Neuken? dat doe ik pas als ikquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:33 schreef boyv het volgende:
Vind je het ook vies om meiden te neuken die al ontmaagd zijn?
Los van jouw vergelijking tussen neuken en zoenen sowieso niet echt opgaat, is er wel een heel groot verschil tussen een sex met een meisje dat ooit al eens ontmaagd is en sex met een meisje dat net een half uur daarvoor sex met een ander heeft gehad en dat zonder daartussen even te douchen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:33 schreef boyv het volgende:
Vind je het ook vies om meiden te neuken die al ontmaagd zijn?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:29 schreef Johnny_Cool het volgende:
Ik vind het alleen maar smerig, de gedacht dat je met een meisje loopt te zoenen die een half uur daarvoor nog met een andere kerel heeft staan tongworstelen.
wat dan? met jezelf?quote:carnaval : zoenen met anderen
JA dat kan dus helemaal niet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:03 schreef webfreaky het volgende:
[..]
wat dan? met jezelf?![]()
partner ? medelijden? weg ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:55 schreef Natalie het volgende:
Drank of geen drank: zoenen met een ander dan je partner is in mijn ogen vreemd gaan.
En na afloop zielig doen omdat je partner bij je weg is? Eigen schuld.
Geen medelijden mee.
Alsof je als jongen exact weet met hoeveel jongens het meisje diezelfde dag is gegaan...quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:19 schreef Pompomperdom het volgende:
blijkbaar hebben die jongens er niets op tegen anders zoenen ze niet mee hè? dus die meisjes zijn heus niet alleen de schuldigen, want hoe kan je zoenen zonder dat er iemaand bij is?
ja daar heb ik wel iets over gehoord jah.. glenn is schijnbaar ook nog bijna aangereden door een kamper ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:57 schreef RijstNatie het volgende:
In Steenbergen lopen er gewoon Veel Sletjes rond !!
De meesten komen allemaal uit Dinteloord en Vossemeer of genomen te worden door jou Johnny.
Ik hoorde trouwens nog dat er iemand met een gun was in de comic en dat er kampers waren die een Bijl in de deur hadde gegooid. Jij iets van gehoord?
Hier sluit ik mij in ieder geval VOLLEDIG bij aan!quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:55 schreef Natalie het volgende:
Drank of geen drank: zoenen met een ander dan je partner is in mijn ogen vreemd gaan.
En na afloop zielig doen omdat je partner bij je weg is? Eigen schuld.
Geen medelijden mee.
Inderdaad, mannen zijn tenminste integer. Daarvan weet je wat je kunt verwachten.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:13 schreef Lips het volgende:
Ach komop zeg!!
Mannen proberen het hele jaar te scoren wat ze maar tegen komen en als vrouwen dat 4 dagen doen moet er weer over gezeken worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |