Whehehehehehe. I knew it!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:11 schreef vosss het volgende:
Ow, en dattie van de Knorr is doet daar niks aan af, ik ben er trots op!
LE-ZEN!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:11 schreef MUUS het volgende:
Uit zo'n pak van Knorr zeker?.
Hell, ik kwam nooit verder dan gebakken aardappeltjes met een lap vlees en wat groentenquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehehe. I knew it!.
Man, dat kan iedereen..
ik heb de kruiden van die gebruikt, voor het vlees dus eik is het toch een eigen gerecht (ik heb er ook nog cayennepeper doorheen gemikt)quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:14 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Die is veel lekkerder
en zo is het maar netquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:20 schreef Kaaltie het volgende:
Een beetje van jezelf... en een beetje van Knorr.... toch?
Die kan je zelf ook heel makkelijk maken hoor, en dan is 'ie een stuk minder zout!quote:
Als het kant en klaar in een pak zit, waarom zou ik 'em dan in hemelsnaam zelf maken?!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die kan je zelf ook heel makkelijk maken hoor, en dan is 'ie een stuk minder zout!
Je kan moeilijk doen, maar je kan ook makkelijk doen... maar beide is lastig... dus in zekere zin ook weer moeilijk... hmmm... vaag is dat... Ik doe ook weer veel te moeilijk denk ik...quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het kant en klaar in een pak zit, waarom zou ik 'em dan in hemelsnaam zelf maken?!![]()
als je snel bent, ik heb nog een portie overquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:25 schreef Essiepessie het volgende:
Heb ik liever dan Kip tandoori, maar de kip Siam moet ik duidelijk ook eens proberen.
Omdat je er achter zal komen dat het iets meer werk (10 minuten) is, maar veel lekkerder!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het kant en klaar in een pak zit, waarom zou ik 'em dan in hemelsnaam zelf maken?!![]()
mijn ex ook altijd van dat oosters eten, kwam ik thuis van tafel, reed ik 20 minuutjes met de auto naar haar toe. Nog geen 5 minuten binnen >> eten, lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:27 schreef Baklap het volgende:
Thuis eten we meestal hollandse pot, Bij mn ex aten we best vaak kip siam, damn wat was dat heerlijk! Het had nooit uit mogen gaan
D'oh! Wat een verleidelijk aanbod!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:26 schreef vosss het volgende:
als je snel bent, ik heb nog een portie over
ja, maar die waren me op de grond gevallen met het openmaken van het zakjequote:Op donderdag 26 februari 2004 19:28 schreef Againzender het volgende:
Siam is toch met die cashewnoten er in?
de kip was gewoon van de slagerquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:29 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Het blijft me verbazen dat er mensen zijn die het 'voedsel' uit die pakken echt lekker vinden.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:30 schreef vosss het volgende:
[..]
ja, maar die waren me op de grond gevallen met het openmaken van het zakje
Gelukkig had ik nog een zak Borrelnootjes, dus ja, wat doe je dan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |