Wie? Dit is toch de grote Riann-meeting?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:25 schreef Stranger het volgende:
Waar zijn de namen van Isabeau en Tijn in de topictitel gebleven?
Als hun, hun namen in de topictitel willen dan verander ze de topictitel welquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:25 schreef Stranger het volgende:
Waar zijn de namen van Isabeau en Tijn in de topictitel gebleven?
Nah....quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:28 schreef Pink_Panther het volgende:
Wie? Dit is toch de grote Riann-meeting?
De laatste keer dat ik Tijn blauw heb gezien was op de Mixmeeting.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:29 schreef Riann het volgende:
[
[..]
Als hun, hun namen in de topictitel willen dan verander ze de topictitel welze zijn niet voor niets blauw
[quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:31 schreef Faithy het volgende:
vind het idd beetje raar om ineens hun namen eruit te houden...
Normaal heb jij al een black-out als hij blauw is jaquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Tijn blauw heb gezien was op de Mixmeeting.
Ik kan niet tegen drank.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Normaal heb jij al een black-out als hij blauw is ja
Okay sorry danquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
[]
Topictitel aanpassen doet het niet.
Okay, ik ken je wel zo niet van het forum. Maar goed.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:07 schreef oneindig het volgende:
Schrikkeljaar. Ik kom ook. Ja. Doe mij ook maar op die lijst.
Kan jij de topictitel aanpassen naar Tijn en Isabeau's schrikkeljaarmeet 28 FEB deel 3 ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hier ook maar even onze neuzen laten zien
Ah. Zonder single quote in de titel lukt het wel.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan jij de topictitel aanpassen naar Tijn en Isabeau's schrikkeljaarmeet 28 FEB deel 3 ?
Mij lukt dat niet. DB error.
Ik kan het weer niet veranderen zelfde probleem sorry. Misschien dat 1 van de modjes het wel kunnen doen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:33 schreef Karin het volgende:
Ik zie dat ik op het lijstje sta dat ik zeker kom maar helaas kom ik niet hoor. Het is het weekend voor Brams verjaardag en wij moeten druk boodschappen doen en dingen regelen (een taart, kadootje enzo).
Sorry, misschien volgende keer beter.
11 uur dacht ik. Maar er waren iets van 2 ingangen? En knorretje had het erover dat we elkaar dan in het park zien. Ik ken het park niet dus...quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:50 schreef QyRoZ het volgende:
Is er een preciese plaats? Tijd? Iets?
Ik kom volgend jaar wel joh.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:43 schreef Riann het volgende:
hehe het is dus gelukt
maar oneindig krijg ik nog steeds niet in de beginpost
Okay dan nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:18 schreef oneindig het volgende:
[..]
Ik kom volgend jaar wel joh.
Doe toch maar dit jaar, het volgende schrikkeljaar duurt me nog te lang.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:28 schreef Riann het volgende:
[..]
Okay dan niet
Het is inderdaad wel vroeg.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:44 schreef Barb het volgende:Jerruh komt niet mee. Het wordt reteslecht weer. Alle beesten zitten binnen. Geen verse olifant te zien. 11 uur is tyfusvroeg. Ik kom later dan dat
Ik ben in dubio.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:51 schreef Riann het volgende:
maar we gaan wel gewoon he ook al is het slecht weer
Mijn moeder zegt ook is het nog wel verstandig om te gaan want het is een best wel een eind.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:05 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik ben in dubio.
Ok, het is bevestigd: jij spoort nietquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:51 schreef Riann het volgende:
maar we gaan wel gewoon he ook al is het slecht weer
Daarom vraag ik ff wat iedereen doet... Ik wil wel heel graag maar ja ik weet niet of we er nu wel zoveel aan hebben en zo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:39 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ok, het is bevestigd: jij spoort niet
Ik stel voor dat men het dan alleen bij het uit eten gaan en het zuipen houdt..
is echt zonde van je geld om ik weet niet hoeveel Euro uit te geven aan een Dierentuin als je A) in de zeikregen loopt, het B) koud is, en C) alle dieren, op de waterdieren na, binnen zitten
over alles of alleen de dierentuin?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:05 schreef Barb het volgende:
Ik ben in dubio.
Over de dierentuin,quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:42 schreef Shark.Bait het volgende:
over alles of alleen de dierentuin?
Druk met studie en het is nou ook niet echt bepaald dat het makkelijk Fok!ken was de laatste paar dagen,quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:43 schreef Riann het volgende:
trouwens ik vraag me af waar Tijn en Isabeau zijn ik heb ze nog niet gezien in dit topic en laatste stuk van vorige topic ook niet.
Mja, het weer zit niet mee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:50 schreef Barb het volgende:
[..]
Over de dierentuin,.
Ja minkeltje komt dan niet want die zou alleen dierentuin doen. dus dan moet vervoer heen dat nog ff regelen met xitamiquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mja, het weer zit niet mee.
De rest moet sowieso doorgaan.
noord braband En ik betaal netjes voor de benzine hoorquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:00 schreef Faithy het volgende:
ik vind het trouwens echt schandalig dat je iemand uit Alphen helemaal naar F*cking limburg laat rijden..
had het er gisteren met iemand over, en we kwamen samen tot de conclusie dat je zoiets niet doet.. en dan wil je ook nog een lift heen vragen?????
sorry, maar dat gaat er bij mij niet in
dan nogquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:00 schreef Riann het volgende:
[..]
noord braband En ik betaal netjes voor de benzine hoor
Dat wist je toch al?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:01 schreef Faithy het volgende:
en Xitami is helemaal gestoord dat hij toestemt...
Dat moet hij zelf weten Als hij nee zegt dan neem ik hem echt niks kwalijk en zou hem ook best wel gelijk geven.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:01 schreef Faithy het volgende:
en Xitami is helemaal gestoord dat hij toestemt...
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:50 schreef Barb het volgende:
Over de dierentuin,.
Dacht ff erbij zetten anders begin je daar over te miepen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:02 schreef Faithy het volgende:
ah, dat benzine stond er nie bij net..![]()
was al bang...
ander verhaal, benzine betaald door baasquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:02 schreef Xitami het volgende:
[..]
Dat wist je toch al?De enige reden dat ik toestem is omdat m'n benzine door m'n baas betaald wordt en ik het niet erg vind om dat kippe eindje heen en weer te rijden
Hee Xiquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:02 schreef Xitami het volgende:
Dat wist je toch al?De enige reden dat ik toestem is omdat m'n benzine door m'n baas betaald wordt en ik het niet erg vind om dat kippe eindje heen en weer te rijden
Mensen die toch maar eens gaan werken aan hun sociaal levenquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
Misschien komen de dieren wel nieuwsgierig kijken als ze een zooitje ongeregelde figuren langs horen komen
dankjewel yvonnequote:Op donderdag 26 februari 2004 11:04 schreef yvonne het volgende:
Jah, ga ff lopen bitchen hier zeg, waar bemoei jeje mee eik faithy, als iemand wil rijden, rijdt hij, iteejer rijdt zo vaak voor mensen.
Waar ik hem heel dankbaar voor benquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:04 schreef yvonne het volgende:
als iemand wil rijden, rijdt hij, iteejer rijdt zo vaak voor mensen.
Daar ging het jou toch helemaal niet omquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:03 schreef Faithy het volgende:
[..]
ander verhaal, benzine betaald door baas
excuses
Note to anyone who cares: featurerequest: spellingcontrole voor Riann.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:00 schreef Riann het volgende:
noord braband
Ja ze moeten hier op fok een spellingscontrole makenquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:06 schreef Barb het volgende:
[..]
Note to anyone who cares: featurerequest: spellingcontrole voor Riann.
Als het goed is nog steeds wel.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:05 schreef Riann het volgende:
[..]
dankjewel yvonne
ga jij ook nog steeds?
ennuh ook naar de dierentuin?
Die Brabo's kunnen ook geen van allen spellen, hee, Barb?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:06 schreef Barb het volgende:
Note to anyone who cares: featurerequest: spellingcontrole voor Riann.
okay goed zoquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het goed is nog steeds wel.
Ze kenne dur ginne zak van.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Die Brabo's kunnen ook geen van allen spellen, hee, Barb?
Goan wu plat proatuhquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:10 schreef Barb het volgende:
[..]
Ze kenne dur ginne zak van.
Hebbik net gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee Xi
Ga's roken
Hou je mond, of ik prik een dijk door!quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:10 schreef Barb het volgende:
Gelukkig ben ik van boven de rivieren,.
Je bent cultuur in het verre zuiden aan het bijbrengen!quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:10 schreef Barb het volgende:
Gelukkig ben ik van boven de rivieren,.
Yeah dus iedereen gaat gewoon naar blijdorpquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:14 schreef Stranger het volgende:
Weer of geen weer, ik ga dronken worden in blijdorp.
Ik ben nog nooit naar blijdorp geweestquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:17 schreef Faithy het volgende:
dronken in Blijdorp... zelfs ik heb dat nog nooit gedaan
Ik vind dierentuinen wel leukquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:21 schreef Faithy het volgende:
ik haat dierentuinen..
tis zielig en stom en saai, maar vooral zielig.. al die arme beestjes..
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:14 schreef Stranger het volgende:
Weer of geen weer, ik ga dronken worden in blijdorp.
Ze wil je, Stranger, ze wil je!quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:16 schreef Riann het volgende:
Yeah dus iedereen gaat gewoon naar blijdorp![]()
Dat is op zich wel lullig dat je ouders er geen rekening mee houden. Maar ik vind wel dat je dan ook niet aan eitjes moet doen niet aan meld drinken en etc. en niet alleen geen vlees eten.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:25 schreef Faithy het volgende:
ik eet zo weinig mogelijk vlees..
zodra ik het huis uit ben ga ik over op vegetarisch, omdat mijn ouders er gewoon geen rekening mee houden enzo...
Dat concludeer jij daar dan meteen uit.... tssskquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:26 schreef Barb het volgende:
[..]
[..]
Ze wil je, Stranger, ze wil je!
Zo ben ik,quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:28 schreef Riann het volgende:
Dat concludeer jij daar dan meteen uit.... tsssk
okay moet ik daar zaterdag ook rekening mee houdenquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:29 schreef Barb het volgende:
[..]
Zo ben ik,.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:29 schreef Barb het volgende:
[..]
Zo ben ik,.
Voorpret is leukquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:30 schreef oneindig het volgende:
't Is nu al gezellig, en we hebben nog geen aap of olifant gezien.
Ik heb haar nog nooit gezien en jou ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
[afbeelding] Barb
Ik vind het heel tof dat ik je weereens ga zien, dat is veels te lang geleden
oh, je bent carnivoor, en denkt daar verder niet bij na, maar als iemand geen vlees meer wil eten, en dus vegetarier wil worden, is dat niet goed genoeg en moet men meteen veganist wordenquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:28 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is op zich wel lullig dat je ouders er geen rekening mee houden. Maar ik vind wel dat je dan ook niet aan eitjes moet doen niet aan meld drinken en etc. en niet alleen geen vlees eten.
Ja,quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:31 schreef Stranger het volgende:
[afbeelding] Barb
Ik vind het heel tof dat ik je weereens ga zien, dat is veels te lang geleden
Moet jij nu echt overal op reageren?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:32 schreef Riann het volgende:
Ik heb haar nog nooit gezien en jou ook niet![]()
Ik geloof dat er 6 maart weer een doodsaai feestje is bij Vleemuis en Furby..quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:33 schreef Barb het volgende:
Ja,.
Kom maar snel naar Eindhoven,.
ja ik vind dat je dan veganist moet zijn kippen zitten ook hutje op mutje voor eieren en etcquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:34 schreef Xitami het volgende:
Zit een verschil tussen vegetarier en veganistDe eerste eet geen vlees maar wel zuivel en vis, de laatste doet geen vlees, vis, zuivel, etc.
wat doe jij danquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Moet jij nu echt overal op reageren?
Echt, slowchat in een meetingtopic is nou niet aantrekkelijk voor andere users om mee te gaan.
LE-ZEN doos: SCHARREL EN BIOLOGISCH BIJ DE BOER VANDAAN!quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:38 schreef Riann het volgende:
[..]
ja ik vind dat je dan veganist moet zijn kippen zitten ook hutje op mutje voor eieren en etc
Dan ben ik naar het concert van Living Color,quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:35 schreef Stranger het volgende:
Ik geloof dat er 6 maart weer een doodsaai feestje is bij Vleemuis en Furby..
sorry ik had dit nog niet gelezenquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh, je bent carnivoor, en denkt daar verder niet bij na, maar als iemand geen vlees meer wil eten, en dus vegetarier wil worden, is dat niet goed genoeg en moet men meteen veganist worden
denk dat je niet eens weet waar je het over hebt...
melk en eitjes zijn bij de boer te koopen dan weet je zeker dat het scharrelspul is
en biologische / scharrel melk en eieren zijn net zo goedhet is dat ik blond ben, en jij niet...
Zoals dat ik me al 6 keer heb aangemeld?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:41 schreef yvonne het volgende:
zoeken naar relevante info.
Ja ik ga het hier niet meer over dat vlees gedoe hebben hierquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:41 schreef yvonne het volgende:
Kunne Feefy en Rian dr eigen slowchattopic openen?
Dit gaat over een meeting en het is dodelijk vermoeiend door jullie gebitch heen te zoeken naar relevante info.
+8 Effectief.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:47 schreef yvonne het volgende:
Feefy en Rianns bitchtopic
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:47 schreef Mannekino het volgende:
Ik doe mee aan het zogenaamde sponsor a vegetarian project hier een uitleg:
[afbeelding]
nee, want ze doet niet meequote:Op donderdag 26 februari 2004 11:52 schreef oneindig het volgende:
[..]
+8 Effectief.
ga je mee dan?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:42 schreef oneindig het volgende:
Zoals dat ik me al 6 keer heb aangemeld?
Dat suggereert ze ja. Maar ondertussen..quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
nee, want ze doet niet mee
nah nee dankjequote:Op donderdag 26 februari 2004 11:47 schreef yvonne het volgende:
Feefy en Rianns bitchtopic
't Was toch nog te vroeg voor popcorn en cola.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:59 schreef Faithy het volgende:
saai hoor...
Komt die A13 uit in de A20? Naja, dan ga je dus de A20 op en niet richting Utrechtquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe zit dat, als ik van de a13 af kom, aan welke kant zit ik dan? Ik ben een "cheap bastard" en in deze goede Hollandse traditie wil ik ook aan de goedkope kant staan. Dat half uurtje zoeken naar de juiste ingang neem ik maar voor lief, dat maakt het feit dat ik de avond ervoor mijn fitness verzuim ook wel weer goed.
Ja hoorquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:32 schreef QyRoZ het volgende:
Is dit topic inmiddels weer het lezen waard?
Hoeveel kit is dat? Past dat in me auto?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:54 schreef Faithy het volgende:
* Faithy neemt ook haar fotokit mee![]()
beware
Okeequote:Op donderdag 26 februari 2004 13:08 schreef Faithy het volgende:
1 tasje
heb nog maar 2 lenzen, dus moet lukken
Pfffquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:19 schreef Faithy het volgende:
*gaap*
ga ik even mn kamer opruimen en slapen...
Ik ga de badkamer zo poetsen en heb even op mijn kamer tv en computer scherm afgedaan want dat is meestal nogal stoffig maar ik zie nu ook dat ik mijn kamer ook maar een keer moet opruimenquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:19 schreef Faithy het volgende:
*gaap*
ga ik even mn kamer opruimen en slapen...
Barb!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:42 schreef Barb het volgende:
Okee, ik haak bij deze definitief af voor de hele dag.
kwwethetskatjemaarhetgaatgewoonffteveelgedoewordenquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
Er komt ook nog een leuke groep hoor, Barb..
Hier krijg je een note voor!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef Barb het volgende:
Woei, ik heb voor het eerst in mijn Fok!carrière de lay-out upgefucked,.
Jij durft!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef Barb het volgende:
Woei, ik heb voor het eerst in mijn Fok!carrière de lay-out upgefucked,.
Jammer Barbquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:42 schreef Barb het volgende:
Je durft niet!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:42 schreef Barb het volgende:
Ik heb echt geen voorstelling van jouquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:17 schreef oneindig het volgende:
[..]
Je durft niet!*
* Paradoxale psychology, werkt altijd!
Ach ja, kennen, kennen, je zegt 't zelf al. Wat is nou kennen. Na zaterdag, dan ken je me pas echt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:23 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb echt geen voorstelling van jou
bij die andere wel allemaal een beetje omdat ik die ken van posten maar ik kende jou nog niet tot voorkort. en kennen is een groot woord.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:47 schreef oneindig het volgende:
[..]
Ach ja, kennen, kennen, je zegt 't zelf al. Wat is nou kennen. Na zaterdag, dan ken je me pas echt.
en waar zit je danquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:29 schreef Mr. Orange het volgende:
Al is het zo dichtbij voor mij, ik zit toch ergens anders in NL
ohw god , ben je weer eens verliefdquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:29 schreef Mr. Orange het volgende:
Al is het zo dichtbij voor mij, ik zit toch ergens anders in NL
Verliefd?? doe ik nie meer aan, krijg der alleen maar gezeik mee...quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ohw god , ben je weer eens verliefdsterkte en neuk ze.
Geen idee..quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:31 schreef just me het volgende:
[..]
en waar zit je dan
ze mag mij niet zonder reden overigens want dat heb ik aan haar gevraagt over msn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:42 schreef RonaldV het volgende:
Faithy, is dat niet iets tussen Riann en Xitami? Waar bemoei jij je mee?
Edit: hmm... volgende keer maar op Quote drukken. Dit ging dus over hen en weer rijden
Veel plezierquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:00 schreef Riann het volgende:
[..]
ze mag mij niet zonder reden overigens want dat heb ik aan haar gevraagt over msn.
ze doet er alles aan om mij zwart te maken bij andere mensen of dat andere mensen zo iets tegen me krijgen. ik weet niet precies wat voor gedachten ze erbij heeft.
Maar goed zo te horen gaan we ondanks het slechte weer toch gewoon naar de dierentuin
Goed zo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
waar gaat dit nog over ???
het lijkt wel de schrikbare kras meet te worden met zoveel bitchneid in dit topic
ohw wij komen dus gewoon
11 uur verzamelen ja ik heb met yvonne gesproken over msn en die had het over de Oceanium ingang. Is wel verstandig als we daar ergens voor bij de ingang gaan staan. En allemaal dezelfde ingang voor eventueel groepskorting.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Goed zo.
Laten we over de meet gaan praten met de incrowd en niet over allerlei randzaken.
Is het 11 uur verzamelen? Waar precies? Route? Etc.
gevraagD... en leestekens alsjeblieft..quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:00 schreef Riann het volgende:
[..]
ze mag mij niet zonder reden overigens want dat heb ik aan haar gevraagt over msn.
ze doet er alles aan om mij zwart te maken bij andere mensen of dat andere mensen zo iets tegen me krijgen. ik weet niet precies wat voor gedachten ze erbij heeft.
Maar goed zo te horen gaan we ondanks het slechte weer toch gewoon naar de dierentuin
En zo is datquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:59 schreef Atrimar het volgende:
Wil het Catfight gedeelte nu nokken, anders pleur ik zonder aanziens des persoons de zeikwijven linea recta bij de hippo's in het water.
Ik heb gvd een groep 6 onder mijn hoede die minder kinderlijk zijn
Zo ... en nu verder ... Ja we gaan gewoon, we zijn per slot van rekening niet van suiker, het weer boeit dus niet, dan kleed je je maar warm en neem je een plu mee.
Gezeik over zielige dieren wil ik ook niet meer horen anders ga ik de dieren reden geven om andere mensen zielig te gaan vinden.
Oh ja, en Barb komt gewoon
Fijn, ik hoop alleen niet dat er mensen zijn die het vergeten zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:01 schreef Atrimar het volgende:
Oh en als officiele woordvoerder van Isabeau:
Ja we komen goftedomme gewoon!
Dat is zeker zo netjesquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:04 schreef Jane het volgende:
Misschien ten overvloede melden dat ik niet kom. Wel zo netjes.
Heb al een andere meet.
Yo Atrimar, have fun met die 2 ('kleintjesquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:59 schreef Atrimar het volgende:
Wil het Catfight gedeelte nu nokken, anders pleur ik zonder aanziens des persoons de zeikwijven linea recta bij de hippo's in het water.
Ik heb gvd een groep 6 onder mijn hoede die minder kinderlijk zijn
Dat vragen doe ik ooit wel, maar dat moet ik eigenlijk zelf beoordelen. Dat dan op een andere meet, want ik zit de 28e toch echt ergens andersquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:27 schreef Faithy het volgende:
* Faithy is in het echt heel lief hoor Mr. Orange
vraag maar aan Atrimar![]()
en aan Xitami
en en
![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:29 schreef sweek het volgende:
Wat een heerlijk dierentuinweer wordt het zaterdag, zeg..
Hell Yeah dudequote:Op donderdag 26 februari 2004 17:01 schreef Atrimar het volgende:
Oh en als officiele woordvoerder van Isabeau:
Ja we komen goftedomme gewoon!
Hmpfff.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:59 schreef Atrimar het volgende:
Oh ja, en Barb komt gewoon
Is iedereen die op Sebbo's verjaardag is geweest ziek of zo? Dwerg ook al en ik heb het voor de 2e keer in een paar weken te pakken. Iets in het Zeeuwse water of zo?quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:22 schreef Stranger het volgende:
Zouden Mike en PR voor zaterdag al van hun griep verlost zijn?
Ik heb geen water gehad daar... Daarom ben ik ook niet ziek geweestquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Is iedereen die op Sebbo's verjaardag is geweest ziek of zo? Dwerg ook al en ik heb het voor de 2e keer in een paar weken te pakken. Iets in het Zeeuwse water of zo?
Als dat zo is, dan zwaai ik even.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:04 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, komt er iemand op de terugweg langs Gorinchem?
Je mag vast wel in een kinderwagen mee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zwaai ik even.
Sinds gisterochtend heb ik ontzettende last van mijn kuit. Een soort van kramp, maar dan de hele dag door. Lopen gaat redelijk, maar niet snel en ook niet lang. De hele dag door de dierentuin lopen, zie ik nu niet zitten. Ik haak dus af.
Veel plezier allemaal.
Jammer YPPY ik had je graag weer gezien. Nu maar hopen dat het over is voor de fokdieetclubmeetquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zwaai ik even.
Sinds gisterochtend heb ik ontzettende last van mijn kuit. Een soort van kramp, maar dan de hele dag door. Lopen gaat redelijk, maar niet snel en ook niet lang. De hele dag door de dierentuin lopen, zie ik nu niet zitten. Ik haak dus af.
Veel plezier allemaal.
Euh... hardquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:16 schreef Faithy het volgende:
ik niet denk ik
maar ik weet niet hoe Xitami rijdt![]()
*woei* ende *bounce*quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:56 schreef Lolalala het volgende:
Wat liev faithy!!Ik denk wel dat ik kom ja
of in de dierentuinquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:12 schreef Lolalala het volgende:
Waarom al shet kutweer is? wat maakt dat nou uit? je zit toch in de kroeg of in de autpo of in de trein.
Kan ook allebeiquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:16 schreef Lolalala het volgende:
Oja, dat is waar ok jasorry vergeten ja.
Oja, vak, ik moet me opgeven voor de dierentuin of de kroeg oid he? ff nadenken hoor, ik laat het morgen weten
Ik ben te moe en te aangechoren ik ga lspaiue doen.
doei.
Jammerquote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:09 schreef Mike het volgende:
Ik hou er helemaal niet van om een meet af te zeggen, maar in dit geval kan het niet anders: ik heb al 2 nachten niet geslapen vanwege griep...koorts, hoofdpijn, keelpijn...en vol met Ibuprofen stoppen werkt ook niet.
Sommige diertjes hebben t naar waarschijnlijkheid beter in de tuin dan in t wildquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:32 schreef Faithy het volgende:
je kan er ook voor kiezen om later te komen hoor, en dan niet naar de dieren(beul)tuin te gaan![]()
Preciesquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:02 schreef Minkeltje het volgende:
Sommige diertjes hebben t naar waarschijnlijkheid beter in de tuin dan in t wild
ik kom toch nog?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:57 schreef QyRoZ het volgende:
Ja fuck, alle leuke mensen zeggen af, wat is dit nou weer voor gezeik?
Blijkbaar is het de verassing van het weekendquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoe zit dat, als ik van de a13 af kom, aan welke kant zit ik dan? Ik ben een "cheap bastard" en in deze goede Hollandse traditie wil ik ook aan de goedkope kant staan. Dat half uurtje zoeken naar de juiste ingang neem ik maar voor lief, dat maakt het feit dat ik de avond ervoor mijn fitness verzuim ook wel weer goed.
fitnessen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Blijkbaar is het de verassing van het weekend
Beterschap schatje,quote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:09 schreef Mike het volgende:
Ik hou er helemaal niet van om een meet af te zeggen, maar in dit geval kan het niet anders: ik heb al 2 nachten niet geslapen vanwege griep...koorts, hoofdpijn, keelpijn...en vol met Ibuprofen stoppen werkt ook niet.
Ja sorry, ik ga wel weer naar een andere meet.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:57 schreef QyRoZ het volgende:
Ja fuck, alle leuke mensen zeggen af, wat is dit nou weer voor gezeik?
ik vind het altijd zo jammer dat ik die meeting topics pas zo laat vindt..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:47 schreef Riann het volgende:
regelbinnenkort maar weer is iets heel leuks en zo als ik nu al hoor dat er op snelwegen stapvoets word gereden. En dat er files zijn van 110 kilometer en dat het vandaag al de hele dag sneeuwt en dat morgen ook 60% kans is. Ik ga dus niet. Jammer had me wel leuk geleken.
Maar er komen nog zat leuke meetings en dan geef ik daar liever mijn geld aan uit.
Je kan nog steeds mee hoor en regelmatig in general chat kijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:54 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo jammer dat ik die meeting topics pas zo laat vindt..
heb morgen de hele dag volzitten met verhuizen van de moeder van een goede vriend, en verjaardag in de avondquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:56 schreef Riann het volgende:
[..]
Je kan nog steeds mee hoor en regelmatig in general chat kijken
geen ideequote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:44 schreef FlyingFox het volgende:
hoe laat verzamelen we?
waar verzamelen we?
hoe duur is een kaartje voor de dierentuin?
wat gaan we daarna doen?
Eten en drinken.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:44 schreef FlyingFox het volgende:
wat gaan we daarna doen?
Okay.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
geen idee
geen idee
geen idee
Zuipen (oh, en naar de Chinees)
Mogen ik en Leila ook komen eik!?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:50 schreef Faithy het volgende:
*zin in heeft*
Ik heb 'm ik hem 'm!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:51 schreef Faithy het volgende:
euhm, QyroZje, aangezien jij in de Dierentuin ploeg zit, Ik wil jouw telefoonnummerdan kunnen we contacten over het 'naprogramma'
Daarom vraag ik t ook aan jou en niet aan Riann.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:53 schreef Faithy het volgende:
jawhoor... ik heb er iig niets op tegen![]()
http://forum.fok.nl/misc/list_bookmarksquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:44 schreef FlyingFox het volgende:
*tvp*
Jullie zitten toch niet te SMS'en he!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:55 schreef Faithy het volgende:
lol
Ik vind het toch best want ik kom toch nietquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Daarom vraag ik t ook aan jou en niet aan Riann.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:56 schreef FlyingFox het volgende:
Ik wil ook een QyRoZ-SMSje!
Alleen omdat 't een beetje sneeuwtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:56 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vind het toch best want ik kom toch niet
Ik ben niet rijk ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:56 schreef FlyingFox het volgende:
Ik wil ook een QyRoZ-SMSje!
Beetjequote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Alleen omdat 't een beetje sneeuwt
komt altijd gekut van. En volgens mij bedoelde hij het niet zo aardig aan zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:19 schreef Faithy het volgende:
alsof ik een eigen topic wil![]()
maar jij bent idem ditoquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:22 schreef Faithy het volgende:
joooooooooooooooooh
goedemorgen mevrouw ....
is goed maar ik heb je niks te zeggen ik geloof dat mijn vorige zinnetje wel genoeg zegtquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:33 schreef Faithy het volgende:
we gaan niet weer overnieuw beginnen he?
als je wat wilt zeggen moet je dat maar via MSN doen![]()
dat weet bijna niemand....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:56 schreef Nouk het volgende:
Hmm waarom gaat ze niet gewoon met het ov?
ik zelf ga 's avonds zo laat niet met de trein terug. Wil mijn moeder ook niet hebben. En met dit weer moet je afwachten ofdat ze rijdenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:56 schreef Nouk het volgende:
Hmm waarom gaat ze niet gewoon met het ov?
Euhw sorry..ik reageerde zeg maar op pagina 1 terwijl dr al veel meer waren..excuses..kap maar met die discussie, slaat nergens opquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:08 schreef Riann het volgende:
[..]
ik zelf ga 's avonds zo laat niet met de trein terug. Wil mijn moeder ook niet hebben. En met dit weer moet je afwachten ofdat ze rijden
Maar faithy als jij dat niet snapt waarom ga je zelf niet terug met OV?
Dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:12 schreef Faithy het volgende:
en als het zou moeten zou ik altijd nog teruggaan met het OV, het weerhoudt mij er iig niet van om te komen
tis mooi meegenomen dat het aangeboden wordt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:27 schreef yvonne het volgende:
En toen meldde ik me af,
nachtdienst
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:27 schreef yvonne het volgende:
En toen meldde ik me af,
nachtdienst
Ik ook eigenlijk, want wie weet kom ik wel een biertje doen des avondsquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:37 schreef Riann het volgende:
ik ben best wel benieuwd welke mensen er ECHT allemaal gaan komen
in dat geval...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:49 schreef Ted het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, want wie weet kom ik wel een biertje doen des avonds![]()
Faithy begon met dat ziekerig gedoe tegen mij en ja ik ben er verder op ingegaan had ik misschien niet moeten doen maar dat kan ik niet laten sorry dan ervoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:49 schreef Stranger het volgende:
Nou Riann, heb je je zin?
Eerst de hele boel verzieken met je offtopic gezeik, daarna allemaal totaal onbekenden op deze (origineel bedoeld als) incrowd meeting uitnodigen, en vervolgens op het laatste moment afzeggen.![]()
![]()
![]()
Nou, iedereen heeft zo'n beetje afgezegd, ik weet niet of ik nog zin heb om morgen heel vroeg op te staan en naar rotterdam af te reizen. Hangt totaal van mijn stemming morgen af dus.
Jij moet wel komen Stranger, anders ben ik de enige van mijn kliekje.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:49 schreef Stranger het volgende:
Nou Riann, heb je je zin?
Eerst de hele boel verzieken met je offtopic gezeik, daarna allemaal totaal onbekenden op deze (origineel bedoeld als) incrowd meeting uitnodigen, en vervolgens op het laatste moment afzeggen.![]()
![]()
![]()
Nou, iedereen heeft zo'n beetje afgezegd, ik weet niet of ik nog zin heb om morgen heel vroeg op te staan en naar rotterdam af te reizen. Hangt totaal van mijn stemming morgen af dus.
Give it up. Q. blijf toch lekker thuis.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
Jij moet wel komen Stranger, anders ben ik de enige van mijn kliekje.
Ik heb bepaalde mensen al beloofd dat ik zou komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:01 schreef Barb het volgende:
[..]
Give it up. Q. blijf toch lekker thuis.
heb je gelezen datquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:01 schreef Barb het volgende:
[..]
Give it up. Q. blijf toch lekker thuis.
just mequote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
heb je gelezen datTed
misschien 's avonds komt!
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
just me
Ja ik zou ook komen ik had er ook ontzettend veel zin in.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb bepaalde mensen al beloofd dat ik zou komen.
En ik heb ook geen zin om de hele zaterdag thuis te zitten.
Ik heb morgenavond een date met mijn date,quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:04 schreef just me het volgende:
heb je gelezen datTed
misschien 's avonds komt!
Ik ga morgen maar op stap denk ik of hele avond voor de comp of tv hangenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:11 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een date met mijn date,
en toen had ik dus een probleemquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:27 schreef yvonne het volgende:
En toen meldde ik me af,
nachtdienst
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:11 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een date met mijn date,
nee en dit is niet mijn probleem dat jij er agressief van wordquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:32 schreef Pink_Panther het volgende:
Riann, ik word echt fucking agressief van die reacties op alle posts van jou. Kun je niet opsodemieteren of alleen reageren op posts waarin specifiek jouw naam genoemd wordt?
Ik ben iig voor..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
Nou, die dierentuin wordt niets.
Kroeg anyone?
Kan ik ook langer uitslapen.
dom kippetje:quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:33 schreef Riann het volgende:
[..]
nee en dit is niet mijn probleem dat jij er agressief van word
niet lezen dus
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
dom kippetje:
als je hier dan nu eens wegblijft met je spamposts..
we moeten nu ECHT duidelijk zien te krijgen wie er komen en wie niet, en dus duidelijk tijden af gaan spreken.. en als jij op ALLES en IEDEREEN zit te reageren, wordt het er niet aantrekkelijker en overzichtelijker op
Ik had het helemaal niet tegen jou,quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:13 schreef Riann het volgende:
Ik ga morgen maar op stap denk ik of hele avond voor de comp of tv hangen
ja is waar faithyquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:01 schreef Faithy het volgende:
dat is pech.. en die verjaardag had je toch al gehad..
True.. jammer..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:44 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:
[..]
ja is waar faithymaar die verjaardag had ik kunnen afzeggen. vind het alleen geen stijl om zo laat nog die verhuizing te annuleren.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:40 schreef Faithy het volgende:
Ik kom![]()
* pea4fun doos met tissues in het topic gooit en snel weer wegrentquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom
Alleen niet naar de dierentuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |