abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17349123
De aardbeving in Marokko was en is natuurlijk erg voor die mensen daar. En nu stuurt Nederland terecht hulp.

Mij lijkt het dan een goed idee op mensen als Murat te sturen. Kunnen ze iets terug doen voor hun vaderland (weet je). Daar zijn ze altijd supertrots op enzo. En dan mogen ze meteen ook blijven

Wat vinden jullie?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 25 februari 2004 @ 09:36:44 #2
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_17349143
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
De aardbeving in Marokko was en is natuurlijk erg voor die mensen daar. En nu stuurt Nederland terecht hulp.

Mij lijkt het dan een goed idee op mensen als Murat te sturen. Kunnen ze iets terug doen voor hun vaderland (weet je). Daar zijn ze altijd supertrots op enzo. En dan mogen ze meteen ook blijven

Wat vinden jullie?
Uit de serie : "Bevorder de tolerantie op Fok" eenmaal een rot opmerking..
Heel volwassen, chapeau !!
Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
pi_17349319
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 09:36 schreef Bimmel het volgende:

[..]

Uit de serie : "Bevorder de tolerantie op Fok" eenmaal een rot opmerking..
Heel volwassen, chapeau !!
wist je dat er in belgië weer gereld wordt omdat er volgens de marokkaanse gemeenschap niet genoeg geld wordt gestuurd?

er werd meteen 100.000 euro beschikbaar gesteld voor voedsel en medicijnen, maar dat is blijkbaar niet voldoende...

dát bevordert de tolerantie ja...
  woensdag 25 februari 2004 @ 09:53:40 #4
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_17349386
Ik vind ook dat de Marokkanse doden vervangen mogen worden door levende Nederlandse expemplaren. Wij hebben hier zat van die mensen
  woensdag 25 februari 2004 @ 10:14:54 #5
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_17349711
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 09:48 schreef realist_ik het volgende:

[..]

wist je dat er in belgië weer gereld wordt omdat er volgens de marokkaanse gemeenschap niet genoeg geld wordt gestuurd?

er werd meteen 100.000 euro beschikbaar gesteld voor voedsel en medicijnen, maar dat is blijkbaar niet voldoende...

dát bevordert de tolerantie ja...
Daar is ook geen goed woord voor over, maar dat neemt niet weg dat een opmerking zoals de TS die plaatst gewoon een grote pot met baggerende onzin is, en tevens een oud Hollandsche uitnodiging is tot flaimen.

Ik denk ook dat er zorgvuldig omgegaan moet worden met hulp bieden aan Marokko (je zou zelfs kunnen zeggen dat Marokko de noodhulp maar moet wegstrepen tegen de onterechte uitkeringen die ze al jaren ontvangen, maar laat ik dat maar niet doen) maar er is op dit moment gewoon doffe ellende daar en dan moet je niet zo'n pis opmerking plaatsen over een of andere randdebiel hier in Nederland die toevallig daar vandaan komt.
Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
pi_17350366
Allochtonen topics deden we niet meer he?? .

Je ziet de reacties alweer....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')