Tenminste, zolang de stroom en de internetconnectie niet uitgevallen zijnquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:25 schreef PRMNS het volgende:
Spannend..! maar je houdt ons op de hoogte das fijn.
Nergens voor nodig... we zitten in de buurt van Disneyland dus de riolering is hier erg goed (dat is een voordeel als je op in het Disney Resort woontquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:27 schreef Megumi het volgende:
Nou sterkte.Hoop dat het niet al te erg wordt. Maak me een beetje zorgen om je..
Hoop dat je dat niet raar vindt.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:37 schreef Vampier het volgende:
De zon is weer gaan schijnen....
[afbeelding]
De stand op dit moment
Spannendquote:
Zojuist werd ook ingebroken op de radio en TV kanalen.quote:Severe Weather Alert from the National Weather Service
...COASTAL FLOOD WATCH NATIONAL WEATHER SERVICE SAN DIEGO CA 1030 AM PST WED FEB 25 2004
... COASTAL FLOOD WATCH FROM MIDNIGHT TONIGHT THROUGH 600 AM FRIDAY FOR THE COASTS OF ORANGE AND SAN DIEGO COUNTIES...
A POWERFUL PACIFIC STORM WILL PRODUCE A VERY LARGE SWELL IN THE SOUTHERN CALIFORNIA COASTAL WATERS STARTING TONIGHT. THIS WILL RESULT IN UNUSUALLY HIGH AND DANGEROUS SURF TONIGHT INTO FRIDAY.
THE VERY HIGH SURF COMBINED WITH WIND WAVES AND HEAVY RAIN COULD RESULT IN COASTAL FLOODING. BEACH AND COASTAL EROSION WILL ALSO BE POSSIBLE. LOW LYING COASTAL AREAS AND COASTAL ROADS COULD EXPERIENCE SIGNIFICANT FLOODING. SOME LOCATIONS THAT ARE ESPECIALLY SUSCEPTIBLE TO TIDAL OVERFLOW ARE... SEAL BEACH... SUNSET BEACH... BOLSA CHICA STATE BEACH... CARDIFF... PACIFIC BEACH AND MISSION BEACH.
A COASTAL FLOOD WATCH MEANS THAT THERE IS A POTENTIAL FOR COASTAL FLOODING TO DEVELOP... BUT THERE IS NO COASTAL FLOODING OCCURRING RIGHT NOW. OWNERS OF COASTAL PROPERTY AND LOCAL AUTHORITIES SHOULD TAKE PRECAUTIONS TO PROTECT EXPOSED PROPERTY AND TO REDUCE EROSION.
Dat is hier niet zover vandaan.quote:SEAL BEACH... SUNSET BEACH
Hahahaaha juist.........witte bonen uit blik enzquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:00 schreef Raz0r81 het volgende:
je gaat toch toch wel een of ander fotoverhaal voor ons maken? of het allemaal filmen? hoe jij schuilt en bananen eet.. enzo..
dat ziet er niet echt fris uit, het zal vanaf nu wel flink gaan losbarsten of niet?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:48 schreef Steijn het volgende:
Spannend Vampier, hoe hard waait het, en kun je aangeven op een kaartje waar je zit? Hier in Nederland overigens sneeuw.
Ik zit bij de G van Los Angelesquote:Op donderdag 26 februari 2004 02:48 schreef Steijn het volgende:
Spannend Vampier, hoe hard waait het, en kun je aangeven op een kaartje waar je zit? Hier in Nederland overigens sneeuw.
Ik ben niet bijzonder onder de indruk van dat radar kaartje. Een groot gebied met matige regen, dat komt wel vaker voor. Dat weeralarm is spannender.quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:49 schreef Vision het volgende:
[..]
dat ziet er niet echt fris uit, het zal vanaf nu wel flink gaan losbarsten of niet?
Onweerskansje?quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:50 schreef Libris het volgende:
Hier in Singapore, bewolkt, droog en warm
* Vision gaat zich even schamenquote:Op donderdag 26 februari 2004 02:51 schreef Steijn het volgende:
Ik ben niet bijzonder onder de indruk van dat radar kaartje. Een groot gebied met matige regen, dat komt wel vaker voor.
Nee, al een hele tijd niet geonweerd. Mag wel weer eens een keertje..quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Onweerskansje?
Aha.quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:50 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik zit bij de G van Los Angeles
Dito,quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:52 schreef Vision het volgende:
[..]
* Vision gaat zich even schamen
niet naar de legenda gekeken![]()
Oh, bewolkt en warm levert hier altijd feest op.quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:54 schreef Libris het volgende:
[..]
Nee, al een hele tijd niet geonweerd. Mag wel weer eens een keertje..
Eigenlijk geen seizoenen, alleen van nov tot jan een regentijd, waarin het dan ook ontzettend regent, voor de rest altijd warmer dan 22 graden (ook 's nachts), vochtig tussen de 70 en 90%, soms een zonnetje, soms een wolkje... En van 7 tot 19 is het lichtquote:Op donderdag 26 februari 2004 02:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oh, bewolkt en warm levert hier altijd feest op.Zeker normaal winterweer (broeierig warm) daar in Signapore?
Fantastische regendruppels zeg. Of is het hagel?quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:24 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
Oei, blij dat ik in Nederland zit.quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:58 schreef Libris het volgende:
[..]
Eigenlijk geen seizoenen, alleen van nov tot jan een regentijd, waarin het dan ook ontzettend regent, voor de rest altijd warmer dan 22 graden (ook 's nachts), vochtig tussen de 70 en 90%, soms een zonnetje, soms een wolkje... En van 7 tot 19 is het licht
Zo, dat is heftiger uit dan het op het eerste gezicht vanaf die radarbeelden lijkt. Zijn die evacuaties ivm modderstromen (met die bosbranden zijn er natuurlijk nog maar weinig bomen over)?quote:Op donderdag 26 februari 2004 03:03 schreef Vampier het volgende:
een deel San Bernadino heeft de mogelijkheid gekregen om vrijwillig te evacueren.
Amerikanen zijn MIETJES!quote:Op donderdag 26 februari 2004 04:38 schreef Vampier het volgende:
flauw regentje... ben ff wat koffie halen....
MIJN GOD NOEMEN ZE DIT EEN STORM?!
Dat kon je toch al wel afleiden uit de legenda. De regen was hele tijd groen, light rain dus.quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:23 schreef Vampier het volgende:
het is een gewone regenbui... een dood normale standaard regenbui....
quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:37 schreef WheeleE het volgende:
En Vampier, heb je de heftige storm goed overleefd?.
Als ik het zo lees was het meer een gemiddelde hollandse voorjaarsplensbui...
En dat is het laatste wat we van Vampier hebben vernomen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:19 schreef Vampier het volgende:
tjah... ff fotootje maken
Dat komt omdat het niet over Bush bashen gingquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:42 schreef littledrummergirl het volgende:
heb er trws op het nieuws nog weinig over gehoord hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |