De echte kenner.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:03 schreef Baggio2006 het volgende:
Parma (Ita), Perugia (Ita), Inter (Ita) en Roma (Ita) die hebben zeker geen Problemen vanavond en morgen avond !!
Net de twee clubs die ik eigenlijk helemaal niets gun.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:34 schreef Heero87 het volgende:
Finale Brugge - PSV lijkt me wel wat. Op voorwaarde dat Brugge wint natuurlijk, anders liever niet.
Het zit echt diep he, die uitschakeling. (of heeft het toch een andere reden?)quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net de twee clubs die ik eigenlijk helemaal niets gun.
En Inter ook niet.
Ik had al zo'n idee dat je er niet zoveel verstand van had, zeker nadat ik die Milan-vreugdekreten elders las.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:03 schreef Baggio2006 het volgende:
Parma (Ita), Perugia (Ita), Inter (Ita) en Roma (Ita) die hebben zeker geen Problemen vanavond en morgen avond !!
Door bepaalde gebeurtenissen zijn mijn persoonlijke meningen over enkele clubs inderdaad ietwat veranderd. Vaak van 'neutraal' naar 'negatief'.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het zit echt diep he, die uitschakeling. (of heeft het toch een andere reden?)
Ik gun het PSV ook niet, maar ze in de finale kloppen zou wel leuk zijn.
Zal wel een droom blijven vrees ik...
Hehe, begrijp het. Moet bv. ook niks meer hebben van AC Milan en Celta de Vigo.quote:Door bepaalde gebeurtenissen zijn mijn persoonlijke meningen over enkele clubs inderdaad ietwat veranderd. Vaak van 'neutraal' naar 'negatief'.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:16 schreef methodmich het volgende:
Is die Baggio2006 trouwens de broer van hoi-mensen?
Ben jij voor alle Italiaanse clubs tegelijk?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:39 schreef Baggio2006 het volgende:
Roma goalkeeper Ivan Pelizzoli is out of Thursday’s UEFA Cup game against Gaziantepspor in Turkey. Wat jammer voor As Roma....
Roma wint toch
Kijk ik altijd effe de scores van. Moet haast wel met zo'n naam he.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:29 schreef methodmich het volgende:
Jij onderschat Gençlerbirligi. Parma is niet echt in beste vorm.
Ik ken je niet, maar ik mag je nu al niet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:03 schreef Baggio2006 het volgende:
Ik weet t niet. Is dat alleen PSV dan? Nee dus, zag ik in de openingspost.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Waarom speelt PSV eigenlijk volgende week al de return?
Dat heeft Koeman gevraagd.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Waarom speelt PSV eigenlijk volgende week al de return?
Koeman??quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heeft Koeman gevraagd.
zie mijn post hierboven...quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
Hmm, alles is op 3-3 in de UEFA Cup, qua returns. Apart.
Ja, Ronald. Zodat psv het wat drukker zou krijgen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:58 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Koeman??
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:54 schreef Baggio2006 het volgende:
26/2/2004 1st Agg 2nd 3/3/2004
Broendby (Den) - - - Barcelona (Spa) gelijkspel
Parma (Ita) - - - Gençlerbirligi (Tur) winst Parma
Benfica (Por) - - - Rosenborg (Nor) winst Benfica
Marseille (Fra) - - - Dniepr (Ukr) winst Marseille
Celtic (Sco) - - - Teplice (Cze) winst Celtic
Perugia (Ita) - - - PSV Eindhoven (Hol) gelijkspel
Groclin (Pol) - - - Bordeaux (Fra) geen idee echt
Valencia (Spa) - - - Besiktas (Tur) winst Valencia
Galatasaray (Tur) - - - Villarreal (Spa) winst Galatasaray
Bruges (Bel) - - - Debrecen (Hun) winst Brugge
Sochaux (Fra) - - - Inter (Ita) winst Inter
Liverpool (Eng) - - - Levski Sofia (Bul) winst Liverpool
Spartak Moscow (Rus) - - - Maiorca (Spa) winst Spartak
Gaziantespor (Tur) - - - Roma (Ita) winst Roma
Auxerre (Fra) - - - Panathinaikos (Gre) winst Auxerre
Vaalerengen (Nor) - - - Newcastle United (Eng winst Newcastle
Goeie vraag. Ik kan nix over Liverpool en Celtic vinden, en ook geen Duitse ploegen vanavond. Wordt dus erg mager.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:24 schreef Afunados het volgende:
Wat is er allemaal op TV vandaag? Alleen Perugia-PSV?
Toch heb je gelijk gehadquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:03 schreef Baggio2006 het volgende:
Perugia (Ita) die hebben zeker geen Problemen vanavond en morgen avond !!
Zoals ik gisteren dus al zei...quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:06 schreef MrWizzel het volgende:
Hmmm, verwacht toch zeker geen gemakkelijke overwinning van Parma tegen Genclerbirligi. Onderschat die Turkse ploegen niet...
ben ik ook blij mee, hoe meer er weg zijn hoe beterquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:08 schreef MrWizzel het volgende:
Haha, ik lach stiekum toch wel een beetje dat geen enkele italiaanse ploeg heeft weten te winnen... Ben benieuwd wat Baggio2006 daar over te zeggen zal hebben?
Dat klopt helemaalquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:27 schreef Baggio2006 het volgende:
. Parma en Roma daar hoef ik niet druk te maken.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:03 schreef Baggio2006 het volgende:
Aardige 'aanslag' van Kapo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:40 schreef Suijk het volgende:
De uitslagen van vanavond
AJ Auxerre (Fra) - Panathinaikos,Gri 0-0
quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:29 schreef methodmich het volgende:
Jij onderschat Gençlerbirligi. Parma is niet echt in beste vorm.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Turken komen er ook aan als we niet oppassen!
Celtic kan gelukkig wel winnen van Teplice!
Maar waar blijven die Nederlanders dan ??????????? muhahahahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Turken komen er ook aan als we niet oppassen!
Celtic kan gelukkig wel winnen van Teplice!
Dat kan niet meerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:43 schreef methodmich het volgende:
Probeer het eens in de FOK! toto.
Ach wat leuk,een Turk met humorquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:54 schreef copur het volgende:
[..]
Maar waar blijven die Nederlanders dan ??????????? muhahahahaha![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:04 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze zitten wel op het EK...
quote:16:45 Genclerbirligi - Parma (1-0)
17:00 Dnipro D'trovsk - Marseille (0-1)
17:30 AS Roma - Gaziantepspor (0-1)
18:00 Debrecen - Club Brugge (0-1)
18:00 Teplice - Celtic (0-3)
18:45 Bordeaux - Groclin Grodzisk (1-0)
19:30 Besiktas - Valencia (2-3)
20:10 Levski Sofia - Liverpool (0-2)
20:30 Panathinaikos - Auxerre (0-0)
20:30 PSV Eindhoven - Perugia (0-0)
20:45 Inter Milan - Sochaux (2-2)
20:45 Newcastle U. - Valerenga Oslo (1-1)
20:45 Rosenborg - Benfica (0-1)
21:00 Mallorca - Spartak Moscou (3-0)
21:15 Barcelona - Brondby (1-0)
21:30 Villarreal - Galatasaray (2-2)
Newcastle is op BBC 3 en op de Italiaanse zenders is naturlijk ook alles live te volgenquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:24 schreef Afunados het volgende:
Wat is er allemaal op TV vandaag? Alleen Perugia-PSV?
quote:Genclerbirligi [1 - 0] Parma (Heenwedstrijd 1-0)
34' Sebastian Frey (Parma)
37' [1 - 0] Filip Deams (pen.)
Dnipro D'trovsk 0-0 Marseille (Heenwedstrijd 0-1)
AS Roma 0-0 Gaziantepspor (Heenwedstrijd 0-1)
quote:AS Roma [1 - 0] Gaziantepspor
6' Antonio Cassano (Roma)
23' [1 - 0] Emerson
Bere slechte keus dusquote:PSV is voor de loting van de achtste finales van de UEFA Cup geplaatst en in groep B met AS Roma,Internazionale en Liverpool ingedeeld.De vier worden vanmiddag om 14.00 uur gekoppeld aan Olympique Marseille, Auxerre, Villarreal en Benfica.
Auxerre mag ook van mij, zolang het geen Villareal wordt vind ik het bestquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:51 schreef twi het volgende:
Denk dat ze het beste Benfica kunnen treffen.
Ik hoop gezien de tegenstanders, dat Barca, Villareal en Mallorca er na deze ronde gewoon niet meer bij zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
de Spaanse clubs worden ontlopen
Ik hoop met je mee, maar ik vraag me af hoe reëel deze hoop isquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:37 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop gezien de tegenstanders, dat Barca, Villareal en Mallorca er na deze ronde gewoon niet meer bij zijn.
Die heb je toch?quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:54 schreef Devano het volgende:
Vervelende tegenstander, had liever Villareal gehad.
Gezellig in je eentjequote:Op donderdag 4 maart 2004 14:11 schreef Bobu het volgende:
Deze jongen zit donderdag lekker in Frankrijk
Maar mochten ze verder komen is Valencia waarschijnlijk een brug te verquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:03 schreef Heero87 het volgende:
Bordeaux! Leuke tegenstander voor Club Brugge en bovendien nog haalbaar!
Dat wordt deze zomer Villa Barend en van Dorp.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:46 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is Villa Real zelfs een plaats in Portugal.
Nee, het is aan elkaar.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:36 schreef twi het volgende:
Ik zeg altijd Villa Real, maar het is dus Villar Real?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:23 schreef twi het volgende:
Dan moeten ze maar verliezenPortugezen raus!
Zoals je ook Parma en Perugia zag doorgaan?quote:Zoals ik had gezegd Roma en Inter gaan tegen elkaar in de Finale!!! en wie Wint AS Roma!!
Die inkopper zat ik al op te wachten en wedstrijd 4 ben ik ook het minst zeker van.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:13 schreef BZ het volgende:
Ik denk dat je de vierde en vijfde wedsrtijd fout heb.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:08 schreef ErikT het volgende:
1. Celtic - Barcelona
2. Gençerbirligi - Valencia
3. Bordeaux - Club Brugge
4. Newcastle - Mallorca
5. Auxerre - PSV
6. Inter - Benfica
7. Liverpool - Marseille
8. Villareal - AS Roma
Voorspelling van de uitslagen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kwartfinales
3-2
7-6
1-8
5-4
Gezien dit:quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:34 schreef DivineJester het volgende:
Voorspelling van de uitslagen?
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Voorspelling van de uitslagen?
We voorspellen wel 1 dezelfde halve finalistquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:54 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
Vooruit dan maar![]()
1. Celtic - Barcelona
4. Newcastle - Mallorca
5. Auxerre - PSV
6. Inter - Benfica
7. Liverpool - Marseille
8. Villareal - AS Roma
1. Club Brugge - Valencia
2. Liverpool - Inter
3. Barcelona - Roma
4. PSV - Newcastle
En daarna??
quote:Uefa ties in doubt
The four Spanish clubs left in the Uefa Cup have asked for Thursday's ties to be postponed in the wake of fatal terrorist attacks in Madrid.
Celtic are due to host Barcelona, Real Mallorca are scheduled to play at Newcastle, Valencia at Genclerbirligi and Villarreal are at home to Roma.
At least 131 people are believed to have died following a series of explosions in the Spanish capital.
Celtic have already said they would supportive a postponement of their tie.
Officials from the Scottish club have already had discussions with Barcelona president Joan Laporta.
"Clearly all our thoughts are with the families of those affected by these tragic events in Spain," said a Celtic spokesman.
"Celtic are fully supportive of Barcelona's request for the postponement in light of those events and we are awaiting further communication from Uefa.
"Everyone is shocked by the events but as things stand Uefa are proceeding with the plans to play the game."
Na 11-9 opnieuw belachelijk jaquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Un-fuck-ing-be-liev-a-ble
De UEFA maakt zich dus belachelijk.
Ik kan me nog herinneren 9-11 Nantes-PSV 4-1.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Inderdaad, in Italië applaudiseren ze altid bij de minuut 'stilte', erg indrukwekkend maar inderdaad wel confusing voor vanavond.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:15 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij zijn ze in Spanje bij een minuut stilte, wel stil, in Italie niet.
Zul je zien dat de fans van Villareal dus wel stil zijn en die van Roma juist applaudiseren
Die Turken profiteren dus alweer, lijkt me sterk als er 11 man van Valencia scherp aan de wedstrijd zijn begonnen. Rare uefa...quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:57 schreef DutchGooner het volgende:
1-0 voor Genclerbirgili tegen Valencia
idd,2-0 voor Villarrealquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:21 schreef Baggio2006 het volgende:
Zoals ik had gezegd Roma en Inter gaan tegen elkaar in de Finale!!! en wie Wint AS Roma!!
en dat kloptquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:21 schreef Butra het volgende:
Douglas en Motta gingen matten in de spelerstunnel, schijnt.
Zie hier de reden waarom ik liever Auxerre had dan Villarrealquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:18 schreef Suijk het volgende:
Villarreal met 2-0 voor tegen AS Roma door Anderson en José Mari.
Inderdaad kut UEFA omdat niet alles werd afgelast, maar inderdaad on-be-grij-pe-lijk dat de UEFA na 11-9 weer een kans krijgt om het menselijke gezicht te tonen en WEER niet deze pakt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren 9-11 Nantes-PSV 4-1.
Dag erna wel wedstrijden afgelast. Kut UEFA.
en 4-1quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:26 schreef golfer het volgende:
Newcastle met 3-1 voor tegen Mallorca.
Vanavond op Eurosport waarschijnlijk, NOS zendt zoiets eigenlijk alleen uit in de sportjournaalsquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:29 schreef Inquistor87 het volgende:
Wanneer komen de andere wedstrijden op tv?
Dat is dus de (waarschijnlijke) tegenstander van PSV in de volgende ronde, als PSV het haalt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
en 4-1
www.vi.nl en je krijgt een popup.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:35 schreef snowwie2 het volgende:
heeft iemand een overzicht van alle eufa-cup duels van vanavond?
spaanse competitie gaat ook gewoon door.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dit tegen de zin van de clubs, maar dat terzijdequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:41 schreef snowwie2 het volgende:
spaanse competitie gaat ook gewoon door.
beetje lomp als EUFA wel zou aflasten
3 zelfsquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:03 schreef golfer het volgende:
Toch nog 1 Spaanse ploeg die vanavond waarschijnlijk gaat winnen: Villareal.
Andere 2 verloren dus.
Is niet ergquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Brugge werd wel heel erg makkelijk weggecounterd
Nee, het is wel amusant om te zien dat de "reuzendoder" zo kinderlijk eenvoudig weggespeeld werdquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
Is niet erg
reuzendoderquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, het is wel amusant om te zien dat de "reuzendoder" zo kinderlijk eenvoudig weggespeeld werd
Niet te dramatisch doen meteen, maar zonder Robben wint PSV dat niet. Of Kezman moet ingestraald worden ...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
Mocht PSV doorkomen spelen ze tegen Newcastle. Dan lijkt een halve finale plaats wel erg dichtbij.
Amen!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
Mocht PSV doorkomen spelen ze tegen Newcastle. Dan lijkt een halve finale plaats wel erg dichtbij.
Ik zou het anders willen zeggen: Newcastle is een goeie ploeg, maar speelt wisselvallig. Treft PSV ze op een goeie avond, dan hebben ze zeker kans, maar treft PSV Newcastle op een avond dat de Magpies goed spelen, dan geef ik PSV heel weinig kans (mocht PSV het redden natuurlijk tegen Auxerre)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:03 schreef tong80 het volgende:
Newcastle is een zeer middelmatige ploeg.
Dat vermoeden lijkt me niet ongegrond.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:38 schreef DIGGER het volgende:
Vermoed dat Celtic wel een keer zal moeten scoren daar voor de volgende ronde.
Wie is de laatse ploeg die daar gewonnen heeft???quote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:38 schreef DIGGER het volgende:
En dat is 75 wedstrijden op rij voor Celtic niet verloren op Parkhead (sinds Augustus 2001), dat gaat nog een interessant potje worden in Nou Camp, zonder Douglas, Balde, Motta en Saviola.
UEFA.com vanwege de zeges tegen 'reuzen' Dortmund, Milan en Ajax.quote:reuzendoder
wie heeft Brugge deze naam toegedeeld?
naar mijn weten is Kezman niet geschorstquote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:00 schreef okee6 het volgende:
[..]
Niet te dramatisch doen meteen, maar zonder Robben wint PSV dat niet. Of Kezman moet ingestraald worden ...
2 leuke wedstrijden worden dat , Uefa Cup dus alles kanquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:58 schreef golfer het volgende:
Newcastle wel erg overtuigend: 4-1 en 0-3, daar kan PSV de borst voor nat maken.
waarom een huilie teken bij een spaanse club?quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:48 schreef okee6 het volgende:
Roma 2-1 gebleven
Weer een Spaanse club door
Enige berusting is het eerder. Dit team en zo gecoached is simpelweg niet goed genoeg. Om moedeloos van te worden...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:25 schreef DIGGER het volgende:
Ik had al een humeurige Doc verwacht
Ah, 8 april. Dus. De return, is die 1 week of 2 weken later?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:36 schreef Doc het volgende:
Wanneer is de volgende ronde eigenlijk?
Maar goed. Soms zit het mee met de scheids, soms tegen. Vette pech. LFC is nu toch niet goed genoeg. Laat ze die 4e plek maar proberen te halen ...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:39 schreef DutchGooner het volgende:
Klasse van L'OM de scheids
subtielquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:45 schreef DIGGER het volgende:
Droit au but
Nou, ik had er dus welgeteld 3 goed. Er is wel een hoop moois uitgekegeld. Aan de ene kant jammer voor het toernooi (grote namen zijn leuk), aan de andere kant meer kansen voor PSV. Zou het zo zijn dat clubs uit grotere competities (Barca, Roma) de UEFA Cup gewoon niet zo serieus nemen, of trap ik nu een open deur in?quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:08 schreef ErikT het volgende:
1. Celtic - Barcelona
4. Newcastle - Mallorca
5. Auxerre - PSV
6. Inter - Benfica
7. Liverpool - Marseille
8. Villareal - AS Roma
Denk ik. Ik zal er wel minstens 2 fout hebben, maar ik weet niet welke dus ik kan ze niet veranderen.
edit: dan heb je wel een leuk toernooi als die 8 overblijven!
Bij Roma is dat zeker zo, bij Barça weet ik niet. Ze misten Davids gewoon denk ik...quote:Op zondag 28 maart 2004 10:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, ik had er dus welgeteld 3 goed. Er is wel een hoop moois uitgekegeld. Aan de ene kant jammer voor het toernooi (grote namen zijn leuk), aan de andere kant meer kansen voor PSV. Zou het zo zijn dat clubs uit grotere competities (Barca, Roma) de UEFA Cup gewoon niet zo serieus nemen, of trap ik nu een open deur in?
Totti begon thuis tegen Villareal aan z'n 1e optreden in de UEFA cup, zegt wel genoeg he.quote:Op zondag 28 maart 2004 10:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij Roma is dat zeker zo
Ik teken er voor.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:57 schreef methodmich het volgende:
Valencia - Celtic
Marseille - Newcastle
Aardige halve finales.
Dan is de keuze voor mij zeer snel gemaaktquote:Op maandag 29 maart 2004 12:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik teken er voor.
Finale: Celtic - L'OM graag.
Rieraquote:Op donderdag 8 april 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Chamakh weer gescoord?
sja Valencia begon ook met een B-elftal aan de wedstrijd, waaraan je kon zien dat Valencia uiteraard la liga wil winnen.. kweet niet met wat voor elftal Inter stond te spelen maar mij lijkt het dat dat de enigste prijs is die ze nog kunnen pakken dus sja niet mee tellen lijkt me wat zwaar gezegd...quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:02 schreef ErikT het volgende:
Valencia is heel knap. 1-2 uit, netjes zeg. Ik zei ook al in de 8e finales dat zij de finale gingen halen (tegen PSV)
Villareal verbaast me weer. Ik weet eigenlijk ook niks van dat team...
En Inter, tja, de UEFA Cup in Italie telt niet he.
Niet mogelijk,hoogstens de halvequote:Op vrijdag 9 april 2004 13:20 schreef DAMH het volgende:
Finale VillaReal-Valencia(kweet niet of dat mogelijk is)
anti-voetbal hoorquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet mogelijk,hoogstens de halve
Villarreal is een middenmoter in Spanje. Een beetje een lui team, daarom nam de coach dit seizoen afscheid. Als ze zin hebben, kunnen ze fantastisch voetballen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:02 schreef ErikT het volgende:
Villareal verbaast me weer. Ik weet eigenlijk ook niks van dat team...
GVD!quote:Op woensdag 14 april 2004 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
Villarreal alweer 1-0 voor tegen Celtic (6' Anderson)
dan zal je lang kunnen wachten lijkt me.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:40 schreef okee6 het volgende:
Acht gele kaarten in Milaan, stevig duel wellicht. Het wachten is op een eventuele verrassing in Valencia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |