hee slijmertquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG wacht ook mee!
Als ik kon inloggen, kon ik je misschien helpenquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
maar hoe boekmark ik nou een topique?
Dat staat bovenaan in het topic ergens. Naast een ander nieuw knopje waar ik nog niet op heb durven drukken. Dan roep je meteen een mod naar je topic toe, gaan er bij hun dus allerlei belletjes rinkelen ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
De melk?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Ga ik net boodschappen doen. Eigenlijk omdat m'n shag bijna op is.
Wat vergeet Tong te kopen ?
Bovenin, naast de topictitel zie je 2 knopjes staan, als je op het rechterknopje klikt zet je een bookmark en kan je via bookmarks dus dit topic snel weer vinden.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Vuurtje?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Een Tong poetst z'n tanden met bier en spoelt met wijn.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
De melk?
Vloeitjes?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Grumble.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vuurtje?
Dos Cerveza!quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:50 schreef DutchGooner het volgende:
Goeiesavonds,1 rioja bitte
e viva Espana!
Hij was bijna briljant te noemen,maar ach ja,het went,winnen in Europese uitwedstrijdenquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dos Cerveza!
Jij zult gisteren wel een leuke avond hebben beleefd of nie?
Fietsen is net zo ver, en veel vermoeiender!quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:54 schreef DutchGooner het volgende:
Ben wel behoorlijk moe,in totaal 1400 km gereden in anderhalve dag + nog bijna 4 uur in een vliegtuig.
dat weet ik wel zeker door de hoogte verscgillen daarquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Fietsen is net zo ver, en veel vermoeiender!
wat een eer!quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:01 schreef Gunner het volgende:DutchGooner
zou ook wel willen doen wat hij doet, alleen geen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |