Wat moet je dan ook in Nieuwegein?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Moet vanmiddag alleen wel naar Nieuwegein... niet zoveel zin in![]()
Moet naar een presentatie bij Computer Associates, een van onze softwareleveranciers... nou ja, wel gratis eten vanavondquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook in Nieuwegein?
En onderweg naar huis pak je gezellig wat te drinken in de Krabber?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:10 schreef Sunjammer het volgende:
Moet naar een presentatie bij Computer Associates, een van onze softwareleveranciers... nou ja, wel gratis eten vanavond
Probably notquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
En onderweg naar huis pak je gezellig wat te drinken in de Krabber?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:14 schreef Markie-Mark het volgende:
goedemorgen heren
damnquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:13 schreef Sunjammer het volgende:
Probably not
Dat zou zinloos zijn?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:26 schreef Markie-Mark het volgende:
En over het niet meer zinloos zijn van mn dag na met jullie gesproken te hebben.......daar laat ik me maar niet over uit
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
En onderweg naar huis pak je gezellig wat te drinken in de Krabber?
Klein homocafé in Utrecht. Kan erg druk zijn. (Dat ik dat weet zeg... Zal wel door NathaN komen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:32 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is dat voor tent?
www.dewolkenkrabber.nlquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:32 schreef Mexoryl het volgende:
Wat is dat voor tent?
Ja voor een filmvak wat ik dit blok volg moeten we elke week een film kijken, vandaag eentje uit de jaren 30 in het zwart wit, ik hoop dat ik er wakker bij blijfquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:31 schreef Cybart het volgende:
je wordt weer bedankt
film kijken?
Welke film? Of heb je de titel niet onthouden?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja voor een filmvak wat ik dit blok volg moeten we elke week een film kijken, vandaag eentje uit de jaren 30 in het zwart wit, ik hoop dat ik er wakker bij blijf
nope echt geen flauw ideequote:Op donderdag 26 februari 2004 10:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Welke film? Of heb je de titel niet onthouden?
Vertel dat straks dan maarquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:41 schreef Markie-Mark het volgende:
nope echt geen flauw idee
Waar zit die wolkenkrabber eigenlijk aan de gracht ofzo? Ik studeer nu al een tijdje in Utrecht maar weet niet eens waar ie zit
Oh oke, helemaal aan het eind van de oudegracht dus, verklaart ook waarom ik er nog nooit langsgekomen benquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vertel dat straks dan maar
Krabber zit voorbij Rembrandt...
Ga anders vanavond gezellig mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |