Wegens gevaar voor sneeuwballengevecht?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:47 schreef Sunjammer het volgende:
Hmmm... ze belden net van CA... de kans is aanwezig dat die seminar niet doorgaat...
Dofke!quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:51 schreef Doffy het volgende:
* Doffy is volgegoten met koffie en zonder blikschade ten kantore gearriveerd. Ofwel, laat de spelen beginnen.
Mogguh allen!
Wahaha neej... hadden een aantal afmeldingen gehad...quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wegens gevaar voor sneeuwballengevecht?
Bart!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:05 schreef Cybart het volgende:
Tech!
-Cammen hoeft niet eng te zijn
-Meeten is leuk, mits je mensen zorgvuldig selecteerd
-ik had 3 secondern vertraging omdat de trein even haperde
-sneeuwt redelijk hard buiten!
*sneeuwbal gooi*quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:59 schreef Sunjammer het volgende:
Whoei, gaat definitief niet door*telefoon kreeg*
*net zo behendig en stijlvol als altijd deze sneeuwbal ontwijk*quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
*sneeuwbal gooi*
*applausje voorquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:08 schreef Sunjammer het volgende:
*net zo behendig en stijlvol als altijd deze sneeuwbal ontwijk*![]()
Meeten kan uitlopen op echte sex (je weet wel) en is daardoor het Engst.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:35 schreef Semisane het volgende:
- Non-sexueel cammen is idd niet eng. (Mensen die cam-sex doen zijn meestal wel errug eng)
- Meeten kan heel leuk zijn en is meestal niet eng, maar ik heb zelf wel eens een enge meet gehad.
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. Wel sex na een meet, maar dat stond in feite los van de meet zelfquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Meeten kan uitlopen op echte sex (je weet wel) en is daardoor het Engst..
heb je aan senseo voldoende??quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:45 schreef DennisMoore het volgende:
"Is er al koffie, of moet ik het weer zelf doen?"
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:50 schreef Xiance het volgende:
heb je aan senseo voldoende??
Wat Doffy zei.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:50 schreef Xiance het volgende:
heb je aan senseo voldoende??
Met dank aan G_L?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Whoeiii!! Een treasure trail heet "suivez-moi" in het Frans.
"Volg mij"
dan hebben sullie pech, want ik drink practisch geen koffie meerquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat Doffy zei..
wat vind je van deze, voor op het geboortekaartje van mn aanstaande nichtje:quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:35 schreef beaverhausen het volgende:
Stuitertje!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |