Als het niet sneeuwt!quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:14 schreef F1Bas het volgende:
Vanavond definitief het kampioenschap veilig stellen.
vind ik wel, vond het al een wonder dat psv verloor maar toen vond ik Heerenveen al vrij matig spelen om maar niet te spreken van de wedstrijden ervoor.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:36 schreef SCH het volgende:
Sterkte luitjes. Het is geen schande hoor
De wedstrijden ervoor speelden we stukken beter als tegen PSV - we scoorden alleen niet en de wedstrijden duurden 5 minuten te langquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
vind ik wel, vond het al een wonder dat psv verloor maar toen vond ik Heerenveen al vrij matig spelen om maar niet te spreken van de wedstrijden ervoor.
ja en tegen psv duurde het voor PSV 5 minuten te langquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
De wedstrijden ervoor speelden we stukken beter als tegen PSV - we scoorden alleen niet en de wedstrijden duurden 5 minuten te lang![]()
![]()
Da's 24 %.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:37 schreef golfer het volgende:
Openingspost voorzien van het bekende plaatje.
Heb je de top 50 af?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:38 schreef skinnievinnie het volgende:
at last................ the return of voetbal/ het ultieme ajax topic![]()
Zelden zo'n talent zichzelf zien afbranden.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Tragisch nieuws is overigens het stoppen van Dani.
Coke, de witte sloper.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelden zo'n talent zichzelf zien afbranden.
Moeilijk, er komen nog 5 wedstrijden na Feyenoord - Ajax. 15 punten achterstand dus, dat is wel veel.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:00 schreef Nyluzzz het volgende:
Volgens mij kan Ajax, als Psv nog 2 nederlagen leidt bij Feyenoord in de Kuip kampioen worden. Zou heel mooi zijn of niet dan?
Alleen jammer dat Ajax nu achterstaat bij Heerenveen want dan moet psv nog minstes 3 keer verliezen. Maar ja, alles kan, dus wie weet.
Ja, idd, ik zie het nu ook nieet meer gebeuren. Maar dromen kan altijdquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:08 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Moeilijk, er komen nog 5 wedstrijden na Feyenoord - Ajax. 15 punten achterstand dus, dat is wel veel.
Nee, dank je.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:07 schreef SCH het volgende:
Beerenburgje jongens?
Mag ik de hele fles?quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:07 schreef SCH het volgende:
Beerenburgje jongens?
Ik denk dat dit de spelers even terug heeft getrokken naar de realiteit. Al is niet zeker of dat een positief effect zal hebben op het spel. (na Brugge uit werd het alleen maar dramatischer). Maar eerlijk gezegd verwacht ik van wel. Ik verwacht nog steeds gewoon het kampioenschap.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Klote zooi, naja de uitslag van de wedstrijd tegen Heerenveen is ons wel bekend.![]()
Ik vrees voor a.s. zondag, want deze nederlaag komt hard aan.
Ajax is er nog lang niet, en ik hoop niet dat Ajax nog meer punten gaat verspelen.![]()
Dat is inderdaad even afwachten hoe het uit gaat pakken, het kan twee kanten op gaan. En ik hoop maar dat ze bij Ajax nu beseffen dat ze met de manier waarop ze nu spelen nog meer punten gaan verliezen. Ik hoop het kampioenschap, maar ik ben er na vanavond nog niet helemaal van overtuigd. Veel zal toch wel afhangen van a.s. zondag, en dan met name hoe Ajax de draad oppakt / of niet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de spelers even terug heeft getrokken naar de realiteit. Al is niet zeker of dat een positief effect zal hebben op het spel. (na Brugge uit werd het alleen maar dramatischer). Maar eerlijk gezegd verwacht ik van wel. Ik verwacht nog steeds gewoon het kampioenschap.
psst..verkeerde topic.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:20 schreef Chadi het volgende:
Benny scoort 2 maal
oops verkeerde topic!quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:17 schreef twi het volgende:
Ik moet me effe afreageren. Weet je dat ik er gvd echt gewoon ZIEK van ben?Dat we een keer verliezen, ok. Dat we een keer met de neus op de feiten gedrukt zijn kan ik ook vrede mee hebben. Het is logisch dat het gebeurt na een serie bar slechte wedstrijden.
MAAR HET KOST WEL DRIE ENORM BELANGRIJKE PUNTEN!![]()
![]()
oepsquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
psst..verkeerde topic.
twi krijgt al angstzweet in zn bilnaad...quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:17 schreef twi het volgende:
Ik moet me effe afreageren. Weet je dat ik er gvd echt gewoon ZIEK van ben?Dat we een keer verliezen, ok. Dat we een keer met de neus op de feiten gedrukt zijn kan ik ook vrede mee hebben. Het is logisch dat het gebeurt na een serie bar slechte wedstrijden.
MAAR HET KOST WEL DRIE ENORM BELANGRIJKE PUNTEN!![]()
![]()
Met AZ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:25 schreef ErikT het volgende:
Hier verder dan maar? Voorspelling: zondagavond is t gat nog maar 3 punten.
als er nog 7 punten verschil is tussen PSV en AZ lijkt me dat heeeeeel stugquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met AZ?
Dit is het ajax topic lekker dingquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
als er nog 7 punten verschil is tussen PSV en AZ lijkt me dat heeeeeel stug
4 punten danquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
als er nog 7 punten verschil is tussen PSV en AZ lijkt me dat heeeeeel stug
hij had het over verschil tusen PSV en AZquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit is het ajax topic lekker ding
Zeker niet, we worden gewoon kampioen, maar we moeten PSV niet laten spartelen, we moeten ze gewoon afmaken.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
twi krijgt al angstzweet in zn bilnaad...
quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Zeker niet, we worden gewoon kampioen, maar we moeten PSV niet laten spartelen, we moeten ze gewoon afmaken.
Iemand spreekt zichzelf tegen...quote:MAAR HET KOST WEL DRIE ENORM BELANGRIJKE PUNTEN!
Laten we hopen dat ze dat dit jaar ook weer zijnquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:53 schreef ASSpirine het volgende:
PSV was vorig jaar ook heel slordig met zijn punten op het einde, dus alles kan
neenee, 1 dipje is genoeg voor de rest van het jaarquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze dat dit jaar ook weer zijn
En die keepers heten ook nog eens Ponk en Vonk...quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:13 schreef F1Bas het volgende:
hmmm Heerenveen mist zijn beste spits en en keeper en utrecht ook zondag
Hoezo? Het zijn drie belangrijke punten waardoor de lampies weer denken "Oh oh, we zijn niet de enige die zaadvoetbal speelt de laatste tijd'. Als Ajax gewoon de puntjes blijft pakken worden we met twee vingers in de neus kampioen. Dat elk punt in de komende serie belangrijk is en elk verliespunt dus ook, doet daar niks aan af.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
Iemand spreekt zichzelf tegen...
Klopt, toen was het al 2-0, maar het werd daarna een stukje makkelijker voetballen voor Heerenveen. Aan de andere kant, als de wissel goed uitpakt, vergroot je de druk op het doel van Heerenveen. Daar moet je dan echter wel het middenveld voor in handen hebben, en dat had Ajax niet. (wat wil je ook, met Vayrynenquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:08 schreef twi het volgende:
Toen was het kwaad al geschied hoor, MaxPower. Maar ben het met je eens dat het een twijfelachtige wissel was.
Typisch arrogante jodengebral.quote:Geflatteerd wil ik de uitslag niet noemen, maar de bijkomende bewoordingen over briljant spel van Heerenveen, dat vind ik persoonlijk te ver gaan. Het komt meer door het dramatisch slechte spel van Ajax dan dat Heerenveen nu zo verschrikkelijk goed was.
Koeman-kloon.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:48 schreef twi het volgende:
Het komt meer door het dramatisch slechte spel van Ajax dan dat Heerenveen nu zo verschrikkelijk goed was.
Ajax in goede doen, wint gewoon van Heerenveen en overigens zegt hij ook dit:quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Koeman-kloon.
Wat heb ik me weer aan hem ge-ergerd zeg
Hoezo? Het was niet de eerste keer hoor. Of zijn jullie meestal niet in goede doen als jullie de Friese grens oversteken?quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:45 schreef Suijk het volgende:
Ajax in goede doen, wint gewoon van Heerenveen en overigens zegt hij ook dit:
Kan inderdaad niet zo heel vaakquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:37 schreef TC03 het volgende:
Ik lach jullie bij deze even uit:'(
.
Altijd al eens willen doen
ook welkom terugquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb je de top 50 af?
Vind je? Ik vind het nogal sneu als een coach zich met iedere beslissing van de grens over een ingooi staat te bemoeien. Dat moet ie toch echt niet meer doen. Ik denk dat Koeman veel kwaliteiten heeft als trainer maar hij gedraagt zich vaak zo onvolwassen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:41 schreef twi het volgende:
Ach, liever een janklul dan iemand die progressie ziet.
Maar als je dat dan weer de hoofdstedelijke arrogantie noemt wordt je weer afgebrand door hun mooi-weer supporters.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:44 schreef jakees het volgende:
Het is bij Ajax altijd zo "wij waren slecht en daarom verloren we, het is ook wel goed van de tegenstander maar wij waren niet in goede doen". Misschien ben je niet in goed doen, omdat je tegenstander het je lastig maakt. En die koeman wat een zak stront is dat zeg, en maar zeiken tegen zo'n grens. Als hij zijn mond had gehouden hadden ze die tweede uitbal wel gekregen in de eerste helft. Maar ik heb genoten!!!
Hoe gedraag jij je als je 2-0 achter staat en de scheids fluit voor elk klein muggenscheetje wat jij laat, en zit er nog een aantal keren flink naast. De scheids is geen beslissende factor geweest in de wedstrijd en de verliesbeurt hebben we totaal aan onszelf te wijten, maar betekent dat ineens dat je het met de scheids eens moet zijn? Foppe is bij sommige wedstrijden ook een behoorlijke jankzak, maar die kan er niks aan doen dat wat hij richting de scheids brult grappig overkomt 'omdat hij Foppe' is.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het nogal sneu als een coach zich met iedere beslissing van de grens over een ingooi staat te bemoeien. Dat moet ie toch echt niet meer doen. Ik denk dat Koeman veel kwaliteiten heeft als trainer maar hij gedraagt zich vaak zo onvolwassen.
quote:'Ik kon me wel vinden in de spreekkoren over voetballes'
Ajax-coach Ronald Koeman na de oorwassing van Ajax tegen SC Heerenveen
Nou, in mijn optiek waren die ingooien alle drie terecht maar jezus, het gaat maar om inworpen, moet een coach daarover zeiken?quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:49 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe gedraag jij je als je 2-0 achter staat en de scheids fluit voor elk klein muggenscheetje wat jij laat, en zit er nog een aantal keren flink naast.
Nee maar de coach moet zich volwassen gedragen.quote:De scheids is geen beslissende factor geweest in de wedstrijd en de verliesbeurt hebben we totaal aan onszelf te wijten, maar betekent dat ineens dat je het met de scheids eens moet zijn?
Ach, wat een onzin. Trouwens Foppe is ook wel eens naar de tribune gestuurd. Maar meestal waren dat woede-aanvallen, dat is ook verkeerd trouwens. Ik vind dat coaches hun bek moeten houden tegen de leiding. En dan een keer een uitbarsting kan gebeuren, maar dat voortdurende gezeik en gezanik is echt niet goed te praten. Dat slaat ook over op spelers.quote:Foppe is bij sommige wedstrijden ook een behoorlijke jankzak, maar die kan er niks aan doen dat wat hij richting de scheids brult grappig overkomt 'omdat hij Foppe' is.
Een ingooi is overdreven om je daar zo over op te winden, als je een corner niet krijgt vind ik dat al gelijk een stuk begrijpelijker (zie afgelopen zondag, hij kan er zomaar invliegen). Voor een voor mij nog onbekende reden werd Sonck ook teruggefloten bij een counter.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:58 schreef SCH het volgende:
Nou, in mijn optiek waren die ingooien alle drie terecht maar jezus, het gaat maar om inworpen, moet een coach daarover zeiken?
Een coach moet zich passioneel bezig houden met het begeleiden van zijn team. De scheidsrechter op fouten wijzen is daar in mijn optiek een deel van.quote:Nee maar de coach moet zich volwassen gedragen.
Dan zijn we het oneens. Trouwens, zo'n onzin is het niet. Als Foppe scheldt vindt iedereen het geweldig, grappig, komt het als refrein terug in "Tikkie Terug" op de maandagavond en hebben we het er niet meer over. Heeft Koeman aanmerkingen op de leiding is het meteen een jankzak.quote:Ach, wat een onzin. Trouwens Foppe is ook wel eens naar de tribune gestuurd. Maar meestal waren dat woede-aanvallen, dat is ook verkeerd trouwens. Ik vind dat coaches hun bek moeten houden tegen de leiding. En dan een keer een uitbarsting kan gebeuren, maar dat voortdurende gezeik en gezanik is echt niet goed te praten. Dat slaat ook over op spelers.
Hier ben ik het mee eens, Ajax moet zich eens met wedstrijden bezig gaan houden, en niet met punten. Als je wedstrijden alleen maar als punten ziet is het een kwestie van tijd of je gaat ze verliezen.quote:De Volkskrant heeft wel een mooie quote over Ajax:
"Ajax dacht blijkbaar dat het kon winnen op zijn naam. Praatjes, protestjes, gebaartjes, die beheersen de spelers tot in perfectie, maar bij de minst of geringste tegenslag laten ze zich bijna letterlijk uit het veld slaan".
Zit wel wat in, geldt net zo goed voor PSV trouwens.
Nee juist niet. Het begeleiden van het team is zijn taak inderdaad. Het begeleiden van de leiding moet hij aan anderen overlaten. Koeman had wat mij betreft naar de tribunes mogen worden gestuurd of achteraf een boete krijgen. Net als bij Utrecht afgelopen week. Coaches doen mee aan het ophitsen van publiek en spelers tegen de arbitrage, bewust of onbewust. En ik vind dat ze daarin een belangrijke verantwoordelijkheid hebben en moeten dragen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:09 schreef twi het volgende:
Een coach moet zich passioneel bezig houden met het begeleiden van zijn team. De scheidsrechter op fouten wijzen is daar in mijn optiek een deel van.
Laten ze zich (wij ons) maar even gedeklasseerd voelen. Na alle lofzang in de eerste competitiehelft en het feit dat de commotie rond de selectie van het Nederlands Elftal de jongens en hun belabberde spel wat uit de wind hield, is het wel eens tijd om even met beide benen teruggezeet te worden in de blubber.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:17 schreef zjroentje het volgende:
Dit kan dus echt niet hoor. Van Heerenveen verliezen kan gebeuren, maar met 4-1.
Dat had onderhand toch wel al gebeurd moeten zijn na het de belabberde wedstrijden na de winterstop. Laten we hopen dat dit dan wel genoeg doordringt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:20 schreef twi het volgende:
[..]
Laten ze zich (wij ons) maar even gedeklasseerd voelen. Na alle lofzang in de eerste competitiehelft en het feit dat de commotie rond de selectie van het Nederlands Elftal de jongens en hun belabberde spel wat uit de wind hield, is het wel eens tijd om even met beide benen teruggezeet te worden in de blubber.
Precies, en er komen nog wel wat lastige potjes aan de komende tijd, dus de noodzaak tot beter prestaties zal nu wel tot ze doorgedrongen zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:20 schreef twi het volgende:
[..]
Laten ze zich (wij ons) maar even gedeklasseerd voelen. Na alle lofzang in de eerste competitiehelft en het feit dat de commotie rond de selectie van het Nederlands Elftal de jongens en hun belabberde spel wat uit de wind hield, is het wel eens tijd om even met beide benen teruggezeet te worden in de blubber.
Persoonlijk denk ik dat dit best wel eens het moment kan zijn dat van der Vaart eindelijk opstaat en wat laat zien.
:? Welke interne crisis?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:53 schreef SCH het volgende:
Het is wel knap dat Ajax de interne crisis toch redelijk binnenboord weet te houden.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:53 schreef SCH het volgende:
Het is wel knap dat Ajax de interne crisis toch redelijk binnenboord weet te houden.
Twente was anders ook een flinke kluif voor jullie.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:53 schreef twi het volgende:
Dit Ajax kan absoluut beter? Wie missen we nou eigenlijk echt? PIenaar, ok. Ibrahimovic. Voor de rest is de selectie gewoon zoals 'ie hoort te zijn, en eigenlijk had het met zo'n team dus 1-4 moeten zijn.
En die andere ploegen mogen hun ogen dan wel openen, Heerenveen heeft gisteren (fantastisch) geprofiteerd van fouten van Ajax. Wanneer Ajax die fouten niet maakt, is er helemaal niets aan de hand. Nu is Heerenveen geen Volendam of Twente natuurlijk. Maar Utrecht moet toch geen enkel probleem vormen. En als dat wel zo is, dan ga ik heel hard huilen
Serieuze vraag?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:53 schreef twi het volgende:
[..]Welke interne crisis?
Makkelijk zeggen. Als je alle wedstrijden wint, dan ben je kampioen. Ik zie dat Ajax niet zo superieur is als ze zelf graag denken. Ondanks dat het gat op de ranglijst heel behoorlijk is zijn ze er nog lang niet. En als die zelfoverschatting bij Ajax niet weggenomen wordt, dan konden ze nog wel eens van een koude kermis thuis komen. De competitie is nog lang, en als PSV bloed geroken heeft kan het zomaar dat ze extra gemotiveerd zijn en dus inlopen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:03 schreef twi het volgende:
Twente was lastig, maar eigenlijk alleen echt in de laatste paar minuten. Twente is lastig voor elke topper geweest. Er komen moeilijke wedstrijden aan, maar al die wedstrijden behoort Ajax gewoon te winnen. Bovendien moet ook PSV nog de nodige lastige wedstrijden afwerken.
Jij werkte dan ook bij Idols hequote:Op donderdag 26 februari 2004 11:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Spelers die voor zichzelf gaan, niet met elkaar kunnen opschieten, elkaar de bal en het licht in de ogen niet gunnen, een team dat niet draait en waar geen toekomst in zit. Ik moet even de analyse terug zoeken die ik ergens las deze week. Koeman probeert niet voor niks zo wanhopig de gaten dicht te praten ---> het botert en loopt niet bij Ajax en het is voor ze te hopen dat de bom niet barst voordat het seizoen is afgelopen. Als het zondag misloopt, zou het wel eens heel heet kunnen worden.
Je kunt al snel over een crisis praten als een team niet draait, of als een speler zegt dat 'ie vertrouwen wil hebben van de trainer. Ik vind dat het behoorlijk overdreven wordt. Veel meer dan een sportieve crisis is het niet. Dit is een tegenvaller, maar ik ga er niet vanuit dat spelers zo'n verliespartij op zich laten zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Spelers die voor zichzelf gaan, niet met elkaar kunnen opschieten, elkaar de bal en het licht in de ogen niet gunnen, een team dat niet draait en waar geen toekomst in zit. Ik moet even de analyse terug zoeken die ik ergens las deze week. Koeman probeert niet voor niks zo wanhopig de gaten dicht te praten ---> het botert en loopt niet bij Ajax en het is voor ze te hopen dat de bom niet barst voordat het seizoen is afgelopen. Als het zondag misloopt, zou het wel eens heel heet kunnen worden.
Natuurlijk is Ajax er nog lang niet. De cruciale weken breken aan, en natuurlijk zullen er punten gemorst worden. Wat ik mij niet voor kan stellen is dat PSV echter alle resterende wedstrijden wint. NAC en AZ lijken mij lastig, Feyenoord zit in een nog grotere sportieve crisis en moet dus te verslaan zijn. En Roda thuis is doorgaans een stuk makkelijker dan uit, vraag dat maar aan ADO. Dat zijn teams die gewoon moeten worden verslagen. Heerenveen is altijd wel lastig geweest en een 4-1 is onverwacht, maar zo'n dramatische verliespartij is doorgaans eenmalig. En dus maak ik me niet druk, zeker niet als er uit van Utrecht gewonnen wordt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:23 schreef DivineJester het volgende:
Makkelijk zeggen. Als je alle wedstrijden wint, dan ben je kampioen. Ik zie dat Ajax niet zo superieur is als ze zelf graag denken. Ondanks dat het gat op de ranglijst heel behoorlijk is zijn ze er nog lang niet. En als die zelfoverschatting bij Ajax niet weggenomen wordt, dan konden ze nog wel eens van een koude kermis thuis komen. De competitie is nog lang, en als PSV bloed geroken heeft kan het zomaar dat ze extra gemotiveerd zijn en dus inlopen.
Ik kom gewoon jou irriteren omdat ik een hekel aan je heb.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de rest beschamende pot. Maar wat doen die feyenoorders hier dan eigenlijk? Als feyenoord verliest komen ze zeuren dat ze het niet meer interesseert maar andersom zijn ze er als de kippen bij...
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik kom gewoon jou irriteren omdat ik een hekel aan je heb.
Ik zei toch: dit Ajax lijkt verdacht veel op het ajax van '98/'99. Toen was er het hele seizoen ook sprake van crisis, dat gedoe met Frank en Ronald de Boer bijvoorbeeld. Toen was er ook geen groepsgevoel naar mijn idee. Ik noem niet het ajax van '99/'00, omdat er ondanks de barre tijden wél een groepsgevoel was.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:47 schreef SCH het volgende:
Geen crisis? Laat me niet lachen?
Van der Vaart en Koeman kunnen niet meer met elkaar door 1 deur. Ibrahimovic kan met vrijwel niemand door 1 deur. Escude staat ter discussie. Er is geen groepsgevoel, dat is toch wel duidelijk. Sonck, Soeaters, Sikora ---> voelen zij zich prettig? Spelers twijfelen en proberen zichzelf in de picture te spelen, niet de ploeg. Sneijder zit in een crisis - Van der Vaart komt er maar niet uit. Nee, dat gewoon niet lekker en daar hoef je geen ziener voor te zijn.
Sandman is loik, iedereen heeft recht op 1 vergissing in zijn leven en Sandman heeft die gemaakt toen hij voor Ajax koos en jij toen je voor Feyenoord koos. Verder zijn jullie gewoon loik en een beetje bang voor elkander.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:54 schreef Cart_man het volgende:
Ik kom gewoon jou irriteren omdat ik een hekel aan je heb.
quote:Koeman: 'Ik lig niet wakker van SC Heerenveen' 24-2-2004
Morgen staat voor Ajax de uitwedstrijd bij SC Heerenveen op het programma, toch maakt Ajax-trainer Ronald Koeman zich niet erg druk. "Natuurlijk is Heerenveen geen makkelijke uitwedstrijd, maar ik kan ook niet wakker van ze liggen", aldus Koeman op de site van de club.
Het enige waar de oefenmeester nadruk op legt, zijn de standaardsituaties van Heerenveen, die PSV afgelopen zaterdag de das om deden. "Dus moeten we zorgen dat we geen corners of onnodige vrije trappen weg gaan geven. Voor de rest van het spel van Heerenveen hebben we wel een oplossing, denk ik."
Verder zegt Koeman over Heerenveen: "Zij halen veel uit standaardsituaties, spelen meer countervoetbal dan gewoon voetbal. Wij trainen ook op standaardsituaties en scoorden daar zondag uit. Maar op zich moeten we daar meer uithalen. We trainen dat zonder verdedigers, want ik ben van mening dat als de bal goed gegeven wordt en de looplijn van de inkomende speler is goed, dan is het niet te verdedigen. Heerenveen neemt bij corners veel spelers mee naar voren. Daar vrezen we voor."
Wij zijn geen PSVquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:53 schreef ASSpirine het volgende:
PSV was vorig jaar ook heel slordig met zijn punten op het einde
Nee idd. Zou je wel willen! Maar wel nu al slordig met punten, en dit is nog t einde niet eens!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wij zijn geen PSV![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:08 schreef The_Hives het volgende:
Ik kan trouwens nix zeggen over gister. Heb de wedstrijd niet kunnen zien.
Maar nu komt wel mijn ideale scenario uit: spannend tot het einde en thuis tegen nac ingehaald worden door PSV![]()
![]()
Nee? Sinds wanneer niet? Volgens mij gaat het wel weer aardig hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:47 schreef SCH het volgende:
Van der Vaart en Koeman kunnen niet meer met elkaar door 1 deur.
Bron?quote:Ibrahimovic kan met vrijwel niemand door 1 deur.
Bij wie?quote:Escude staat ter discussie.
Er is binnen twee maanden helemaal niks meer over van een groepsgevoel? Laat me niet lachenquote:Er is geen groepsgevoel, dat is toch wel duidelijk.
Spelers die niet presteren voelen zich nooit prettigquote:Sonck, Soeaters, Sikora ---> voelen zij zich prettig?
Helemaal niemand speelt zichzelf in de picture, omdat ze de vorm niet hebben.quote:Spelers twijfelen en proberen zichzelf in de picture te spelen, niet de ploeg.
Dat is al langer bekend, Sneijder speelt niet lekker de laatste twee maanden, van der Vaart al het hele jaar niet, maar wanneer dat zo is spelen ze ook gewoon niet.quote:Sneijder zit in een crisis - Van der Vaart komt er maar niet uit.
Ik vind dat je anders behoorlijk voor ziener aan het spelen bent en spijkers op laag water aan het zoeken bent. Dat Zlatan geen makkelijke persoon is kan ik me in vinden. Van der Vaart heeft gezegd dat het in het begin niet fantastisch met 'm ging tussen hem en Zlatan, maar dat daar op het trainingskamp verbetering in kwam. Direct wordt er gezegd dat Zlatan met niemand overweg kan? Belachelijk. Hij is bovendien al tijden geblesseerd en heeft dus weinig onrust te stoken, als dat al zo zou zijn. Spelers die niet spelen of niet in vorm zijn voelen zich nooit prettig, nu zou dat ineens een crisis veroorzaken bij Ajax? Twee jongen spelers brengen de laatste tijd niet wat ze moeten brengen, beiden konden het tijdelijk niet zo goed met de trainer vinden (Sneijder toen 'ie niet werd opgesteld zo rond oktober, van der Vaart nu omdat 'ie te weinig vertrouwen zegt te krijgen). Kom op zeg, praat ons geen crisis aan alleen maar omdat het na het PSV-gedoe en de Feyenoord-perikelen een trend is om een crisis te hebben.quote:Nee, dat gewoon niet lekker en daar hoef je geen ziener voor te zijn.
Zo erg is Foppe toch niet?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:14 schreef SCH het volgende:
Oh het gesputter van een blauwe tegen beter weten in. Ik heb geen leedvermaak hoor. Alleen de pret van een welverdiende overwinning en wat ergernis rond een hork van een coach.
Nou zo onbelangrijk zijn die ingooien niet. Als je dat bijvoorbeeld heb gezien bij jong Ajax, dat de tegenstander in plaats van een ingooi een corner kregen nadat de wedstrijd tijdelijk gestaakt was....quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, in mijn optiek waren die ingooien alle drie terecht maar jezus, het gaat maar om inworpen, moet een coach daarover zeiken?
Een interne crisis is er zeker niet. Een vormcrisis is heel wat anders. En als je met je vormcrisis nog zo over PSV heen kan fietsen, geef mij er dan maar tien vanquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:20 schreef SCH het volgende:
Jij denkt dus serieus dat er geen crisis is bij Ajax? Dat het gebrek aan beleving bij de spelers van toeval aan elkaar hangt?
De wens is de vader van de gedachte lijkt me. Insiders zeggen toch echt iets andersquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:21 schreef twi het volgende:
Een interne crisis is er zeker niet.
Twee ploegen in vormcrisis tegen elkaar waarvan de minst slechte wint: als je dat over een ploeg heen fietsen noemt, dan heb je zeker een heel oud brikje?quote:Een vormcrisis is heel wat anders. En als je met je vormcrisis nog zo over PSV heen kan fietsen, geef mij er dan maar tien van
Dat Heerenveen van Ajax won had niks met de vorm van Heerenveen te maken maar met Anastasiou die de 0-1 niet voor open doel intikt en de 0-2 vrij voor de keeper verprutst door de bal te ver voor zich uit te spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:33 schreef ErikT het volgende:
dat ajax van PSV won had niks met de vorm van ajax te maken maar met Vennegoor die de 0-2 op de paal schiet ipv erin.
Oeps, StarGazer dan? Even teruglezen.....emoties, emotiesquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
oi twi, ik heb die vergelijking nooit getrokken hoor
Weet jij veel.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Tussen Koeman en VdV speelt er iets, true... Maar het lijkt alsof je elke dag op het trainingsveld van Ajax te vinden bent man!
Ja maar dan komen al die perikelen dus door zijn aanwezigheid weet je!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Weet jij veel.
Ik heb wel wat beters te doen. Maar ik spreek wel eens wat mensen die daar wel zijn - die verslag moeten doen voor Langs de Lijn enzoquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Tussen Koeman en VdV speelt er iets, true... Maar het lijkt alsof je elke dag op het trainingsveld van Ajax te vinden bent man!
Ik kom gewoon voor Nigelquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja maar dan komen al die perikelen dus door zijn aanwezigheid weet je!
En SCH is nooit te beroerd om een complot/comflict/samenzwering/fraude/etc/enz/ de FOK! ether in te slingerenquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen. Maar ik spreek wel eens wat mensen die daar wel zijn - die verslag moeten doen voor Langs de Lijn enzo
En maak van dat iets maar gerust heel veel, en onderschat niet wat voor impact dat heeft: als het middelpunt van de ploeg in onmin leeft met de leiding.
En die staan elke dag de godganse dag de trainingen te volgen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen. Maar ik spreek wel eens wat mensen die daar wel zijn - die verslag moeten doen voor Langs de Lijn enzo
Nee - die horen nogal veel in de wandelgangenquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En die staan elke dag de godganse dag de trainingen te volgen.
Wat sneu.
Life moet niet boring zijn toch?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:58 schreef Eilanden het volgende:
En SCH is nooit te beroerd om een complot/comflict/samenzwering/fraude/etc/enz/ de FOK! ether in te slingeren![]()
Het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee - die horen nogal veel in de wandelgangen
Moet ik hier uit opmaken dat je aan me twijfelt? Pas op, straks maak ik het uitquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel.
The horror.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet ik hier uit opmaken dat je aan me twijfelt?
[q/]
Yep.
[q]
Pas op, straks maak ik het uit
Wat is er nou weer onsportiefquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:18 schreef SCH het volgende:
Haha Speed, wat heerlijk- maar wat onsportief ook
Toevallig ken ik ook aardig wat insiders bij Ajax......blablabla. Er gaan idd wat dingen niet zoals ze zouden moeten gaan maar een crisis jezus man, jij overdrijft echt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte lijkt me. Insiders zeggen toch echt iets anders
Je zal maar "onderknuppel van de armoede" zijn, whehequote:Op donderdag 26 februari 2004 15:14 schreef twi het volgende:
Gutteguttegut, komen we weer met de term 'kampioen van de armoede'.Rot daar toch eens mee op!
Idd zeg. Dat zowel ajax als PSV slechter spelen dan vorig seizoen ben ik het mee eens. Maar AZ en Heerenveen zijn dit jaar aan het knallen. Alles bij elkaar is de HCE dus niet slechter, alleen de uiteindelijke winnaar zal minder goed zijn dan vorig jaar en ook het jaar daarvoor. Nou en?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:14 schreef twi het volgende:
Gutteguttegut, komen we weer met de term 'kampioen van de armoede'.Rot daar toch eens mee op!
Erg vervelend inderdaad. Gelukkig is dat andersom nooit zo............quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:23 schreef kamagurka het volgende:
Maar zoals gewoonlijk moet iedereen het even kwijt over gisteravond, vooral de ajaxhatertjes.
Na-prater.......quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Idd zeg. Dat zowel ajax als PSV slechter spelen dan vorig seizoen ben ik het mee eens. Maar AZ en Heerenveen zijn dit jaar aan het knallen. Alles bij elkaar is de HCE dus niet slechter, alleen de uiteindelijke winnaar zal minder goed zijn dan vorig jaar en ook het jaar daarvoor. Nou en?
Ik heb nog niet veel gemerkt van heereveen-antipathieen nee, maar speciaal voor jou wil ik wel een uitzondering maken hoorquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Erg vervelend inderdaad. Gelukkig is dat andersom nooit zo............
ik heb mijn insider even gebeld (ik zeg niet wie maar hij woont in barcelona) en hij kon me vertellen dat er inderdaad bijna niemand met elkaar door de deur kan. Vanmiddag is er een crisisberaad geweest en daarin is besloten dat onmiddelijk alle deurposten in de arena vervangen gaan worden door bredere exemplaren.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:47 schreef SCH het volgende:
Van der Vaart en Koeman kunnen niet meer met elkaar door 1 deur. Ibrahimovic kan met vrijwel niemand door 1 deur. Escude staat ter discussie. Er is geen groepsgevoel, dat is toch wel duidelijk. Sonck, Soeaters, Sikora ---> voelen zij zich prettig? Spelers twijfelen en proberen zichzelf in de picture te spelen, niet de ploeg. Sneijder zit in een crisis - Van der Vaart komt er maar niet uit. Nee, dat gewoon niet lekker en daar hoef je geen ziener voor te zijn.
en een man met een grote snor waar een bruin stokje in hangtquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:37 schreef skinnievinnie het volgende:
[..]
ik heb mijn insider even gebeld (ik zeg niet wie maar hij woont in barcelona) en hij kon me vertellen dat er inderdaad bijna niemand met elkaar door de deur kan. Vanmiddag is er een crisisberaad geweest en daarin is besloten dat onmiddelijk alle deurposten in de arena vervangen gaan worden door bredere exemplaren.
wtf?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:41 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Na-prater.......
quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en een man met een grote snor waar een bruin stokje in hangt, weet nog wel een goed bouwbedrijf
Nee maar een succesvol heeft per definitie wel chemie en de mensen zijn wel met speaking terms met elkaart en gaan niet louter voor hun eigen belang. Maar als er niks aan de hand is, volgens jullie, mij best hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Leuk hoor, die LDL-mensen, maar het lijkt me toch sterk dat er een crisis is. Anders had ik het al lang gehoord, SCH.
Dat niet alle spelers vrienden zijn is helemaal waar, maar een succesvol elftal is per definitie geen vriendenteam.
Nederland werd Olympisch volleybal kampioen terwijl men elkaars bloed wel kon drinken.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee maar een succesvol heeft per definitie wel chemie en de mensen zijn wel met speaking terms met elkaart en gaan niet louter voor hun eigen belang. Maar als er niks aan de hand is, volgens jullie, mij best hoor.![]()
Ja fijn, dank dat je mijn gedachtengang steunt!!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland werd Olympisch volleybal kampioen terwijl men elkaars bloed wel kon drinken.
Ik steun graag met je mee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja fijn, dank dat je mijn gedachtengang steunt!!!
Ehm... wie stond er ook alweer bovenaan dan?? Mijn cluppie geloof ik?quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:37 schreef TC03 het volgende:
Ik lach jullie bij deze even uit![]()
![]()
.
Altijd al eens willen doen
Lijkt wel een Co-uitspraak. Net als PSV van de eerste helft van de 45e minuut was beter, maar dat van de wteede helft van de 45e minuut niet...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
Ajax van de eerste helft was beter dan PSV, Ajax van de tweede niet.
Wat is je punt met die vraag......wie er beter is? Kijk naar de stand zou ik zeggen. Of neem als graadmeter AZ. Ajax wint met 3-2 en jullie verliezen met 1-0. Lekker belangrijk allemaal. Ajax is 6 punten los van PSV, en dat zelfs met een 4-1 nederlaag in Heerenveen..........Is PSV zo slecht dan......?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vond 3-2 al slecht. Kun je nagaan hoe jullie je voelen.
SCH, wie was er beter: de landskampioen of Ajax?
Briljant!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Is er animo voor een "Be like Co, doe een uitspraak"-topic trouwens?
Heerlijk. Ik hoopte al op iemand die zou happen, maar had niet kunnen dromen dat jij het zou zijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Wat is je punt met die vraag......wie er beter is? Kijk naar de stand zou ik zeggen. Of neem als graadmeter AZ. Ajax wint met 3-2 en jullie verliezen met 1-0. Lekker belangrijk allemaal. Ajax is 6 punten los van PSV, en dat zelfs met een 4-1 nederlaag in Heerenveen..........Is PSV zo slecht dan......?
Het is wel duidelijk dat jij journalist bent zeg. Waar rook is is vuur, en bij geen rook steken we het gewoon zelf maar wat aan?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:18 schreef SCH het volgende:
Serieuze vraag?
Dat ik een held ben.....tell me something fokking new.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik hoopte al op iemand die zou happen, maar had niet kunnen dromen dat jij het zou zijn!
Speed, je bent een held!
Als we jou moesten geloven, was er ook een gigantische crisis bij PSV, en stond/staat Feijenoord op het randje van de afgrond. Dus wat dat betreft overdrijf jij zelf ook wel is vaker.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:26 schreef Speed1971 het volgende:
Maar dat jij hier nu gaat krakelen over een crisis bij Ajax
Ik heb dan ook een luchtballon.......quote:Op zaterdag 28 februari 2004 03:16 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Dus wat dat betreft overdrijf jij zelf ook wel is vaker.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
PSV heeft Lucius die aansteekt, wij hebben SCH.
Dank je.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is zo slecht dat ie weer grappig is
![]()
hij is dacht ik nog niet eens op tv geweest, hij staat ook niet op pepsi.nl dus ik denk dat je nog ff moet wachten. ben er ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:07 schreef Duiveltja het volgende:
Weet iemand waar die pepsi reclame met vd Vaart te downloaden is?
en hoe denk jij aan kaartjes te komen?? zal wel geen stadionverkoop zijn lijkt me...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:22 schreef PLAE@ het volgende:
Morgen los heen. misschien niet al te verstandig maar was te laat voor combi-kaartje.
Ik hoop dat we maar niet te veel opvallen![]()
aan zijn ondertitel te zien denk ik dat hij wel kaarten heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:23 schreef superjoden het volgende:
[..]
en hoe denk jij aan kaartjes te komen?? zal wel geen stadionverkoop zijn lijkt me...
Gaat lekkerquote:Op zondag 29 februari 2004 12:29 schreef superjoden het volgende:
Het lijkt erop dat na Rafael van der Vaart ook zijn maatje Sneijder op het matje wordt geroepen bij Koeman met betrekking tot uitlatingen die hij gedaan zou hebben in de media. Hij zou voor de microfoon van Radio Noord-Holland hebben laten weten ingetogen gespeeld te hebben tegen Heerenveen om geen vierde gele kaart en daarmee een schorsing op te lopen voor het duel tegen Utrecht, de stad waar hij vandaan komt. "Ik zal hem vragen of hij dat inderdaad heeft gezegd. Ik vind dat zoiets absoluut niet kan." aldus Koeman in het PZC.
Inmiddels hebben ze het uitgepraat en bleek dat de pers wederom eens nieuws maakte dat niet bestondquote:Op zondag 29 februari 2004 12:29 schreef superjoden het volgende:
Het lijkt erop dat na Rafael van der Vaart ook zijn maatje Sneijder op het matje wordt geroepen bij Koeman met betrekking tot uitlatingen die hij gedaan zou hebben in de media. Hij zou voor de microfoon van Radio Noord-Holland hebben laten weten ingetogen gespeeld te hebben tegen Heerenveen om geen vierde gele kaart en daarmee een schorsing op te lopen voor het duel tegen Utrecht, de stad waar hij vandaan komt. "Ik zal hem vragen of hij dat inderdaad heeft gezegd. Ik vind dat zoiets absoluut niet kan." aldus Koeman in het PZC.
Ga je dit ook op je server zetten? Hoeveel ruimte heb je danquote:Op zondag 29 februari 2004 14:30 schreef twi het volgende:
Het ergste is dat ik het godverdomme nog allemaal moet gaan opnemen, omzetten naar divx en op de server zetten. Al die moeite voor een team dat zo pover, ongeinspireerd en zwak speeltIk zou er haast mee stoppen....
Maar da doe ik natuurlijk niet!
Ajax!!!!!!!!!!!!!!
40 gigquote:Op zondag 29 februari 2004 14:33 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ga je dit ook op je server zetten? Hoeveel ruimte heb je dan
Okquote:Op zondag 29 februari 2004 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
40 gig
En van de HCE doe ik alleen de samenvattingen, dit is te dramatisch om helemaal op internet te zetten. Maareh, dat komt vanavond dus pas van studio sport. Bovendien host ik het zelf met m'n ADSL-verbindingkje, dus vandaar dat het a) allemaal online kan en b) niet altijd even snel is
Hmm, ik hoop eik. niet dat je hierbij zat...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:22 schreef PLAE@ het volgende:
Morgen los heen. misschien niet al te verstandig maar was te laat voor combi-kaartje.
Ik hoop dat we maar niet te veel opvallen![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 februari 2004 15:06 schreef Eilanden het volgende:
Wil alleen effe iedereen gedag zeggen
Niets is mooier he dan winnen van de beste club van Nederlandquote:Op zondag 29 februari 2004 15:06 schreef Eilanden het volgende:
Wil alleen effe iedereen gedag zeggen
Als staan ze laatste ... niets is zo lekker als winnen van die club uit A'damquote:Op zondag 29 februari 2004 15:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niets is mooier he dan winnen van de beste club van Nederland
Wat heeft PSV ermee te makenquote:Op zondag 29 februari 2004 15:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niets is mooier he dan winnen van de beste club van Nederland
In hoeveel topics ga je dit nog posten?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:34 schreef baziz het volgende:
Ik hoor net Heitinga op radio 1 dat er een goed gesprek moet komen met de trainer want de aanval functioneerd niet.
Mijn oplossing:
De Ridder moet gewoon nog ff lekker naar het 2 de en Mitea ook. Lekker met 2 spitsen spelen Sonck/Anastasiou.
Vond het achter af meer iets voor het Ajax topicquote:Op zondag 29 februari 2004 15:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In hoeveel topics ga je dit nog posten?
In het tweede kunnen ze lekker spelen, maar natuurlijk is een plaatsje op de bank ook goed.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:37 schreef JaWi het volgende:
Waarom niet lekker mitea en de ridder bij de selectie houden?
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:36 schreef methodmich het volgende:
Utrecht uit. Daar hebben we al jaren niet meer gewonnen. Het is maar dat we het in het achterhoofd houden.
Eensch.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:40 schreef baziz het volgende:
er moet iets veranderen.
Tegen Heerenveen maakte hij nog een "de Boertje".quote:Op zondag 29 februari 2004 15:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Anyway, mag Heitinga ook wel de hand in eigen boezem steken want hij had wel erg veel overtredingen nodig...
Ook lekker volwassenquote:Op zondag 29 februari 2004 16:02 schreef bergkampf het volgende:
FORZA FC UTRECHT! Je moeder is je moeder niet je vader is een travestiet, Koeman...h03rejong
Doelpuntenmaker STEFAAAAAAAAN TANGHE!
Piep piep hallo!quote:Op zondag 29 februari 2004 16:01 schreef Speed1971 het volgende:
WAT EEN DRAMA!
Ik zal verder niet te veel woorden aan de scheids vuil maken maar het was weer een drama......waarom mocht die Tanghe toch maar steeds een Ajacied vasthouden en geen geel krijgen.........?
Ajax publiekquote:Op zondag 29 februari 2004 16:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ook lekker volwassen
Jij hebt zeker de wedstrijd niet gezien. Tanghe houdt zeker 2 x een Ajacied vast en krijgt geen geel. Dat is gewoon vaag, zeker als je ziet waarom Heitinga wel geel krijgt. Maar de nederlaag was niet te danken aan de scheids. Maar hij was wel weer erg slecht.quote:
Metertje of 10 van het veld af .... is dat dichtbij genoeg?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:08 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de wedstrijd niet gezien.
Heitinga had wel 534 overtredingen nodig tegen erg middelmatige spelers zoals De Groot en Leitoe, gele kaart was uiteindelijk terecht. En met een gele kaart voor Tanghe had 020 heus niet gewonnen hoor...quote:Tanghe houdt zeker 2 x een Ajacied vast en krijgt geen geel. Dat is gewoon vaag, zeker als je ziet waarom Heitinga wel geel krijgt. Maar de nederlaag was niet te danken aan de scheids. Maar hij was wel weer erg slecht.
534....overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Metertje of 10 van het veld af .... is dat dichtbij genoeg?![]()
[..]
Heitinga had wel 534 overtredingen nodig tegen erg middelmatige spelers zoals De Groot en Leitoe, gele kaart was uiteindelijk terecht. En met een gele kaart voor Tanghe had 020 heus niet gewonnen hoor...
3 keer overhaastig wisselen is wel leuk ingrijpen vind ikquote:Op zondag 29 februari 2004 16:01 schreef Speed1971 het volgende:
WAT EEN DRAMA!
Waar is Koeman in godsnaam mee bezig........?
Maar je gaat bijna denken dat Ajax geen kampioen wil worden. Ongelofelijke kut-partij. Zeldzaam. Er is geen bezieling, geen strijd, geen overtuiging. Van mij mag Koeman opdonderen. Weg wezen met die lamlendige lul. Grijpt niet in, weet zn spelers niet te motiveren.
Dat je eens in de zoveel tijd eens tegen een flinke nederlaag aanloopt is best te begrijpen maar dat je dan zo de volgende wedstrijd ingaat is echt belachelijk. Wat een stelletje mietjes stonden er vandaag te ballen.
Ik zal verder niet te veel woorden aan de scheids vuil maken maar het was weer een drama......waarom mocht die Tanghe toch maar steeds een Ajacied vasthouden en geen geel krijgen.........?
Understatementquote:Op zondag 29 februari 2004 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
Verder was ajax niet best
Precies, niets aan het handje.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:24 schreef RednaZ het volgende:
Dankzij Roda staan we nog steeds 6 punten voor op PSV.
Nou als Ajax zo blijft spelen dan zou ik me toch wel zorgen gaan maken Golfer...quote:Op zondag 29 februari 2004 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, niets aan het handje.
Doe ik ook. Vind ze al wekenlang slecht spelen.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:27 schreef Eilanden het volgende:
Nou als Ajax zo blijft spelen dan zou ik me toch wel zorgen gaan maken Golfer...
Onzin. Dat is juist een schoolvoorbeeld van wel een pingel geven. Voetbal doe je met je voeten, niet met je handen. Als een speler ervoor kiest om zich dmv zijn armen breed te maken in de zestien....fine with me.....maar komt dan de bal er tegenaan tijdens een doelpoging is het gewoon een pingel. Klaar. Je speelt het spel met je voeten en niet met je armen..quote:Op zondag 29 februari 2004 16:20 schreef Eilanden het volgende:
En sorry, maar de situatie waar jij naar verwijst is dus een schoolvoorbeeld van niet opzettelijk hands.
Nou het is werkelijk dramatisch hoor. Je kan die Zlatan afkraken maar op hetmoment is hij hard nodig. Niet omdat hij zo veel beter is dan wat erin staat maar omdat hij die bal voor in kan vast houden en dat is wel nodig met dit soort velden.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, niets aan het handje.
dit was IMO net zo'n situatie als bij Heerenveen-PSV,pingel dusquote:Op zondag 29 februari 2004 16:29 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Onzin. Dat is juist een schoolvoorbeeld van wel een pingel geven. Voetbal doe je met je voeten, niet met je handen. Als een speler ervoor kiest om zich dmv zijn armen breed te maken in de zestien....fine with me.....maar komt dan de bal er tegenaan tijdens een doelpoging is het gewoon een pingel. Klaar. Je speelt het spel met je voeten en niet met je armen..
Simpel....
Maar geluk met de overwinning hoor. Het heeft verder voor Ajax geen nadelige gevolgen![]()
Als ik er objectief naar probeer te kijken, dan:quote:Op zondag 29 februari 2004 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe ik ook. Vind ze al wekenlang slecht spelen.
Zoals al vaker gezegd: Koeman moet nu toch echt eens 4-4-2 gaan spelen met dit huidige materiaal.
Ik denk dat Galasek dat wel aardig doet hoor.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* staat er geen leider bij Ajax in het veld
Oja dat veld.....schandalig slecht. Lopen die tyfus-hufters te janken dat die grasmat in de Arena slecht is. Dit was ook weer een drama van jewelste. Mijn voetbalveldje hier om de hoek ligt er nog beter bij.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:32 schreef Chadi het volgende:
dat is wel nodig met dit soort velden.
Heb ik vandaag (gelukkigquote:Op zondag 29 februari 2004 16:35 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik denk dat Galasek dat wel aardig doet hoor.
Sorry echt weer Calimero gedragquote:Op zondag 29 februari 2004 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Oja dat veld.....schandalig slecht. Lopen die tyfus-hufters te janken dat die grasmaqt in de Arena slecht is. Dit was ook weer een drama van jewelste. Mijn voetbalveldje hier om de hoek ligt er nog beter bij.
Ach dit zijn alleen maar zaken die een invoering van een kunstgrasmat gaan bespoedigen. En dat is in het voordeel van Ajax.
Nou nee ik vind dat er meer uit te halen valt als hij meer oog krijgt voor de hele situatie om zich heen en ook bereid is zijn medespelers voor het doel te zetten.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:45 schreef r00tie het volgende:
Zlatan is gewoon een goeie spits gekken!
OK, af en toe gaat 'ie iets te ver in zijn "geniale acties"
Maar kom op, pak de beelden van zijn goals er eens bij, en hoe belangrijk sommige waren!
Awww Mitt ..... je hebt nu wel een zware zondag he?quote:Op zondag 29 februari 2004 17:00 schreef mitt het volgende:
wat methodmitch zegt..
het is btw wel erg vervelend om van Utrecht te verliezen, kwam net alweer 2 utrecht vrienden tegen die net terug waren
Inderdaad. Aanstelgedrag van Sneijderquote:Op zondag 29 februari 2004 17:30 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde op de radio dat de Ajax-spelers meer bij de scheidsrechter hebben geklaagd dan hebben gevoetbald - is dat een nieuwe visie op voetbal?
Er is helemaal geen penalty geweest in die wedstrijd...........quote:Op zondag 29 februari 2004 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
dit was IMO net zo'n situatie als bij Heerenveen-PSV,pingel dus
Zou wel moeten eigenlijk he, met die enorme interne crisis?quote:Op zondag 29 februari 2004 17:31 schreef SCH het volgende:
Komt de positie van Koeman nu eindelijk eens ter discussie te staan? Volgens mij zoeken ze bij Heracles nog een trainer, of wellicht RKC?
En of ik gelijk had, is vandaag wel weer bewezen.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
Zou wel moeten eigenlijk he, met die enorme interne crisis?
Slechte verliezers net als het ajax publiek (you only sing when you`re winning zouden ze zeggen in Den Haag)quote:Op zondag 29 februari 2004 17:32 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Aanstelgedrag van Sneijder
:Zquote:Op zondag 29 februari 2004 17:37 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Slechte verliezers net als het ajax publiek (you only sing when you`re winning zouden ze zeggen in Den Haag)
Sportief, sportiefquote:Op zondag 29 februari 2004 17:36 schreef SCH het volgende:
[..]
En of ik gelijk had, is vandaag wel weer bewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |