Wie? Dit is toch de grote Riann-meeting?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:25 schreef Stranger het volgende:
Waar zijn de namen van Isabeau en Tijn in de topictitel gebleven?
Als hun, hun namen in de topictitel willen dan verander ze de topictitel welquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:25 schreef Stranger het volgende:
Waar zijn de namen van Isabeau en Tijn in de topictitel gebleven?
Nah....quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:28 schreef Pink_Panther het volgende:
Wie? Dit is toch de grote Riann-meeting?
De laatste keer dat ik Tijn blauw heb gezien was op de Mixmeeting.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:29 schreef Riann het volgende:
[
[..]
Als hun, hun namen in de topictitel willen dan verander ze de topictitel welze zijn niet voor niets blauw
[quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:31 schreef Faithy het volgende:
vind het idd beetje raar om ineens hun namen eruit te houden...
Normaal heb jij al een black-out als hij blauw is jaquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Tijn blauw heb gezien was op de Mixmeeting.
Ik kan niet tegen drank.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Normaal heb jij al een black-out als hij blauw is ja
Okay sorry danquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
[]
Topictitel aanpassen doet het niet.
Okay, ik ken je wel zo niet van het forum. Maar goed.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:07 schreef oneindig het volgende:
Schrikkeljaar. Ik kom ook. Ja. Doe mij ook maar op die lijst.
Kan jij de topictitel aanpassen naar Tijn en Isabeau's schrikkeljaarmeet 28 FEB deel 3 ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hier ook maar even onze neuzen laten zien
Ah. Zonder single quote in de titel lukt het wel.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan jij de topictitel aanpassen naar Tijn en Isabeau's schrikkeljaarmeet 28 FEB deel 3 ?
Mij lukt dat niet. DB error.
Ik kan het weer niet veranderen zelfde probleem sorry. Misschien dat 1 van de modjes het wel kunnen doen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:33 schreef Karin het volgende:
Ik zie dat ik op het lijstje sta dat ik zeker kom maar helaas kom ik niet hoor. Het is het weekend voor Brams verjaardag en wij moeten druk boodschappen doen en dingen regelen (een taart, kadootje enzo).
Sorry, misschien volgende keer beter.
11 uur dacht ik. Maar er waren iets van 2 ingangen? En knorretje had het erover dat we elkaar dan in het park zien. Ik ken het park niet dus...quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:50 schreef QyRoZ het volgende:
Is er een preciese plaats? Tijd? Iets?
Ik kom volgend jaar wel joh.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:43 schreef Riann het volgende:
hehe het is dus gelukt
maar oneindig krijg ik nog steeds niet in de beginpost
Okay dan nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:18 schreef oneindig het volgende:
[..]
Ik kom volgend jaar wel joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |