't apparaat zal idd een verkoopprijs van 200 á 250 euro krijgen..quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:56 schreef dethoom het volgende:
probleem hiermee is dat je de biertender alleen kan gebruiken met vuillingen van Heineken. Wanneer je het apparaat koopt voor zeg: 200 euro, ben je daarna min of meer verplicht om telkens een euro of 10 uit te geven aan een Heineken vulling. (kratje is goedkoper) Daarbij komt nog dat het idee zo is afgedekt dat er geen andere fabrikanten zullen zijn die voor dit apparaat goedkopere vullingen op de markt zullen brengen zoals dat bij senseo crema wel zo is.
dat is een van de stomste fouten van douwe egberts. Ze hadden andere merken niet de mogelijkheid moeten bieden ook pads te gaan uitbrengen, want daardoor draaien ze zelf minder omzet. Voor Philips maakt dat natuurlijk helemaal niet uit. die vinden het wel best en hun apparaten lopen als een trein. Ik denk dat het met de beertender een stuk minder vaart zal lopen.
ik geef toe, zo'n tapje is leuk, maar het blijft duur, en je zal niet snel meer een kratje kopen, omdat je toch 250 euro in het apparaat heb geinvesteerd en dan wil je em ook gebruiken ook. En omdat er dus geen goedkopere fusten op de markt worden gebracht zit je er aan vast. je bent telkens verplicht om 10 of 12 euro aan een fust uit te geven waaruit je maar maximaal 20 glazen kan halenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't apparaat zal idd een verkoopprijs van 200 á 250 euro krijgen..
dat een kratje goedkoper is, tja dat zal wel zo zijn, maar veel mensen geven toch de voorkeur aan een tap biertje boven een flesje bier.. vooral met wat vrienden vind ik persoonlijk een tapje hebben staan wel wat hebben..
10 - 12 euroquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:06 schreef pos het volgende:
Ik vind hem erg leuk, wil hem wel hebben.
Ben wel benieuwd wat een Heineken-fustje kost.
alles wat ik tot nu toen gezien heb was of huur en veel te duur om zelf aan te schaffen of die 5 liter blikken met een "gat"erin waar bier uit kwam..quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:08 schreef Furby het volgende:
Er bestaan toch allang van die kleine thuistapjes dacht ik zo. Heineken, Grolsch en Dommelsch heb ik al gezien iig. Je moet alleen de complete tap als statiegeld weer inleveren. bavaria heeft trouwens niet zo lang geleden een soort van rugzak-tap gelanceerd. Dat is ook zoiets als dit alleen een ietwat ander design.
Aaaaah! leve de commercie!quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:11 schreef 737-800 het volgende:
In Amerika kun je gewoon een fust kopen vanaf 50Liter. Die wordt dan gekoeld bezorgd in een grote thermozak met ijs en een handpompje erop. Het kost geen fluit en je tapt er HEEL wat biertjes
uit!
same here.. heb al drie dagen zo'n promo dvd lopen in de winkel..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:55 schreef fisico het volgende:
Het bier is 20 dagen houdbaar dus elke dag een biertje en het is alweer op. Het is een oplossing voor mensen die een lekker tapbiertje willen en bier uit fles maar niets vinden. Aan mijn is bier niet besteed, maar op een feestje heb ik de hele PR al gehad van iemand die bij Heineken werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |