abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17361543
binnenkort komt Krups in samenwerking met Heineken op de markt met een
nieuw thuis-tap apparaat..

de Beertender ®

nu kregen wij vandaag de eersten binnen in de winkel en de achterliggende
gedachte deed ons een beetje denken aan het senseo idee.. het apparaat van
een electronica fabrikant en de "pads" (of in dit geval de fustjes) van een
levensmiddelen fabrikant..

zal het wat worden?

http://www.beertender.nl

wat banners v/d site.. (echt duidelijke foto's staan er nog niet echt op..)

Scheren is voor schapen!
pi_17361700
probleem hiermee is dat je de biertender alleen kan gebruiken met vuillingen van Heineken. Wanneer je het apparaat koopt voor zeg: 200 euro, ben je daarna min of meer verplicht om telkens een euro of 10 uit te geven aan een Heineken vulling. (kratje is goedkoper) Daarbij komt nog dat het idee zo is afgedekt dat er geen andere fabrikanten zullen zijn die voor dit apparaat goedkopere vullingen op de markt zullen brengen zoals dat bij senseo crema wel zo is.

dat is een van de stomste fouten van douwe egberts. Ze hadden andere merken niet de mogelijkheid moeten bieden ook pads te gaan uitbrengen, want daardoor draaien ze zelf minder omzet. Voor Philips maakt dat natuurlijk helemaal niet uit. die vinden het wel best en hun apparaten lopen als een trein. Ik denk dat het met de beertender een stuk minder vaart zal lopen.
  woensdag 25 februari 2004 @ 20:59:30 #3
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_17361769
Wij kregen ze vandaag binnen in de supermarkt, ¤249,-
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_17361772
3 posts verwijderd idontlikepizza..
Svp ontopic
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_17361773
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:56 schreef dethoom het volgende:
probleem hiermee is dat je de biertender alleen kan gebruiken met vuillingen van Heineken. Wanneer je het apparaat koopt voor zeg: 200 euro, ben je daarna min of meer verplicht om telkens een euro of 10 uit te geven aan een Heineken vulling. (kratje is goedkoper) Daarbij komt nog dat het idee zo is afgedekt dat er geen andere fabrikanten zullen zijn die voor dit apparaat goedkopere vullingen op de markt zullen brengen zoals dat bij senseo crema wel zo is.

dat is een van de stomste fouten van douwe egberts. Ze hadden andere merken niet de mogelijkheid moeten bieden ook pads te gaan uitbrengen, want daardoor draaien ze zelf minder omzet. Voor Philips maakt dat natuurlijk helemaal niet uit. die vinden het wel best en hun apparaten lopen als een trein. Ik denk dat het met de beertender een stuk minder vaart zal lopen.
't apparaat zal idd een verkoopprijs van 200 á 250 euro krijgen..

dat een kratje goedkoper is, tja dat zal wel zo zijn, maar veel mensen geven toch de voorkeur aan een tap biertje boven een flesje bier.. vooral met wat vrienden vind ik persoonlijk een tapje hebben staan wel wat hebben..
Scheren is voor schapen!
pi_17361829
Erg jammer dat het zo duur is.
Niet alleen de aanschafprijs, maar ook de prijs per pilsje.

Wel makkelijk voor feestjes, en misschien een idee om er 1 in de familie aan te schaffen en dan met verjaardagen gebruiken.
pi_17361903
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:59 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

't apparaat zal idd een verkoopprijs van 200 á 250 euro krijgen..

dat een kratje goedkoper is, tja dat zal wel zo zijn, maar veel mensen geven toch de voorkeur aan een tap biertje boven een flesje bier.. vooral met wat vrienden vind ik persoonlijk een tapje hebben staan wel wat hebben..
ik geef toe, zo'n tapje is leuk, maar het blijft duur, en je zal niet snel meer een kratje kopen, omdat je toch 250 euro in het apparaat heb geinvesteerd en dan wil je em ook gebruiken ook. En omdat er dus geen goedkopere fusten op de markt worden gebracht zit je er aan vast. je bent telkens verplicht om 10 of 12 euro aan een fust uit te geven waaruit je maar maximaal 20 glazen kan halen
pi_17361947
Ik vind hem erg leuk, wil hem wel hebben.
Ben wel benieuwd wat een Heineken-fustje kost.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_17362009
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:06 schreef pos het volgende:
Ik vind hem erg leuk, wil hem wel hebben.
Ben wel benieuwd wat een Heineken-fustje kost.
10 - 12 euro
  woensdag 25 februari 2004 @ 21:08:38 #10
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_17362017
Er bestaan toch allang van die kleine thuistapjes dacht ik zo. Heineken, Grolsch en Dommelsch heb ik al gezien iig. Je moet alleen de complete tap als statiegeld weer inleveren. bavaria heeft trouwens niet zo lang geleden een soort van rugzak-tap gelanceerd. Dat is ook zoiets als dit alleen een ietwat ander design.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_17362070
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:08 schreef Furby het volgende:
Er bestaan toch allang van die kleine thuistapjes dacht ik zo. Heineken, Grolsch en Dommelsch heb ik al gezien iig. Je moet alleen de complete tap als statiegeld weer inleveren. bavaria heeft trouwens niet zo lang geleden een soort van rugzak-tap gelanceerd. Dat is ook zoiets als dit alleen een ietwat ander design.

alles wat ik tot nu toen gezien heb was of huur en veel te duur om zelf aan te schaffen of die 5 liter blikken met een "gat"erin waar bier uit kwam..
Scheren is voor schapen!
  woensdag 25 februari 2004 @ 21:15:41 #12
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_17362188
Ik bedoel die 10 liter thuistapjes (of ongeveer 10 liter). Ikzelf heb trouwens nog ergens zo'n koolzuur tap liggen die je in zo'n 5 liter fustje kan meppen. Werkt goed hoor.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 26 februari 2004 @ 00:11:24 #13
7757 737-800
just enjoy....
pi_17365828
In Amerika kun je gewoon een fust kopen vanaf 50Liter. Die wordt dan gekoeld bezorgd in een grote thermozak met ijs en een handpompje erop. Het kost geen fluit en je tapt er HEEL wat biertjes
uit!
Weet iemand of dit in NL ook kan?

Op zich wel een gaaf ding die tender! Miscchien een beetje prijzig, maarja je ken wel thuis de BarTender uithangen met je te strakke t-shirtje
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:00:58 #14
83762 thunderdome
STAMPUUUUH!!!!!!!!!!!
pi_17366443
Heineken
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:28:29 #15
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_17366717
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 00:11 schreef 737-800 het volgende:
In Amerika kun je gewoon een fust kopen vanaf 50Liter. Die wordt dan gekoeld bezorgd in een grote thermozak met ijs en een handpompje erop. Het kost geen fluit en je tapt er HEEL wat biertjes
uit!
Aaaaah! leve de commercie!
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_17390657
Het bier is 20 dagen houdbaar dus elke dag een biertje en het is alweer op. Het is een oplossing voor mensen die een lekker tapbiertje willen en bier uit fles maar niets vinden. Aan mijn is bier niet besteed, maar op een feestje heb ik de hele PR al gehad van iemand die bij Heineken werkt.
pi_17412875
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 11:55 schreef fisico het volgende:
Het bier is 20 dagen houdbaar dus elke dag een biertje en het is alweer op. Het is een oplossing voor mensen die een lekker tapbiertje willen en bier uit fles maar niets vinden. Aan mijn is bier niet besteed, maar op een feestje heb ik de hele PR al gehad van iemand die bij Heineken werkt.
same here.. heb al drie dagen zo'n promo dvd lopen in de winkel..

kan die uitleg ondertussen wel dromen!!
Scheren is voor schapen!
pi_17413275
Jammer dat er alleen maar dat "minder lekkere bier" in kan .
Niet dat ik 5 a 600 gulden uit zou geven aan het ding als er grolsch uit kwam.
Uit fles is imho net zo lekker als van de tap.
pi_17499102
*kickje aangezien er net een topic gesloten werd over de beertender....
Scheren is voor schapen!
  donderdag 4 maart 2004 @ 19:43:10 #20
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_17500704
Leuk idee van Heineken, maar ik zal het niet kopen omdat:

- de fustjes te duur zijn. 10-12 euro lees ik. En dat voor de helft van de inhoud van een krat.
- de fustjes te klein zijn (4l, als ik wat visite over de vloer heb is het zo op)
- er geen andere fusten op kunnen. met de meeste tapinstallaties kan je, met wat geklooi met verloopstukken, dat wel, ook andere merken op je tap aansluiten. Het lijkt mij geweldig om in de zomer een vat witbier op mijn thuistap te kunnen aansluiten.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 4 maart 2004 @ 20:04:39 #21
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_17501124
als je het voor de feestjes doet kan je net zo goed een heineken cooltap huren.

Je betaald behoorlijk wat voor een fust, en krijgt daar een cooltap bij. Maarja, dit is ongeveer even duur dan zo'n prive tap. En de echt stevige drinkers zullen dit ding ook niet kopen, want die nemen wel een of ander aldi merk
  donderdag 4 maart 2004 @ 20:15:07 #22
12221 Tijn