JK vind ik dan weer minder van jequote:Op donderdag 26 februari 2004 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik laat deze hype aan mij voorbijgaan als je het niet al te erg vind Houzer.
tsss... newbie.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:40 schreef Oldbie het volgende:
wtf is badsloef
Ik ben geen badsloefer, dus dan is de aandrang om wel een badsloef-avatar te nemen... eeem.... naja, nihil.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:41 schreef Houzer het volgende:
JK vind ik dan weer minder van je
Badsloef is overal om je heen, nog erger dan de matrix.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:40 schreef Oldbie het volgende:
wtf is badsloef
Wat je niet bent kan je nog wordenquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben geen badsloefer, dus dan is de aandrang om wel een badsloef-avatar te nemen... eeem.... naja, nihil.
Ja abstract gezien heeft het wel wat jaquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:45 schreef idontlikepizza het volgende:
Omdat ik mijn usericon heel tof vind!
bwaah... valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:45 schreef idontlikepizza het volgende:
Omdat ik mijn usericon heel tof vind!
tsss... onwetende.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:43 schreef SuperUli het volgende:
Opgesodetieft met die newbie-troep.
Maar idd een badsloef tekstje erdoor maakt het geheel nog wat mooierquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:46 schreef realist_ik het volgende:
[..]
bwaah... valt wel mee hoor.
Ik denk dat het daarvoor te laat is. Zou je kunnen uitleggen wat jullie standpunten zijn? Wat maakt een badsloefer een badsloefer, hoe willen jullie een positieve bijdrage leveren aan Fok!, dat soort dingen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:44 schreef Houzer het volgende:
Wat je niet bent kan je nog worden
Dankjequote:Op donderdag 26 februari 2004 10:46 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja abstract gezien heeft het wel wat ja
zie Badsloef topic 1,2 en 3.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarvoor te laat is. Zou je kunnen uitleggen wat jullie standpunten zijn? Wat maakt een badsloefer een badsloefer, hoe willen jullie een positieve bijdrage leveren aan Fok!, dat soort dingen.
links pleasequote:Op donderdag 26 februari 2004 10:51 schreef realist_ik het volgende:
[..]
zie Badsloef topic 1,2 en 3.
Vat het maar eens kernachtig samen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:51 schreef realist_ik het volgende:
zie Badsloef topic 1,2 en 3.
die verrekte kutsearch ook...quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
links please
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:04 schreef realist_ik het volgende:
[..]
die verrekte kutsearch ook...
anders vat ik het wel even kernachtig samen...
Vat 't wel zo'n beetje samen ja!quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:09 schreef realist_ik het volgende:
verhaal...
Ik wil niet gelovig zijnquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik val nogal over de kwats. Bij deze meld ik mij dus definitief af. Dan maar geen quatroformagio.
kwats?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik val nogal over de kwats. Bij deze meld ik mij dus definitief af. Dan maar geen quatroformagio.
lego is wel okay op zich.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:22 schreef MacManus het volgende:
Ik krijg nu het beeld binnen van een stel 12jarige rukkertjes in die in een keldertje hun lego aan de kant hebben geschoven om plannen te smeden voor het overnemen van de wereld.
En vervolgens roept moeder dat het eten klaar is en zitten ze aan tafel te bespreken waarom ze zulke slechte cijfers halen op school.
Reality-check...quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:22 schreef MacManus het volgende:
Ik krijg nu het beeld binnen van een stel 12jarige rukkertjes in die in een keldertje hun lego aan de kant hebben geschoven om plannen te smeden voor het overnemen van de wereld.
En vervolgens roept moeder dat het eten klaar is en zitten ze aan tafel te bespreken waarom ze zulke slechte cijfers halen op school.
Na onderstaande post weet ik dat wel zeker. globaal komt neem ik aan van het engelse woord 'global' wat vertaald naar het nederlands wereldwijd betekend. Zijn dus stel kleine pubertjes die net hun eerste woordje engels hebben gehad op de middelbare school en nog steeds de grootheidswaanzin hebben en denken dat ze heel wat betekenen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:22 schreef MacManus het volgende:
Maar jullie zijn idd globaal; enigszins vrij verwoord: gemiddeld; zeg maar ondermatig.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:21 schreef realist_ik het volgende:
fok?
wij gaan/zijn globaal.
Nope, je bent wel de eerste die nog de moeite neemt het te zeggenquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:34 schreef Steve-O het volgende:
Ik laat mijn mooie icoon niet verpauperen door de eerste best Newbie Hype.
Oja ben ik de enige die die iconen er uit vind zien alsof ze door de eerste beste demente josti zijn gemaakt?
pfffff, wat een onzin zeg je daar zeg, heb je dat wel in de gaten?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:33 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Na onderstaande post weet ik dat wel zeker. globaal komt neem ik aan van het engelse woord 'global' wat vertaald naar het nederlands wereldwijd betekend. Zijn dus stel kleine pubertjes die net hun eerste woordje engels hebben gehad op de middelbare school en nog steeds de grootheidswaanzin hebben en denken dat ze heel wat betekenen.
[..]
Maar jullie zijn idd globaal; enigszins vrij verwoord: gemiddeld; zeg maar ondermatig.
JULLIE STELLEN NIETS VOOR!![]()
Pinky and the brain-achtige taferelen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:33 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Na onderstaande post weet ik dat wel zeker. globaal komt neem ik aan van het engelse woord 'global' wat vertaald naar het nederlands wereldwijd betekend. Zijn dus stel kleine pubertjes die net hun eerste woordje engels hebben gehad op de middelbare school en nog steeds de grootheidswaanzin hebben en denken dat ze heel wat betekenen.
[..]
Maar jullie zijn idd globaal; enigszins vrij verwoord: gemiddeld; zeg maar ondermatig.
JULLIE STELLEN NIETS VOOR!![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:38 schreef Fool het volgende:
[..]
Pinky and the brain-achtige taferelen...
Over grootheidswaanzin gesproken.. Egyptische god ja..! Goed hoor! Dan ben jij het vast helemaal, zal ik alvast een piramide voor je bouwen?
Hey pismuil,quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:33 schreef apophis4u het volgende:
[..]
[..]
Na wererldovername heb ik ruimte genoeg, dat is één probleem minder! Door middel van indoctrinatie door o.a. realist_ik, ikzelf en andere badsloefen voert over 5 jaar iedere wereldburger zonder slag of tegenstoot klakkeloos mijn bevelen op! Met cultuur niets meer te maken! Probleem 2 getackeld!quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:44 schreef apophis4u het volgende:
[..]
[afbeelding] goed plan!
Maar waar wilde je dat ding gaan plaatsen? Ik denk dat nederland daar niet bepaald de geschikte cultuur voor is. Waar is de creativiteit; innovativiteit; de vernieuwe etc. Naja, ik geef je nog 60 jaar voor je project klaar is. Dus ik wacht nog even je 1e concept van je plan van aanpak af
doe maar...quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:05 schreef Houzer het volgende:
Ja, dat wou ik nou allemaal net zeggen
Das weer een beetje dubbel op vind je niet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:12 schreef realist_ik het volgende:
[..]
doe maar...
Nee!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Das weer een beetje dubbel op vind je niet.
er liggen twee lijnen sos...quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Das weer een beetje dubbel op vind je niet.
dat zeg ik! "Meer is beter"quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:21 schreef realist_ik het volgende:
[..]
er liggen twee lijnen sos...
je snatzt er één op...
dan vraagt iemand, wil je die andere ook...
Houzer: "Das weer een beetje dubbel op vind je niet."
Gaat meer zo danquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:21 schreef realist_ik het volgende:
[..]
er liggen twee lijnen sos...
je snatzt er één op...
dan vraagt iemand, wil je die andere ook...
Houzer: "Das weer een beetje dubbel op vind je niet."
Houzer komt langsquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:29 schreef realist_ik het volgende:
Realist_ik pakt geld aan, koopt sos en gaat naar huis.
en hij leefde nog gelukkig.
Net zoals jij bij je vader doetquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:32 schreef Tiemie het volgende:
Omdat het zuigt.
*rijdt langs Houzerquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Houzer komt langs
"Drive by shooting"
Realist_ik is dood (kort en gelukkig)
Pakt sos
Gaat naar huis
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:52 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Hey pismuil,
je praat poep...
Afgezien van het feit dat je zowel taalkundig als inhoudelijk totaal de mist ingaat, wil ik je nog even wijzen op het feit dat je over het algemeen nogal knullig overkomt.
Het aan elkaar breien van enkele woorden an sich vind je blijkbaar al zulk een geweldige prestatie dat het ridicuul is dat uitgerekend JIJ het woord 'grootheidswaanzin' in de muil neemt.
Ridicuul ende bedroevend tegelijkertijd...
Het verwijzen naar "kleine pubertjes" wil naar alle waarschijnlijkheid zeggen dat je zelf nog tot deze groep behoort, in de ontkenningsfase zit én je wil distanciëren van deze eerstgenoemde door het uiten van loze kreten die hun context bevuilen.
(als je niet meer kan volgen, zeg je het maar)
Vervolgens brabbel je nog wat over "vrij verwoorden" wat mijns inziens niet meer is dan een zwaktebod... een excuus om je matig intellect te verdoezelen en door bluf de tegenpartij het zwijgen op te leggen. (wat niet lukt) (nu niet) (nooit niet)hilarisch... doe zo voort.
Het hoogtepunt echter... eenzaam aan de top...
"JULLIE STELLEN NIETS VOOR!![]()
"
DIT is écht geweldig...
Na, voor jouw doen, zo'n geweldige preek, ga je hier zo zwaar uit de bocht...
Waar je in beginsel zelf nog kon geloven in je prietpraat, moet zelfs JIJZELF balen van deze laatste uitspraak...
Ik zal er niet te veel woorden aan vuil maken, maar het komt erop neer dat je jezelf toch wel zwaar bedreigd voelt door de Badsloef.
Iets wat je zelf afdoet als zijnde een groepje pubertjes.
en wat zegt dat over jezelf?
sorry voor het minderwaardigheidscomplex dat je hebt opgelopen na deze confronterende speech
![]()
Ha tieme!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:32 schreef Tiemie het volgende:
Omdat het zuigt.
ey man... niet zwaaien naar die kutkikker...quote:
als je dat maar weet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:42 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ha tieme!
simpel
Had niet beter gekund
Sarcasme en alles...quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:54 schreef realist_ik het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 12:34 schreef Fool het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bye.gif" width="28" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>ey man... niet zwaaien naar die kutkikker...
gewoon pletten onder je voorbumper.
like "duh!"... en alles...quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:09 schreef Fool het volgende:
[..]
Sarcasme en alles...
neuh... niet in dit topic.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:38 schreef apophis4u het volgende:
jullie voelen je wel koning in dit topic he
Kan het ook niet vinden! Zomaar de-delete of wat!quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:54 schreef Houzer het volgende:
Waar is het andere topic gebleven, ze hebben dr toch geen slotje opgegooid
Elk antwoord is correct.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:30 schreef Avani het volgende:
Waarom zou ik een badsloef icoon willen?
Wil ik nu een badsloef icoon? Uhm..nee, nog niet echt, dus ik ben nog niet echt enthousiast ofzo. Als je wilt dat iedereen een badsloef icoon neemt, moet je dus iets meer je best doenquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:36 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Elk antwoord is correct.
nee hoor...quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:46 schreef Avani het volgende:
[..]
Wil ik nu een badsloef icoon? Uhm..nee, nog niet echt, dus ik ben nog niet echt enthousiast ofzo. Als je wilt dat iedereen een badsloef icoon neemt, moet je dus iets meer je best doen
zie boven.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ben nog heel content met mijn afbeelding van een drievingerige luiaard dus ik ga nog even niet aan de badsloef.
De badsloef heeft jou iig wel te pakken zie ikquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:55 schreef realist_ik het volgende:
[..]
nee hoor...
vroeg of laat kom je er zelf wel achter dat je stiekem toch al gevallen bent voor de onweerstaanbare aantrekkingskracht van de Badsloef.
en dan zal het enthousiasme uit je oren stralen en als een aureooltje je hoofd omvatten...
Ik heb het al eerder zien gebeuren hoor... eerst nogal koel de Badsloef afwijzen en vervolgens als een maniakale baviaan over de vluchtstrook te vliegen om toch maar op tijd terug te zijn en je beslissing ongedaan te maken.
Maak je geen zorgen, het komt allemaal in orde...
Je moet er niet eens over nadenken...
de Badsloef heeft je al...
is goed hoor...quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:01 schreef Avani het volgende:
[..]
Maar ik doe alvast ff een voorspelling, ik neem geen badsloef icoon![]()
weet ik veel... he'k geen zak mee te maken...quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:03 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Carnaval is toch al afgelopen
Maar meisjes horen ook geen badsloef te zijnquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:03 schreef realist_ik het volgende:
[..]
is goed hoor...maak je geen illusies
neuh.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:19 schreef littledrummergirl het volgende:
komt badsloef realist_ik toevallig uit waspik of omstreken??
kijk, je krijgt al bedenkingen hé...quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:19 schreef Avani het volgende:
[..]
Maar meisjes horen ook geen badsloef te zijnWat badsloef dan ook betekenen mag
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:40 schreef Oldbie het volgende:
wtf is badsloef
Zal ik doen hoorquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:24 schreef realist_ik het volgende:
[..]
kijk, je krijgt al bedenkingen hé...
slaap er maar een nachtje over...
ja... like duh. snuggere...quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:28 schreef apophis4u het volgende:
whehehe, tot nu toe slaat dat badsloef bij geen enkele user die langs dit topic surft aan
IK onderstaand topic kan een icoon worden besteld! Gelieve een foto te plaatsen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:54 schreef SynXteR het volgende:
SarS Eunt badsloef... maag ik wil tog een badsloef icoon
Goed voor jou!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:07 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik blijf liever wel origineel
Goed voor jou!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:09 schreef Fool het volgende:
[..]
Goed voor jou!
Ik ook...
Zonde, had je dit namelijk wel gedaan was nu rijk geweestquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:34 schreef martinuhhh het volgende:
ik heb dat hele badsloef verhaal niet gevolgd
rijk, in alle aspecten.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zonde, had je dit namelijk wel gedaan was nu rijk geweest
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:26 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Goed voor jou!
Ja idd, Dus ga je maar even diep schamen dat je zo dom bent geweest. Want een badsloefquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:52 schreef realist_ik het volgende:
[..]
rijk, in alle aspecten.
Badsloef is als de "FORCE" je heb hetquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja idd, Dus ga je maar even diep schamen dat je zo dom bent geweest. Want een badsloef
ben je niet even maar voor je hele leven
ik weet eigenlijk niet of ik dat wel wil...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja idd, Dus ga je maar even diep schamen dat je zo dom bent geweest. Want een badsloef
ben je niet even maar voor je hele leven
eui badsloef.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:08 schreef cerror het volgende:
Yoehoeoeoeoeoe! ben er weer! (kwas gebanned wegens het posten van een pic van een dooie kat)
omdat ik geen meeloper benquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:37 schreef Houzer het volgende:
Waarom heb jij nog geen badsloef icoon
Nou dan rot je maar opquote:omdat ik geen meeloper ben![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:43 schreef SuperUli het volgende:
Opgesodetieft met die newbie-troep.
quote:Op maandag 1 maart 2004 08:47 schreef Fool het volgende:
toch aardig wat aandacht...
quote:Op maandag 1 maart 2004 08:52 schreef realist_ik het volgende:
dit topic moet op slot.
het zit vol negatieve vibes enzo.
verder in het andere badsloef-topic
*slotje opgooit
Kutwouto'squote:Op maandag 1 maart 2004 08:55 schreef realist_ik het volgende:
kuthoerenzooi. kut kut kut.
kutmaandag.
kutwerk.
kutsneeuw.
kutmensen kutauto's kutwouten
dat is in het kort wat ik hierboven beschreef ja...quote:Op maandag 1 maart 2004 09:10 schreef Houzer het volgende:
Kut Maandag
kut Maud_Dib kut kut kut.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:45 Maud_Dib
Goed voor jou!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:50 schreef realist_ik het volgende:
[..]
kut Maud_Dib kut kut kut.
vraag dan nu uw eigen badsloef icoon aan!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 10:19 schreef Slabberdewatski het volgende:
een slabberdebadsloef als t ware
*houdt zijn oren dicht*quote:Op maandag 1 maart 2004 11:33 schreef Tiemie het volgende:
Had ik al gezegd dat het zuigt?
Geil.quote:Op maandag 1 maart 2004 08:52 schreef realist_ik het volgende:
dit topic moet op slot.
het zit vol negatieve vibes enzo.
verder in het andere badsloef-topic
*slotje opgooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |