Dat doe je nu dus toch.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:50 schreef Riann het volgende:
nah laat ik hier maar niet aan mee doen
Je maakt notities?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
lurkmodus aan
*note to myself..*quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je maakt notities?
In het echt gaan we enkel lekker zoenen en huggen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:54 schreef Barb het volgende:
Hey, zeg ff of jullie zaterdag ook zo gaan doen of dat het alleen maar virtueel een grote bek is en in het echie drie keer niks, want dan stel ik me daar vast op in.
oooooooooh, dan is het goedquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:57 schreef Libris het volgende:
Disclaimer: Ik suggereer niet dat een van de twee of beide dames transseksueel zijn
Daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:54 schreef Barb het volgende:
Hey, zeg ff of jullie zaterdag ook zo gaan doen of dat het alleen maar virtueel een grote bek is en in het echie drie keer niks, want dan stel ik me daar vast op in.
LOGS! LOGS! LOGS!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:01 schreef Riann het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in
hebben we net over msn ook over gesproken
Nah laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
LOGS! LOGS! LOGS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |