Kan zij wèl een beetje spellen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:18 schreef Frasier het volgende:
Is ze al een beetje volgroeit?
Dat is niet belangrijk vriend.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
Kan zij wèl een beetje spellen?
1 euro en een eurocentquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
1 euro
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk vriend.
Dure woorden vullen helaas geen gaatjes. Dat is erg jammer voor jou.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:25 schreef bolivian het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Maar ik zie dat je mijn opmerking wel ter harte genomen hebt.
Voor de continuïteit van dit topic laat ik echter mijn quote van jouw originele post ongemoeid, dat begrijp je natuurlijk wel.
Het aangeboden gaatje is me te jong.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dure woorden vullen helaas geen gaatjes. Dat is erg jammer voor jou.
Als ze een jaartje of 3 ouder was geweest had ik er nog wel gebruik van willen maken.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het aangeboden gaatje is me te jong.
Dus dat is een gelukje voor jou!
Je had er nog wel een gaatje voor gehad, wil je maar zeggen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ze een jaartje of 3 ouder was geweest had ik er nog wel gebruik van willen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |