Tech is wel te overleven hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
Dat we gecammed hebben..of dat we elkaar vrijdag zien??
Het is allebei Eng.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat we gecammed hebben..of dat we elkaar vrijdag zien??
Toch niet?quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar niet dat ik alles eng vind ofzo!..
Ja hoe vaker je het doet, hoe minder eng het ongetwijfeld wordt. Maar ik vond de eerste keer echt doodeng, maar t viel 100% mee het was echt supergezellig, dat was ook met Jerre dus dat scheelt ook weerquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:44 schreef Vlarp het volgende:
Cammen is niet eng, helemaal niet zelfs. En iemand voor 't eerst meeten is ook niet eng.
Misschien dat ik al te vaak heb afgesproken met mensen via internet
Dus ga je er ook van uit dat het over niet-erotisch meeten gaat?quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, ik ga er gemakshalve wel vanuit dat we het hier over niet-erotisch cammen hebben..
Grote meetings lijken me juist minder eng. Je kan dan namelijk zelf kiezen met wie je een gesprek begint of wat dan ook, als het niet met de ene klikt ga je gewoon verder naar de andere ( dat bedoel ik minder wanhopig dan het klinktquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Kleine meetinkjes met hoog uit 4 mensen zijn het minst eng. Alles wat daarbovenuit stijgt is onaanvaardbaar Eng. Meetings met 1 iemand zijn meetstal een date, en dus meer spannend dan eng. En als je al bezet bent is het meer stout dan eng..
Nou. Ik hoop dat de oorzaak geen AH Paaseitjes zijn. En als ze dat wel zijn, dan wil ik graag weten met welke vulling dat was.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeej, geen chocola
* Ang3l heeft vandaag al 3x overgegeven.
En volgens mij komt 4 er zometeen aan
aggut, jungske toch *aai*quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeej, geen chocola
En volgens mij komt 4 er zometeen aan
Paaseitjes? In Februari?quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeej, geen chocola
En volgens mij komt 4 er zometeen aan</div></blockquote>Nou. Ik hoop dat de oorzaak geen AH Paaseitjes zijn. En als ze dat wel zijn, dan wil ik graag weten met welke vulling dat was.
.
Pas op, ik gooi zo m'n avondeten over je heenquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeej, geen chocola
En volgens mij komt 4 er zometeen aan</div></blockquote>aggut, jungske toch *aai*
Ik denk het..quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het nou echt zo dat het hier rustiger is geworden, na de Grote Onderbreking?.
ff doorpersen dan... komt wel goedquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:49 schreef Jerruh het volgende:
ik haaaaaat diarree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |