abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2004 @ 11:35:42 #1
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17370520
Is aphex twin (richard D james) eigenlijk nog te boeken... voor feesten??

Waar kan ik deze vraag heensturen ?

Of weet iemand hier ...hoe en wat.. ?

bvd
I got a problem solver, and his name is Revolver.
  donderdag 26 februari 2004 @ 11:36:27 #2
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_17370531
Ik zou het via Warp records proberen...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 26 februari 2004 @ 11:44:44 #3
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17370696
ja daar dacht ik ook al aan...
pi_17372067
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik 'm vanmiddag wel even persoonlijk zou spreken
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:51:09 #5
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17372118
ik heb nu een mail gestuurd naar zijn booking agent... gewoon wat info aangevraag en wat vragen gesteld

hij zal vast wel duur zijn die richard D james.... of mischien juist niet..
  donderdag 26 februari 2004 @ 15:17:02 #6
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17374851
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:51 schreef ill_Bill het volgende:
ik heb nu een mail gestuurd naar zijn booking agent... gewoon wat info aangevraag en wat vragen gesteld

hij zal vast wel duur zijn die richard D james.... of mischien juist niet..
Ik heb op de Rephlex site weleens gelezen dat ie alleen maar te boeken is als er ook een grote Rephlex show aan vast wordt geplakt met andere artiesten van zijn label.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 26 februari 2004 @ 15:19:50 #7
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17374927
*dubbel*

[ Bericht 94% gewijzigd door Weakling op 26-02-2004 16:21:32 (dubbel) ]
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 26 februari 2004 @ 15:20:55 #8
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17374948
fuck him, gaat ik wel ergens anders aankloppen
pi_17375066
Nou je hebt het iig geprobeerd he!

Ik denk dat je voor welke artiest dan ook toch iets meer je best zult moeten doen dan maar de labels website te gaan (wat trouwens www.rephlex.com is) en dan een mailtje te sturen.
Maar als het lukt iets cools te regelen, zeg dat dan ff hier, komen er misschien meer mensen dan alleen je familie en kennissen
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:00:28 #10
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17375706
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 15:27 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Nou je hebt het iig geprobeerd he!

Ik denk dat je voor welke artiest dan ook toch iets meer je best zult moeten doen dan maar de labels website te gaan (wat trouwens www.rephlex.com is) en dan een mailtje te sturen.
Maar als het lukt iets cools te regelen, zeg dat dan ff hier, komen er misschien meer mensen dan alleen je familie en kennissen
Er is al genoeg animo voor dit soort feestjes...

maar als ik het eenmaal zover van de grond heb gekregen, zet ik op fok wel het een en ander neer...
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:29:47 #11
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17376323
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:00 schreef ill_Bill het volgende:

[..]

Er is al genoeg animo voor dit soort feestjes...

maar als ik het eenmaal zover van de grond heb gekregen, zet ik op fok wel het een en ander neer...
Als je het onuitsprekelijke geluk hebt Richard D James te boeken, dan hoop ik niet voor je dat ie in zijn DJ Smojphace incarnatie verschijnt
  donderdag 26 februari 2004 @ 16:33:51 #12
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17376420
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 16:29 schreef Weakling het volgende:

[..]

Als je het onuitsprekelijke geluk hebt Richard D James te boeken, dan hoop ik niet voor je dat ie in zijn DJ Smojphace incarnatie verschijnt
whehehhe
pi_17383503
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 15:17 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ik heb op de Rephlex site weleens gelezen dat ie alleen maar te boeken is als er ook een grote Rephlex show aan vast wordt geplakt met andere artiesten van zijn label.
Klopt. Eerder stond dat op de site, maar tegenwoordig niet meer.
Dus topicstarter, als je (nog) geen reactie hebt van z'n booking agent, dan is het alsnog een kans waard.
pi_17383708
Voor zover ik ervan gehoord heb, is die gast tegenwoordig bezig zijn corpulerend lichaam door de deuren van zijn eigen villa te wringen. Weinig kans, gok ik zo.
  donderdag 26 februari 2004 @ 23:20:07 #15
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17384642
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 22:36 schreef beeer het volgende:
Voor zover ik ervan gehoord heb, is die gast tegenwoordig bezig zijn corpulerend lichaam door de deuren van zijn eigen villa te wringen. Weinig kans, gok ik zo.
Afgezien van het feit dat ie geen villa heeft en niet corpulent is (maar laat ik aannemen dat dat cynisch bedoeld was), klopt het natuurlijk wel dat ie inmiddels in de gefortuneerde omstandigheid verkeerd dat ie zelf kan bepalen welke klusjes aangenomen worden. Simpeler gezegd: voor het geld hoeft ie het (helaas voor ons waarschijnlijk) niet te doen ...
  vrijdag 27 februari 2004 @ 11:24:55 #16
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_17390077
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 23:20 schreef Weakling het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat ie geen villa heeft en niet corpulent is (maar laat ik aannemen dat dat cynisch bedoeld was), klopt het natuurlijk wel dat ie inmiddels in de gefortuneerde omstandigheid verkeerd dat ie zelf kan bepalen welke klusjes aangenomen worden. Simpeler gezegd: voor het geld hoeft ie het (helaas voor ons waarschijnlijk) niet te doen ...
Daarom juist... die man houd van zijn IDM .... mischien dat ie het wel wil doen

Of anders klop ik nog effe bij venetian snares aan ...

Ik weet wel dat aphex nog veel optreed in londen ..waar die ook een huisje heeft zitten, dus relatief dichtbij nederland.
pi_17393385
Waarom probeer je het niet bij nederlandse acts, funckarma, kettel, speedy j, like a tim ofzo..?
Steun je meteen de groei van de nederlandse 'scene'
  vrijdag 27 februari 2004 @ 15:23:02 #18
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17394294
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 14:34 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Waarom probeer je het niet bij nederlandse acts, funckarma, kettel, speedy j, like a tim ofzo..?
Steun je meteen de groei van de nederlandse 'scene'
Ook een goed idee! Nog ff en er is sprake van een nederlandse editie van ATP (nee niet dat tennis gedoe, maar het meerdaagse alternatieve muziekfestival in de UK) ... wat niet verkeerd zou zijn overigens ... een dag of 3 lang Aphex Twin, BOC, Autechre, VSnares, Plaid, mu-Ziq, Chris Clark, Bogdan Razcinsky, Squarepusher, Funckarma, Speedy J etc. etc. etc. etc. ... *kwijl*
pi_17470939
Ik dacht dat er ook een vrij bekende nederlander bij Rephlex zat, Speedy J was dat toch of heb ik het mis?

-edit- Doh.... dat zei Born_2B_Scorned dus ook al xs
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:27:27 #20
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_17471012
Zit inderdaad te wachten wanneer ATP zich uitbreidt over meer steden in de wereld. Wat is er nu...Londen, LA en New York ? Een Amsterdamse versie onder curatele van een leuke Europese band lijkt me helemaal niet verkeerd.
= there is a light that never goes out =
pi_17471046
hmm als je het voor elkaar krijgt.... dan kom ik ook!!!
pi_17501845
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:27 schreef Aschkael het volgende:
Zit inderdaad te wachten wanneer ATP zich uitbreidt over meer steden in de wereld. Wat is er nu...Londen, LA en New York ? Een Amsterdamse versie onder curatele van een leuke Europese band lijkt me helemaal niet verkeerd.
Rotterdam dan toch zeker wel. Ik vind Rotterdam qua uitstraling geschikter voor een ATP-festival dan Amsterdam. Ik denk dat een ATP-festival in Nederland toch niet van de grond komt. Er zijn te weinig liefhebbers in NL. En de kans blijft dat het een hengstenbal wordt. En dat zuigt.
  donderdag 4 maart 2004 @ 23:12:47 #23
27648 Weakling
available in strong mint
pi_17505249
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 20:39 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Rotterdam dan toch zeker wel. Ik vind Rotterdam qua uitstraling geschikter voor een ATP-festival dan Amsterdam. Ik denk dat een ATP-festival in Nederland toch niet van de grond komt. Er zijn te weinig liefhebbers in NL. En de kans blijft dat het een hengstenbal wordt. En dat zuigt.
Sowieso lijkt IDM (helaas) music for men te zijn Zag een tijdje terug op het watmm forum een foto van een IDM party en schrok me kapot. Zootje nerds, weirdo's, drop-outs en altoos en geen vrouw of enigszins normaal ogend persoon in zicht. Niet dat ik "normaal" ben overigens

Ik heb zo het vermoeden dat bijna iedere IDM liefhebber graag zijn favo live wil zien, maar dat bijna geen enkele IDM-er erg graag tussen een hoop andere IDM-ers wil zitten, of ben ik nu echt de enige asociaal hier

In ieder geval is NL niet het beste land voor de liefhebbers van de experimentele electronische muziek. Genoeg talent hier, dat wel, maar naar mijn idee wordt er veel te weinig georganiseerd. Daarom blijf ik ook maar dromen van een NL versie van ATP
  donderdag 4 maart 2004 @ 23:45:29 #24
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_17506034
graag zou ik eens autechre, boc en aphex twin live zien
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')