Ik doe niet mee. Jij?quote:Wim-Bob heeft het allemaal prima voor elkaar, maar misschien is jouw cijferlijst iets minderoverweldigend. In dat geval heeft Radio 538 de oplossing voor je! Mail Niels Hoogland jouw cijferlijst en maak kans op een echte Nerd om jou bijles te geven, zodat je je eindexamens wél haalt!
Luister de komende week van maandag tot en met donderdag naar Niels Hoogland tussen 19.00 en 22.00 uur. Mail je cijferlijst naar Niels@radio538.nl en misschien zit jij straks wel met een echte Nerd rond de tafel om van jouw wiskundekuiltje een knobbel te maken!
Het hoeft geen wiskunde te zijn, want ook voor economie of een lastige taal hebben wij een Nerd op voorraad!
Aangeboden door Studentenwerk.nl. Hét adres voor jong talent.
Klik hier en stuur je cijferlijst naar niels@radio538.nl
Ik doe niet aan spemmen, Jij?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik doe niet mee. Jij?![]()
![]()
Nee hoor, ik koppel dit bericht aan een vraagstellingquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:12 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik doe niet aan spemmen, Jij?
Ik doe niet aan janken, jij?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:12 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik doe niet aan spemmen, Jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |