Maar jij hebt geen Hquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:38 schreef Jerruh het volgende:
eigenlijk die andere, ik was topicsluiter en eerder
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's maar goed, ik ben niet in de stemming voor ADHD figuren
nu wel :p.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen H
En daarom zing je hoofd, schouders, knie en teen?quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:45 schreef Cybart het volgende:
hooooooooooofd schouders knie en teen
knie en teen
morgen naar de kapper
euhm inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En daarom zing je hoofd, schouders, knie en teen?
uhuh! donderdag avond social lifequote:Op woensdag 25 februari 2004 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm inderdaad
dat sloeg nergens op
maar ik ben wel een beetje vrolijk dat ik opeens weer een social life lijk te krijgen
good for you, daar zou ik ook blij mee zijnquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar ik ben wel een beetje vrolijk dat ik opeens weer een social life lijk te krijgen
Wen er niet te hard aan, dat is na de vakantie zo weer overquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm inderdaad
dat sloeg nergens op
Pregomanquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:51 schreef Prego het volgende:
[..]
good for you, daar zou ik ook blij mee zijn
yeah!!!!!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:50 schreef Cybart het volgende:
ja dan gaan we uit eten
wordt leuk volgende week, maandag hoop ik bij jeroen langs (of vice versa)
dinsdag met Tech wat drinken
en donderdag met jou uit eten
ik heb geen vakantie ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wen er niet te hard aan, dat is na de vakantie zo weer over
Succes alvast!quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah!!!!!!!
ik heb dinsdag presentatie!!!!.
daar kom je vast expres nu pas mee aanzettenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Zou ik dit jaar trouwens niet carnaval vieren in Eindhoven?
Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar helemaal enthousiast was en dat ik wilde carnavallen, en nu is het weer voorbij
Heey manquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nu wel :p.
ow ook hallo enzo waxxer..
Hmm.. en dan zelfs daarnaast nog een sociaal leven?quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie ofzo
ik moet gewoon stage lopen
hoe is het dan met MR Alternate?
een dag zonder irritante klanten is een leuke dag?quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. en dan zelfs daarnaast nog een sociaal leven?Knap!
Mja, gaat lekker enzo... Loze dag gehad.. mgoed..
Nou, nee.. vind het wel jammer dat ik het gemist heb..quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar kom je vast expres nu pas mee aanzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |