Toronto, Canada is niet goed.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:04 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
toronto
Ook Johannesburg, Zuid-Afrika is niet goed.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:58 schreef jackie_80 het volgende:
is het soms johannesburg?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:01 schreef treinreiziger het volgende:
Auckland, New Zealand.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:01 schreef treinreiziger het volgende:
Auckland, New Zealand.
Tis iig geen stad dus eigenlijk klopt je opgave al niet met de topic...quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:50 schreef rosstek het volgende:
hint #1: Mazomenoz hielp jullie in de goede richting.
Bekijk voorgaande raad de stad topics eens en zie hoeveel gebouwen daarwel niet gevraagd werdenquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:52 schreef MrLunk het volgende:
[..]
Tis iig geen stad dus eigenlijk klopt je opgave al niet met de topic...
Hoezo dat?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:55 schreef treinreiziger het volgende:
toch is het altijd wel spannend als er een nieuw topic deeltje geopend wordt..................
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:00 schreef treinreiziger het volgende:
................. dan stromen de meest "grappige" reacties binnen van FOK!kers die je normaal nooit tegenkomt hier in RDS ...........
gesjeesde scholier!quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:09 schreef Elocyp het volgende:
Slapen kan altijd nog toch?
Vind ik eigenlijk ook wel een goed id.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:11 schreef rosstek het volgende:
Ja, over 5 minuten.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:12 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
gesjeesde scholier!Tis vakantie zeker!
Is Z.O.O minder ver Z.O. dan Z.O.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:15 schreef rosstek het volgende:
Z.O. geen Z.O.O.
Ik ben helaas nog nooit in Kolomna geweest.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:35 schreef Elocyp het volgende:
Hahaha dat is idd rosstek.
Johannesburg, Zuid-Afrika is niet goed.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:36 schreef rosstek het volgende:
Johannesburg...?
Ook Sint-Petersburg, Rusland is niet goed.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:58 schreef jackie_80 het volgende:
Sint Petersburg?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:19 schreef rosstek het volgende:
http://www.suid-afrika.de/Pietermaritzburg.jpg
Bríndisi, Italië is niet goed.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Brindisi?
Is het dan Bari? Italie?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:22 schreef Mazomenoz het volgende:
[..]
Bríndisi, Italië is niet goed.![]()
Bari, Italië is ook niet goed.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Is het dan Bari? Italie?
Het is niet Patras, Griekenland.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dan moet het Patras zijn
Algiers, Algerije is niet goed.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:55 schreef Davidboaz het volgende:
Algiers, Algerije?
Nope.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Taranto?
Helaas, MrWizzel, het is ook niet Nápoli, Italië.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:34 schreef MrWizzel het volgende:
Het is Napoli
Nee... het is Italie!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:40 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Chania, Griekenland? Anders lijkt het er sterk op.
Damn, ik dacht 'm toch echt te hebben gevonden op www.interviu.it/ maggio.htm, maar na nadere bestudering moet ik toch mijn fout erkennenquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:37 schreef Mazomenoz het volgende:
[..]
Helaas, MrWizzel, het is ook niet Nápoli, Italië.![]()
quote:
Helaas pindakaasquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:58 schreef PimZ het volgende:
hmm eerste gok, Irkutsk?
Als je geen eigen (ruimte op een) website hebt, dan kun je pics uploaden naar een picserver. De foto moet je dan wel nog ff renamen. De link naar een website kun je zien als je reageert op een post van iemand anders met zo'n link. Succes!quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:03 schreef MrWizzel het volgende:
Voor de meesten hier wellicht een erge newbie vraag, maar hoe krijg je de afbeeldingen in je bericht geplaatst? Daarmeesamenhangend: Hoe maak je links naar websites e.d. zonder de hele tekst erin te zetten, zoals velen van jullie bijv. doen bij het bewijzen van jullie gelijk?
Bij voorbaat dank..
Thxquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:08 schreef Mazomenoz het volgende:
[..]
Als je geen eigen (ruimte op een) website hebt, dan kun je pics uploaden naar een picserver. De foto moet je dan wel nog ff renamen. De link naar een website kun je zien als je reageert op een post van iemand anders met zo'n link. Succes!![]()
Dit is geen gokje, dit is the real thing: Vladivostok, Rusland.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Doe 's een gokje Mazomenoz?
Werk Jij Bij Wizzl?quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:10 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Thx![]()
He??? Hoe???? Waar?????quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:14 schreef Mazomenoz het volgende:
Het kan nog sneller.
Medan, Indonesië.
Bewijs hier.
(Medan valt te lezen op de pic......)
Linksonderin bij beide pics, op de hoek van het gebouw....quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
He??? Hoe???? Waar?????
Links onder op het gebouw.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:16 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
He??? Hoe???? Waar?????
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Werk Jij Bij Wizzl?
Guadalajara, México is niet goed.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:35 schreef MrWizzel het volgende:
Guadalajara, Mexico
quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:53 schreef MrWizzel het volgende:
Danang, Vietnam
OKE DAN! Iedereen veel succes!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:02 schreef MrWizzel het volgende:
Oke, komt ie
http://picserver.org/view_image.php/H7I13BWD95N
TEST TEST TESTquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:05 schreef Elocyp het volgende:
Wizzel je moet de link tussen [afbeelding] zetten.
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:13 schreef jackie_80 het volgende:
Wizzel het is wel een heel moeilijk plaatje![]()
Sorry, er gingen allemaal even dingen mis met mijn computer of met dit forum, maar ik zag geen plaatjes meer. Anyway, ik heb werkelijk geen idee bij jouw pic FormerlyKnowAs - de pic is wel erg blurry - dus ik gok maar Guelph, Ontario, Canada.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:27 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nu dan die van mij? [[url= http://picserver.student.(...)VECD7/picserver.jpeg ]afbeelding[/url]]
Dankjewel. Zo wil het idd beter. Het is Bandung, Indonesië.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
alsjeblieft [afbeelding]
ik zie niksquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:23 schreef MrWizzel het volgende:
Oke, hier is een nieuwe, succes...
[afbeelding]
Nee, het is niet Kuala Lumpur...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:12 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Kuala Lumpur?
Gefeliciteerd Ivoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Kaunas, Litouwen
Kaunas is mooi, Vilnius is nog mooier.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:00 schreef Mazomenoz het volgende:
Het ziet er mooi uit. Ik ga daar zeker nog een keer heen.![]()
Maar heb je ook een nieuwe pic voor ons in petto?
Dat woord op dat gebouw is idd Restaurant op z'n Cyrillisch...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:14 schreef Elocyp het volgende:
Is het een restaurant? (Als ik vragen mag...)
Zover ik het kon ontcijferen zou het in onze letters 'restoran' ofzoiets dergelijks worden. Maar als ik daarop zoek kom je ook niet echt verderquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:20 schreef Mazomenoz het volgende:
[..]
Dat woord op dat gebouw is idd Restaurant op z'n Cyrillisch...Maar dan wordt het nog lastig zoeken hoor.
Haha, nee ik ga nu maar verder met die van jouw. Leuke foto trouwens.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:47 schreef Mazomenoz het volgende:
Ga jij door met de Vyborg-pic Elocyp?
Ik zal alvast een nieuwe posten:
[afbeelding]
Succes!![]()
Het is niet Philadelphia, USA.quote:Is het misschien Philadelphia, USA?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:00 schreef treinreiziger het volgende:
................. dan stromen de meest "grappige" reacties binnen van FOK!kers die je normaal nooit tegenkomt hier in RDS ...........
Salt Lake City, USA is ook niet goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:50 schreef foton het volgende:
Salt Lake City misschien?
Nou vooruit dan maar: Hint #2: De stad ligt wel op het Amerikaanse continent.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:17 schreef Elocyp het volgende:
Een hint misschien?
Het is niet México Stad, México.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:51 schreef jackie_80 het volgende:
is het mexico stad?
Het is ook niet Oaxaca, México.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:06 schreef jackie_80 het volgende:
Is het dan soms Oaxaca, Mexico??
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:09 schreef treinreiziger het volgende:
Mensen alsjeblieft, zo moeilijk is ie niet hoor
La Plata, Argentina.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:38 schreef Elocyp het volgende:
Plovdiv, Bulgarije
(Gelijk de eerste stad die ik in de atlas tegenkwan gelijk goed)
Zomaar een gokje: San José, Costa Rica?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:41 schreef Mazomenoz het volgende:
Hier een nieuwe uitdaging
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:34 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Zomaar een gokje: San José, Costa Rica?
Ja, ik ben goed ik weet hetquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:17 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
<b>
Je wordt steeds beter!De wereld kent geen geheimen meer voor Elocyp!
![]()
</b>
Momenten duren toch niet zó langquote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:03 schreef Davidboaz het volgende:
ik zal even een nieuwe posten...moment..
Ja misschien wel. En dan kunnen we nooit meer RDSen omdat hij aan de beurt was en toen nooit een stad postte :'(quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:44 schreef rosstek het volgende:
Zou Davidboaz verdwaald zijn?
Hahaha, zo grappig, ik had het plaatje al lang, maar ik kon er geen touw aan vast knopen.....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:26 schreef treinreiziger het volgende:
New Orleans Central Business District and the New Orleans Superdome in the USA.
Patser!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:28 schreef Mazomenoz het volgende:
[..]
Hahaha, zo grappig, ik had het plaatje al lang, maar ik kon er geen touw aan vast knopen.....![]()
Kijk maar.
Gefeliciteerd, Treinreiziger!
Het is niet Toulon, Frankrijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:19 schreef foton het volgende:
Toulon, Frankrijk?
Tsja...bijna elke grote stad heeft dat tegenwoordig. Omdat ik niet weet waar ik naar moet zoeken gok ik maar op San Diego, VS en vraag me niet waarom.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:49 schreef Mazomenoz het volgende:
Hint #1: Deze stad heeft meer dan 1 miljoen inwoners.![]()
San Diego, USA is niet goed.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:18 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Tsja...bijna elke grote stad heeft dat tegenwoordig. Omdat ik niet weet waar ik naar moet zoeken gok ik maar op San Diego, VS en vraag me niet waarom.
Izmir, Turkije is correct.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:47 schreef treinreiziger het volgende:
en heet Izmir, Turkije.
Graag laat ik het plaatsen van een pic over aan een ander..............
Bewijs hier.
quote:Op zondag 29 februari 2004 00:47 schreef treinreiziger het volgende:
en heet Izmir, Turkije.
Graag laat ik het plaatsen van een pic over aan een ander..............
Bewijs hier.
Ik ben er zelf geweest Foton, vandaar...quote:Op zondag 29 februari 2004 10:54 schreef foton het volgende:
correct, ik had niet gedacht dat 'ie zooo makkelijk was.
![]()
Beirut, Libanon is niet goed.quote:Op zondag 29 februari 2004 14:08 schreef ScudRaket het volgende:
Gokje: Beirut
Het is ook niet Manila, Filippijnen.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:34 schreef rosstek het volgende:
Manila?
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:12 schreef foton het volgende:
Manama, Bahrain?
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:47 schreef Mazomenoz het volgende:
Het is de Hawa Mahal (Palace of the Winds), Jaipur, India.
Ook hier kan ik zeggen dat ik er geweest ben.![]()
Bewijs hier.
Het is niet Brussel, België.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:54 schreef foton het volgende:
Hmm, komt me erg bekend voor... Maar waar was dat nou ook al weer![]()
![]()
Is toch niet het station in Brussel he?
quote:Op zondag 29 februari 2004 18:18 schreef Davidboaz het volgende:
Het is Lille in Frankrijk.
Palmbomen in Kiev??quote:Op zondag 29 februari 2004 20:23 schreef Mazomenoz het volgende:
Een orthodoxe kerk in Kiev, Oekraïne? (eigenlijk geen idee dus...)![]()
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Palmbomen in Kiev??
Kan nooit.
Het zou me enrom verbazen als Davidboaz een Russisch orthodoxe kerk heeft weten te vinden in Thessaloniki, maar een hint zou wel prettig zijn langzamerhand...quote:Op maandag 1 maart 2004 15:26 schreef -Carioca- het volgende:
Is dit in Thessaloniki, Griekenland?
mocht dit niet goed zijn, dan zou ik wel een hint willen trouwens![]()
Hoe lang blijven we wachten op een nieuwe hint? Voordat we met een nwe pic doorgaan bedoel ik?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:21 schreef Elocyp het volgende:
HINT, NU!
Maakt mij niet uit. Vertel het maar. We kunnen iid niet eeuwig op een nieuwe hint wachten als toch niemand het weet...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:33 schreef Mazomenoz het volgende:
[..]
Hoe lang blijven we wachten op een nieuwe hint? Voordat we met een nwe pic doorgaan bedoel ik?![]()
![]()
Okay, is goed. Als Davidboaz om 21:00 uur nog geen hint gepost heeft zal ik een nieuwe stad posten. Als iemand daar een bezwaar tegen heeft hoor ik het wel.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:54 schreef Mazomenoz het volgende:
Geven we Davidboaz nog een kans, tot - laten we zeggen - 21u00? En heb jij dan een nwe pic klaar, Elocyp?![]()
Marseille?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:05 schreef Mazomenoz het volgende:
Hier is een nieuwe pic:
[afbeelding]
Succes allemaal!
St. Tropez?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:41 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:51 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
is het in amerika?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:27 schreef Calayuga het volgende:
surfers paradise australie?
Ik was lekker eerderquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:23 schreef foton het volgende:
Olympisch stadion in Sydney
Bewijs: http://www.afp.com/arabic/products/?pid=online/dynamic_graphics
F5 vergeten ...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |