quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
jup ik heb er wel eens van gehoord
maar ik weet niet maar of dat nou via de tv of via internet was.
schijnt in amerika ook wel eens gebeurd te zijn
*op zoek gaat*
zal wel een urban legend zijn die eens in de zoveel tijd de kop opsteekt dusquote:Dé canard van de Volkskrant in 1996 was het verhaal van journalist Jan Haerynck over de ontvoering van een meisje uit Disneyland Parijs - een klassieke urban legend die internationaal bekend staat als ‘The Attempted Abduction’. Maar ook veel gebeurtenissen en verhalen die ergens tussen feit en fictie inzitten, komen in de krant. Niet alleen door fouten, maar ook omdat het niet anders kan. De essentie is immers juist die verwevenheid van verhalen met het dagelijkse leven en vice versa.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
hier een mooi stukje
alleen de websitenaam is ietwat bedenkelijk maargoed
http://www.volkertvanderg(...)n_en_de_efteling.htm
klinkt eerder als een domme grap van een paar andere kinderen: kaalscheren en make-up opdoen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand wel eens het verhaal gehoord, van ontvoeringen (bijna ontvoeringen) van jonge kinderen in pretparken. Kinderen worden weggelokt bij hun ouders en worden dan ergens in een hoekje kaalgeschoren en ontvoerd. Het is een keer geprobeerd maar de moeder van een kind stond bij de uitgang en herkende haar kind helemaal kaalgeschoren en make-up op. Heeft iemand hier wel eens van gehoord?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeker in het rijtje "smiley, schaakbord of verkrachting?"
quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
wel gehoord ja, hadden een meisje jongenskleertjes aangetrokken en het haar kortgeknipt en een petje opgezet en zo het park proberen uit te smokkelen.
dat is echter niet gelukt omdat het park heel goed beveiligd is met allerlei zichtbare en onzichtbare camera's.
zoeits wassut geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |