Nu wel vol.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Die andere is nog niet vol hoor!
Beterre openingspost zou ook geen overbodige luxe zijn!
Ik bedoelde meer in de zin van een leuke foto of iets dergelijks!quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Openingspost zo beter?
Leuke foto's van Feyenoord, die bestaan niet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik bedoelde meer in de zin van een leuke foto of iets dergelijks!
Ga je ook nog naar die ontmoeting met Bosvelt?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:34 schreef Cart_man het volgende:
van jou ook niet
Willem II zondag...verwacht er weinig van eigenlijk, al is WillemII de laatste tijd wat belangrijke spelers kwijtgeraakt. Zal de ontwikkelingen wel vanuit de pub in London volgen.
Leuk hè, zo'n 1001-standaard-grappen-en-grollen-boekquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke foto's van Feyenoord, die bestaan niet.
D-uhquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
Mtiliga krijgt 4 weken om zich te bewijzen als back. Beetje weinig.
Die is in Manchester...en daar ga ik niet heen, wel wat bekende van me. Groep van 30 man of zo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ga je ook nog naar die ontmoeting met Bosvelt?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:51 schreef shepherd1 het volgende:
Cock van der Palm, de zanger van o.a Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag, is op 68 jarige leeftijd overleden. (bron Rijnmondtekst)
R.I.P.
Het 2e van Boszoom.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die is in Manchester...en daar ga ik niet heen, wel wat bekende van me. Groep van 30 man of zo.
Is niet zo heel gewoon hoor. We hebben in 1997 voor het laatst gewonnen, dus ik ben benieuwd. Maar de selectie is weer redelijk fris/fit, dus misschien...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:12 schreef RedGuy het volgende:
Willem II, ik verwacht eigenlijk 'gewoon' een overwinning voor Feyenoord. Maar overwinningen zijn dit seizoen niet zo gewoon meer dus ik zeg maar niks..
Ik bedoelde dat Feyenoord als topclub gewoon hoort te winnen van Willem II, net zoals Ajax gewoon hoort te winnen van Utrecht.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:54 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Is niet zo heel gewoon hoor. We hebben in 1997 voor het laatst gewonnen, dus ik ben benieuwd. Maar de selectie is weer redelijk fris/fit, dus misschien...
Bij uitwedstrijden kan je dat 'gewoon' wel weg laten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:07 schreef Keke het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Feyenoord als topclub gewoon hoort te winnen van Willem II, net zoals Ajax gewoon hoort te winnen van Utrecht.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij uitwedstrijden kan je dat 'gewoon' wel weg laten.
Wereldtrainer die van Marwijk!quote:Op zondag 29 februari 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Eerste zege onder Bert in Tilburg toch?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[afbeelding]
Kunnen we deze niet in het veld zetten? Die lijken me in ieder geval een stuk harder dan die 11 die we er nu in hebben staan
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:49 schreef Staanplaats het volgende:
Ik verdenk Song er van z'n tweeling broer gestuurd te hebben, wat goal zeg![]()
Bij Ajax gaat het om de inborst.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
dan zou ik gelijk fan worden van Feyenoord ipv Ajax
Zo zo al wakker joh?quote:Op zondag 29 februari 2004 17:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
[afbeelding] Was ie zo mooi dan?
quote:Op zondag 29 februari 2004 17:10 schreef Staanplaats het volgende:
sub]Zo zo al wakker joh? [/sub]
Ben niet geweest, maar geloof je op je woord hehequote:Op zondag 29 februari 2004 17:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
[afbeelding] Het was me het feessie wel, niet dan?
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Mtilga speelde een verdienstelijke, harde, wedstrijd. En Ghaly is ook niet vies van een overtreding...of 2.
Pardo en Ono horen samen op het middenveld, dat sowieso!!
Dat is de helft van het bedrag dat van Persie op gaat leveren, dus dat zit wel goedquote:Op zondag 29 februari 2004 20:40 schreef twi het volgende:
Nu kost 'ie maar 3,5 miljoen euro
feyenoord en hoge transferopbrengsten zijn 2 dingen die niet samen gaan... vind 3,5 miljoen trouwens nog best veel, maar ja machlas kostte ons ook nietsquote:Op zondag 29 februari 2004 20:52 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat is de helft van het bedrag dat van Persie op gaat leveren, dus dat zit wel goed
Van Persie blijft echt nog wel een jaar bij Feyenoord.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:52 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat is de helft van het bedrag dat van Persie op gaat leveren, dus dat zit wel goed
Feyenoord Netwerk? Daar wilden ze toch een bloemetje sturen naar....quote:Op zondag 29 februari 2004 20:50 schreef BlackDraco het volgende:
ff een vraagje als laatste: Zitten hier ook mensen die lid zijn van het Feyenoord Netwerk? zo ja, welke nickname?
Allen nog gefeliciteerd met de 3-0 overwinning![]()
Kan me niet voorstellen dat er iemand voor deze vn Persie meer dan 5 miljoen euro wil betalen. Eigenlijk is 3 miljoen al meer dan genoeg voor de van Persie van de afgelopen twee seizoenen.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:03 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Wotte heeft al aangegeven dat ze van Persie NIET kosteloos uit Rotterdam laten vertrekken, en zei zelfs dat het zo maar kan gebeuren dat ie morgen een contract voor volgend seizoen ergens tekent en dat er aardig wat intresse vanuit het buitenland is.
Van mij mag hij niet snel genoeg vertrekken, speelde vandaag gewoon weer kut, en en meneer is vervolgens beledigd als hij daarom de 2e helft in de kleedkamer moet blijven.
En mijn vader is bert van marwijkquote:Op zondag 29 februari 2004 20:50 schreef BlackDraco het volgende:
Ik heb laatst van een insider gehoort dat Ruud Gullit waarschijnlijk (WAARSCHIJNLIJK) Hasselbaink probeert te krijgen. Let op: Heb het van een insider gehoort, dus er is nog niks definitief maar toch mooi als het zou gebeuren
Dan is Von Bommel je zwager!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:34 schreef InnocentFR het volgende:
En mijn vader is bert van marwijk
Of vriend............quote:Op maandag 1 maart 2004 09:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan is Von Bommel je zwager!
Schoonzoon toch?quote:Op maandag 1 maart 2004 09:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel fijn om te zien. Geen zachte hand, maar gewoon iemand onder de graszoden schoffelen als dat nodig is. Vond ze beide zeer verdienstelijk spelen en nu maar hopen dat het weer een beetje gaat draaien.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:34 schreef Sloggi het volgende:
* Sloggi is ook weer terug
Zijn wel goede gasten die Ghaly en Mtiliga. Eindelijk weer iemand achterin die niet vies is van een overtreding
Werd tijd ook!quote:Bosvelt neemt zondag afscheid van Feyenoord![/b]
Paul Bosvelt neemt zondag officieel afscheid van Feyenoord en het Legioen. Voor de wedstrijd tegen Heerenveen wordt de voormalig aanvoerder door voorzitter Van den Herik en een vertegenwoordiging van de supportersvereniging Legioen in het zonnetje gezet. Na een ereronde zal hij voor het laatst het veld van De Kuip verlaten. Feyenoord roept zijn supporters op om op tijd in het stadion te zijn om Bosvelt het afscheid te geven dat hij verdient.
Bosvelt kan dit weekend naar Nederland komen omdat zijn ploeg Manchester City niet in actie komt. Zondagavond keren Bosvelt en zijn vrouw weer terug naar Engeland.
Beetje mosterd na de maaltijd dit afscheid. Iedereen zit al met z'n hoofd bij het nieuwe Feijenoord onder Gullit, en dit seizoen beschouwen we maar als verloren. Dat afscheid had direct moeten plaats vinden. Ik vind het wel mooi dat Paultje nog ff komt hoor, daar niet van, maar de glans is er van mij toch af.quote:Op maandag 1 maart 2004 14:36 schreef Cart_man het volgende:
Reken er maar niet op.
Vind ik het wel beter wat het tweede van Boszoom heeft gedaan. Gewoon vrijdag afreizen naar Manchester (kwam ze nog tegen op vliegveld) en een wedstrijd spelen met supporters van Manchester ter ere van Bosvelt.
Idd die wouden een bloemetje sturen, maar het gaat over de gedachte achter dat bloemetje, was op zich wel komisch eigenlijkquote:Op zondag 29 februari 2004 22:04 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Feyenoord Netwerk? Daar wilden ze toch een bloemetje sturen naar....![]()
Nee ben geen lid.
Ook gefeliciteerd trouwens
Volledig mee eensquote:Op zondag 29 februari 2004 22:03 schreef Ruud_Gullit het volgende:
(...)
Van mij mag hij niet snel genoeg vertrekken, speelde vandaag gewoon weer kut, en en meneer is vervolgens beledigd als hij daarom de 2e helft in de kleedkamer moet blijven.
quote:Op maandag 1 maart 2004 09:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als ze zich er echt zo druk over maakt, hadden ze fysiek moeten reageren in het stadion!quote:Op maandag 1 maart 2004 16:17 schreef InnocentFR het volgende:
Onglofelijk hoe druk die w2'ers zich op internet zo druk maken omdat er feyenoorders in hun vakken zaten.
Ik vrees dat Heerenveen zoals gewoonlijk weer koppie onder zal gaan in de Kuip...........quote:Op maandag 1 maart 2004 14:46 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ik komend weekend in het buitenland ben. Dit keer gaat het er echt om. Doet me denken aan die wedstrijd van twee seizoen geleden aan het einde van het seizoen, ging ook om de derde plek, zo'n beetje. Wij met 1-2 voor, jullie met 3-2 winnen. Toen speelde Lurling nog bij ons
Maar hoe dan ook - wordt vast een mooie pot, twee teams met driekwart vertrouwen die beiden weten wat de mogelijkheden zijn.
Wat een tuig is dat toch...de LN-familie.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:30 schreef Luni het volgende:
K*nkerzooi, had een losse kaart voor de wedstrijd van gisteren, komen we om 14.35 aan de poort, "jullie komen er niet in omdat jullie geen Willem II clubcard hebben" Wij discuseren, maar ze hielden voet bij stuk. Politie wilde ons in het uitvak hebben, maar dat wilde het Hoofd van Bureau Veiligheid niet omdat wij geen diamond,- gold-, of sivercard hadden Nog bij een andere ingang geoprobeerd binnen te komen, maar toen kwam de politie weer met het vriendelijke verzoek weg te gaan uit de omgeving van het stadion.
Toen maar weer de kroeg ingedoken al met al weer een toffe dag gehad en een tof weekend eerst knallen op Nigtmare en gelijk doorgetrokken naar Tilburg.
In de Topic FORUM mensen bedankt op de site van Lunatic staan mij belevenissen van de dag. Al met al wel weer veel gelachen.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat een tuig is dat toch...de LN-familie.
En waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:02 schreef twi het volgende:
Voelen jullie de hete adem van Vitesse al?
Nee. Swerts en Snoyl speelde eerst ook goed achtering maar die komen ook niet meer terug .quote:Op maandag 1 maart 2004 20:41 schreef jpzegthallo het volgende:
Maar is Mtiliga een blijvertje denken jullie?
Doe wat nuttigs, vriend. Hang jezelf op.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:02 schreef twi het volgende:
Soortgelijke post te vinden in het Ajax-topic, was even benieuwd hoe jullie op zulke 'humor' zouden reagerenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:24 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
En waar slaat dat op?
Ja want vitesse is ook drie punten op ons ingelopen, net als wij op Ajaxquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:02 schreef twi het volgende:
Denk dat hier beter helemaal niks had kunnen neerzettenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:58 schreef twi het volgende:
Ok, ok, de vergelijking is niet helemaal eerlijk. Eigenlijk had ik hier natuurlijk FC Groningen of Utrecht neer moeten zetten, gezien de verhoudingen m.b.t. het verschil in punten.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:17 schreef twi het volgende:
Dat geldt uberhaupt voor iedereen alle joden in een Feyenoord-topicWaarom zou ik me er dan aan storen?
Wou net zeggen, zo'n opmerking vond ik nou niet echt van jouw niveau.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Soortgelijke post te vinden in het Ajax-topic, was even benieuwd hoe jullie op zulke 'humor' zouden reageren
Zal toch niet? Bij Excelsior was het geen uitblinker. Hij is ook geen linksback van nature. Mtiliga lijkt me gewoon een stoplap tot de originele keuzes weer fit zijn.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:41 schreef jpzegthallo het volgende:
Maar is Mtiliga een blijvertje denken jullie?
Als ie dat zo doet als de afgelopen wedstrijd, dan ben ik voorlopig wel tevreden. Blijft staan dat er toch wel een paar goede verdedigers bij moeten om komend seizoen de gatenkaas achterin een beetje dicht te houden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zal toch niet? Bij Excelsior was het geen uitblinker. Hij is ook geen linksback van nature. Mtiliga lijkt me gewoon een stoplap tot de originele keuzes weer fit zijn.
Ik kan 't wel waarderen, hoewel niet erg origineelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Soortgelijke post te vinden in het Ajax-topic, was even benieuwd hoe jullie op zulke 'humor' zouden reageren
Eerst Mensah, toen Seedorf en nu Boukhari...wit-rood-wit wordt zeker jullie nieuwe uitshirt?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:18 schreef Stefkuh het volgende:
Eerst Schreuder... toen Babos... en nu Feher, Penders en Engelaar... gaan jullie in't geel zwart spelen volgend jaar ofzo??!!!
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:18 schreef Stefkuh het volgende:
Eerst Schreuder... toen Babos... en nu Feher, Penders en Engelaar... gaan jullie in't geel zwart spelen volgend jaar ofzo??!!!
Je mag Penders en Engelaar houden hoor. Stel prutsers, horen goed thuis in Breda...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:18 schreef Stefkuh het volgende:
Nieuw stadion?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:37 schreef Showtime het volgende:
Zondag naar mijn clubbie in Rotterdam om Bosvelt te groeten. Relax met een patat met in me hand waar ze in die hoeren Arena nooit van hebben gehoord.
Ben benieuwd hoe ze het nieuwe stadion gaan noemen die over ongeveer 10 jaar gebouwd zal zijn.![]()
De plannen zijn dat uiterlijk over 10 jaar een nieuw stadion is gebouwd in Rotterdam voor Feyenoord. Dit ivm het huidige stadion die dan niet meer voldoet aan de veiligheidseisen of iets dergelijks, het is ieder geval noodzakelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:38 schreef Sloggi het volgende:
Nieuw stadion?
Nou ik heb liever De Kuipquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
De plannen zijn dat uiterlijk over 10 jaar een nieuw stadion is gebouwd in Rotterdam voor Feyenoord. Dit ivm het huidige stadion die dan niet meer voldoet aan de veiligheidseisen of iets dergelijks, het is ieder geval noodzakelijk.
Ik hoorde dat een aantal supporters van Feyenoord wat inside info pas hebben bemachtigd waaruit bleek dat het stadion meer dan 70.000 bezoekers kan opvangen.![]()
70.000 vind jij wel goed?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
De plannen zijn dat uiterlijk over 10 jaar een nieuw stadion is gebouwd in Rotterdam voor Feyenoord. Dit ivm het huidige stadion die dan niet meer voldoet aan de veiligheidseisen of iets dergelijks, het is ieder geval noodzakelijk.
Ik hoorde dat een aantal supporters van Feyenoord wat inside info pas hebben bemachtigd waaruit bleek dat het stadion meer dan 70.000 bezoekers kan opvangen.![]()
Idd, we krijgen 'm nu al met moeite volquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:20 schreef twi het volgende:
70.000! Wow! Wat gaat het daar fucking stil worden in zo'n kwart gevulde Kuip II!
Staal heeft niet het eeuwige leven.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:32 schreef Sloggi het volgende:
De Kuip is zonder enige twijfel het mooiste stadion van Nederland. Een nieuw stadion bouwen zou te triest voor woorden zijn
Je kan toch gewoon elke 10 jaar renoverenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Staal heeft niet het eeuwige leven.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon elke 10 jaar renoveren
Zulk supporters wil ik niet eens zien in een nieuw stadion. Feijenoord is "hot" dus we nemen daar maar een seizoenskaart van...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:13 schreef Showtime het volgende:
Feyenoord zal daardoor vast en zeker de eer behouden de eerste keuze te worden voor Internationale wedstrijden. Het is pas over 10 jaar jongens, tegen die tijd heeft Gullit ons al naar meerdere Europa Cup 1's geleid! Moeten we die supporters toch ergens kwijt kunnen.![]()
quote:Nieuw stadion
Nog een hot item: een nieuw stadion. Aanleiding vormde een interview met stadiondirecteur Jan van Merwijk in o.a. het Rotterdams Dagblad. Daarin werd voor de zoveelste keer de Waalhaven als nieuwe locatie voor een multifunctioneel stadion met een dak en 70.000 plaatsen genoemd. Sommige supporters vermoeden dat de plannen al in een vergevorderd stadium zijn. Enkelen vroegen zelfs tekeningen op van het Havenplan 2020, en daarin staat het nieuwe stadion reeds getekend. Swart vertelde dat de Waalhaven een mogelijke locatie is die helaas is uitgelekt. Maar er zijn nog meer ‘witte’ plekken in Rotterdam waar een nieuw stadion gebouwd zou kunnen worden. De supporters maakten duidelijk dat een nieuw stadion wat hen betreft komt te staan in de buurt van De Kuip.
Bron: http://www.fr-fans.nl/nieuws_014.htm
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:40 schreef -F- het volgende:
70.000 zal makkelijk vol te krijgen zijn hoor, vraag alleen niet met wat voor publiek. Voetbal is populair tegenwoordig. De supporters met een echt clubhart zullen steeds minder te zien zijn in de stadions als het zo doorgaat. De sfeer zal er alleen maar minder op worden ben ik bang voor. En Twi, als ajacied heb je op dit gebied totaal geen recht van spreken... Bij jullie is er ook een groot theater uit de grond gestamt en om nou te zeggen dat er bij juliie geen bobos zittenWij Feyenoorders zijn niet voor niets bang dat het de zelfde kant op gaat zoals het bij jullie is gegaan, sinds de bouw van de Amsterdam Arena.
Toffe verdeding idd.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:20 schreef methodmich het volgende:
Oei, vdB en Ghali. Ik voorzie een stevige nederlaag.
mee eens, suc6 supporters of hoe je ze ook wil noemen kun je het beste buiten laten, die vernielen de sfeer ook vaakquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:05 schreef Cart_man het volgende:
Denk niet dat Feijenoord in staat is om Bosschaart aan te trekken...toch wel jammer.
[..]
Zulk supporters wil ik niet eens zien in een nieuw stadion. Feijenoord is "hot" dus we nemen daar maar een seizoenskaart van...
Nee joh!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:40 schreef -F- het volgende:
Feyenoorders zijn niet voor niets bang dat het de zelfde kant op gaat zoals het bij jullie is gegaan, sinds de bouw van de Amsterdam Arena.
Zou jammer zijn, maar ja we hebben nog altijd lazovicquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Kut als Buffel niet speelt zondag!
Inside info: Over 15 jaar komt er een nieuw Stadion. Deze zal naar hoge waarschijnlijkheid gebouwd worden op een nog te dempen stuk Waalhaven. De bouw is noodzakelijk omdat de 'nieuwe' Kuip er dan ook alweer 25 jaar staat (vanaf 1994), Feijenoord graag haar 5-Sterren status wil behouden en er weinig tot geen uitbreidingsmogelijkheden zijn op de huidige lokatie.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Kuyt als Buffel niet speelt zondag!
Oh, wacht even.. Jij bent er zo een die denkt dat Stadion Feijenoord N.V. en Stichting Feyenoord hetzelfde is.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:20 schreef twi het volgende:
Ach, liever mensen die niks van gras afweten, dan mensen die niks van voetbal afweten
juistquote:Op zondag 7 maart 2004 17:06 schreef twi het volgende:
Tuurlijk, scoort Kezman niet dan scoort Park wel
Van mij mogen ze het ook, graag zelfs! maar Kezman is er niet bij als het goed is dus dat is een voordeeltje voor Feyenoord. Al zal PSV wel in beroep gaan om zo Kezman toch erbij te hebben voor de wedstrijd tegen Feyenoord.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:30 schreef marconmgn het volgende:
Ik hoop dat feyenoord gaat stunten volgende week, maar ik vrees het ergste...
Lijden, bedoel je neem ik aan...quote:Op zondag 7 maart 2004 16:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het afscheid was prachtig, de wedstrijd deed pijn aan deogen. Ghaly mag volgende week trouwens wel weer de defensie leiden
quote:Op zondag 7 maart 2004 22:25 schreef jpzegthallo het volgende:
Lodewijks
Song v Wonderen Paauwe Mtiliga
Ono Pardo
Smolarek v Persie ( LANGS DE ZIJLIJN, NIET IN DE SPITS KUTTEN)
Buffel Kuyt
Kuyt is alsnog 3 klassen beter dan Lazovic.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Kuyt
speelde echt kut hoor gister gewoon alles ging fout.
quote:Op zondag 7 maart 2004 18:36 schreef BlackDraco het volgende:
Volgende week: k hoop toch zo dat feyenoord daar voetbalt zoals ze de laatste 10/15 min hebbe gedaan vandaag en pisvee met dik 5-0 onderuit gaatMaar toch vrees ik helaas het ergste ondanks de afwezigheid van de kerstman
Zal ik solliciteren daar?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:14 schreef Luni het volgende:
Trouwens Chris Woerts gaat weg als Marketing Director, per 01-07-2004 gaat hij voor de ENV werken.
over 30 jaarquote:Op maandag 8 maart 2004 13:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zal ik solliciteren daar?
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:18 schreef mitt het volgende:
over 30 jaar
Op dit gebied geloof ik Borst wel.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:24 schreef FrankyMcG het volgende:
@mitt, dat was iets wat Hugo Borst gisteren beweerde inderdaad. Tevens zouden van Persie en Van Marwijk op oorlogsvoet met elkaar leven.
Overigens iemand die interviews gelezen in de Hand in Hand? Interview met Zoetebier druipt de frustatie vanaf van de kant van Zoetebier.
Buffel interview was zeer aardig!
Dat zou wel geweldig zijn.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:21 schreef mitt het volgende:
volgens mij staat het hier nog niet, maar van Hanegem is gepolst als 2e assistent naast Petrovic en onder Gullit.
Dat is goed nieuws...nu nog Jan D. Zwart, van den Herik en zo...quote:Op maandag 8 maart 2004 13:14 schreef Luni het volgende:
Trouwens Chris Woerts gaat weg als Marketing Director, per 01-07-2004 gaat hij voor de ENV werken.
Meschien dat wel maar zondag was die kut.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:55 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kuyt is alsnog 3 klassen beter dan Lazovic.
Ik snap die verheerlijking niet, wat een kutspeler die Lazovic.
En ik denk dat een middenveld Pardo - Ono te licht is.
Die deal is nog slechter dan Partizan 7 miljoen betalen en Lazyvic krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2004 11:56 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Gewoon van Persie voor 3 miljoen wegdoen, en voor dat geld Bosschaart halen!
Ah, dit is dus het crisis topic van de weekquote:Op maandag 8 maart 2004 13:28 schreef Suijk het volgende:
*snif snif* jullie ook een crisis??
Tsja, wat moeten ze dan? Door blijven gaan met deze kut-selectie? Zichzelf zwaar in de schulden werken om goede spelers te kunnen kopen? Ik ben het er mee eens dat het bestuur het helemaal verkeerd aanpakt, maar ze kunnen niet veel anders, hoogstens wat professioneler in de media treden dan dat ze nu doen.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:47 schreef Speed1971 het volgende:
Klote club ook dat Feyenoord.
De hele affaire Gullit verdient geen schoonheids prijs.
De hele affaire Bosschaart al helemaal niet. Beetje als een stelletje mongolen 750.00 bieden voor die speler en er aan toevoegen dat als Utrecht hem niet verkoopt voor dat bedrag dat hij dan wel volgend seizoen (2005-2006) wel gratis de Kuip in komt lopen.En dan nu lopen janken dat Utrecht het eea in de media heeft gebracht.
Dan denk je alles te hebben gehad en dan dient zich nu al weer een nieuwe affaire aan. Van Hanegem. Hebben ze bedacht omdat zij hem niet kunnen betalen wat zo`n vent hoort te verdienen dat hij ook maar ass-coach van Oranje moet blijven en voor de rest maar in de Kuip kan werken en daar nog wat extra peulenschillen kan verdienen. Wie gaat nou eens vertellen aan Horientje dat het zo niet werkt?
Oja en dan ook nog dat zielige afscheid van Paul. Krijgt ie een bloemetje en een shirtje van Feyenoord. De leiding van Feyenoord kan nog een hoop leren van haar eigen aanhang......
Dat zeg ik dus...................Feyenoord kan veel leren van haar aanhang. Ik bedoelde dus dat Feyenoord (de leiding) erg weinig heeft gedaan..............quote:Op maandag 8 maart 2004 17:40 schreef CiN het volgende:
Dat afscheid van Paultje was heus wel meer dan een bosje bloemen en een t-shirt! Ja had de sfeer in de Kuip eens moeten voelen en al die spandoeken moeten zien!
Op www.feyenoord.net staan nu een paar foto's. Dan kan je het zelf zien!
Denk misschien ook maar beter. Veel mensen hadden het denk ik niet kunnen waarderen als bepaalde figuren van de leiding, Bosvelt hadden toegesproken, zeker gezien de geschiedenis.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:59 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus...................Feyenoord kan veel leren van haar aanhang. Ik bedoelde dus dat Feyenoord (de leiding) erg weinig heeft gedaan..............
van persie deed paar keer klappen en buigen, maar voor de rest gingen ze idd verder. Bosvelt omarmde nog wel iemand die ook balletje aant trappen was, ik weet ff niet meer wie.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:03 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Denk misschien ook maar beter. Veel mensen hadden het denk ik niet kunnen waarderen als bepaalde figuren van de leiding, Bosvelt hadden toegesproken, zeker gezien de geschiedenis.
Wat me wel verbaasde was de wisselspelers gewoon door gingen met rondootje, heb ze niet zien klappen ofiets? Of heb ik het nou gewoon over het hoofd gezien?
Volgens mij was dat om 22:45 bij SS.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:19 schreef Cart_man het volgende:
Was dat interview wat door Humberto Tan werd gedaan nog wel uitgezonden?
Onoquote:Op maandag 8 maart 2004 19:52 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
van persie deed paar keer klappen en buigen, maar voor de rest gingen ze idd verder. Bosvelt omarmde nog wel iemand die ook balletje aant trappen was, ik weet ff niet meer wie.
Weer met de stopwatch op de bank gezeten bij Studio Sport: lekker belangrijkquote:Op maandag 8 maart 2004 13:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Het hoogtepunten van de dag waren de gezelligheid bij DHZ en het mooie afscheid van Bosvelt waar ze bij de NOS zowaar 10 sec. aandacht aan schonken.
Die Saeijs is volgens mij wel een goede speler. Bij ADO speelt ie sterk sinds z'n terugkeer na blesure. Hopen dattie zich wat beter ontwikkelt dan Olfers en Loovens.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:35 schreef JeroenV het volgende:
Tuyp gaat naar Feyenoord, Seas ofzo van ADO naar Excelsior.
Hij wou "Enkel en alleen naar Arsenal".quote:Op maandag 8 maart 2004 22:06 schreef jpzegthallo het volgende:
Tottenham wil van Persie misschien kopen.. Hopen dattie wat beter gaat spelen door dit nieuws
Tuyp is toch niet Feyenoordwaardig, kom nou zeg.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tuyp is wel een goeie, Rajcomar noemt Hans Kraay Jr. "U", dus die is iig beleefd en Saeijs is minder dan Olfers
Aan beleefdheid heb je ook niet veelquote:Op maandag 8 maart 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tuyp is wel een goeie, Rajcomar noemt Hans Kraay Jr. "U", dus die is iig beleefd en Saeijs is minder dan Olfers
Mwaoh, ik denk dat dat nog wel eens wat kan worden in de toekomst. Harde werker, goede techniek en een goed schot, past wel bij Feyenoord, de overige namen zijn een stuk minder.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:04 schreef BVO het volgende:
Tuyp is toch niet Feyenoordwaardig, kom nou zeg.![]()
Gelukkig maar...quote:8-03-2004 | 22:54
FEYENOORD: GEEN BELANGSTELLING VOOR SAEIJS EN TUYP
Feyenoord heeft geen belangstelling in ADO Den Haag-verdediger Jan-Paul Saeijs en ook niet in Jack Tuyp van Volendam. In het programma Voetbal Insite van maandagavond werd gemeld dat Feyenoord beide spelers voor het nieuwe seizoen zou hebben aangetrokken. De leiding van Feyenoord meldt dat met beide spelers geen enkel contact is en dat er ook niet van zal komen
Bron: feyenoord.nl
Juich niet te vroeg, misschien zijn die wel te duur en krijgen we zo : "Wél belangstelling voor Danny Guyt, Jan Burgen en Fabio Caracciolo"quote:Op maandag 8 maart 2004 23:21 schreef FLR het volgende:
[..]
Gelukkig maar...
Jij piept wel anders als je er volgend jaar voor moet juichen bij het betreden van het veld...quote:Op maandag 8 maart 2004 23:45 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Whatever
Inderdaad, Figo en Roberto Carlos schijnen niet bij te willen tekenen bij Real.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef marconmgn het volgende:
Waarom koopt feyenoord niet gewoon een keer een echte topper![]()
Het is Feijenoord met een F, een hoofdletter!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef marconmgn het volgende:
Waarom koopt feyenoord niet gewoon een keer een echte topper![]()
Feijenoord investeerd al jaren lang in spelers die stuk voor stuk een flop zijn geworden. Ze investeren niet op de juiste manier en leggen te erg de nadruk op bepaalde posities van het team. De hele verdediging is in de afgelopen jaren verwaarloosd, spelers worden gekocht en nooit gebruikt. Dondé wordt gehaald op basis van een videoband.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:11 schreef jojomen4 het volgende:
Hoezo zijn ze verkankerd bezig geweesst dan? Ze zijn de enige top 3 club die afgelopen jaren nog geen verlies hebben gehad en het zal ook wel een van de weinig clubs zijn waar het budget nog goed geregeld wordt.
Verder is het nu wel duidelijk dat ze 1 dure investering gaan doen voor volgend seizoen en dat wordt 1 centrale verdediger uit het buitenland. Van mij mogen ze er ook wel 2 halen want verdedigend vind ik het maar zwak en aanvalllers hebben we wel genoeg.
Nee, maar als de club die je aanmoedigt al maanden lang prut speelt heb je ook geen zin meer om te gaan zingen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind die aanhang van ons de laatste maanden ook niet echt om over naar huis te schrijven!
Sikora.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:53 schreef zjroentje het volgende:
Tuyp en Saeijs.
Verleidelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Sikora..
Sonck..
Die zal wel naar PSV gaan denk ik, misschien in combinatie met een overgang van Kezman.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:42 schreef DivineJester het volgende:
Ik zag dat Hasselbaink bij Chelsea weg wil als ie niet regelmatig speelt. Misschien iets voor Feyenoord, ruilen met van Persie?
Van Persie voor Kezman?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zal wel naar PSV gaan denk ik, misschien in combinatie met een overgang van Kezman.
ohquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Hasselbaink naar PSV stupid
Voor Danny Guyt hebben ze achter het net gevist, die gaat naar RBC.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Voetbal Insite meldt dat Feyenoord bezig is met enkele spectaculaire transfers. De selectie zal worden versterkt met Prince Rajcomar, Jack Tuyp en Jan-Paul Saeijs. Waanzinnige spelers voor het grote Feyenoord. De hand van Wotte is nu al zichtbaar. Ik vermoed dat voor het weekend nog de transfers van Danny Guyt (Top Oss), Jan Burg (FC Den Bosch, transfervrij) en Fabio Caracciolo (MVV) zullen worden afgerond. Wellicht zullen enkele spelers tijdelijk worden gestald bij Excelsior om te rijpen.
Je kan niet alles willen. En Song speelt best aardig de laatste wedstrijden. Want we hebben gewoon ff geen andere rechtsback.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
oh
Ik zie liever Hasselbaink en Kezman naar Feyenoord, in ruil voor Song en van Persie
Daar heb jij weer gelijk in. Hopen dat de Spurs RvP willen halen voor een leuk bedragje, dan kunnen we misschien nog een paar leuke verdedigers halen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:09 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Je kan niet alles willen. En Song speelt best aardig de laatste wedstrijden. Want we hebben gewoon ff geen andere rechtsback.
Die ben je kwijt...mocht van Persie nog verkocht worden dan zal Bosschaart wel met dat geld gehaald worden denk ik.quote:FEYENOORD ZIET VOORLOPIG AF VAN BOSSCHAART
Feyenoord ziet voorlopig af van Pascal Bosschaart, zo meldt de nieuwe Feyenoord Krant. FC Utrecht blijft een transferbedrag vragen dat de Rotterdammers niet willen betalen voor de speler, die in de zomer van 2005 transfervrij is. Feyenoord zegt nu anderhalf jaar te zullen wachten. Bovendien vindt Mark Wotte het niet correct dat Martin Sturkenboom, voorzitter van FC Utrecht, een bod in de publiciteit heeft gebracht dat volgens de technisch manager helemaal geen officieel bod is.
FC Utrecht wilde Anthony Lurling of Ebi Smolarek in de transfer betrekken. ‘Maar Smolarek en Lurling zijn voor ons geen ruilobjecten’, zei Wotte in de Feyenoord Krant.
Wanneer niet!quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:17 schreef methodmich het volgende:
Franky is dronken?
Tsss, die haalt bij lange na het niveau van Feijenoord niet hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Feyenoord echt een goede linksback wilt hebben, moeten ze Roberto Carlos kopen!
Tot zover mijn nuttige bijdrage!
Song heeft vorige week een bal een x goed geraakt en hij speelt dus gelijk aardigquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:09 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Je kan niet alles willen. En Song speelt best aardig de laatste wedstrijden. Want we hebben gewoon ff geen andere rechtsback.
En maar niet willen zeggen dat het zijn mobiel wasquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Zo Gullit ze mobieltje ging net af op tv.
wat een kut geluid .
Weet je niet meer toen 'ie die penalty veroorzaaktequote:Op woensdag 10 maart 2004 21:49 schreef Luni het volgende:
[..]
ik heb song nog nooit een sliding zien maken.
Oh ja, was tegen Teplice toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Weet je niet meer toen 'ie die penalty veroorzaakte
Ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Oh ja, was tegen Teplice toch?
Het schijnt dat er meerdere Bundesliga clubs achter Hill aanzitten, maar dan nog, ik wil bij Feyenoord een topverdediger zien. Een grote sterke verdediger.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:12 schreef Cart_man het volgende:
Begin me toch af te vragen waar Feijenoord nu mee bezig is.
Tuyp en Saeijs worden voor Excelsior gehaald vertelde Gullit afgelopen woensdag bij Studio sport. Ga ik me afvragen waar nu eigenlijk de prioriteiten van Feijenoord liggen. Jonge spelers halen met het oog op de toekomst of nu een aantal goede versterkingen halen voor volgend seizoen. Ga nu geen spelers halen die voor Excelsior worden gehaald, die zoeken het zelf maar uit. Feijenoord is eerste prioriteit nu.
Gaat nog een lastige klus worden voor Wotte en Gulit om Feijenoord klaar te stomen voor volgend jaar. Delano Hill zit ik ook niet op te wachten, al weet ik niet hoeveel beter hij is geworden na zijn tijd bij Willem II. Het feit dat je nooit meer wat van hem hoort zegt mij wel genoeg.
Verdedigers halen uit Scandinavië vind ik wel een goed idee...hebben iig al een betere mentaliteit dan die tropische verrassingen uit het Zuiden.
Hoorde trouwens dat het afscheid van Kees van Wonderen gepland staat bij de oefenwedstrijd tegen Bennekom op 25 mei. Waarom niet gewoon in de Kuip?
Pecuniaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:16 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als Glasgow Rangers Boumsong kunnen halen, waarom kunnen wij geen grote verdediger halen?
Juist, vrouwe pecunia zetelt niet in huize de Kuip. Een ervaren, goede speler moet voor Feyenoord kiezen uit clubliefde ofzo, anders komen ze niet snel.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Pecunia
Hij is daar begonnen als voetballer.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:12 schreef Cart_man het volgende:
Hoorde trouwens dat het afscheid van Kees van Wonderen gepland staat bij de oefenwedstrijd tegen Bennekom op 25 mei. Waarom niet gewoon in de Kuip?
Weet niet of het zijn officiele afscheid is, maar ze spelen een aantal oefenwedstrijden na de competitie, waaronder een wedstrijd tegen Bennekom.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:12 schreef Cart_man het volgende:
Al dat gestal bij Excelsior, doodziek word ik ervan ik w il gewoon een paar fatsoenlijke verdedigers meer niet, is dat nou te veel gevraagd!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:24 schreef methodmich het volgende:
Sowieso... Saeijs halen voor Excelsior. Die knul is 25, als je die daar 2 jaar neerzet is ie 27. Voor Excelsior haal je toch juist jonkies?
Nee nu wil iedereen aankopen die er gewoon staan,quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:43 schreef Sloggi het volgende:
Iedereen wil aankopen voor de toekomst maar als ze gestald worden bij Excelsior is 't ook weer niet goed
Het is wel een Rotterdammer.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:38 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben Delano Hill een aanbieding gedaan.
Wie?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:38 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben Delano Hill een aanbieding gedaan.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:52 schreef methodmich het volgende:
Oud-speler van Den Bosch en Willem II. Speelt al enkele jaren bij Hansa Rostock en is daar een gewaardeerde mandekker. Atletisch wel, maar of hij echt de man is waar Feyenoord op wacht..
Feyenoord heeft gewoon dragende/leidende spelers nodig, type Paultje of Pierre ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:52 schreef methodmich het volgende:
Oud-speler van Den Bosch en Willem II. Speelt al enkele jaren bij Hansa Rostock en is daar een gewaardeerde mandekker. Atletisch wel, maar of hij echt de man is waar Feyenoord op wacht..
Ik denk nog steeds dat een middenveld Pardo - Ono te licht is, en dat van Marwijk het met me eens is.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:24 schreef Cart_man het volgende:
Het is altijd afwachten hoe een speler het bij Feijenoord gaat doen. Zit alleen niet echt te wachten op Hill eigenlijk.
Bert is ook weer lekker bezig door Ghaly morgen te laten beginnen ten koste van Pardo.
Was het vorig jaar niet het tandem Ono - Pardo dat van Bommel en die ander afstopten in de wedstrijd psv-Feijenoord?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:44 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat een middenveld Pardo - Ono te licht is, en dat van Marwijk het met me eens is.
Zo'n middenveld kun je wel proberen tegen FC Zwolle, maar niet tegen PSV.
Verdient Pardo, die de laatste weken zeer verdienstelijk liep te voetballen, geen kans dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:11 schreef MrWizzel het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat de tandem Ono-Pardo op het moment fysiek te kort komt om het middenveld te overheersen. Ik kan me er wel in vinden om Ghaly naast Ono neer te zetten. Hij verdient wel een kans naar mijn mening.
Neequote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet het tandem Ono - Pardo dat van Bommel en die ander afstopten in de wedstrijd psv-Feijenoord?
Vind je het gek als je voor de eerste keer centraal achterin speeltquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:20 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Verdient Pardo, die de laatste weken zeer verdienstelijk liep te voetballen, geen kans dan?
Ghaly heb ook pas 2,5 wedstrijd gespeeld, en vond hem nou niet goed vorige week.
Dus dan mag je ballen te kort spelen, en totaal verkeerd beoordelen? Die Ghaly heb nog niks laten zien, en we lopen weer met hem weg. Ik had liever Pardo zien spelen..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee
[..]
Vind je het gek als je voor de eerste keer centraal achterin speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |