quote:(Bron: deCursor)
De Nederlandse afdeling van de Business Software Alliance heeft een kliksite opgezet. Daarmee hoopt de vereniging van grote softwarebedrijven tips binnen te krijgen over het illegaal gebruik van software bij bedrijven of de distributie van illegale software door personen of via het Internet. De BSA had al een kliklijn, een gratis telefoonnummer waar je terechtkon met tips. De organisatie belooft 10 procent van de geïncasseerde schadevergoeding uit te betalen aan de tipgever, met een maximum van 20.000 NLG (370.000 BEF / 9.100 EUR). Verklikker spelen kan nu dus niet alleen via de telefoon, maar ook via het Net.
http://www.softwarepiraterij.nl/
Dit kan ook alleen maar in Nederland. Een beetje elkaar laten verlinken zeg. En er nog
voor betalen ook.
Stelletje NSB'ers.
En waar gaat de rest van dat geincasseerde geld naartoe? Vast niet naar de softwaremakers. Dat verdwijnt wsch rechtstreeks in de zakken van de BSA maffia.
Wat ik denk dat er gebeurt is dat bedrijven hun concurrenten gaan verlinken waardoor die in elk geval een hoop tijd kwijt zijn.. Dat zou wel *erg* smerig zijn..
Maar bij dit soort gevallen worden 10-100 bedrijven gepakt, en de rest gaat dan lekker licenties bijkopen. Doel geslaagd.
quote:Te zot voor woorden, vraag me af wat ze prive zelf allemaal illegaal gebruiken.
Op maandag 16 juli 2001 15:50 schreef Schorpioen het volgende:
Stelletje NSB'ers.
Tuig ............................
quote:Geef me ff al je gegevens, ik doe het wel voor je
Op dinsdag 17 juli 2001 12:24 schreef dontcare het volgende:
Mijn computer staat vol met illigale software, muziek en divx
Mocht iemand mij aangeven ik wil 10%
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |