buitengewone anomalie in een grijze wereld vol stadsmussen en pizza's zonder kaas.
en ALLES!
en alles...
Badsloef.
Snapte dikke tette ouwe, witte nie witte wel, en hier en daar en ginder en alles...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:09 schreef Fool het volgende:
[..]
Snapte ouwe, dikke tetten en alles....!
Badsloef!
Hier en daar en ginder en diechter en diechter... en alles! straatvoetbalquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:21 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Snapte dikke tette ouwe, witte nie witte wel, en hier en daar en ginder en alles...
Pak aan! neem dit! en dat!
Vage, vrome vadsigerds vettigen vele, vadsige voorgedraaide vouwwerkjes vol volkomen verwerpelijke vleeskroketten voor verstandsverruimende vaardigheden.
snapte...
en alles...
quote:"Ik snoof ooit coke, maar de ijsblokjes blokkeerden mijn neus..!"
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:27 schreef Fool het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we het dopeboek in gaan scannen!
[..]
Laten vallen!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:34 schreef realist_ik het volgende:
[..]
[afbeelding] Het Dopeboek
(ik heb 't vannacht nog laten vallen)
Klinkt leuk, ik ben nu al nieuwsgierigquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:34 schreef realist_ik het volgende:
[..]
[afbeelding] Het Dopeboek
(ik heb 't vannacht nog laten vallen)
serieus, Badsloefen, maak je klaar voor een wereldschokkende openbaring...
Het Dopeboek is zooo geweldig... onzinvol geweld.
![]()
Zou ik wel doen jah, geef eens een voorbeeldquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:44 schreef realist_ik het volgende:
ben alleen aan 't twijfelen of we namen en locaties enzo moeten censureren...
er staan namelijk nogal wat details in over ...uhm... strafrechtelijke zaken.
Censuur zuigt!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:44 schreef realist_ik het volgende:
ben alleen aan 't twijfelen of we namen en locaties enzo moeten censureren...
er staan namelijk nogal wat details in over ...uhm... strafrechtelijke zaken.
Hier kan ik mij helemaal in vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:54 schreef realist_ik het volgende:
ah op zich...
op zich...
op zich zijn het natuurlijk niet zoooo'n zware delicten hé.
't is niet dat we iemand hebben ontvoerd/vermoord/gescalpeerd/oid.
hoogstens gedemoniseerd of geïndoctrineerd.
ook geen baldadigheden en/of vandalisme...
voornamelijk schade berokkenen aan onszelf door middel van verboden stoffen zeg maar...
hoewel, schade...
ik zou het niet echt schade noemen...
het is eerder een vorm van ontwikkeling van het brein ten behoeve van de Badsloef.
Ave Badsloefquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hier kan ik mij helemaal in vinden ^0^
Zoals éénieder ander..!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:58 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Ave Badsloef
goed zo...
ik weet zeker dat je met volle teugen zal genieten van de zaligheid des Dopeboek.
OK!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:00 schreef Houzer het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat wij badsloefen al kwa leefwijze op elkaar beginnen te lijkien
nee!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:02 schreef Houzer het volgende:
Is het zeg maar te vergelijken met: Het dagboek van een junk
eui badsloef.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:12 schreef Houzer het volgende:
Kut Maandag
Schranz op 3 decksquote:Op maandag 1 maart 2004 09:15 schreef realist_ik het volgende:
[..]
eui badsloef.
fijne plaatjes gedraaid?
heb je geen livesets online?quote:Op maandag 1 maart 2004 09:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Schranz op 3 decks
Binnekort, dr is iemand een site voor me aan het maken met eigen tracks, sets en live-act'squote:Op maandag 1 maart 2004 09:18 schreef realist_ik het volgende:
[..]
heb je geen livesets online?
Danvaar.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:49 schreef Houzer het volgende:
Vadnaar
Sjeez.....moet meer koffie hebben....schiet niet op zo....wiite welquote:Op maandag 1 maart 2004 09:49 schreef Houzer het volgende:
Vadnaar
en dan lepeltje-lepeltje liggenquote:Op maandag 1 maart 2004 09:56 schreef realist_ik het volgende:
ja man, fuck deze shizzle.
ik wil ook terug naar m'n nest... waar de warmte van m'n vrouwke de maandagochtendkou doet verdwijnen als sneeuw voor de zonnebank.
en fyi ... koffie is goor man.
yup, en dan zelf koude voeten hebben en zo lekker langs die benen gaanquote:Op maandag 1 maart 2004 10:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
en dan lepeltje-lepeltje liggen
Dat hij mag sterven aan een gezwel aan zijn ballenquote:Op maandag 1 maart 2004 10:03 schreef realist_ik het volgende:
waarde badsloefen, aanschouw pispaal_2004:
Profiel van Dark_Killah
eerst smeken om een badsloeficoon om het na één week weer te vervangen.
hel en verdoemenis kome over deze vermaledijde lapzwans.
mijn toorn en terreur zal over zijn vege entiteit neerdalen als SLJ's vengeance in PF.
hij zal wensen nooit te zijn geboren wanneer de woede van de Badsloef zich meester maakt van zijn leven, zijn omgeving, zijn alles...
nergens zal hij nog rust vinden,
nergens zal hij kunnen gaan zonder alles overheersende paranoia
nergens zal hij kunnen leven zonder de briesende adem der woede in zijn nek te voelen
altijd achterom moeten kijken
altijd op zijn woorden moeten letten
nee, geloof me vrij...
deze kerel heeft zijn leven met de ochtendpoep door de plee geflushed.
en dat, mijn beste collegasloefen, is een feit.
en met je ODOL tegen dr string lopen prakkenquote:Op maandag 1 maart 2004 10:04 schreef realist_ik het volgende:
[..]
yup, en dan zelf koude voeten hebben en zo lekker langs die benen gaan
en dan schoppen krijgen en toch doorgaan...
Die dark_killah zou zo met m'n zussie kunnen hebben!quote:Op maandag 1 maart 2004 10:03 schreef realist_ik het volgende:
waarde badsloefen, aanschouw pispaal_2004:
Profiel van Dark_Killah
eerst smeken om een badsloeficoon om het na één week weer te vervangen.
hel en verdoemenis kome over deze vermaledijde lapzwans.
mijn toorn en terreur zal over zijn vege entiteit neerdalen als SLJ's vengeance in PF.
hij zal wensen nooit te zijn geboren wanneer de woede van de Badsloef zich meester maakt van zijn leven, zijn omgeving, zijn alles...
nergens zal hij nog rust vinden,
nergens zal hij kunnen gaan zonder alles overheersende paranoia
nergens zal hij kunnen leven zonder de briesende adem der woede in zijn nek te voelen
altijd achterom moeten kijken
altijd op zijn woorden moeten letten
nee, geloof me vrij...
deze kerel heeft zijn leven met de ochtendpoep door de plee geflushed.
en dat, mijn beste collegasloefen, is een feit.
jij wilt vast wel een badsloef icoon!!quote:Op maandag 1 maart 2004 11:02 schreef Tiemie het volgende:
sterf allemaal met deze kansloze poging tot een hype
Ik plet je onder me autobanden kutkikkerquote:Op maandag 1 maart 2004 11:02 schreef Tiemie het volgende:
sterf allemaal met deze kansloze poging tot een hype
NEEquote:Op maandag 1 maart 2004 11:03 schreef cerror het volgende:
Tiemie zijn doodverwensingen niet strafbaar hier op het forum ?
NEEquote:Op maandag 1 maart 2004 11:13 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
jij wilt vast wel een badsloef icoon!!
Oy!quote:Op maandag 1 maart 2004 11:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik plet je onder me autobanden kutkikker
quote:Op maandag 1 maart 2004 11:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik plet je onder me autobanden kutkikker
Tiz dat je zo'n klein jochie bent waar net zn eerste schaamharen beginnen door te komenquote:
Nee, mijne is veel tofferquote:Op maandag 1 maart 2004 12:35 schreef 44PJ3 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 12:31 schreef Tiemie het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/heart.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] goed topic dit</div></blockquote>wil jij dan ook een badsloef usericoon?!
quote:Op maandag 1 maart 2004 12:35 schreef Houzer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 12:31 schreef Tiemie het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/heart.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] goed topic dit</div></blockquote>Tiz dat je zo'n klein jochie bent waar net zn eerste schaamharen beginnen door te komen
Heej mijn werk sponsoort jouw voetbal club.quote:Op maandag 1 maart 2004 12:37 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee, mijne is veel toffer![]()
[..]
[afbeelding]!
deze badsloef is nog steeds aan het werken!!quote:Op maandag 1 maart 2004 15:37 schreef Houzer het volgende:
Tering deze badsloef heeft gewoon gewerkt
quote:Op maandag 1 maart 2004 15:47 schreef Houzer het volgende:
Ik ook maar net moest ik daadwerkelijk iets doen
Doet je werk goedquote:Op maandag 1 maart 2004 12:41 schreef Houzer het volgende:
Heej mijn werk sponsoort jouw voetbal club.
Gefeliciteed badsloef!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:56 schreef Houzer het volgende:
En deze BADSLOEF is vandaag 21 jaar gewoorden
Ze sponseren ook groningen nogquote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:59 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Doet je werk goed![]()
![]()
ja weet ik, foutje denk ikquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ze sponseren ook groningen nog
Uhm.... HOERA! en alles.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:56 schreef Houzer het volgende:
Ik wacht nog tot ze utrecht gaan sponserenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:02 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ja weet ik, foutje denk ik![]()
Thnxquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:04 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
Uhm.... HOERA! en alles..
veel te duur...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot ze utrecht gaan sponseren [afbeelding]
jij wilt vast wel een badsloef icoon!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:02 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ja weet ik, foutje denk ik![]()
sorry, mijne is al tof genoegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:15 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
jij wilt vast wel een badsloef icoon!.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:56 schreef Houzer het volgende:
overstatement.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:16 schreef Tiemie het volgende:
[..]
sorry, mijne is al tof genoeg.
.
ik ben bescheiden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:20 schreef realist_ik het volgende:
[..]
overstatement.
afvegen dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:21 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ik ben bescheten.![]()
Ooit wel eens anders dan..?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
[afbeelding] Godver ik krijg gelijk zin in vanavond
Kut waar is die snuif smilequote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
[afbeelding] Godver ik krijg gelijk zin in vanavond
Quotes editen is niet okay!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:23 schreef realist_ik het volgende:
[..]
afvegen dan.
Ja gisteravond had ik niksquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:25 schreef Fool het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 09:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Godver ik krijg gelijk zin in vanavond</div></blockquote>Ooit wel eens anders dan..?
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:26 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Quotes editen is niet okay!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:30 schreef realist_ik het volgende:
hadden jullie het nieuwe badsloef-gedicht al gelezen?
<i>"Het leven gaat te stroef en ik begroef,
de dode hond in de bevroren grond.
Wat een badsloef."</i>
Zit je maar te starenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:30 schreef realist_ik het volgende:
hadden jullie het nieuwe badsloef-gedicht al gelezen?
<i>"Het leven gaat te stroef en ik begroef,
de dode hond in de bevroren grond.
Wat een badsloef."</i>
Lords of the badsloef!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:03 schreef realist_ik het volgende:
MC Style!
We have assembled here today to teach you all a little lesson.
One cannot remain on top for years while closing one's mind to the influence of others.
The lords of the oldschool,
DJ Bad and MC Sloef will demonstrate the true power of innovation for all ya to see.
Be aware of the schizophrenic Badsloef.
[oldschool]Badsloef vibes[/oldschool]quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:39 schreef realist_ik het volgende:
hmm...
nou nog 'badsloef to the bone' en het niveau begint toch wel een béétje te zakken...
[oldskool]Badsloef 64[/oldskool]quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:42 schreef Fool het volgende:
[..]
[oldschool]Badsloef vibes[/oldschool]
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:42 schreef Fool het volgende:
[..]
[oldschool]Badsloef vibes[/oldschool]
Het feit blijft echter dat wanneer men bij de pakken neer gaat zitten je door de bomen het bos niet meer ziet, echter blijf je dan rondlopen met het gevoel dat de beren je net anaal probeerde te nemen. Op dit moment moet je je grens kennen en zeggen: STOP! tot hier en niet verder.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:53 schreef realist_ik het volgende:
Heel verhaal
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:53 schreef realist_ik het volgende:
Verhaal wat hierboven toch al staat...
Gimme a "B" Gimme a "A" Gimme a "D" Gimme a "S" Gimme a "L" Gimme a "O" Gimme a "E" Gimme a "F" WADDA YA GET?quote:
Graflulquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:25 schreef Gianluca het volgende:
BrEeZaH topic ?!
Ga safari heisen!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:25 schreef Gianluca het volgende:
BrEeZaH topic ?!
Zeker! don't deny it!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:31 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
jaloers!!:p
opbokken pismuil.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:25 schreef Gianluca het volgende:
BrEeZaH topic ?!
tsss... je staat achter man.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:05 schreef cerror het volgende:
WE ZIJN NA-GEAAPT (of het is gewoon concurrentie!:P![]()
![]()
KLIK
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:07 schreef realist_ik het volgende:
[..]
tsss... je staat achter man.
check het gastenboek op die site maar eens...
van het weekend eentje van 22, maar dat was alleen het weekend, weet niet of ze er zwanger van geworden isquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:58 schreef cerror het volgende:
Wie heeft een vriendin (18+)????
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:09 schreef Fool het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:09 schreef Fool het volgende:
[..]
![]()
quote:
Meerderequote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:58 schreef cerror het volgende:
Wie heeft een vriendin (18+)????
Maak er meerdere zwangere badsloefen van!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Meerdere
Neejn dan gaan ze geld kosten, terwijl ik daar nu veell leukere dingen mee kan doenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Maak er meerdere zwangere badsloefen van!
dus jij wiltook wel een badsloef icoon! ?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:29 schreef GWD het volgende:
Ik heb net elekker bami op
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:29 schreef GWD het volgende:
Ik heb net elekker bami op
Neej,quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:40 schreef 44PJ3 het volgende:
speelt 1 van jullie trouwens generals zero hour online?
8 boterhammen met verschillend beleg op trouwens!
Vnvd ook werken! Spare-ribs eten.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:03 schreef realist_ik het volgende:
ik ben net een pizzabroodje hawai met extra kaas gaan halen...
en zo'n warm frikandelworstenbroodje...
ik wou foto's maken, maar toen ik eindelijk de camera vast had...
waren de broodjes op.
en dat is weer jammer natuurlijk,
want ik heb nu op zich wel zin in een warm broodje iets.
en alles...
huilliequote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:03 schreef realist_ik het volgende:
ik ben net een pizzabroodje hawai met extra kaas gaan halen...
en zo'n warm frikandelworstenbroodje...
ik wou foto's maken, maar toen ik eindelijk de camera vast had...
waren de broodjes op.
en dat is weer jammer natuurlijk,
want ik heb nu op zich wel zin in een warm broodje iets.
en alles...
De oorsprong van de badsloef gaat nog veel verder...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
huilliehopelijk verhonger je niet. Waar zouden wij badsloefen zijn zonder onze grote leider alais oprichter
Plastik dreams????quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:08 schreef Fool het volgende:
[..]
De oorsprong van de badsloef gaat nog veel verder...
[mental note]ff Jaydee opnemen[/mental note]
nope. neefje van Dwaas.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
Plastik dreams????
ik heb alleen een lege broodtrommel en een bak taartquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:11 schreef realist_ik het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus alles wat er over bleef van het overheerlijke pizzabroodje.![]()
[afbeelding]
en hier zat dus dat worstenbroodje in...
[afbeelding]
dit was een banaan.
* proest.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:34 schreef Fool het volgende:
En alles
Plaats hier een slechte vervalsing van een badsloefdingus...
Gnagnagnaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:35 schreef realist_ik het volgende:
[..]
* proest.![]()
oi, ik had net een heftige plaat op staan...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
Gnagnagna
Das richie Hawtin, en ja dat nummer heerst zwaarquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:24 schreef realist_ik het volgende:
[..]
oi, ik had net een heftige plaat op staan...Spastik van Plastikman
die moet je dit weekend draaien man... maakt niet uit op welk feest.
die heeft toch ook platen onder de naam F.U.S.E. hé?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Das richie Hawtin,
je moet je naam eruit halen joh...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:30 schreef cerror het volgende:
Ziet mij m'n eigen icon hebben gemaakt!
Superbe...Heerlijk die rikketikkerikketikkkerikkerikketikketikquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:31 schreef realist_ik het volgende:
[..]
die heeft toch ook platen onder de naam F.U.S.E. hé?
Plastikman gebruikte hij vroeger al bij Bonzai enzo...
maar ow wat is die spastik vet hé!!
![]()
oki!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:32 schreef realist_ik het volgende:
[..]
je moet je naam eruit halen joh...
ja... zo ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
rikketikkerikketikkkerikkerikketikketik
Ik beheers de taal-der-technoquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:35 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ja... zo ja!
ow... doen dan die loop van Flash (GreenVelvet) eens...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik beheers de taal-der-techno
enzo...ndus
Fcuk ik ben vergeten welke dat isquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:39 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ow... doen dan die loop van Flash (GreenVelvet) eens...
Moest werken weet je nog..! Maar ben er al weer!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:23 schreef realist_ik het volgende:
Fool, waarom doe je niet meer mee?
Het was maar een grapje hoor...
hey... dutske toch... hey...
menneke...
"Good evening parents..."quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Fcuk ik ben vergeten welke dat is
Ik moet GDV nog een uur, voordat ik me verjaardag kan gaan vieren in de vorm van alcoholische versnaperingen. Gevolgd door het echte feest zaterdagquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:43 schreef 44PJ3 het volgende:
ik heb het eingelijk wel gehad hiero, ik wil naar huis!!!
maar eerst een stukje gebak
aah ik zie weer iets!,quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik moet GDV nog een uur, voordat ik me verjaardag kan gaan vieren in de vorm van alcoholische versnaperingen. Gevolgd door het echte feest zaterdag
Bij deze zijn alle badsloefen ook uitgenodigd
opzouten verraderquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:00 schreef Dark_Killah het volgende:
Hee, laten we een reeks maken net als de gijsjes. De sloefjes.!!
thx.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik moet GDV nog een uur, voordat ik me verjaardag kan gaan vieren in de vorm van alcoholische versnaperingen. Gevolgd door het echte feest zaterdag
Bij deze zijn alle badsloefen ook uitgenodigd
1) nee. slecht plan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:00 schreef Dark_Killah het volgende:
Hee, laten we een reeks maken net als de gijsjes. De sloefjes.!!
eui gast. moet je heel de avond bij dicky's?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:55 schreef Fool het volgende:
Thanx voor de uitnodiging Badsloef!
Ik ben er weg van, moet over een uur weer op mn andere werk staan!
Tot morgen sloefen!
Utrecht,quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:01 schreef realist_ik het volgende:
[..]
thx.
maar m'n nichtje komt vrijdag terug uit Afghanistan na 4 maanden het vliegveld van Kabul te hebben bewaakt...
dus dat moet zaterdag gevierd worden.
misschien wat later op de nacht... tegen een uur of vijf?
waar was het ook weer?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
opzouten verrader
Jij heb niks meer met badsloefen te maken
Je heb een ander plaatje, dr staat geen [badsloef] als onderschrift enz enz.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom niet ?
serieus?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Utrecht,
een maat van mijn stelt zijn huis ter beschiking om door zo'n 80 man getrasht te gaan worden. Ik dump me draaitafels dr in. Drank is gratis, pillen ook maar sos mag jezelf dokken (lopen wel genoeg mensen rond die verkopen)
Welquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je heb een ander plaatje, dr staat geen [badsloef] als onderschrift enz enz.
Het word echt een enorme kankerbende kan ik je nu al vertellenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:07 schreef realist_ik het volgende:
[..]
serieus?
ik ben altijd wel te vinden voor zulke feestjes hoor...
en utrecht is maar een uurtje rijden vanaf hier
Je beseft blijkbaar niet dat de Badsloef een serieuze zaak is.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:08 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wel
witte nie.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het word echt een enorme kankerbende kan ik je nu al vertellen
Als je ff je mail adres geeft kan ik je mailen enzo....witte wel
Ik begrijp het volledig meneer, dit zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:10 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Je beseft blijkbaar niet dat de Badsloef een serieuze zaak is.
Hier wordt niet gedold.
Houd er dan wel rekening mee dat je moet blijven crashen, gezien de hoeveelheid zooiquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:11 schreef realist_ik het volgende:
[..]
witte nie.
mail: kernkopf [at] hotmeel
serieus, dit stel ik even voor aan m'n vriendin...
kijken of die zin heeft om het nog eens te begaaien...
ik negeer al meer dan 2 jaar elke reeks.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik begrijp het volledig meneer, dit zal niet gebeuren.
Maare, mijn idee wat vind je daarvan.
De gijsjes eens concurentie bieden. Je laat ze toch niet hun gang gaan ?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Houd er dan wel rekening mee dat je moet blijven crashen, gezien de hoeveelheid zooi
die je binnen gaat krijgen (en dat ga je jah)
Maar stel maar voor
Mij ook nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:19 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ik negeer al meer dan 2 jaar elke reeks.
dat wil ik zo houden.
wtf heeft de Badsloef met de gijsjes te maken?
geen problemen mee hoor, met die gijsjes.
het boeit me gewoon niet zo veel.
Mocht ik vanaaf ff weg kunnen glippen dan voeg ik je mail wel ff toe enzo...quote:
Whehehehequote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:25 schreef realist_ik het volgende:
vrot
Dan niet hèquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mij ook niet
Brak? Brak? Defineer brak.quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:00 schreef realist_ik het volgende:
brak?
Dankje dankjequote:Op woensdag 3 maart 2004 09:10 schreef realist_ik het volgende:
ja, zoiets
succes ermee.
Whehheequote:Op woensdag 3 maart 2004 09:20 schreef realist_ik het volgende:
niet blowen voor het avondeten. dat is nog nét haalbaar.
behalve in 't weekend.
FELICITEERD MAN!quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Whehhee
Wroah ik word net gebeld, dr ligt binnnekort weer een nieuwe vinyl van me in de winkel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wroah!quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Whehhee
Wroah ik word net gebeld, dr ligt binnnekort weer een nieuwe vinyl van me in de winkel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omkara Techichi & Jorn-C - Dark Feedbackquote:Op woensdag 3 maart 2004 09:50 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Wroah!
onder welke naam? titel?
Das mijn nick hier op Fok, mallerdquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:08 schreef 44PJ3 het volgende:
houzer, teminste dat staat in zijn profiel!
Houzer live P.A @ Newcastle, dacht dat het ook je dj naam was!quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:17 schreef Houzer het volgende:
[..]
Das mijn nick hier op Fok, mallerd
het is badsloef!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:18 schreef timbob het volgende:
Ik heb m'n icoon ook aangepast
<--- zie hier.
mooi toch?
wat denk jij nou wel niet, en zit (zogenaamt) een © op badsloef en alles wat er op lijkt, pas maar op of we slepen je voor de rechter!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:24 schreef timbob het volgende:
[..]
oh.
ohjee
wat denk jij nou wel niet! om 10 uur opstaan is luxe!! ik moest om 6uur op, dan mag je pas moe zijn, en moeilte hebben met opstaanquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:26 schreef Fool het volgende:
Grmbl..
Opstaan zuigt... ook om 10 uur
aangezien ik nu toch bedslaaf ben, lijkt het me wel eens lekker om hard aangepakt te worden...quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:26 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
wat denk jij nou wel niet, en zit (zogenaamt) een © op badsloef en alles wat er op lijkt, pas maar op of we slepen je voor de rechter!!
lamzak.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:26 schreef Fool het volgende:
Grmbl..
Opstaan zuigt... ook om 10 uur
quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:28 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
wat denk jij nou wel niet! om 10 uur opstaan is luxe!! ik moest om 6uur op, dan mag je pas moe zijn, en moeilte hebben met opstaan
quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:29 schreef realist_ik het volgende:
[..]
lamzak.!
!
Heej kewl van welke site heb je hemquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:25 schreef realist_ik het volgende:
ben even 'dust' aan 't luisteren...
noisy. beetje rush-achtig.
klinkt goed, maar niet echt voor op de vroege morgen
wordt die nieuwe ook zoiets?
ben ik vergeten...quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heej kewl van welke site heb je hem
Exploitation of subco?
Wat doe je hier?quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:28 schreef timbob het volgende:
[..]
aangezien ik nu toch bedslaaf ben, lijkt het me wel eens lekker om hard aangepakt te worden...![]()
Paardelulquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:32 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ben ik vergeten...![]()
* Is onderweg...quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:46 schreef realist_ik het volgende:
ey anders kom ik gewoon bij jou thuis werken...
zoek jij het hier maar uit
vind ik op zich wel een goeie...
Thuis werken heerst echt, vooral onder het genot van Red Bull, pizza broodjes, chips, magnetron hamburgers enzo dinges je weet wel...quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:46 schreef realist_ik het volgende:
ey anders kom ik gewoon bij jou thuis werken...
zoek jij het hier maar uit
vind ik op zich wel een goeie...
Pony pak is lekker die vind ik zelf altijd heerlijk doorbeuken door een lekker techno setquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:53 schreef realist_ik het volgende:
heb nu welcome to ibiza eruit gepikt... omdat ik de laatste tijd toch wat meer met house/deephouse bezig ben...
en pony pak ga ik uiteraard ook even proberen
ja, en alles...quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Thuis werken heerst echt, vooral onder het genot van Red Bull, pizza broodjes, chips, magnetron hamburgers enzo dinges je weet wel...
Kut! Was vergeten dat mn wagen in de garage staat! Waarom werk ik nu ook al weer thuis...quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:53 schreef realist_ik het volgende:
heb nu welcome to ibiza eruit gepikt... omdat ik de laatste tijd toch wat meer met house/deephouse bezig ben...
en pony pak ga ik uiteraard ook even proberen
Zwieeep Zwaaap Zwoiiiiip Zweeeeeeerp Zwiepzwapzwopquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:57 schreef realist_ik het volgende:
vind "enter" tot nu toe het beste...
Welke heb je allemaal gedownload nu?quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:09 schreef realist_ik het volgende:
ja... zo ongeveer...
dust, pony pak, welcome/banging to/in ibiza, enterquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Welke heb je allemaal gedownload nu?
Gaat op reacties! Heb mn layout ingesteld op 25 reacties per pagina. Vorige deel ging na twee posts op de 13e pagina dicht. Dat zouden dus 302 posts zijn...quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:15 schreef 44PJ3 het volgende:
tot aan de hoeveel post loopt dit topic nu?, niet altijd voor een deeltje 3?
en alles!
Ga zo lekker viëtnamese loempia's eten...quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:33 schreef Houzer het volgende:
Zo lunch zit er ook weer in
Ach ik heb net met een klant in een restaurant gegeten op kosten van de zaakquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:38 schreef Fool het volgende:
[..]
Ga zo lekker viëtnamese loempia's eten...![]()
Voordeeltje van thuis en alles...
Lion is beter johquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:59 schreef 44PJ3 het volgende:
net 8 boterhammen op met gare worstzal zo eens een mars ofzo uit de automaat halen
pics??quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:39 schreef realist_ik het volgende:
eui badsloefen...
Fool, je weet die alfa garage naast ARC in turnhout wel zitten hé?
stond te kijken naar zo'n ouwe maseratti die daar wel eens staat...
kwam zo'n verkoper aanrijden met zo'n nieuwe alfa GT coupé...
halleekes hoor...
ik in die bak... die wil ik!
serieus. die wil ik hebben...
Dat ding is echt geilquote:
Ik pimp liever met me auto straksquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:33 schreef 44PJ3 het volgende:
maar zullen we pimpen met onze badsloef icoon?:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hahahaquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik pimp liever met me auto straks
Niet dusquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:42 schreef Houzer het volgende:
ik ben echt productief bezig vandaag
[afbeelding]
Tsjeck mijn site maar esquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Sjeez das oud, gebruik je dat nog?
ik loop hier net de deur uit om ff te roken, wat denk je dat daar voor de deur staat....quote:
Somewhere over the rainboowwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:48 schreef realist_ik het volgende:
eui badsloefen.
setje van vroeger:
Marusha - live @ Mayday 1995
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |