quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:24 schreef Mariposa het volgende:
Spindizzy gefeliciteerd zeg! Wat is de procedure nu? Zijn jullie al aangemeld, moet dat nog gebeuren en weet je al snel op welke plaats je staat?
Het rapport is naar Meiling (vergunninghouder) en nu is het wachten tot we op mogen draven voor een intakegesprek. Ik verwacht dat we ergens eind april wel op een wachtlijst zullen staan. Vanaf dan is het alleen nog maar wachten, wachten en wachten.
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:28 schreef LadyS het volgende:Ik zag dat de toestemming tot ergens in 2007 geldig is.. Stel nou dat je dan nog geen kindje toegewezen hebt gekregen (hoe noem je dat eigenlijk
![]()
) wordt de toestemming dan automatisch verlengd. Of moet je weer een aantal procedures doorlopen?
Als ik het goed begrijp krijg je na die drie jaar dan nog een gesprek met de Raad voor de Kinderbescherming om vast te stellen dat er in die tussentijd geen al te grote veranderingen hebben plaatsgevonden (denk bijv. aan ziekte, werkloosheid) en daarna wordt de toestemming met nog drie jaar verlengd.
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:35 schreef Rewimo het volgende:Enne, wat gaan jullie kopen? Vast een knuffel of zo
Boekjes
![]()
Ik ben nu eenmaal een boekenjunk. En breigaren
![]()
Voor een kabeltruitje
![]()
Bedankt voor alle felicitaties
![]()
Het is vandaag ook wel een echte feestdag voor ons (we hebben zelfs de katten dubbel zoveel blikvoer gegeven om het te vieren). Jullie zouden mijn man 's moeten zien, die zit me een partij te glimmen en te glunderen
![]()
En straks lekker uit eten