ik spreek tog goed nederlants....quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:43 schreef Insomaniac het volgende:
Heel goed idee. Maar het is een nog beter idee als mensen wat meer aandacht besteden aan hun eigen mooie taal.
Daar ging 10% van mijn posts.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:42 schreef HeyFreak het volgende:
een spellingscheck
Nooit meer dat gejank van taalpuristen die een paniekaanval krijgen als er een d staat i.p.v. een t....
goed idee toch?
ik ben vrij humorloos, dus dat zal het niet wezen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:43 schreef Steve-O het volgende:
Garpje zeker.
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:45 schreef Billengezicht het volgende:
Je hebt ook mensen met dislexie ofzo die wel hun best doen, en slim zijn en opletten enzo, maar toch foutjes maken.
Dus eigelijk is het wel een goed idee.
hoop geblaatquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:43 schreef Insomaniac het volgende:
Heel goed idee. Maar het is een nog beter idee als mensen wat meer aandacht besteden aan hun eigen mooie taal.
Precies, als er helemaal nooit meer nagedacht hoeft te worden bij spelling, zal de spelling er alleen maar op achter uit gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
Matigheid. De taalbeheersing zal nóg erger achteruit gaan
Jah, wa maakt het ujt. Als je maar begreipt wat ik bedoel!quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precies, als er helemaal nooit meer nagedacht hoeft te worden bij spelling, zal de spelling er alleen maar op achter uit gaan.
denk'n most aan 'n peerd overloat'n, dai het 'n grotere kop....quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precies, als er helemaal nooit meer nagedacht hoeft te worden bij spelling, zal de spelling er alleen maar op achter uit gaan.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:57 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
denk'n most aan 'n peerd overloat'n, dai het 'n grotere kop....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |