be patient!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:35 schreef nodisch18 het volgende:
dat zou cool zijn! Het wordt echt tijd onderhand!
ben net beter,quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:58 schreef Mosselmaster het volgende:
[..]
be patient!!
Zout toch lekker op man!quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:18 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
ben net beter,
het is goed met jou!
Schiet toch eens op joh.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:16 schreef Ali Salami het volgende:
Laatste update, hij gaat nu definitief niet nu, maar vrijdagavond online. Heeft met de voetbalmanager te maken, de preciese reden zie je dan wel
En jah, het is kort dag, maar we gaan er alles aan doen om de manager in een week bij een breed publiek bekend te maken. En uiteraard kunnen jullie daaraan meewerken
dat is wel erg laat zeg, maar goed bter laat dan nooit, hopelijk doen er toch veel mensen aan mee dit jaar....quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:16 schreef Ali Salami het volgende:
Laatste update, hij gaat nu definitief niet nu, maar vrijdagavond online. Heeft met de voetbalmanager te maken, de preciese reden zie je dan wel
En jah, het is kort dag, maar we gaan er alles aan doen om de manager in een week bij een breed publiek bekend te maken. En uiteraard kunnen jullie daaraan meewerken
Dat werkt dit jaar nog steeds zo. Als je het goed doet kan je op het eind van het jaar je ideale team kopen. Houdt het lekker dynamisch en vormt een uitdaging. Nu moet je goed kijken met welke onderdelen ja punten kan halen om zo weer later duurdere onderdelen te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vorig seizoen kreeg je na elke race extra budget, natuurlijk aan de hand van de punten die je toen gescoord had, dus op een gegeven moment krijg je wel wat extra ja.
nu gaat het wel?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
Je kunt je geplaatste berichten (bij het F1-nieuws) niet wijzigen!!
Of ligt dat aan mij?
tijd is alleen een beetje raarquote:[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 1077969698]
nee maar hoe wou je ze anders terug zetten dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:52 schreef Furby het volgende:
Even over die puntentelling:
Er is iets nieuws en dat is de 10 plaatsen terug als je er een nieuw torretje inschroeft. Ik kan nergens terugvinden hoe je daar minpunten voor krijgt. Het lijkt me toch een wezenlijk iets dat - punten verdiend.
Zeg dat Jordan plaats 12 kwalificeert maar er daarna wel een andere moter in doet. Dan gaan ze 8 plaatsen terug dus zeggen dat ze dan bestraft worden doordat ze op de 20e plaats staan is niet fair tegenover iemand die van 8 naar 18 terug gezet wordt.
Zit ik hier op de FIA site tegen Charley of Bernie te ouwehoeren of op Fok waar we het over de manager hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:51 schreef JPM01 het volgende:
nee maar hoe wou je ze anders terug zetten dan?
Mja op zich heb je daar wel een sterk punt, ze plegen volgens de regels een strafbaar feit. Nu zal het niet gauw voorkomen dat een team 10 plaatsen riskeert voor een stukje electronica maar als ze een motor opblazen(wat niet geheel ondenkbaar is) waar ze een heel weekend mee moeten doen dan gaan ze ook die 10 plaatsen achteruit. Nu wij voor een opgeblazen motor in de race 20 strafpunten geven lijkt het me zinvol dat wij ook voor een feit als deze strafpunten gaan uitdelen gelijk aan een opgeblazen motor. Dus het antwoord op jou vraag is bij deze ja wij trekken 20 punten af voor een dergelijk voorval.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:52 schreef Furby het volgende:
Even over die puntentelling:
Er is iets nieuws en dat is de 10 plaatsen terug als je er een nieuw torretje inschroeft. Ik kan nergens terugvinden hoe je daar minpunten voor krijgt. Het lijkt me toch een wezenlijk iets dat - punten verdiend.
Zeg dat Jordan plaats 12 kwalificeert maar er daarna wel een andere moter in doet. Dan gaan ze 8 plaatsen terug dus zeggen dat ze dan bestraft worden doordat ze op de 20e plaats staan is niet fair tegenover iemand die van 8 naar 18 terug gezet wordt.
Ik dacht meer aan dat een topteam van de baan vliegt en toch achteraan staat en daarom de moter straffeloos kan vervangen bv. Of dat je als McLaren 10 plaatsen verliest maar als Jordan hooguit 4 plaatsen en dat is qua manager niet juist. Maar goed mijn vraag is opgelostquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nu zal het niet gauw voorkomen dat een team 10 plaatsen riskeert voor een stukje electronica maar als ze een motor opblazen(wat niet geheel ondenkbaar is) waar ze een heel weekend mee moeten doen dan gaan ze ook die 10 plaatsen achteruit.
Dank, ik hoop dat er ook veel mensen mee gaan doen. Na één dag zitten we iig al op 550, en dat met een inlogbug tot vanochtend èn veel te weinig reclamequote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
M'n complimenten aan de crew die ongetwijfeld hard heeft gewerkt aan de nieuwe manager met de druk van de implementatie van de nieuwe forumsoftware. Good job!
Als ik me goed herinner wordt je budget verhoogd met 20.000 euro per gehaald punt.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:04 schreef elbundy het volgende:
Ik heb me net aangemeld voor de manager, maar ik kan nergens vinden of je ook budget krijgt voor de punten die je haalt? En dus al helemaal niet hoeveel per punt. Zou toch jammer zijn als ik met mijn huidige teampje het hele jaar moet doen, die 150mil was niet zo veel
mooi want ik ben momenteel bludquote:Op zondag 29 februari 2004 13:00 schreef Mosselmaster het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner wordt je budget verhoogt met 20.000 euro per gehaald punt.
Nope, zie regels.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:55 schreef ReCreator het volgende:
Kun je ook meedoen met een niet compleet team... ik heb namelijk geen geld voor een motor... (bijvoorbeeld)
Ik heb ook mijn geld tot de laatste euro gebruikt, maar het hoeft nog niet definitief te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
mooi want ik ben momenteel blud![]()
In de subleagues is het voorlopig mogelijk.om teams, van mensen die hebben aangegeven dat het te bekijken is, te bekijken. Voorlopig is er nog geen stand, maar zodra die er is, kunnen daar ook weer de teams worden bekeken.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:19 schreef nodisch18 het volgende:
Is het btw ergens mogelijk om de teams vcan anderen te bekijken? Ben namelijk erg benieuwd!
Is er al een apart Fok!-forum-subleague?quote:Op maandag 1 maart 2004 11:01 schreef mbn het volgende:
[..]
In de subleagues is het voorlopig mogelijk.om teams, van mensen die hebben aangegeven dat het te bekijken is, te bekijken. Voorlopig is er nog geen stand, maar zodra die er is, kunnen daar ook weer de teams worden bekeken.
Nee, volgens mij nog niet, maar het staat je uiteraard vrij om die te openen. Al kan je ook deelnemen in een van de vele andere subleaugues die er al zijn.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:12 schreef Mosselmaster het volgende:
[..]
Is er al een apart Fok!-forum-subleague?
Dit punt is ook al aanhangig gemaakt in de feedback van de f1manager. In je profiel wordt op het moment nog maar 1 subleague weergegeven. Onze devvers zullen hier ongetwijfeld naar kijken en als het makkelijk kan zal het er vast snel weer zijn.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:18 schreef Bastard het volgende:
Maarre.. kan ik ook een overzichtje krijgen van in welke subleagues ik meedoe. Dit kon vorig jaar wel namelijk.. :S
Komt veur de bakker binnen nu en.. zeg.. een uurtjequote:Op maandag 1 maart 2004 11:18 schreef Bastard het volgende:
Mooie manager, nog mooier dan vorig jaar als dat al kon. Maarre.. kan ik ook een overzichtje krijgen van in welke subleagues ik meedoe. Dit kon vorig jaar wel namelijk.. :S
er zijn inderdaad wat problemen, maar daar wordt aangewerktquote:Op maandag 1 maart 2004 12:16 schreef verschoor het volgende:
kan het kloppen dat http://www.f1racing.nl/ plat ligt???
Prachtigquote:Op maandag 1 maart 2004 13:41 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Komt veur de bakker binnen nu en.. zeg.. een uurtje
We worden verwend.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:54 schreef Ali Salami het volgende:
Had ik al gezegd dat het erin zat?
En dat je nu ook je wissels kunt nakijken via je teammanagementpagina?
alleen de banden zou ik veranderenquote:Op maandag 1 maart 2004 22:41 schreef Chepke het volgende:
Dit is mijn team: Klien, Heidfeld, Chassis: Toyota, Motor: Jaguar, Banden: Bridgetone.
Reacties??
....
Michelin! Michelin! Michelin! Michelin! Oh...en kies het chassis van BMW Williams, misschien de opvallendste neus uit heel de F1, maar als het kan doen wat er tijdens het testen uit kwam, nou, dan kan dat nog leuk worden.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:41 schreef Chepke het volgende:
Dit is mijn team: Klien, Heidfeld, Chassis: Toyota, Motor: Jaguar, Banden: Bridgetone.
Reacties??
....
Nuttige tip, ware het niet dat het in het begin niet mogelijk is BMW Williams als chassis (of als motor) te nemen. Dan heb je niet genoeg om je team compleet te maken, en een incompleet team levert geen punten op.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 06:38 schreef Archeodude het volgende:
[..]
Michelin! Michelin! Michelin! Michelin! Oh...en kies het chassis van BMW Williams, misschien de opvallendste neus uit heel de F1, maar als het kan doen wat er tijdens het testen uit kwam, nou, dan kan dat nog leuk worden.
dan moet je dat ff mailen naar ali die lost het wel opquote:Op dinsdag 2 maart 2004 06:36 schreef Archeodude het volgende:
Heb me ingeschreven bij Grandprixmanager.nl, want deze F1 manager deed maar vaag, moest inloggen terwijl ik al ingelogd was... Jaaaaaaaa.......!Maar goed, heb een masterteam samengesteld van (ugh) Michael Schumacher, Montoya, Button en Sato, in de hoop dat BAR net zulke mooie dingen kan laten zien in de race als dat ze deden tijdens het testen op bijvoorbeeld Valencia...
Da's waarquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:16 schreef Light het volgende:
[..]
Nuttige tip, ware het niet dat het in het begin niet mogelijk is BMW Williams als chassis (of als motor) te nemen. Dan heb je niet genoeg om je team compleet te maken, en een incompleet team levert geen punten op.
Het is trouwens wel leuk om te zien dat er nu meer variatie is in de vorm van de auto's, voorgaande jaren waren de auto's allemaal nogal hetzelfde.
Deal!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:51 schreef iiyame het volgende:
1 kimi raikonnen![]()
![]()
2 Juan Pablo Montoya![]()
3 Alonso![]()
4 Button![]()
5 Barrichello![]()
6 Michael Schumacher
100,- euro dat ik gelijk krijg.
heb je me emailquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:17 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Deal!
Ik vind het knap zoals jullie dat toch altijd weer opzetten en uitkienenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Da's waar
nee, maar dit topic heb ik in mijn bookmarks gezet dus ergens aan het eind van het jaar kijken we wel of je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:18 schreef iiyame het volgende:
[..]
heb je me email
No way, Schumacher komt niet zo laag te staan en Alonso niet zo hoog... Alonso is misschien wel snel, maar hij moet niet meer van die smerige truukjes uithalen als bij Coulthard eerst. Dat was echt een ontiechelijke naaistreek!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:51 schreef iiyame het volgende:
1 kimi raikonnen![]()
![]()
2 Juan Pablo Montoya![]()
3 Alonso![]()
4 Button![]()
5 Barrichello![]()
6 Michael Schumacher
100,- euro dat ik gelijk krijg.
Ik zou graag michelin nemen, maar ik had nog maar ¤4mln over.... net genoeg voor bridgetone en te weinig voor michelin...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 06:38 schreef Archeodude het volgende:
[..]
Michelin! Michelin! Michelin! Michelin! Oh...en kies het chassis van BMW Williams, misschien de opvallendste neus uit heel de F1, maar als het kan doen wat er tijdens het testen uit kwam, nou, dan kan dat nog leuk worden.
Het is trouwens wel leuk om te zien dat er nu meer variatie is in de vorm van de auto's, voorgaande jaren waren de auto's allemaal nogal hetzelfde.
Hoe ziet je team er dan uit op dit moment? Misschien kan je iemand dumpen uit je rijdersclub ofzo... Kom er nog steeds niet in, dus geef het maar op...quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:51 schreef Chepke het volgende:
[..]
Ik zou graag michelin nemen, maar ik had nog maar ¤4mln over.... net genoeg voor bridgetone en te weinig voor michelin...![]()
Anders vul je de feedback op de manager in of mail je naar f1manager.fok.nl. Hoe kunnen mensen jouw probleem met inloggen oplossen als we niet weten wat het probleem is.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:39 schreef Archeodude het volgende:
Kom er nog steeds niet in, dus geef het maar op...![]()
Hey dank! Het is gelukt, ben nu aangemeld onder de naam "Megadeth"quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:33 schreef mbn het volgende:
[..]
Anders vul je de feedback op de manager in of mail je naar f1manager.fok.nl. Hoe kunnen mensen jouw probleem met inloggen oplossen als we niet weten wat het probleem is.
De eerste dag waren er problemen met inloggen, maar zover wij weten zijn deze allemaal opgelost.
Dan heb je wel echt ruk coureurs... (pantano en Baumgartner ofzo???)quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:22 schreef Nazzgul het volgende:
Ik heb zojuist voor het laatst mijn team aangepast... vond het maar lastig zo voor de eerste race, bijna alles kan gebeuren en het is absoluut niet duidelijk hoe de veroudingen bij de top teams zijn. (naar mijn niet kundige mening altans)
Maar... ik ben eruit en we zien het wel.. Ik vond een goede coureur zo aan het begin i.i.g. een te grote gok (indien ze uitvallen heb je niks) en dus ben ik voor een redelijke motor (toyota) en chassis (renault) gegaan. En natuurlijk de michelin bandjes want de kans dat bridgestone meer opleverd blijft klein...
Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren dit weekend!
Nog erger: Zsolt Baumgartner en Gianmaria Bruni. Ik kan ook Pantano en Bruni nemen maar of Pantano meer oplevert dan Baumgartner kan ik niet inschatten. Ik hou die 2 mln daarom nog ff op mijn rekening..quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:37 schreef Chepke het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt ruk coureurs... (pantano en Baumgartner ofzo???)
Ik heb precies hetzelfde team als jij (toevallig hoor, ik lees dit topic nu pas). Ik ga die 2 miljoen ook niet uitgeven aan Pantano, je zult zien dat je voor die paar puntjes zometeen net te weinig hebt om een topcoureur te kopen...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:54 schreef Nazzgul het volgende:
[..]
Nog erger: Zsolt Baumgartner en Gianmaria Bruni. Ik kan ook Pantano en Bruni nemen maar of Pantano meer oplevert dan Baumgartner kan ik niet inschatten. Ik hou die 2 mln daarom nog ff op mijn rekening..
Na dit weekend staan wij op de gedeeld eerste plaats denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:46 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde team als jij (toevallig hoor, ik lees dit topic nu pas). Ik ga die 2 miljoen ook niet uitgeven aan Pantano, je zult zien dat je voor die paar puntjes zometeen net te weinig hebt om een topcoureur te kopen...
Het is de eerste training nog maar, zegt wel wat maar niet alles natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:01 schreef Nazzgul het volgende:
De ferrari's brengen weer twijfel over de michelin keus..... what to do, what to do?
ik heb inmiddels de keuze voor bridgestone gemaakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:01 schreef Nazzgul het volgende:
De ferrari's brengen weer twijfel over de michelin keus..... what to do, what to do?
Ii denk dat alle teams erg op elkaar lijken in het beginquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:18 schreef nodisch18 het volgende:
Dit mijn team:
rijder 1 Button 43 M
rijder 2 Bruni ! 23 M
chassis Minardi !! 30 M
motor Toyota 46 M
Banden Bridgestone 4 M
Totaal 146 M
Misschien keis ik toch voor Trulli ipv Button, maar heb niet zo'n vertrouwen in het geluk van Trulli...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:18 schreef nodisch18 het volgende:
Dit mijn team:
rijder 1 Button 43 M
rijder 2 Bruni ! 23 M
chassis Minardi !! 30 M
motor Toyota 46 M
Banden Bridgestone 4 M
Totaal 146 M
Nope, wel voor Hools btwquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:07 schreef mitt het volgende:
Is er eigenlijk al een subleague voor forum SPT?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:28 schreef Ali Salami het volgende:
Hebben we er allemaal een beetje zin in?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:28 schreef Ali Salami het volgende:
Hebben we er allemaal een beetje zin in?
HAHAHA Hij is derde geworden!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 02:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Go Jenson Go!
![]()
het ziet er wel mooi uit verder... maar je hebt naar mijn idee te weinig vrijheid in het samenstellen van het team, omdat je vast zit aan teams, motoren ,coureurs en banden in de marge, omdat anders meteen je geld op is.quote:Je budget is momenteel 780.000 euro. (Bekijk je wissels)
Teamsamenstelling
Coureurs
Nick Heidfeld
Zsolt Baumgartner
Chassis
BAR Honda
Motor
Ford Cosworth CR-3-L (Minardi)
Banden
Bridgestone
Nou, ik heb dus een totaal ander team. Er is dus wel veel verschil.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hallo, ik heb een team gemaakt in f1 manager, maar je kan dus helemaal niks. alleen bagger coureurs en baggerchassis. NIet 1 topper, bovendien heeft iedereen bijna exact dezelfde teams nu, dat kan niet anders omdat je niet het geld hebt om ook maar 1 fasoenlijk item te kopen... mijn team:
[..]
het ziet er wel mooi uit verder... maar je hebt naar mijn idee te weinig vrijheid in het samenstellen van het team, omdat je vast zit aan teams, motoren ,coureurs en banden in de marge, omdat anders meteen je geld op is.
It's not a bug, it's a featurequote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hallo, ik heb een team gemaakt in f1 manager, maar je kan dus helemaal niks. alleen bagger coureurs en baggerchassis. NIet 1 topper, bovendien heeft iedereen bijna exact dezelfde teams nu, dat kan niet anders omdat je niet het geld hebt om ook maar 1 fasoenlijk item te kopen... mijn team:
[..]
het ziet er wel mooi uit verder... maar je hebt naar mijn idee te weinig vrijheid in het samenstellen van het team, omdat je vast zit aan teams, motoren ,coureurs en banden in de marge, omdat anders meteen je geld op is.
hmm ik heb alonso, bruni, mindardi 2x en Bridgestones.. goed voor 70 punten na de kwalificatiesquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:18 schreef nodisch18 het volgende:
Dit mijn team:
rijder 1 Button 43 M
rijder 2 Bruni ! 23 M
chassis Minardi !! 30 M
motor Toyota 46 M
Banden Bridgestone 4 M
Totaal 146 M
Zijn er al punten uitgedeeld dan? IK heb Buttonquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Dit is mijn team momenteel:
Je budget is momenteel 1.000.000 euro. (Bekijk je wissels)
Teamsamenstelling
Coureurs Jenson Button
Gianmaria Bruni
Chassis Jordan Ford
Motor Toyota RVX-04 V10
Banden Bridgestone
Tot nu toe goed voor 83 punten
Voel ook wel blij.. ook met mn Renault chassisquote:Op zondag 7 maart 2004 11:59 schreef mbn het volgende:
Vooral de mensen met de goedkopere Bridgestone banden kunnen blij zijn.
Bridgestone heeft 75 punten gepakt tegenover slechts 20 punten voor Michelin.
en de volgende race is het anders omquote:Op zondag 7 maart 2004 11:59 schreef mbn het volgende:
Vooral de mensen met de goedkopere Bridgestone banden kunnen blij zijn.
Bridgestone heeft 75 punten gepakt tegenover slechts 20 punten voor Michelin.
nee, michelin heeft nog steeds de overhand, maar we zullen het zien volgende keerquote:Op zondag 7 maart 2004 21:12 schreef Zijpie het volgende:
Ik heb juist het idee dat de Bridgetones veel beter zijn in de warmere omgevingen
Als ik naar m'n persoonlijke pagina daar ga, zie ik m'n punten al. En ik word er niet vrolijk van, 113equote:Op zondag 7 maart 2004 22:23 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, michelin heeft nog steeds de overhand, maar we zullen het zien volgende keer
wanneer worden de punten berekent?
omdat ze bruni nog hebben kunnen laten rijden hij is gefinisht maar op een dermate grote achterstand dat die niet geclasseert is.quote:
Omdat een chassis wat anders dan een moter is.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:17 schreef JPM01 het volgende:
en waarom zeuren, wil je zo graag -30 hebben![]()
Baumgartner is uitgevallen met een electronica probleem, wat onder chassis valt. Daarom dus minpunten voor het Minardi chassis.quote:
Probleem is alleen wel dat de Ferrari's zo snel lijken dat dat geen probleem voor ze gaat vormen.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:23 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, michelin heeft nog steeds de overhand, maar we zullen het zien volgende keer
wanneer worden de punten berekent?
* kick *quote:Op zondag 7 maart 2004 23:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik sta 130e. Hoeveel deelnemers zijn er eigenlijk? 130?
Op dit moment:quote:Op maandag 8 maart 2004 02:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
* kick *
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:33 schreef Re het volgende:
220 punten, niet slecht, maar ook niet echt super
dat kost je dan 660.000quote:Op maandag 8 maart 2004 10:50 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kost me dat dan ¤660.000,-
Bedanktquote:Op maandag 8 maart 2004 10:59 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
dat kost je dan 660.000
2% van het bedrag van hetgeen je verkoopt.
hoeveelste staat je andere deel?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:04 schreef FooFighters het volgende:
ik sta gedeeltelijk 1e...
![]()
als het goed is aangepastquote:Op maandag 15 maart 2004 11:56 schreef Atreidez het volgende:
Bij de managerpagina staat nog steeds het baanrecord van 2002 ipv de snelste ronde van Schumi van vorig jaar bij het circuit van Sepang
Inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2004 12:46 schreef mbn het volgende:
als het goed is aangepast
Er wisselden meer mensen gisteren dan vandaag en de vrije trainingen hebben weinig duidelijkheid opgeleverd. Vraag me af wat voor keuze mensen nu maken op basis van de vrije trainingen?quote:Op zondag 14 maart 2004 12:11 schreef bruut het volgende:
Eerst maar eens de vrijdag-training afwachten, dat is toch weer extra informatie. (hoewel ik het leuker vond toen je op donderdag je team moest neerzetten)
Nou ik heb mijn Toyota motor verkocht voor een Jaquar motor, niet alleen over de vrijdag training gezien maar ook in het totaal lijkt me dat wel een goeie beslissing.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:28 schreef mbn het volgende:
[..]
Er wisselden meer mensen gisteren dan vandaag en de vrije trainingen hebben weinig duidelijkheid opgeleverd. Vraag me af wat voor keuze mensen nu maken op basis van de vrije trainingen?
die maak ik nu nog niet, ik wacht nog 1 race af, kijken of die toyota motor nog gaat draaienquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:28 schreef mbn het volgende:
[..]
Er wisselden meer mensen gisteren dan vandaag en de vrije trainingen hebben weinig duidelijkheid opgeleverd. Vraag me af wat voor keuze mensen nu maken op basis van de vrije trainingen?
Mischien dat je geen jordan in je team moet hebben als je de kans hebt dat aan te passen?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:28 schreef mbn het volgende:
[..]
*herkent*quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb juist Toyota ingeruilt voor Jaguar
met klien, bruni, BAR, Toyota en michelin heb ik 105 punten tot nu toequote:Op zaterdag 3 april 2004 15:38 schreef nodisch18 het volgende:
79 punten heb ik momenteel...
Welke straffen? (Niet kunnen kijken)quote:Op zondag 4 april 2004 15:09 schreef okee6 het volgende:
Ben benieuwd naar de verschuivingen na eventuele straffen
Er waren wat akkefietjes, Barrichello/Trulli en Sato/R. Schumacherquote:Op zondag 4 april 2004 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke straffen? (Niet kunnen kijken)
je valt in herhaling RJquote:Op zondag 4 april 2004 21:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Een ding is zeker die Heidfeld gaat eruit, ik moet nodig eens gaan klimmen want ik blijf hier heel erg achter.
Dan wel met Minardi rijdenquote:Op maandag 5 april 2004 01:02 schreef Re het volgende:
100 puntjes achter op de nummer 1 (grappig natuurlijk met als naam minardi)
Dit zijn coole lijstjes! Ik draag je voor, voor een schoudeklopje.quote:Op maandag 5 april 2004 10:20 schreef elbundy het volgende:
Nieuwe update "punten per miljoen". De eerste kolom is de afgelopen race, de tweede kolom het nieuwe gemiddelde.
<KNIP>
Daar is voorlopig geen optie voor ingebouwd. Als je het echt wil kan je het in de feedback van de manager wel een duidelijk berichtje achter laten. Dan wordt er naar gekeken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:40 schreef D.Rose het volgende:
iemand een idee hoe een subleague te verwijderen?
done, thnxquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:33 schreef mbn het volgende:
[..]
Daar is voorlopig geen optie voor ingebouwd. Als je het echt wil kan je het in de feedback van de manager wel een duidelijk berichtje achter laten. Dan wordt er naar gekeken.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb mn team maar omgegooid, want tot nu toe loopt 't voor geen meter, 't is dat ik button had, anders had ik ongetwijfeld onderaan gestaan.
Je had wellicht beter iets eerder kunnen wisselen, plaats 816 is niet echt brilliantquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:16 schreef JPM01 het volgende:
ik heb de eerste verandering van het seizoen doorgevoerd
Bruni --> out
Massa --> in
Heb ik in de eerste week ook gedaan, kreeg als reply dat de league niet in de weg stond..quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
done, thnx
Ik ook, alhoewel de opties tot nu toe niet echt veel zijn dus uiteindelijk kies ik meestal gewoon wat ik al van tevoren had bedacht..quote:Op woensdag 7 april 2004 15:44 schreef Bonobo11 het volgende:
ik wissel altijd pas op de vrijdag voor de GP na de eerste trainingen, dan heb je alvast een indicatie van wat te nemen....
Van het weekend deed Toyota het voor het eerst redelijk op de vrijdag, dus toen heb ik besloten, zowel chassis als motor van Toyota te nemen. In de kwalificatie en de race eindigeden ze allebei in de top tienquote:Op woensdag 7 april 2004 15:48 schreef Nazzgul het volgende:
[..]
Ik ook, alhoewel de opties tot nu toe niet echt veel zijn dus uiteindelijk kies ik meestal gewoon wat ik al van tevoren had bedacht..
Alleen banden zou nog wel is handig kunnen zijn, stel dat ferrari de motor stuk draait dan weet je zeker dat ze geen pole pakken. Alleen wanneer dat gaat gebeuren?
Mijnes 155 mln, en nog 7,1 mln op de giro....quote:Op donderdag 8 april 2004 08:14 schreef elbundy het volgende:
Mijn huidige teamwaarde is al wel een whopping 160 mil
Sato zn motor was ontploft hequote:Op zondag 25 april 2004 16:14 schreef Ender_Wiggin het volgende:
als ik het goed heb berekend heb ik zo'n 288 punten verdiend, volgens mij wel een redelijk hoge score deze weekkan nu lekker een bar motor gaan kopen
![]()
Michael Schumacher? Dat lijkt me heel sterk, dat je die bij de F1 Manager in je team hebt.quote:Op zondag 25 april 2004 18:46 schreef dewd het volgende:
flink gescoord vandaag. Button en schumi in me team, en bar chassis en honda motor + bridgestone banden.
Dit lijkt me ook sterk inderdaad.quote:Op zondag 25 april 2004 18:46 schreef dewd het volgende:
flink gescoord vandaag. Button en schumi in me team, en bar chassis en honda motor + bridgestone banden.
Button deed het nog best redelijk hoorquote:Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook sterk inderdaad.Button weet ik zeker, maar schumacher
![]()
Ik heb in ieder geval Button/Baumgartner/Jordan/Ford/Bridgestone.. Dus geen goed team en ook helemaal geen punten gescoord ben ik bang. Hooguit 100 punten![]()
En bedanktquote:Op zondag 25 april 2004 21:17 schreef dewd het volgende:
Oh nee ik doe niet mee met die stomme manager van fok, maar een die iemand zelf heeft opgezet.
niets van aantrekken, het is maar een k*tnOObquote:Op zondag 25 april 2004 22:39 schreef Light het volgende:
[..]
En bedankt
Ik heb er 1 foutje in tot nu toe, dus als jij er ook nog een maakt.quote:Op maandag 26 april 2004 10:31 schreef Fanaticjk het volgende:
Er zijn zeker geen prijzen te winnen voor de quiz? Daar ben ik tenminste wel goed in (plaats 1, nog maar 5 concurrenten af te schudden). De manager word niet echt meer wat vrees ik (plaats 872), toch trulli eerder moeten inruilen voor button.
De vragen zijn de laatste tijd wel interessanter aan het worden. Eerst was er 1 goed antwoord en 2 die er bijna niks mee te maken hebben. Nu 3 circuitnamen die dicht bij elkaar liggen. En die vraag van de snelste ronde, staat bijvoorbeeld niet bij de officiele FIA gegevens van 1993.quote:Op maandag 26 april 2004 14:53 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik heb er 1 foutje in tot nu toe, dus als jij er ook nog een maakt.![]()
Ik heb nu wel alledrie de vragen goed, denk ik.![]()
Ik ben blij dat mensen het leuk vinden om de vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 26 april 2004 15:22 schreef Fanaticjk het volgende:
[..]
De vragen zijn de laatste tijd wel interessanter aan het worden. Eerst was er 1 goed antwoord en 2 die er bijna niks mee te maken hebben. Nu 3 circuitnamen die dicht bij elkaar liggen. En die vraag van de snelste ronde, staat bijvoorbeeld niet bij de officiele FIA gegevens van 1993.
Niet dat ze daarom onmogelijk te vinden zijn, maar ze doen goed hun best om het interessant te maken,!
Daar heb je helemaal gelijk in, en met het opzoeken kom je ook een heleboel interessante andere informatie tegen.quote:Op maandag 26 april 2004 15:22 schreef Fanaticjk het volgende:
[..]
De vragen zijn de laatste tijd wel interessanter aan het worden. Eerst was er 1 goed antwoord en 2 die er bijna niks mee te maken hebben. Nu 3 circuitnamen die dicht bij elkaar liggen. En die vraag van de snelste ronde, staat bijvoorbeeld niet bij de officiele FIA gegevens van 1993.
Niet dat ze daarom onmogelijk te vinden zijn, maar ze doen goed hun best om het interessant te maken,!
ik 156quote:Op zondag 9 mei 2004 22:03 schreef Bonobo11 het volgende:
286 puntjes deze keer....![]()
Plaats 185 overall.
quote:Op maandag 10 mei 2004 02:16 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
ik 156![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 11:59 schreef Bonobo11 het volgende:
Net mijn zuurverdiende centjes weer uitgegeven aan de nodige wissels. Een beetje proberen het risico te spreiden. 'k Had ook voor een bijna volledig BAR-team kunnen kiezen, maar tis een RenaultChassis geworden...
Toyota motor zou ik nog ff houden, tis een krachtige betrouwbare betaalbare motorquote:Op maandag 10 mei 2004 22:54 schreef JPM01 het volgende:
ik probeer nu flink te sparen zodat ik de toyota motor kan inwisselen voor een topmotor
en daarna problemen klien te lozen voor een topdriver![]()
Toyota doet het niet eens zo heel slecht, maar klien gaat er aanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Toyota motor zou ik nog ff houden, tis een krachtige betrouwbare betaalbare motorIk ga eerst m'n coureurs upgraden, na vorige week een renaultchassis te hebben genomen.
![]()
Pantano out!
Ik probeer mijn team toch meer te spreiden over de verschillende betere teams (BAR, Renault, Toyota, Bridgestone) Als je bijna alles van 1 team hebt,, kan het eerder gruwelijk mis gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:17 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Toyota doet het niet eens zo heel slecht, maar klien gaat er aanik hoop via jenson en de bridgestone banden wat meer punten te verzamelen
en mijn BAR chassis
![]()
Button scoort goed, BAR in z'n Totaal ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn team toch meer te spreiden over de verschillende betere teams (BAR, Renault, Toyota, Bridgestone) Als je bijna alles van 1 team hebt,, kan het eerder gruwelijk mis gaan.
vergeet dat maar, ik ga je na monaco weer voorbijquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Wat you're coming, je stond voor op me, ik heb je nu ingehaald en dat blijft ook zo
http://www.verstappen.nl/NL/item12/framed.htmlquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:37 schreef elbundy het volgende:
Omg, bridgestone 0 punten tot nu toe. Crap....
Kom op fokcrew, post die tijden, zelfs op formula1.com laten ze de eerste qualifyrun niet zien...
ralf blijft staan, hoewel ik het daar niet mee eens benquote:Op zondag 23 mei 2004 17:40 schreef Twixie het volgende:
Hoe gaat Fok om met het terugzetten van Ralf in de F1 manager. Als je dus Button in je team hebt, tellen dan de punten voor de 2e of voor de 3e plek
Je krijgt punten voor de kwalificatie, niet voor de line-up van de starting grid.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:40 schreef Twixie het volgende:
Hoe gaat Fok om met het terugzetten van Ralf in de F1 manager. Als je dus Button in je team hebt, tellen dan de punten voor de 2e of voor de 3e plek
Donequote:Op maandag 24 mei 2004 20:11 schreef Wackyduck het volgende:
Het is wel handig als jullie de quiz beantwoordbaar maken.![]()
Ik ook, alleen een beetje laat vrees ik.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:17 schreef Fanaticjk het volgende:
Zul je net zien, heb ik laatst trulli ingewisseld voor button rijdt ie opeens twee goede races.
Nou ja, ik heb ze nu maar allebei gekocht...
Dank u.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:32 schreef Light het volgende:
[..]
Done
en tussen Frankrijk en engeland ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:27 schreef Light het volgende:
Tussen Amerika en Canada zit ook maar 1 week
Dan ga ik dan dus mijn vakantie boekenquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:29 schreef JPM01 het volgende:
[..]
maar er zit wel 3 weken tussen hockheim en hongarije.
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:09 schreef D.Rose het volgende:
ik heb nog geen herinneringsmailtje voor de F1 manager gehad.
Is Fok het vergeten?
Maar je bent zelf niet vergeten dat er een race is komend weekendquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:09 schreef D.Rose het volgende:
ik heb nog geen herinneringsmailtje voor de F1 manager gehad.
Is Fok het vergeten?
wist het niet, dus kon het ook niet vergetenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:31 schreef Light het volgende:
[..]
Maar je bent zelf niet vergeten dat er een race is komend weekend
En je hebt nog tot middernacht om te wisselen.
Ik heb net een nieuwe motor gekochtquote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:21 schreef JPM01 het volgende:
ik wissel nog niet, kan ik dadelijk een nieuwe motor kopen![]()
Krijg je daar ook punten voor?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:20 schreef Wackyduck het volgende:
Ik wil niet te erg zeuren, maar de quiz is nog steeds niet nagekeken/verwerkt.
Nee, dat is een aparte rangschikking, maar als je met de manager rond de 500e plaats staat is het wel iets om voor te gaan.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:49 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg je daar ook punten voor?
Ik vul dat ding nooit in.
ja prima, maar waarom dan nog eens extra 50 punten in mindering op de motor? dat slaat gewoon nergens opquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:46 schreef At_Fundum het volgende:
Je vergeet dat alle onderdelen nu hun plaats in de eerste eindrangschikking hebben behouden maar eigenlijk (Williams en Toyota) op plek 17 t/m 20 moeten staan volgens de officiële eindrangschikking. Sowieso zouden die coureurs/onderdelen een paar puntjes worden gekort, maar je mag dan ook verwachten dat er op het chassis nog een bonusdisqualificatie van 15 punten op komt.![]()
Omdat de teams van iedereen zoals zaterdag ochtend nog worden teruggezet, dit ivm de problemen die er geweest zijn afgelopen week.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:16 schreef ChatGirl het volgende:
waarom kan ik nu niet mijn team veranderen?
Het hele team is gediskwalificeerd. Als je dus iets van een van beide teams had, kreeg je een boete van 50 punten. Het maakt niet uit waardoor het team is gediskwalificeerd, of dit nu de coureur, het chasis of de motor is, er wordt een eenmalige penalty van 50 punten uitgedeeld.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:28 schreef Re het volgende:
[..]
ja prima, maar waarom dan nog eens extra 50 punten in mindering op de motor? dat slaat gewoon nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |